Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перша космічна миля: орбіта

  1. Лоренц - це сила!
  2. Гауссолет
  3. Дати Маху!
  4. Революція за графіком

Наша сеть партнеров Banwar

Потоптавшись чотири десятки років на навколоземній орбіті, людство націлилось на освоєння нових космічних рубежів. Тепер нам потрібні Місяць, Марс і астероїди. Але дістатися до них на нинішній техніці не вийде: овчинка - полтінка, та рубль перевіз ...

Доставка 1 кг вантажу на крихітну МКС американськими «Шатлами» і нашими «Прогрес» обходиться в $ 20 000. Дорого, але при мікроскопічних обсягах терпимо. Але ж для майбутніх місій на Марс або на Місяць буде потрібно розгортання гігантського орбітального терміналу з тисячами тонн палива, провіанту, води і обладнання. Втім, гроші не найстрашніше: нинішнім космічним «конячок» закинути все це на майбутній орбітальний термінал не під силу фізично.

Фізик Стен Старр з Центру NASA ім. Кеннеді стверджує, що в 2020 році проблема буде вирішена. Майбутнім підкорювачам космосу допоможуть рейкова електромагнітна катапульта (рейлган) і гіперзвукової прямоточний повітряно-реактивний двигун (ГПВРД). На їх основі команда фахівців з NASA має намір створити революційну схему доставки вантажів на орбіту під назвою eLaunch Hypersonic Launch Vehicles (EHLV).

Уявіть собі пілотований зубілообразний літак розміром з «Шаттл», оснащений ГПВРД (він же «скрамджет»), що закидається в небо електромагнітної катапультою зі швидкістю 1800 км / год. Потужність імпульсу трикілометрової стартовою установки порівнянна з річним енергоспоживанням невеликого міста. Коли інерція першого кидка почне затухати, відбудеться запуск турбореактивного двигуна, що прискорює машину до 4500 км / год, після чого маршовий скрамджет покладе стрілку бортового спідометра на відмітку 10 Махов. На висоті 65 км від літака відокремиться вантажний модуль. Пілот відправиться на Землю за новою порцією вантажу, а модуль причалить до орбітального терміналу за допомогою власного ракетного двигуна-бустера.

EHLV EHLV - це відмінно зіграний оркестр з рельстрона і чотирьох реактивних двигунів, кожен з яких по черзі грає свою сольну партію EHLV EHLV - це відмінно зіграний оркестр з рельстрона і чотирьох реактивних двигунів, кожен з яких по черзі грає свою сольну партію. Вантажний модуль з ракетними двигунами відділяється від літака-носія біля верхньої межі стратосфери на швидкості понад 10 Махов.

За добу гіперзвуковий апарат зможе зробити кілька рейсів на орбіту незалежно від погодних умов. Скільки буде коштувати доставка? Стен Старр говорить про $ 1-2 тисячі за 1 кг вантажу - і це тільки на першому етапі.

Лоренц - це сила!

Трехкилометровий рельсотрон - базовий елемент стартового комплексу EHLV. Потужність цього лінійного двигуна буде еквівалентна більш ніж 240 000 «конячок». За 60 з сила Лоренца розжене літальний апарат до 1,5 Маха, але перевантаження при цьому завдяки плавно наростаючою швидкістю будуть цілком прийнятними - не більше 3 g. Це трохи більше, ніж відчувають пасажири авіалайнерів при зльоті, і набагато менше, ніж дістається військовим пілотам при виконанні швидкісних віражів.

Рельсотрон являє собою конструкцію з двох паралельних рейок, на які подається напруга, і провідника-перемички, який і розганяється вздовж рейок, захоплюємося силою Лоренца. Основна перевага рейлгана - висока швидкість снаряда. Однак до сих пір рельсотрони використовувалися лише для розгону щодо малих мас - від невагомого згустку плазми до снаряда в кілька кілограмів.

Інший варіант наземного прискорювача - гармата Гауса - найбільш зріла технологія на сьогоднішній день. Вона являє собою послідовність котушок індуктивності, в магнітному полі яких розганяється снаряд. Котушки включаються один за одним, «проводжаючи» прискорюється вантаж до виходу. Розігнати снаряд до дійсно високих швидкостей в гарматі Гауса складно, так як це вимагає занадто швидкого перемикання високовольтних котушок.

MagLev - концепція космічного старту, в рамках якої літак-носій розганяється, левітіруя в магнітному полі над 4,8-кілометровим напрямною рейкою MagLev - концепція космічного старту, в рамках якої літак-носій розганяється, левітіруя в магнітному полі над 4,8-кілометровим напрямною рейкою. Електромагніти утримують 450-тонний літальний апарат на висоті 95 мм над треком.

У синхронних лінійних електродвигунах включаються по черзі котушки створюють «біжить» магнітне поле, що штовхає двигун і весь апарат уздовж направляючої рейки. Високошвидкісні мотори такого типу поки знаходяться в стадії розробки.

У NASA накопичений значний досвід в області електромагнітних прискорювачів. Це перш за все Maglifter - концептуальна модель, створена компанією Maglev 2000. Направляючий рейок довжиною 4,8 км, вписаний в ландшафт стартового комплексу на мисі Канаверал, укладений в тунель з кільцевих надпровідних магнітів, здатних тримати 450-тонний літальний апарат з розгінної платформою на висоті 95 мм над треком.

Британський інженер Річард Уорвілл з компанії Reaction Engines збирається покласти на лопатки концепцію гіперзвукової установки NASA Британський інженер Річард Уорвілл з компанії Reaction Engines збирається покласти на лопатки концепцію гіперзвукової установки NASA. Його гібридний турбореактивних-ракетний двигун SABRE для майбутнього космоплана Skylon буде працювати в поодинці від зльоту до посадки. В межах атмосфери SABRE функціонує як ТРД, виводячи Skylon на швидкість 5,5 Маха. На таких швидкостях надходить в двигун повітря миттєво нагрівається до 1500ºС, але потім протягом 0,3 секунди охолоджується на спеціальному радіаторі до 150º. Це дозволяє використовувати для його попереднього стиснення і подальшої подачі в камеру згоряння звичайний турбокомпресор. Вище над землею, де зовнішнього кисню вже недостатньо, двигун перемикається в режим закритого циклу і працює на бортовому запасі скрапленого кисню і водню, розвиваючи тягу в 300 т і вистрілюючи Skylon на швидкості до 25 Махов. За словами Уорвілла, система попереднього охолодження повітря - Найголовніший і найскладніший компонент SABRE. Радіатор складається з десятків тисяч тонкостінних трубок товщиною з людську волосину з циркулюючим всередині рідким гелієм. Ще пару років тому зробити такий вузол було неможливо, але зараз технології зробили серйозний ривок вперед і Уорвілл сподівається, що вже в 2011 році прототипи революційної системи охолодження будуть поставлені на випробувальні стенди.

За розрахунками вчених, прискорювач Maglifter міг би розігнати багаторазовий орбітальний літак Argus до 890 км / год, перш ніж його електроніка запустить два двигуна, що працюють в атмосфері і поза її за рахунок бортового запасу рідкого водню і кисню. Найкращий варіант розміщення треку Maglifter - високогірне плато. Зниження опору повітря на великих висотах могло б заощадити до 30% палива.

Втім, Maglifter так і залишився на папері. В реальності ж в Центрі NASA ім. Кеннеді протягом семи років проводилися запуски безпілотників на 150-метровому рельсотрони, який розвивав тягу в 2,6 т.

Гауссолет

Незважаючи на всю свою екзотичність, електромагнітні прискорювачі давно знайшли застосування в реальному житті. Ще в 1999 році голландська компанія Vekoma, що спеціалізується на розробці атракціонів класу хай-енд, створила таку установку для флоридського комплексу DisneyWorld. У тому ж році вчені з ВМФ США вхопилися за ідею і залучили голландців до розробки основ концепції EMALS - електромагнітної катапульти для авіаносців.

Cистема попереднього охолодження повітря - Найголовніший і найскладніший компонент SABRE Cистема попереднього охолодження повітря - Найголовніший і найскладніший компонент SABRE. Радіатор складається з десятків тисяч тонкостінних трубок товщиною з людську волосину з циркулюючим всередині рідким гелієм.

Атракціон розганяє пасажирську капсулу до 100 км / год за 2,8 с. Система EMALS стріляє втричі швидше багатотонними бойовими літаками. Саме EMALS в даний час служить головним джерелом даних для програми EHLV. На базі ВМФ США в Лейкхерсті військові вже третій рік проводять її тестування. У 2010 році було проведено понад 700 пробних безпілотних запусків, а в кінці грудня електромагнітна катапульта успішно запустила в небо пілотований винищувач-бомбардувальник F / A-18E Super Hornet.

EMALS - складна електромагнітна система загальною масою 225 т, що складається з імпульсних генераторів, системи управління і лінійного синхронного електродвигуна потужністю 100 000 л.с. Двигун (по суті гармата Гауса) складається з здвоєних вертикальних С-образних статоров з мідною обмоткою, розташованих в 2,5 см один від одного, і 7-метрового рухомого снаряда з 160 неодимовими магнітами. Снаряд і зовнішня траверса - захоплення переміщаються в горизонтальних направляючих на спеціальних ковзанках. Кожен з 103-метрових статоров складається з 149 послідовно включаються сегментів довжиною 64 і товщиною 7,6 см.

ККД двигуна становить 70%. Решта 30% енергії імпульсу розсіюються у вигляді тепла. Хвиля енергії в 1 мВт долає цю стометрівку всього за пару секунд, нагріваючи сердечники статора до 1550ºС. Потужна система радіаторів з сталевих трубок в алюмінієвому корпусі встигає знизити температуру рейки до 750º за 45 с. Виходячи із заданої потужності в 180 мВт нагрів космічного рейлгана буде ще більш серйозним, потрібно вкрай продуктивна система охолодження.

Електромагнітна система старту EMALS для перспективних авіаносців, що прийшла на зміну традиційним паровим катапультам, економить місце, вимагає менших витрат енергії, менш вибаглива в обслуговуванні Електромагнітна система старту EMALS для перспективних авіаносців, що прийшла на зміну традиційним паровим катапультам, економить місце, вимагає менших витрат енергії, менш вибаглива в обслуговуванні.

Головна проблема для NASA полягає в акумуляторах, здатних накопичити, а потім в лічені хвилини видати приголомшливий за силою імпульс. У EMALS цю роль грають роторні генератори з двома парами маховиків масою 36,3 т. Атомна силова установка авіаносця нового класу Gerald R. Ford буде розкручувати маховики шести бортових генераторів до 6400 об / хв за 42 с. Який тип акумуляторів буде застосовуватися в EHLV, поки не повідомляється.

Дати Маху!

Припустимо, інженерам NASA вдасться вирішити всі проблеми з надпотужним рейлганом. Але після того як орбітальний літак відірветься від розгінної платформи, йому доведеться дертися в стратосферу самому. Майбутній гіперзвукової літальний апарат буде оснащуватися комбінованою силовою установкою, що включає в себе звичайний турбореактивний двигун зі швидкісним межею в 4 Маха і гібрид прямоточного повітряно-реактивного двигуна (ПВРД, або рамджета) з гіперзвуковим ПВРД (ГПВРД, або скрамджетом). До того ж він отримає ракетні двигуни для виходу на орбіту і маневрування.

ТРД забезпечить ефективний розгін машини на порівняно низьких висотах до швидкості в 4 Маха. Більша йому не під силу. Режим ПВРД використовується для виходу на гіперзвук, за межею якого він починає «захлинатися» повітрям. Тому при польоті на швидкості 5 Махов і більш буде виконувати соло скрамджет. До речі, перші зразки таких агрегатів були створені ще в середині 1980-х радянськими конструкторами з ЦИАМ ім. Л.І. Баранова для гіперзвукової літаючої лабораторії «Холод», але в смутні часи цей проект виявився нікому не потрібен. Американці ж займалися даною проблемою з початку 1990-х, і минулої весни скрамджет виробництва Pratt & Whitney Rocketdyne на носії Boeing X-51 Waverider з твердопаливним ракетним прискорювачем скоїв 200-секундний самостійний політ на швидкості близько 5 Махов.

Американці ж займалися даною проблемою з початку 1990-х, і минулої весни скрамджет виробництва Pratt & Whitney Rocketdyne на носії Boeing X-51 Waverider з твердопаливним ракетним прискорювачем скоїв 200-секундний самостійний політ на швидкості близько 5 Махов

Корінна відмінність скрамджета від простого «прямоточніка» - надзвукова швидкість згоряння паливоповітряної суміші. Теоретично він здатний перестрибнути планку в 25 Махов. Завдяки особливій геометрії корпусу повітря стискається поступальним рухом самого літака і прискорюється в ньому ще сильніше. У ПВРД ж відбувається уповільнення повітря, і суміш згорає на дозвуковій швидкості.

За великим рахунком скрамджет - це не зовсім двигун. Він спочатку інтегрується в фюзеляж літака, а всі його елементи (в першу чергу повітрозабірник і сопло) виконуються з ультражаропрочних матеріалів. Більш того, він фактично диктує конструкторам необхідний силует корпусу.

Революція за графіком

У програму EHLV залучені практично всі основні підрозділи NASA. Центри ім. Ленглі, Гленна і Еймса будуть займатися розробкою і випробуваннями гіперзвукових літальних апаратів. Центри ім. Кеннеді, Годдарда, Драйдена і Маршалла зосередяться на конструкції катапульти. Крім того, в Центрі ім. Кеннеді буде побудований випробувальний стенд довжиною понад 3 км. Місце під нього вже визначили: рейок буде прокладений неподалік від стартового комплексу Launch Pad 39A. На думку Стена Старра, Центр Кеннеді, побудований під місію Apollo, а потім реконструйований для Shuttle, і в майбутньому залишиться головними воротами NASA в космос.

Протягом найближчого року NASA планує визначитися з пріоритетними технологіями, і вже в 2012-2013 роках почнуться дозвукові запуски спрощеної триметрової моделі космоплана. У 2015-2016 роках в небо полетить модель довжиною 10 м і масою 4 т, оснащена ТРД. На цьому етапі належить відпрацювати техніку електромагнітного старту на швидкостях понад 1 Маха і прискорення до 4 Махов. До кінця десятиліття буде створена 12-тонна гіперзвукова модель апарату, оснащена механізмом відділення орбітального модуля, з початковою швидкістю відриву від платформи рельстрона до 1-5 Махов і прискоренням в польоті до 6 Махов. До 2021 року NASA обіцяє побудувати стартовий комплекс і за допомогою гіперзвукового літального апарату доставити на орбіту супутник. Точні розміри, вантажопідйомність і інші параметри машини будуть визначені не пізніше ніж за три роки до завершення програми.

Стаття опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №3, Лютий 2011 ).

Скільки буде коштувати доставка?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов