Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перевірка муфти компресора кондиціонера

Наша сеть партнеров Banwar

ПЕРЕВІРКА ЕЛЕКТРОМАГНІТНОЇ МУФТИ КОМПРЕСОРА кондиціонера

Порядок перевірки працездатності електромагнітної муфти (далі муфти, на малюнку з VADISa під № 7).

Якщо встановлено довгий ремінь приводу допоміжних агрегатів (на зображенні з VADISa, жирна чорна лінія), в цьому випадку порядок наступний

  • вимкнути запалювання
  • поставити КПП в нейтральне положення
  • роз'єднати роз'єм № 8
  • і подати на жовтий провід йде до муфти +12 Вольт. Ви повинні почути клацання спрацьовує електромагніту муфти.
  • від'єднати +12 Вольт від жовтого дроти
  • запустити двигун (будьте готові до того, що може включитися вентилятор охолодження двигуна)
  • подати знову на жовтий провід йде до муфти +12 Вольт.Ви почуєте як почне працювати компресор.

Якщо встановлен короткий ремінь в обхід муфти приводу компресора кондиціонера (на зображенні червона пунктирна лінія)

  • вимкнути запалювання.
  • покриття руками, ту частину муфти по якій біжить ремінь. (вона повинна легко крутитися руками) .Середіна муфти буде нерухома.
  • роз'єднати роз'єм № 8 електромагнітної муфти
  • і подати на жовтий провід йде до муфти +12 Вольт. Ви повинні почути клацання спрацьовує електромагніту муфти.
  • зусилля прокручування шківа зросте в кілька разів. Це підключився компресор. Середина муфти буде обертатися разом зі шківом по котрому біжить ремінь.
  • якщо його взагалі не можливо провернути в цій ситуації - значить поломка компресора. З компресором може бути все що завгодно від руйнування підшипників вала, до заклинювання поршнів.

Треба перевірити, а потім, якщо потрібно, бігти на сервіс. Або просто при наявності рук самому замінити несправні елементи.

Після заміни компресора доведеться заправляти систему маслом і Хладогенти. Тут вже без сервісу не обійтися, звичайно якщо хтось з умільців не працює з заправними станціями по заправці побутових кондиціонерів і холодильників. У такому випадку і заправити Ви зможете самі.

невеликий відступ

Один мій знайомий, схиблений на економії палива, після покупки машини відразу поставив короткий ремінь допоміжних агрегатів. Щоб при включенні обдування лобового скла, клімат контроль не зміг включити кондиціонер (в такому режимі он примусово включається). У такій ситуації він економив 1 3 літрів палива на 100 км. Особисто я не бачу в цьому сенсу, так як на наших заправках нас обманюють ані трохи не менше.

Таким же чином можна вчинити при виході з ладу компресора кондиціонера або муфти. Короткий ремінь коштує дешевше. І ходить довше, траекторіі руху його не така ламана.

Ситуацій за якими муфта не спрацьовує можна назвати кілька:

1. Витік хладогенту з системи, в результаті чого не спрацьовує верхній датчик на трубці (праворуч по ходу машини перед моторним щитом), в цьому випадку муфта подаватися не буде, так як контролер не подасть на неї харчування. (Штовхаючи палицею ви просто вводите в зачеплення шків з віссю механічним шляхом, без спрацьовування соленоїда (електромагніту) муфти, тобто імітуєте її нормальне срабативаеніе)

Буде потрібно завмер даваленія в магістралі, і дозаправка кондиціонера Хладогенти. Само собою потрібно знайти місце витоку, інакше все даремно.

2. несправність електромагніту або роз'єму електромагніту

3. Несправність блоку клімат контролю (якщо машина їм укомплектована). Для авто з ручним керуванням кліматичною установкою даний пункт не актуальний.

4. Несправність механізму муфти (демонтаж, розбирання, очищення від корозії, змащення й складання) Зверніть увагу при складанні що б масло не потрапило на робочу поверхню шківа, інакше ремінь приводу допоміжних агрегатів доведеться скоро міняти і промивати робочі поверхні всіх шківів.

5. Несправність термостата (так так не дивуйтеся саме термостата).

Так як температура ОЖ буде вищою за норму і контролер не встигаючи охолодити рідину буде вимикати кондиціонер. Він же не здогадується що ОЖ в радіатор не потрапляє тому термостат закритий і ОЖ циркулює по малому колу.

Що стосується демонтажу муфти з компресора на машині, мені таку операцію робити не доводилося.

Що стосується демонтажу муфти з компресора на машині, мені таку операцію робити не доводилося

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов