Наша сеть партнеров Banwar
Перший тиждень володіння машиною вийшла підготовчо-ознайомча. І хоча на цей тиждень довелося два дні народження (обидва моїх) і двоє похорону (НЕ моїх), ось що я встиг зробити:
1. Замінив сіла батарейку в брелоку, зігнав промерзлу машину з автовозу, разок запалив напівдохлу 12В батарею щоб Ліф повторно включився і зміг їхати. Основну батарею продавець зарядив перед відправкою, так що в гараж я приїхав сам. Дуже порадував бесьключевой доступ і кнопочки постановки на сигналізацію в ручках. Зручно!
2. Загнав на мийку і отхімчістіл порядком заляпаний світлий велюр (оцінка салону C). Тепер всі, хто сідає запитує - машина нова? А че така чиста? Хоча відмили не на 100%. Думаю про чохли.
3. Поставив на облік і зробив страховку. Перше вийшло швидше - рівно 15 хвилин. Тюменський ГИБДД дуже порадував, причому не вперше.
4. Замінив в зарядному пристрої вилку разом зі шнуром. Шнур був короткий, тому важкий "цегла" зарядки висів у повітрі, коли включаєш вилку в розетку (вона на рівні пояса в гаражі). Куплений в магазині шнур в гумовій ізоляції (багатожильний мідь 3 * 2,5) сподобався набагато більше рідного шнура - помітно тонше, що не дубєєт на холоді. Вирішив що з часом заміню і другу частину шнура (від цегли до пістолета). Плюс замовив трансформатор для блоку живлення, який має властивість невчасно дмухнути через різницю японського і нашого напруги. Щоб потім не бігати.
5. Перевірив проводку в гаражі (мідь 2,5 - все ок) і підключив до розетки завчасно куплений на Алі витратомір (показує все: від напруги до КВт / год). Тепер відстежую апетит ліфа.
6. Підключив ліфспай (хто не знає - додаток на телефоні щоб дивитися стан батареї і багато ще чого корисного), висадив батарею до прокреслень, щоб подивитися скільки в неї влізе по максимуму, прогавив момент, коли грубка висмоктала залишки батареї, дві години на поодинці заштовхували руками машину в гараж. Чи не заштовхнув, підключив зарядку, чекав поки почне сама їздити. Заодно переконався що батарея ще цілком бадьора (85% ємності, 850 зарядок).
7. Підібрав гумові килимки в колір салону з наборів "виріж сам". Завдання та ще! Пол сильно нестандартний.
8. Замінив габаритні лампочки на світлодіодні. Чи не економії заради, а естетики для. Чи не виглядає жовте підсвічування з холодними світлодіодними фарами і синім кольором кузова. У салоні лампочки міняти не став, тепле світло добре поєднується зі світло-бежевим велюром.
9. Розібрав, зняв і перепрошили по наведенню MOOG-a приладову дошку з японської на англійську мову. Стало приємніше спілкуватися з борткомпьютером. Правда, в системі з'явилася невитирана помилка про приладову дошку. На самій дошці вона ніяк не відбивається. З японським меню магнітоли розібрався з англомовної інструкції. У тому числі підключив по блютузу телефон - дуже хороша чутність в обидві сторони, якщо правильно налаштувати гучність. Знову зручно.
10. Переконався що машина з зимовим пакетом, хоча за номером кузова цей пакет не пробивався. Маємо: підігріви всіх сидінь і керма (це була основна вимога до комплектації), повітроводи до ніг задніх пасажирів і підігріви задніх дзеркал (це вже приємна несподіванка).
Відчуття від машини опишу в наступному доповненні.
Показометр на розетці
Вилка з рідним шнуром і вилка з моїм шнуром
Тепер всі, хто сідає запитує - машина нова?А че така чиста?