Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перша модель: з чого почати

  1. вступ Ця стаття призначена для тих, хто вперше вирішив зайнятися авіамоделізмом. Вона допоможе вирішити...
  2. З чого починається вибір моделі?
  3. Літаки з двигуном внутрішнього згоряння
  4. електроліт
  5. Планери і мотопланерів
  6. Будував самому або купувати?
  7. Що потрібно для запуску
  8. апаратура радіоуправління
  9. авіамодельний симулятор
  10. Устаткування для запуску
  11. Устаткування для запуску моделей з ДВС
  12. Устаткування для запуску моделей з електродвигунами
  13. Устаткування для запуску планерів
  14. Про що слід подумати, поки не пізно
  15. Висновок

вступ

Наша сеть партнеров Banwar

Ця стаття призначена для тих, хто вперше вирішив зайнятися авіамоделізмом. Вона допоможе вирішити найскладніші питання, які стоять перед новачками: "З чого почати?" �� "А у що це виллється?".

Стаття стосується тільки простих моделей літаків і планерів, з яких починають новачки свій шлях в моделизме.

трохи термінів

Навіть якщо вас не цікавить процес виготовлення моделі, її пристрій, і єдине, що вам треба - це літати, літати і ще раз літати, деякі знання про конструкції вашого літального апарату все-таки необхідні. Вони не сильно завантажать вашу голову, а ось ясності в питання внесуть багато. Зрештою, не будете ж ви, грюкнувши свою модель, розповідати колегам по аеродрому, що у вас зламалися "он та милиця і ось ця реечки", а ще й "ось ця штуковина" тріснула. Та й процес можливого ремонту представите більш осмислено.

Всі моделі влаштовані досить схоже, тому розглянемо якусь узагальнену радіокеровану модель літака.

Фюзеляж. Він є основою всієї моделі. На ньому кріпляться несучі площини, хвостове оперення, шасі. На ньому ж, як правило, встановлюється двигун. Усередині розміщується апаратура управління - це приймач, акумулятори, кермові машинки.

Крило. Власне те, що створює підйомну силу. Саме крило дозволяє триматися моделі в повітрі. Воно складається з лівої і правої консолей. Консолі можуть встановлюватися під невеликим кутом одна до одної, в цьому випадку їх законцовки будуть розташовуватися трохи вище кореневих частин. При вигляді спереду крило матиме злегка V-подібну форму. Кут V крила застосовується для підвищення стійкості моделі по крену.

Елерони - кермові поверхні, розташовані на задній кромці крила і відхиляються вгору-вниз в протифазі. З їх допомогою літак управляється по крену (нахиляється вліво і вправо).

Права та ліва половинки крила називаються консолями.

Хвостове оперення. У класичному варіанті складається з вертикальної частини, яка називається кіль, і горизонтальної - вона називається стабілізатор. Хвостове оперення забезпечує стійкість літака - щоб він летів прямо і рівно, а не перекидався в небі, безладно змінюючи напрямок руху.

На задній кромці кіля розташовується кермо напряму, на задній кромці стабілізатора - кермо висоти. Назви рульових площин говорять самі за себе.

Шасі. Дозволяє моделі злітати з землі і сідати на неї. Наявність шасі необов'язково, в цьому випадку старт моделі відбувається з рук, а посадка - "на черево".

Двигун. Те, що рухає модель, дозволяючи їй набирати висоту і підтримувати необхідну швидкість.

Бак. Він містить паливо, необхідне двигуну.

Приймач. Здійснює прийом сигналу передавача, його посилення, обробку і "роздачу" на кермові машинки.

Кермові машинки. Вони перетворять сигнал з виходу приймача в руху рулів моделі за допомогою приєднаних тяг.

Приймач і машинки живляться від бортового акумулятора - це, як правило, батарея з чотирьох "пальчикових" елементів.

З чого починається вибір моделі?

Люди, які ніколи раніше не літали на радіокерованих моделях, часто вибирають свою першу модель виключно за зовнішніми ознаками, купуючи найбільш сподобався літак. І таке бажання цілком виправдано - хочеться ж мати найкрасивішу модель ... А в результаті першою покупкою іноді виявляється складний в управлінні пілотажний літак або гарна копія літака часів Другої світової війни, якої управляти, може бути, ще складніше. Чи вірно таке рішення?

На відміну від моделей суден і автомобілів, літаючі моделі не дозволяють вчитися "потихеньку", вибираючи спочатку швидкість поменше. У них є мінімальна швидкість, після досягнення якої вони погано управляються і просто валяться на землю. На авто- або судномоделях, якщо ви заплуталися в управлінні, можна просто прибрати газ і загальмувати. З літаком так не вийде. Якщо вже ви злетіли, то треба і посадку робити, інакше будуть "дрова". Тому перша модель повинна вас навчити обходитися без "дров". А вже вищий пілотаж і інша естетика з справжньою насолодою від польоту, - це потім.

Давайте-но краще згадаємо, яку і для чого ми вибираємо модель. В першу чергу нам потрібно навчитися літати - злітати, тримати модель в повітрі, благополучно приземляти її. Тому модель насамперед повинна добре підходити для навчання і тренувань, в найостаннішу чергу задовольняючи вашим естетичним запитам. Якими властивостями повинна володіти навчальна модель?

  • Літак повинен бути стійким, тобто добре триматися в повітрі без активної участі пілота, хоча б деякий час. Стійкі літаки "прощають" багато помилок пілотування, властиві новачкам.
  • Літак повинен бути ремонтопрігодним. Гірка правда життя полягає в тому, що ваша перша (та й друга теж) модель рано чи пізно виявиться більш-менш підламати, а то і розбитою на потерть - з тієї простої причини, що ви вчитеся літати. Тому навчальна модель повинна дозволяти проводити простий і швидкий ремонт ушкоджень і бути виготовлена ​​з дерева або пінопласту, але ніяк не бути формованої зі склопластику.
  • Ну і звичайно ж, модель повинна мати неабияку міцність, але - не на шкоду льотним якостям. Вона повинна дозволяти витримувати жорсткі посадки, але і літати непогано.

Вимоги, звичайно, суперечливі, але існують навчальні моделі, успішно поєднують в собі всі необхідні властивості.

Так що якщо ви дійсно хочете навчитися літати, будьте готові трохи поступитися зовнішнім виглядом літака і в якості першої моделі вибирати ту, яка найкраще підійде для тренувань.

Якщо спробувати класифікувати взагалі все літаючі моделі, список виявиться вельми довгим, а тісний взаємозв'язок класів досить заплутаною. Класифікація взагалі заняття складне і невдячне. Та й чи потрібно воно зараз? Згадавши, що підбираємо модель для тренувань і навчання азам пілотування, ми зможемо обмежитися лише кількома найбільш поширеними варіантами.

Що ж може вибрати початківець для навчання пілотування?

  • Літак з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ)
  • Електролёт
  • Планер або мотопланер

Розповімо про кожен тип моделей детальніше.

Літаки з двигуном внутрішнього згоряння

Навчальний літак з ДВС, як правило, називається "тренувальним" або, для стислості, тренером. Це літак з верхнім розташуванням крила, яке має виражений кут V, що надає моделі необхідну стійкість. Фотографія такого літака приведена на початку статті.

Тренер хороший насамперед тим, що дозволяє не тільки навчитися злітати, сідати і триматися в небі, але і виконувати найпростіші фігури вищого пілотажу - бочки і петлі. Ще одна перевага тренера - можливість польотів навіть в досить сильний вітер. Ну і звичайно ж, він найбільше схожий на "справжній" літак.

Однак такий тип навчальних моделей має і ряд недоліків. Перш за все, вам знадобиться інструктор - людина, яка навчить вас заводити і регулювати двигун вашого літака і проведе від початку до кінця весь процес навчання польотам. Самостійно навчитися літати на тренері без серйозних його пошкоджень практично неможливо. Так що при відсутності інструктора розгляньте можливість польотів на інших типах моделей.

Оптимальним для навчання видається тренер розмахом 1400 ... 1600 мм, з двигуном робочим об'ємом 6.5 ... 7 куб.см і масою 2000-2500 грам. Він не буде сильно боятися вітру, і в силу великого розмаху буде добре видно навіть на великій висоті. Втім, нітрохи не гірше виявиться і літачок розмахом 1200 ... 1300 мм з двигуном об'ємом 3.5 ... 4 куб.см. А для того, щоб маленький літак було добре видно в небі, низ крила можна забарвити яскравою флуоресцентної емаллю.

Тренер може бути виготовлений як з дерева (бальзам або липи і сосни), так і з гофропластіка - матеріалу, з вигляду нагадує гофрований пакувальний картон (подібні літаки ще називають «картоничамі»). І у тих і у інших моделей є свої плюси і мінуси. Дерев'яний літак має меншу масу і істотно вищі аеродинамічні характеристики в порівнянні з гофропластіковим. З іншого боку, літак з «гофри» практично неможливо розбити - він тільки мнеться і гнеться при ударах, від яких дерев'яний літак наполовину розвалюється. А з третьої ... з третьої виявляється, що «картонич» рідко здатний на щось більше, ніж початкове навчання польотам і пілотажу. Дерев'яний же тренер в досвідчених руках може творити чудеса. Як правило, на «картонич» встановлюється більш потужний двигун, ніж на бальзового тренер аналогічного розміру.

Втім, з будь-якого правила бувають винятки, і існують дуже грамотно спроектовані "картоничі", з льотних характеристиках не поступаються моделям, зробленим з бальзам.

електроліт

Основний плюс електролёта - це відсутність необхідності настройки двигуна і простота запуску. І тут же криється головний мінус електролёта - недолік тяги. Як правило, моделі з електродвигуном по динаміці набагато гірше моделей з ДВС. Ще один мінус - деяка дорожнеча електронної начинки цієї моделі.

Однак електролёт простіше в управлінні, ніж тренер з ДВС, і менш жвавий. Він дозволяє навчитися літати без інструктора, поодинці - якщо ви з тих чи інших причин не знайшли інструктора.

Оптимальним для навчання електролётом представляється знову-таки високоплан з неабияким кутом V крила, розмахом трохи менше 1000 мм. Мотоустановки - двигун 400-го класу з прямим приводом гвинта (без редуктора) або 280-го класу з редуктором.

Планери і мотопланерів

Повільно літаючий планер - ідеальна навчальна парта для тих, у кого немає поблизу інструктора, а фінансове становище залишає бажати кращого. Нехай це буде моя особиста думка, але людина, яка навчилася літати на планері і відразу привчати берегти кожен метр висоти і продумувати кожен маневр, перейшовши в подальшому на моторну модель, буде літати набагато більш усвідомлено і акуратно.

Головний плюс моделі планера - швидкість і простота підготовки до старту. Тут не потрібно запускати і налаштовувати мотор, піклуватися про паливо. Завдяки відсутності мотора планер є найбільш дешевою з можливих навчальних моделей.

Але у відсутності мотора є і великий мінус. Для запуску планера (а запускається він подібно повітряного змія) вам буде потрібно приятель, який буде не проти побігати протягом всього польотного дня - або гумова катапульта, яку ви будете розтягувати самостійно.

Втім, цей мінус легко усувається установкою на планер невеликого двигуна внутрішнього згоряння або електромотора, при цьому зберігаються всі основні переваги планера - неспішність польоту і деяка затримка в реакціях на рухи ручок передавача.

Зменшену внаслідок великого розмаху маневреність планера можна віднести не до мінусів, а до плюсів. Менш маневрена модель буде прощати пілотові більш грубі помилки і дозволить навчитися літати і без інструктора. Скептики ж, які заявляють про неможливість виконання петель і бочок на планері, можуть переконатися в зворотному на будь-яких змаганнях з радіокерованих моделей планерів.

Найкращим чином для навчання підійде планер розмахом 1700-2200 мм, масою близько 1 кг. Мотопланер ж буде аналогічних розмірів, але важче - до півтора кілограмів, в залежності від маси мотоустановки.

Мотопланер з електродвигуном.

Будував самому або купувати?

Добре, модель ми з вами обрали. А звідки її взяти? Купити? Зробити? Ось тут вирішувати тільки вам.

Варіантів три:

  • Купити готовий літак або ARF-набір (Almost Ready to Fly / Майже Готовий до Польотам)
  • Купити набір заготовок для збірки (Kit)
  • Робити все самому, з нуля.

ARF

ARF

Kit

Kit

Саморобний літак.

Варіант отримання моделі в подарунок, спадок, за борги або придбання за ящик пива в найближчому кухлі не розглянуті на увазі їх очевидності.

Зробити самому - дешево, практично безкоштовно при бажанні, але довше. Залежно від ваших навичок, наявності часу і використовуваних матеріалів піде від місяця до півроку. Якщо зберетеся будувати самі - ознайомтеся з цим матеріалом .

Але в будь-якому випадку, постарайтеся відразу подбати про те, де і у кого ви будете консультуватися, тому що, володіючи нульовим початковим досвідом, можна наробити чимало помилок, які ускладнять або навіть унеможливлять польоти вашого крилатого дива.

Купити набір? Якщо перспектива самостійного виготовлення моделі вас лякає до втрати свідомості, а грошей на готову не вистачає, спробуйте розглянути проміжний варіант - набір заготовок (Kit). Це і дешевше готової моделі, і зробите ніби як самі. Набір збирати просто - в інструкції, як правило, все ясно показано. Набір ви зберете швидко - про все вже кимось подумати за вас, ваше завдання - слідувати інструкції.

Ну а якщо немає навичок, бажання або часу будувати - купуємо модель в магазині або у кого-то з моделістів.

Як розібратися в тому, що ви хочете, будувати або купувати?

Тут можна відштовхуватися від сенсу, яким наповнений ваше хобі. Хочете просто літати - купуйте готову модель. Хочете і будувати і літати - тоді купуйте набір або робіть модель самі по кресленнями, знайденими в Інтернеті або журналах. Орієнтовні терміни підготовки моделей до польоту такі:

  • ARF: тиждень-два спокійної роботи вечорами
  • Kit: від тижня до місяця
  • Саморобна модель: при відсутності навичок моделювання від 1 до 6 місяців, в залежності від ваших талантів

Відразу хочеться застерегти самодіяльних конструкторів: якщо ви ніколи до цього не робили радіокерованих літаючих моделей, ні в якому разі не вносите в конструкцію, запропоновану в журналі, ніяких змін !!! Робіть, як велено. Навіть якщо щось вам здається нераціональним. Коли початківець пілот привозить на поле свою першу поліпшену (на його думку) їм же конструкцію з журналу, буває, що у оточуючих моделістів волосся стає дибки. А деякі - так навіть плачуть від захоплення, хоча спочатку модель, описана в статті, мала відмінними льотними даними ... Природно, що про польоти на перетяжелённой і ослабленою в силових вузлах моделі мови не йде.

Так чи інакше, якщо ваша мета - навчитися літати в найкоротші терміни, першу модель має сенс купити, щоб не зав'язнути на півроку з її виготовленням. Навіть якщо вам дуже хочеться її зробити самостійно.

Тим, хто хоче надалі робити літаки сам, можна порадити першу модель все-таки зібрати з набору. У процесі складання напрацювати навички та придбаються знання про типових конструктивних рішеннях тих чи інших вузлів моделі, а час, витрачений на будівництво, виявиться набагато менше часу створення саморобного літака.

Що потрібно для запуску

Ну що ж, будемо вважати, що тепер ви знаєте досить, щоб усвідомлено зробити вибір своєї першої моделі. Або, принаймні, сформулювати питання до знаючих людей. Таке питання, за який вас не засміють і не відправлять читати книжки, а з розумінням дадуть. Тому ходімо далі і спробуємо з'ясувати, що ще потрібно для запуску моделі.

апаратура радіоуправління

Це передавач з ручками, за допомогою якого ви будете керувати літаком, а також бортова електроніка (приймач і кермові машинки). Вибір апаратури - питання непросте, і тема для окремих статей, які ви можете знайти на цьому сайті. Єдине, що можна сказати напевно - то, що апаратура повинна бути обов'язково з типом модуляції FM, а не АМ, з чотирма пропорційними каналами, не менше. Тренувальна модель не вимагає більше чотирьох каналів, частіше два-три, але так уже повелося, що апаратура з числом каналів менше, ніж чотири, навряд чи стане в нагоді вам надалі, і купивши двох-трёхканалку, вже для другої своєї моделі ви будете купувати нову апаратуру.

авіамодельний симулятор

Абсолютно незамінна річ в господарстві. На ньому можна чудово відпрацювати початкові навички управління, без ризику зламати свою першу модель і без витрат часу і грошей на її ремонт.

Що це таке, можна прочитати в статті про авіамодельних симуляторах .

Устаткування для запуску

Крім самої моделі і апаратури, для запусків вам будуть потрібні додаткові аксесуари. Наприклад, леер для планера, або стартер і паливо для ДВС. Крім того, в поле будуть корисні деякі загальновживані інструменти і матеріали для швидкого ремонту прямо на місці. Все це розглянуто в наступному розділі, стосовно до різних типів моделей. Йтиметься не лише про те, що ви візьмете з собою в поле, а й про те, що залишиться вдома. Зрештою, вам адже потрібна більш-менш повна картина того, чим запасатися для польотів і чим обладнати майстерню.

Устаткування для запуску моделей з ДВС

Паливо та заправні пристосування. Як правило, використовується паливо складається на 80% з метилового спирту і на 20% - з касторової олії. Зберігати його слід в герметично закритій ємності, найкраще каністрі.

Для заправки моделі буде нужно спеціальна помпа, ручна або електрична. При її відсутності можна обійтися і пластиковою пляшкою з відповідним наконечником.

Ручна помпа.

Ручна помпа

Каністри з паливом.

Харчування для стартера і свічки. Для харчування стартера використовується 12-вольта акумулятор: або герметичний свинцевий на 7.2 А / ч - від блоку безперебійного живлення комп'ютера, або той, що встановлений у вашому автомобілі.

Акумулятор.

Акумулятор

Стартова панель.

Для того, щоб живити свічку двигуна при запуску, потрібно стартова панель, підключається до цього ж акумулятора, або окремий акумулятор на 1.2 В, що має досить велику ємність - кілька А / ч. Панель краще, оскільки вона дозволяє плавно змінювати напругу на свічці, та й в цьому випадку не потрібно возити з собою окремого акумулятора для напруження свічки.

Не забудемо і цанговий затиск для підключення проводів від панелі до свічки.

Не забудемо і цанговий затиск для підключення проводів від панелі до свічки

Цанга із зовнішнім живленням.

Цанга із зовнішнім живленням

Цанговий затиск з свтроенним акумулятором.

Стартер. Він дозволить вам не обтяжувати себе запуском двигуна вручну. Річ хоч і не необхідна, але вельми корисна. По крайней мере, в поле він допоможе вам заощадити чимало часу на запуск двигуна.

Інструмент, запчастини, матеріали для ремонту. Коментарі Зайві. Ви берете з собою не тільки модель і стартове обладнання, а й інструмент і матеріали для збірки, настройки та можливого ремонту моделі.

Польотний ящик. Це те місце, куди ви і будете складати все вищеперелічене. Ящик можна купити, можна зробити самому. Головне, щоб в нього поміщалося все - і передавач, і паливо, і інструмент. Тому з особливою увагою поставтеся до покупки або виготовлення цього вмістилища - незручно все-таки нести в одній руці модель, в другій - ящик, а в третій - передавач, який чомусь в ящик не помістився ... Навіть якщо вам все-то потрібно перетягнути модель і все необхідне від під'їзду до машини, не нехтуйте ящиком - він дозволить зберігати інструменти та обладнання в порядку і не забувати нічого при виїзді на поле.

На наведених фотографіях показані два різних польотних ящика - з так званими "рогами" - підставкою під фюзеляж для зручності складання моделі - і без оних. Добре видно каністри з паливом і стартові панелі.

Устаткування для запуску моделей з електродвигунами

Набір інструментів залишається незмінним, польотний ящик поменшає. "Електрички" не вимагають палива, стартера - і вимагають інших доповнень, необхідних для зльоту.

Ходові акумулятори. Крім акумуляторів, що живлять передавач і приймач, будуть потрібні ще й акумулятори для живлення ходового електродвигуна, які можуть віддавати великий струм. Найкраще мати дві батареї - поки на одній ви літаєте, інша заряджається.

Швидкий зарядник. Це зарядний пристрій, що дозволяє заряджати ходові акумулятори від бортової мережі автомобіля прямо в поле, протягом 30-60 хвилин.

На фото нижче показані ходові акумулятори та швидкий зарядник.

Ще одне необхідне доповнення - це регулятор ходу для електродвигуна моделі. Незважаючи на те, що даний пристрій встановлюється на борту моделі, воно згадано в цьому розділі - тому, що покупка його також потребують певних витрат.

Устаткування для запуску планерів

І знову інструменти і польотний ящик складуть наш багаж. За великим рахунком, для перших польотів, коли ваш друг запускає планер з руки, а ви їм рулите - більше нічого і не треба. Але от коли ви освоїте політ з руки по прямій - а це відбувається, як правило, за один - два дні - ви захочете закинути планер вище. Ось що вам знадобиться для цього:

Леєр. Волосінь діаметром 1 ... 2 мм. З її допомогою планер запускається подібно змію, а досягнувши максимальної висоти, відчіплюється і летить самостійно, керований пілотом. Для прискорення руху планера при затягуванні часто застосовують блок. У цьому випадку один кінець леєри кріплять в землі за допомогою сталевого штиря, другий його кінець чіпляють за гачок на планері, а той, хто тягне планер, тримає в руках блок.

При відсутності помічника цілком можна використовувати катапульту - це той же самий леер, прив'язаний до гумового джгута, закріпленому в землі. У цьому випадку досить розтягнути гуму, причепити до леєрах планер - і можна летіти.

У цьому випадку досить розтягнути гуму, причепити до леєрах планер - і можна летіти

котушка з леером.

котушка з леером

Ролик.

Ролик

Старт планера.

Про що слід подумати, поки не пізно

Авіамоделізм - захоплююча штука, і затягує в нього, як у вир. І кинути це потім дуже складно, а головне -не хочеться. Тому подумайте ще раз, чи готові ви пірнути в цей вир?

Наскільки сильно ваше бажання займатися авіамоделізмом протягом тривалого часу?

Якщо вам просто цікаво спробувати, чи не витрачайте поки і не біжіть в магазин. Знайдіть тусовку моделістів, домовтеся про зустріч на полі. Прийшовши до них, чесно і прямо поясніть, що вам було б дуже цікаво спробувати політати, але ви не впевнені, чи сподобається це вам настільки, щоб зайнятися моделізмом самому. Подивіться, як що літає. Попросіть спробувати покерувати моделлю - досвідчений пілот завжди зможе дати вам покерувати трошки, якщо тільки у нього не супердорогий літак. Моделісти, хоч і на вигляд народ лютий, в допомоги рідко відмовляють, якщо про цю допомогу тактовно просять.

