Наша сеть партнеров Banwar
На сьогоднішній день ТОВ «Газпром трансгаз Уфа» експлуатується 11 АГНКС. Вони розташовані на основних магістралях республіки. Але їх кількість не відповідає постійно зростаючим запитам автолюбителів і вантажоперевізників. Тому незабаром в рамках «Цільової комплексної програми ВАТ« Газпром »щодо розвитку газозаправної мережі і парку техніки, що працює на природному газі» в Башкирії планується будівництво декількох нових заправок, в тому числі двох - в Уфі.
Питання можна вирішити і на регіональному рівні. Для цього необхідно розробити республіканську програму з розширення використання природного газу в якості моторного палива. З цією ініціативою ТОВ «Газпром трансгаз Уфа» звернувся до Уряду РБ.
Фахівці підприємства розповіли, що нові газонаповнювальні станції - це, по суті, невеликі міні-заводи з виробництва екологічно чистого палива. Газ, що надходить сюди, проходить очистку і після стиснення направляється на роздавальну колонку.
Для автоперевізників республіки газове паливо не новина. Особливо воно популярне серед водіїв «Пазік». Однак вони, в основному, замінюють дорогий бензин пропаном. Зараз же є можливість заправлятися більш безпечним природним газом - метаном. Використання його в якості палива дає автолюбителям цілий ряд переваг. По-перше, збільшується ресурс двигуна автомобіля. Ще один плюс в тому, що при заправці метаном дотримуються екологічні норми.
Значно скорочуються і витрати на паливо. Адже метан втричі дешевше бензину. Вартість його на сьогодні в Башкирії - 7,10 руб. за кубометр. Причому зростання цін на нього обмежений Постановою Уряду Росії, згідно з яким ціна за куб природного газу не повинна перевищувати 50% вартості бензину Н80 (А-76). Що стосується витрати палива, то балона стисненого газу місткістю 14-16 кубометрів вистачить на 200 кілометрів.
Економічна ефективність використання нового виду палива очевидна. Єдине, що сьогодні не дозволяє всім бажаючим автолюбителям відразу перейти на цей вид палива - витрати на переобладнання. Вартість його від 22 тисяч рублів. Все залежить від марки автомобіля. Фахівці компанії підрахували, що в середньому при щомісячному пробігу 3000 км обладнання окупається за 6-7 місяців.
Гідно оцінили переваги нового палива жителі міста Жовтневого. Для себе питання витрат на переобладнання вони вирішили, так як побачили реальну економію. Тут метанова заправка була побудована в 1988 році.
- Щоб дістатися до Уфи на бензині мені необхідно 20 літрів пального. Це в середньому 400 рублів, - розповів водій з Жовтневого Ильдус Гафаров. - Поїздка на газі обходиться в 120 рублів. І автомобіль на метані зберігає такі ж швидкісні якості, як на бензині.
Сьогодні немає необхідності доводити, що метан - паливо нового покоління. Не випадково керівництво найбільшого в республіці машинобудівного заводу «НефАЗ» початок оснащувати свою продукцію газобалонним обладнанням.
До відома, в багатьох європейських країнах до 2020 року планується перевести 23% автомобільного парку на альтернативні види палива. 10% з них будуть працювати на природному газі.
З реалізацією програми «Газпром трансгаз Уфа» з будівництва нових газових заправок можливість перейти на природний газ з'явиться у кожного жителя Башкирії.
З аналізом ринку метану Ви можете познайомитися в звіті Академії кон'юнктури Промислових Ринків « Ринок метану в Росії ».
автор: Галія Набієва
Башінформ.ру