Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Першопрестольна на колесах (посібник з виживання в Москві)

Наша сеть партнеров Banwar

Рекомендоване посібник зі спілкування з водіями в Москві Рекомендоване посібник зі спілкування з водіями в Москві    МАНЕРА ЇЗДИ   Водіями в Москві є все, хто отримав права

МАНЕРА ЇЗДИ

Водіями в Москві є все, хто отримав права. А таких більшість. Відповідно, людина з правами не може не їздити за кермом сам. Але це тільки на перший погляд. Насправді, дуже багато москвичів і гості столиці просто піднімають руку і ловлять першого-ліпшого приватника.

Так, дорого. Так, півзарплати. Але, якщо чесно, то багато машин обходяться ще дорожче, якщо ти сам її водиш. А в метро, ​​може бути, заходити противно. Там, бачте, шумно, тісно і неприємно. Так, пробки. Зате можна дивитися у вікно, повідомляти по мобільному телефону, що запізнюєшся через проклятих пробок, і курити задумливо.

Як би там не було, рух в Москві - жвавіше нікуди. Надзвичайно широкі вулиці і проспекти по 4-8 смуг, постійні і всюдисущі пробки, неможливість припаркуватися в центрі, величезні ціни за проїзд, середня швидкість 80-90 км / год, верхня межа залишений на власний розсуд, все навколо гудуть невдоволено і нервово, так що часом вуха закладає, і ще дуже своєрідна манера їзди ...

При цьому ніхто і ніколи не користується ременями безпеки. Ось дурість якась, впевнені в Москві як водії, так і їхні пасажири. Мало хто думає про правила дорожнього руху всерйоз, вважаючи їх прикрим непорозумінням.

Щоб кудись дістатися (читай - прорватися) в Москві на машині, потрібно бути людиною нахабним, безстрашним і відчайдушним. Не завадить завищена самооцінка, егоїзм і цілеспрямованість, зведені якщо не в куб, то вже в квадрат точно. Адже всі знають, що в Москві великий рух і пробки. Але знати мало, потрібно вміти з цим справлятися.

Ви нікуди не доїдете і безнадійно встигнете, якщо не наберетеся нахабства і не навчитеся буквально перти напролом, як танк. Адже якщо вам треба перебудуватися з ряду в ряд, можете сміливо включати сигнал повороту і чекати, поки вас пропустять. Перспектива при цьому - кілька разів проїхати по колу МКАД або хоча б Садове кільце. Ніхто вас не пропустить. Навіщо їм це треба? ..

Тому не тушуйтесь. Якщо вам дійсно необхідно перебудуватися з крайньої лівої смуги в крайню праву, минаючи проміжні шість смуг мчить потоку блискучих гудящіх іномарок, запорошених "Жигулів" і пари тролейбусів, просто включайте правий поворотник і повертайте кермо направо.

Уявіть, що ви йдете пішки в натовпі в переході метро. Чи не станете ж ви до вечора чекати, поки натовп спаде? Ні, ви просто будете рухатися в потрібному напрямку, намагаючись не штовхатися і ухилятися від сумок і ліктів, ні з ким не зустрічаючись поглядом. Ось так і на дорозі. Потрібно просто їхати направо, поступово, але впевнено перебудовуючись в потрібний ряд, і все.
Та ж історія з виїздом на головну дорогу (це коли перед вами висить знак "Дати дорогу", а поступатися її можна знову-таки допізна, або має бути "виїзд з прилеглих територій"). Потрібно спробувати дочекатися "дірки" в потоці машин, хоча б секунд на 5-10 фори для натискання на педаль газу і вирулювання, через п'ять хвилин усвідомити всю безнадійність цієї затії і просто знайти момент, закрити очі і з криком "Банзай!" ломануться на проспект. Авось загальмують кому треба. Чи не захочуть же вони битися з вами, їм ще далі їхати треба, а все поспішають.

Опинившись в потоці машин, не бійтеся лізти в будь-який на секунду приоткрившийся просвіт, лавірувати між машинами в якихось сотих частках міліметра, іноді навіть загинаючи бічні дзеркала. Інакше не проїхати. Правда, перші кілька днів або тижнів буде страшно, і ви по сто разів на дню станете молитися, заплющує і боятися, що ось через секунду ваша машина потреться бортами з сусідньої, а вона дорожча, і в ній, здається, їде "супер-теле -кінозвезда "... Матусі, а ремонт, а фарбування, а втрачений час ... Але ось - о диво! - ваші машини вдало розійшлися, і обидві целехоньки. На одну-дві хвилини можна розслабитися.

Щоб припаркуватися в центрі Москви, потрібно вміти легко і граціозно "вставати на вуха". Тобто втискуватися в будь-який крихітний проміжок, куди не ввійде і велосипед, в'їжджати на тротуар, незважаючи на обурення літніх гулящих москвичів з авоськами, собаками і колясками, а також вставати на стоянку будь-яким можливим і неможливим способом, де можна і де не можна, бурмочучи про себе відомий з дитинства віршик: "я і прямо, я і боком, з поворотом і з прискоком" ...

Працівники ДАІ в Москві практично ні на що не звертають уваги. Очевидно, у них інші цілі і завдання. Ну і слава Богу.

ОСОБИСТИЙ ШОФЕР

У Москві прийнято мати особистого водія, якщо ви досягли певного положення в суспільстві, чи то пак соціального статусу. Бажано, щоб водій їздив на іномарці, вік і вартість якої, так само як її технічні та іміджеві характеристики, безпосередньо залежать від ваших доходів. Зазвичай це "опель", "ауді" або "мерседес" кінця 90-х років в хорошому стані, з шкіряними сидіннями, який рідко ламається і не доставляє власнику і найнятому водієві великих проблем, ніж заміна масла або гуми.

Господар може їздити на передньому або задньому пасажирському сидінні, вимагати перемкнути магнітолу на улюблену радіостанцію, радити оптимальний маршрут і звертатися до водія "на ти", але по імені-по батькові.

Господар також вільний лаяти водія за нерозторопність і мерзенну звичку протирати лобове скло брудною ганчіркою, бурчати з приводу вічно грає Радіо "Шансон" і влаштовувати водієві вихідні дні на свій розсуд або за Трудовим кодексом. Встановлювати розмір понаднормових і просити водія розвезти вночі по домівках підпилих друзів і знайомих господаря допустимо, але вирішується в індивідуальному порядку.

Зазвичай же водій відразу або незабаром стає господареві "як рідний", і тоді його вже шкода просити зустріти господаря з літака з Лондона о шостій ранку в неділю, зате цілком резонно "по-родинному" навантажити ежеутренне розвезенням дітей по школам і кожні вихідні ганяти з тещею на ринок за продуктами.

Дуже часто господар відпускає водія і сам сідає за кермо, коли йому цього хочеться, коли йому це зручно або коли за час поїздки він веде серйозні переговори і взагалі вирішує важливі ділові питання, не призначені для чужих вух, будь то навіть самий що ні на є найближчий родич.

Приватних перевізників

Зупинятися і підбирати пасажирів погоджується кожен другий водій. Зазвичай на стареньких іномарках або на "Жигулях". Найлегше домовитися, до речі, саме з "Жигулями", тому як стара іномарка гордо і бундючно назве стандартну цифру "200", а ВАЗівська "класика" пощастить і за 100, і за 150.

На площі Трьох вокзалів варто, мабуть, пропустити кілька машин, попередньо впоравшись про їх уявленнях про ціну. Зазвичай там охочих везти рази в три більше, ніж бажаючих їхати. Варто дочекатися більш-менш скромною машини і рішуче сказати: "Вихіно. Сто п'ятдесят". За таку безапеляційність багато підробляють вечорами і на вихідних москвичі погоджуються їхати в спальний район, але всю дорогу вимагатимуть, щоб їм показували дорогу, називали оптимальний маршрут, вказували, де є ймовірність зустріти даішників, і - головне! - вчасно крикнули, що ось тут, мовляв, направо, незважаючи на подвійну суцільну.

Можливо, що ви дійсно заощадите 50 рублів, але велика ймовірність, що скромний ваш водій в незнайомому районі (а Москва - місто велике) заблукає. Тоді ви станете блукати по темних вуличках, питати перехожих, розглядати потерту карту і витрачати на це не менше півгодини. Вас можуть попросити потримати "перенесення" або навіть відшукати потрібний квадрат на плані, а потім призначать штурманом і будуть дуже незадоволені, якщо ви що-небудь наплутаєте або знову пропустіть потрібний поворот.

І вже, зрозуміло, ніхто не стане пропонувати вам дістати з багажника і донести до під'їзду ваші речі, якщо все хотіли везти вас за 200 рублів, а цей молодець погодився на 150.

ВИКЛИК ТАКСІ

Користуватися міським або приватним таксомоторів парком в Москві має сенс, тільки якщо їдеш на вокзал або в аеропорт, навантажений по вуха дітьми, собаками і валізами, які фізично і морально важко спустити вниз по сходах повз всюдисущої консьєржки, дотягнути до проїжджої частини через весь двір і поставити в пил і бруд, розмахуючи руками в пошуках приватника. При цьому приватник, побачивши таку кількість речей, дітей та собак, неодмінно заламає втридорога і, по суті, буде прав.

Тому ціна в 250 рублів за виклик таксі, незалежно від протяжності маршруту людині з рюкзаком за плечима, валізами в руках і квитком з паспортом в зубах, обмотаного повідцем і втомленому від ниття маленьких і бурчання літніх родичів, здасться резонною. Єдине, що може його дратувати, - це попередження диспетчера про те, що очікування пасажирів платне і йому належить негайно спуститися до під'їзду. Забарився - плати.

Тому дітям не дозволяється проситися в туалет, батькам - забувати детективи і серцеві краплі, собакам - мітити територію, а ліфта - застрявати. Бігом, бігом, відкрийте ж негайно багажник, що ж ви не під'їхали до самого під'їзду, зрозуміло, я і знати не міг, що сьогодні полдвора перериють, а оголошення про ремонтні роботи і відключення опалення тільки недавно мабуть повісили, сволочі.

НЕ відволікати водія РОЗМОВАМИ

Розмовляти з московським водієм, особливо якщо ви приїжджий, - свята справа. Ви зобов'язані перш за все повідомити, звідки і навіщо ви приїхали в столицю. Потім коротко обговорити мету своєї поїздки. Після цього можна замовчати і розслабитися. Навіть непомітно подрімати. Тому що діалог в принципі тут не передбачений. Класичний жанр для московських приватників - це монолог.

Ваш водій обов'язково розповість, коли в останній раз він був у вашому місті і що йому там особливо сподобалося. Потім він розповість, що він в курсі останніх політичних, економічних і культурних подій в Москві і в вашому знову ж місті, і прочитає про це невелику лекцію. Ваші спроби вставити слово, прокоментувати почуте і вже тим більше заперечити будуть успішно проігноровані. Ви дізнаєтеся про те, в якому готелі у вас в місті краще зупинятися, хто буде у вас губернатором і як треба поводитися з дружиною / чоловіком / дітьми / начальством / автомобілем. Ви дізнаєтеся, скільки накрав у народу Березовський і скільки - Лужков. Вам покажуть повій на дорозі (подивіться направо), Театр Райкіна (подивіться наліво) і Останкінську телевежу (он попереду за будинками стирчить). З вами обговорять моторошні пробки і стан доріг в Москві, проблеми роздільного харчування і курс долара, чеченських терористів і модні мюзикли, війну в Іраку і "Нью-Йорк - місто контрастів". А якщо у вас задзвонить мобільний телефон, то повідають про операторів стільникового зв'язку і проведуть порівняльний аналіз їх переваг та недоліків.

Коли машина нарешті доїде до місця призначення, водій буде щиро засмучений, що вже ось так скоро доводиться розлучатися, така хороша людина йому попався, приїжджайте до нас ще.

Коли ви приїдете в Москву знову , Вже самі за кермом, на своїй машині з іногородніми номерами, ви таким водієм ні за що не станете. Ви з досвідченого власника прав категорії "В" перетворитеся на переляканого "чайника", який не те що поговорити, радіо послухати або з ряду в ряд перебудуватися, а навіть з місця зрушити не може. Вчитися їздити в Москві - це як вчитися ходити заново. Тому що водій в Москві - це спосіб життя і особливий склад характеру. А кому не подобається - нехай спускається в метро. Це дешевше, безпечніше і швидше. Там пробок немає, і згадується пісенька "А я йду, крокую по Москві" ...

Марія Кингисеппа

джерело: Невське час

Навіщо їм це треба?
Чи не станете ж ви до вечора чекати, поки натовп спаде?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов