Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перевірка велосипеда перед покатушки

  1. 1. Колеса і втулки
  2. 2. Гальма
  3. 3. Покришки
  4. 4. Підвіска
  5. 5. Кокпит
  6. 6. Рама
  7. 7. Шатуни, педалі і привід
  8. 8. Сідло і підсідельний штир
  9. підсумок

Наша сеть партнеров Banwar

Перевіряти велосипед перед покатушки, або хоча б раз на тиждень - це відмінна ідея. Сьогодні ми розповімо, на які вузли варто акцентувати свою увагу і які несправності можуть вас чекати.

У статті ми говоримо про те, як перевірити:

  1. Колеса і втулки
  2. гальма
  3. покришки
  4. підвіску
  5. кокпіт
  6. раму
  7. Шатуни, педалі і привід
  8. Сідло і підсідельний штир

Почнемо?

1. Колеса і втулки

Колеса і втулки

Перевірка кріплення коліс до рами і вилки стане вашою першочерговим завданням, особливо, якщо ви використовуєте швидкоз'ємні осі з ексцентриками. Узгодити, буде дуже неприємно, якщо під час віллі (їзда на задньому колесі) у вас відвалиться переднє колесо. Мало того, ви напевно постраждаєте, якщо це трапиться під час стрибка з поребрика або на вильоті.

Ексцентрик на такий втулці або кріпиться гайкою, або вкручується в раму. Детальніше про стандарти осей ми розповідали у відповідній темі . Перевірте, щоб ексцентрик був щільно затягнуть.

Потім візьміться за колесо, варто переконатися, що втулки в хорошому стані. Злегка похитайте колесо вправо-вліво і переконайтеся в тому, що у втулці немає люфту. Підніміть велосипед і покрутіть колеса, прислухайтеся, чи немає шуму від підшипників з втулки? Якщо є, то варто провести інспекцію втулки і її сервіс, про це ми писали тут , тут і тут .

2. Гальма

Гальма

Поки колесо крутиться, варто перевірити обід і гальмівний диск на предмет пошкоджень і зігнутими. Переконайтеся, що немає вісімки і биття колеса, а колодки не труть об обід або гальмівний диск. Якщо з гальмами все-таки біда, то потрібно їх відрегулювати. Загляньте до відповідних статей, якщо у вас ободниє гальма , гідравлічні , або механічні дискові гальма .

Нарешті перевірте гальмівні ручки. Якщо у вас гідравлічні гальма, а ручка помітно протискуєте при натисканні, то швидше за все їх варто прокачати. На цей випадок у нас теж є тема .

Якщо у вас механічні дискові гальма, і гальмівна ручка туго ходить або мало схоплює гальмівний диск, то вам буде потрібно або заміна троса з сорочкою, або настройка гальма.

3. Покришки

Покришки

Покришки повинні бути коректно встановлені на ободі, а сосок стирчати перпендикулярно обода. Не допускайте повороту камери всередині колеса, коли сосок варто злегка під кутом до обода, на низькому тиску в колесі це може бути чревате пробоєм камери в районі соска або повним його відривом. А правильно встановлена ​​в пази на ободі покришка позбавить вас через биття або так званого «яйця», коли з одного боку покришка знаходиться глибше в ободі, ніж з іншого, і велосипед починає підстрибувати на хороших швидкостях.

Коли ви переконалися, що проблем з цим немає, перевірте бічні стінки і протектор на предмет порізів або сторонніх предметів у вигляді колючок і цвяхів. Краще відразу усунути ці несправності, щоб не опинитися в неприємній ситуації далеко від будинку і латок. Як купити , замінити і заклеїти камеру ви дізнаєтеся у відповідних статтях.

На відміну від автомобілів, у велосипедів немає ніякого обмеження по «лисості» протектора, за винятком здорового глузду. Якщо ви бачите, що на покришці дорожнього велосипеда з'явилася лисина або з неї вже лізе корд, то її потрібно замінити. На гірському велосипеді орієнтиром можна брати стан шипів, адже без них покришка стає практично марною.

4. Підвіска

Підвіска

Перевірте вилку на предмет видимих ​​пошкоджень. Подряпини і Коцки на робочій поверхні ноги ніколи не додавали вилці терміну експлуатації, про штани можна сказати те ж саме. Перевірте дропаути і корону вилки, переконайтеся, що ніде немає тріщин. Переконайтеся, що немає жирних патьоків масла на вилці і амортизаторі. Та й СЕГ теж варто періодично перевіряти.

5. Кокпит

Кокпит

Затисніть переднє гальмо і переконайтеся у відсутності люфту в рульовій колонці. Ми розповідали про те, як його визначити і усунути на різьбовій рульової і на звичайній .

Перевірте, чи добре тримається винос на штоку вилки. Затисніть ногами переднє колесо і похитайте кермо вправо-вліво. Ніякої зміни положення керма бути не повинно. Перевірте і кріплення керма, гальм, перемикачів і грипс. Нічого не повинно розбовтатися!

6. Рама

Рама

Перевірте шви і стики на рамі на предмет тріщин. Якщо у вас підвіс, то переконаєтеся у відсутності люфтів в підвісці і надійному кріпленні амортизатора. В циклі статей про усунення різних шумів ми розповідали як це зробити.

7. Шатуни, педалі і привід

Шатуни, педалі і привід

Покрутіть шатуни в зворотному напрямку, вони повинні обертатися плавно, без зайвих ривків і залипання. Якщо відчуваєте, що щось не так, то потрібно перевірити ще раз каретку, на цей випадок у нас теж є стаття . Виконайте те ж саме і з педалями. Хороша педаль повинна вільно обертатися, але не повинна робити це дуже довго, тому що наявність мастила всередині має її зупинити. А ось дізнатися, як усунути люфт в педалях, ви можете тут . Якщо у вас контактні педалі від Shimano, то рекомендуємо ознайомитися з цією статтею .

Переконайтеся, що ланцюг добре обертається, а її ланки відмінно згинаються на маленьких зірок. Якщо в якомусь місці з'єднання ланок згинається не до кінця, це може свідчити про пошкодження ланцюга і її варто замінити. Самі передачі повинні чітко перемикатися, якщо це не так, то скористайтеся нашою статтею по налаштування переднього і заднього перемикача .

8. Сідло і підсідельний штир

Сідло і підсідельний штир

Тут все просто, якщо сідло не скрипить, а підсідельний штир вільно рухається вгору-вниз, то потрібно тільки протерти штир і внутрішню частину підсідельної труби від старого мастила і нанести свіжу. Не забувайте використовувати спеціальну змазку для карбонових рам і підсідлових штирів.

підсумок

Наша мета - знайти несправності і атипові шуми, які став видавати ваш велосипед. Регулярні перевірки велосипеда до і після покатушек вкрай важливі. Вони дозволять своєчасно виявити проблеми з байком ще на етапі їх утворення, що допоможе заощадити час, гроші і не переживати за своє здоров'я.

Підніміть велосипед і покрутіть колеса, прислухайтеся, чи немає шуму від підшипників з втулки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов