Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Петербург. Ремонт. дороги

Наша сеть партнеров Banwar

Все, що потрібно знати про головну дорожньо-ремонтної кампанії-2017 до початку самих робіт. Суми, можливі підрядники, адреси. Все, що потрібно знати про головну дорожньо-ремонтної кампанії-2017 до початку самих робіт

Ксенія Потеева / "Фонтанка.ру"

Дорожники Санкт-Петербурга вважають дні, коли буде дано старт літньої ремонтної кампанії, автомобілісти вважають ями на дорогах. Смольний готується протестувати в цьому році організаційну новацію і хоче подвоїти кошторис робіт до 6 млрд рублів.

У минулому році до середині березня переможці конкурсів уже мали на руках укладені контракти і шукали субпідрядників. Нинішньої весни Дирекція транспортного будівництва, підвідомча комітету з розвитку транспортної інфраструктури (КРТІ), ще навіть не оголосила конкурси.

"Стурбовані, що до сих пір немає жодного конкурсу. І немає інформації, коли це імовірно відбудеться", - поділився з "Фонтанкой" Олексій Віхарєв, директор будівельної компанії "Оріон плюс" (один великих гравців ринку).

У КРТІ "Фонтанці" повідомили, що в даний момент конкурсна документація знаходиться в комітеті за держзамовленням: проводяться громадські слухання, розміщення планується в березні.

На ремонтну програму-2017 року з урахуванням порятунку трамвайних колій в міському бюджеті передбачено 3,4 млрд рублів. Безпосередньо на дороги (в адресній програмі - 65 адрес) планувалося 3,1 млрд, але в Смольному розраховують, що бюджет ремонтної кампанії збільшиться. "Плануємо запитувати при весняних поправках додатково 3,5 млрд рублів", - повідомили "Фонтанці" в КРТІ.

Цього року КРТІ, складаючи адресну програму, поділив Петербург на три ремонтні зони: північні, південно-східні і і південно-західні адміністративні райони. У першій - Виборзький, Калінінський, Красногвардійський, Кронштадтський, Курортний, Петроградський, Приморський райони. Південно-східна ремонтна смуга - Колпинский, Московський, Невський, Пушкінський, Фрунзенський та Центральний. Відповідно, південно-західна зона об'єднала Адміралтейський, Василеостровский, Кіровський, Красносельський та Петродворцовий райони.

Як повідомляла "Фонтанка", така нарізка зовсім не випадкова. У 2017 році КРТІ, вибираючи підрядників, планує випробувати ноу-хау: об'єднати всі об'єкти в три великих лота вартістю 1 мільярд рублів кожен.

При цьому Смольний керується висновками експертів СПб ЦКУ "Центр транспортного планування", які вивчали потоки з північної, південно-східній і південно-західної частин міста і повинні були знайти вихід, що не поставити Петербург в одну велику пробку на весь час латання асфальту. Враховувалося і базування основних асфальтобетонних заводів, що має забезпечити оптимальну логістику, грамотне планування термінів і послідовність.

В результаті Смольний обіцяє зменшити транспортну напруженість на час ремонтної кампанії, максимально скоротити терміни робіт і нівелювати незручності.

Учасники ринку припускають, що головними претендентами на перемогу в конкурсах можуть стати "ВАД", "АБЗ-Шляхбуд" і "Оріон плюс", кожному з яких дістанеться контракт на мільярд. Власне, "Оріон плюс" своїх намірів і не приховує, інші поки не оприлюднюють свої плани на літо.

Ось тільки з субпідрядниками - важко. Як повідомляла "Фонтанка", десятки підприємств Петербурга потрапили в складну ситуацію, отримавши субпідряд від турецької компанії "Ічташ Асталді" на будівництві петербурзького ділянки платної швидкісної магістралі М-11 Москва - Петербург (7 - 8-й етапи траси). Контракт величезний - 76,8 мільярда рублів, але дорожники з 2016 року не можуть отримати від "Ічташ Асталді" гроші за вже виконані роботи.

"Траса М-11 поставила багатьох з нас на межу розорення. Будемо битися за будь-який контракт, щоб не допрацюватися до банкрутства", "Працювати в Петербурзі стало складно. Є плани придивитися до інших регіонів. Чи не влаштовують ні розцінки - робота заради роботи, ні обсяги контрактів "- такі розмови ведуть дорожні будівельники сьогодні.

Вивчити адресну програму ремонту доріг в Петербурзі в поточному році можна тут .

Поки ж, до весняної коригування бюджету, 3 мільярди між трьома зонами Смольний поділив порівну. Північ - 1,019 мільярда рублів, південний схід - 1,029 млрд, північний захід - 1,031 млрд. Найбільше дорожніх об'єктів в Петроградському (6), Петродворцовом (8) і Адміралтейському (14) районах. В інших - від 1 до 4 об'єктів.

Так, багатостраждальний Васильєвський острів отримає чотири будівництва. У план потрапили: Біржова площа між Університетській набережній і набережної Макарова; набережна Лейтенанта Шмідта від 6 - 7-й лінії до 8 - 9-й лінії; вулиця Нахімова від Берінга до Кораблебудівників і Уральська від набережної річки Смоленки до Готівкової вулиці. Тобто найважче буде автомобілістам, які намагаються проїхати до ЗСД і з'їхати з нього.

Петроградський район представлений в програмі шістьма об'єктами: частково Митнінськая набережна, Новоладожского вулиця, Костянтинівський проспект (на Крестовському острові), набережна Адмірала Лазарева і Піонерська і Гдовського вулиці.

Адміралтейський район дочекається ремонту на Вознесенському проспекті від Адміралтейського проспекту до Садової вулиці; провулок Антоненко весь обіцяють привести в порядок; Мала Морська вулиця від Гороховій вулиці до Ісаакіївській площі. Англійська проспект - від набережної Мойки до проспекту Римського-Корсакова.

Що стосується Центрального району, то влітку дорожники повинні підлатати Садову вулицю від набережної Мойки до Гороховій вулиці. І Малу Морську від Гороховій до Невського проспекту. Також в списку значаться Дегтярний провулок і Коломенська вулиця.

Катерина Кураєва, «Фонтанка.ру»

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов