Наша сеть партнеров Banwar
Перевірка і регулювання кутів установки передніх коліс
Переконайтеся в виконанні всіх необхідних умов (див. Розділ геометрія підвіски ).
Розвал і вибіг
Перевірка
Перевірка геометричних параметрів підвіски повинна проводитися на спеціальному стенді в умовах майстерні автосервісу.
- Заженіть автомобіль передніми колесами на поворотні кола спеціальним чином обладнаного стенду.
- Зніміть ступичні муфти вільного ходу.
- Підключіть вимірювач і зробіть необхідні вимірювання. Порівняйте результати вимірювання до вимог Специфікацій Глави Підвіска і рульове управління , В разі потреби проведіть відповідні коригування.
регулювання
Регулювання розвалу проводиться шляхом одночасного повертання в одному напрямку (до від площини симетрії автомобіля, або назовні) і на однаковий кут ексцентрикових шпиндельних болтів кріплення до рами верхніх важелів підвіски. Кожне ділення шкали, нанесеної на фланець головки болта відповідає зміні розвалу на 0.4 °, - в якості опорної мітки використовуються вертикальні ризики, нанесені на поверхню опорних кронштейнів важелів.
Величина вибігання коригується шляхом одночасного повертання тих же болтів, але в протилежних напрямках (один до площини симетрії автомобіля, другий - назовні). При цьому крок регулювання складає 0.55 ° на одну поділку шкали.
збіжність
Перевірка
- Заженіть автомобіль на рівну горизонтальну площадку з твердим покриттям і приведіть передні колеса в прямолінійне положення.
регулювання
- Відпустіть контргайки наконечників обох рульових тяг.
- Не забудьте затягнути контргайки з необхідним зусиллям (88? 118 Нм).