Не поспішайте з покупкою, якщо зовсім не впевнені в тому, що вам так вже хочеться літати !!! Дозрілому хоча б до стану "бажання літати на кшталт сильне, але не впевнений на 100%" і тоді вже подумує про придбання свого неспокійного льотного господарства. Ну а якщо не "вставляє" вас навіть після вилазки на аеродром, кидайте ви цю справу. Інакше, купивши літак і купу обладнання, будете потім довго і болісно все це розпродавати собі в збиток. Ви можете подивитися на форум - там, ймовірно, й досі висить парочка оголошень про подібну розпродаж ...

Чи є у вас знайомий, який вміє керувати літаючої моделлю, який погодиться навчити вас польотів - тобто інструктор?

Припустимо, бажання літати у вас є, сильне і стійке. А чи є у вас інструктор, який буде вчити вас літати? Якщо є - це відмінно. Якщо немає, то коло вибору навчальної моделі злегка звузиться. Вашої навчальної моделлю стане планер або мотопланер, причому планер може виявитися простіше - відсутній мотор, який треба регулювати (або заряджати для нього акумулятори). Цілком можна використовувати і електролёт. На таких моделях набагато простіше і дешевше навчитися літати поодинці, після занять в симуляторі - методом проб і помилок. На літаку, звичайно, теж можна вчитися літати самостійно, але ви витратите на це на порядок більше часу - як на навчання, так і на ремонт. Але ж на літаку вам ще й з двигуном доведеться розбиратися - як його заводити, налаштовувати ...

Втім, це, скоріше, авторське думка. Багато інструктори вважають, що навчання на літаку відбувається швидше - його не треба затягувати, як планер, що дозволяє зробити більше польотів в одиницю часу, а потужний мотор дозволяє "витягнути" модель в критичній ситуації.

Чи уявляєте ви собі обсяг фінансових вкладень, яких потребують авіамодельне хобі?

В кінцевому підсумку все міркування про першої моделі зводяться до єдиного знаменника - гроші, гроші і ще раз гроші. Без них, на жаль, ніяк не обійтися. І ось тут жорстокий удар розчарування доводиться перш за все по наймолодшим моделістам - тим, хто ще не має роботи і кому батьки не можуть видати хоча б п'ятдесяти доларів на стару апаратуру ... але без мінімальної кількості грошей на апаратуру ви можете розраховувати тільки на польоти свободнолетающіх моделей , які будете будувати самі.

А адже авіамоделізм вимагає набагато більшого, ніж 50 доларів на напівубитий апаратуру. Звичайно, не все відразу, але в залежності від класу моделей, якими ви станете займатися надалі, ваше хобі зажадає тих чи інших фінансових вливань.

Висновок

Хочеться сподіватися, що після прочитання цієї статті ви вже не підете на форум з питанням "Помогите !!! Я повний чайник, але хочу радіокеровану модель !! Яка найкраще? !! А що треба для запуску? !!!". Тепер-то ви вже в курсі, що до чого, і швидше за все, після вивчення того, що є на ринку, повісите на форумі скромненьке оголошення: "Куплю тренер, з апаратурою і двигуном, а також стартер і прикур для свічки". Або, купивши апаратуру, пошукаєте креслення простенького планера, вже знаючи приблизно, що в ньому для чого призначене, побудуєте його самі, і, навчившись літати, станете першим моделістів в вашому рідному місті ...

Не забувайте, що вибір вашої моделі - тільки ваш, і ніхто і ніколи не дасть вам правильний на 100% рада. Чи не мучте інших моделістів, просячи їх зробити ваш вибір за вас. Адже тепер, знаючи основні критерії вибору першої моделі, ви самі знайдете те, що вам найкраще підійде.

Обговорити на форумі З чого починається вибір моделі?
Вона допоможе вирішити найскладніші питання, які стоять перед новачками: "З чого почати?
? "А у що це виллється?
З чого починається вибір моделі?
Чи вірно таке рішення?
Якими властивостями повинна володіти навчальна модель?
Та й чи потрібно воно зараз?
Що ж може вибрати початківець для навчання пілотування?
Будував самому або купувати?
А звідки її взяти?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов