Наша сеть партнеров Banwar
Все, що потрібно знати про головну дорожньо-ремонтної кампанії-2017 до початку самих робіт. Суми, можливі підрядники, адреси.
Ксенія Потеева / "Фонтанка.ру"
Дорожники Санкт-Петербурга вважають дні, коли буде дано старт літньої ремонтної кампанії, автомобілісти вважають ями на дорогах. Смольний готується протестувати в цьому році організаційну новацію і хоче подвоїти кошторис робіт до 6 млрд рублів.
У минулому році до середині березня переможці конкурсів уже мали на руках укладені контракти і шукали субпідрядників. Нинішньої весни Дирекція транспортного будівництва, підвідомча комітету з розвитку транспортної інфраструктури (КРТІ), ще навіть не оголосила конкурси.
"Стурбовані, що до сих пір немає жодного конкурсу. І немає інформації, коли це імовірно відбудеться", - поділився з "Фонтанкой" Олексій Віхарєв, директор будівельної компанії "Оріон плюс" (один великих гравців ринку).
У КРТІ "Фонтанці" повідомили, що в даний момент конкурсна документація знаходиться в комітеті за держзамовленням: проводяться громадські слухання, розміщення планується в березні.
На ремонтну програму-2017 року з урахуванням порятунку трамвайних колій в міському бюджеті передбачено 3,4 млрд рублів. Безпосередньо на дороги (в адресній програмі - 65 адрес) планувалося 3,1 млрд, але в Смольному розраховують, що бюджет ремонтної кампанії збільшиться. "Плануємо запитувати при весняних поправках додатково 3,5 млрд рублів", - повідомили "Фонтанці" в КРТІ.
Цього року КРТІ, складаючи адресну програму, поділив Петербург на три ремонтні зони: північні, південно-східні і і південно-західні адміністративні райони. У першій - Виборзький, Калінінський, Красногвардійський, Кронштадтський, Курортний, Петроградський, Приморський райони. Південно-східна ремонтна смуга - Колпинский, Московський, Невський, Пушкінський, Фрунзенський та Центральний. Відповідно, південно-західна зона об'єднала Адміралтейський, Василеостровский, Кіровський, Красносельський та Петродворцовий райони.
Як повідомляла "Фонтанка", така нарізка зовсім не випадкова. У 2017 році КРТІ, вибираючи підрядників, планує випробувати ноу-хау: об'єднати всі об'єкти в три великих лота вартістю 1 мільярд рублів кожен.
При цьому Смольний керується висновками експертів СПб ЦКУ "Центр транспортного планування", які вивчали потоки з північної, південно-східній і південно-західної частин міста і повинні були знайти вихід, що не поставити Петербург в одну велику пробку на весь час латання асфальту. Враховувалося і базування основних асфальтобетонних заводів, що має забезпечити оптимальну логістику, грамотне планування термінів і послідовність.
В результаті Смольний обіцяє зменшити транспортну напруженість на час ремонтної кампанії, максимально скоротити терміни робіт і нівелювати незручності.
Учасники ринку припускають, що головними претендентами на перемогу в конкурсах можуть стати "ВАД", "АБЗ-Шляхбуд" і "Оріон плюс", кожному з яких дістанеться контракт на мільярд. Власне, "Оріон плюс" своїх намірів і не приховує, інші поки не оприлюднюють свої плани на літо.
Ось тільки з субпідрядниками - важко. Як повідомляла "Фонтанка", десятки підприємств Петербурга потрапили в складну ситуацію, отримавши субпідряд від турецької компанії "Ічташ Асталді" на будівництві петербурзького ділянки платної швидкісної магістралі М-11 Москва - Петербург (7 - 8-й етапи траси). Контракт величезний - 76,8 мільярда рублів, але дорожники з 2016 року не можуть отримати від "Ічташ Асталді" гроші за вже виконані роботи.
"Траса М-11 поставила багатьох з нас на межу розорення. Будемо битися за будь-який контракт, щоб не допрацюватися до банкрутства", "Працювати в Петербурзі стало складно. Є плани придивитися до інших регіонів. Чи не влаштовують ні розцінки - робота заради роботи, ні обсяги контрактів "- такі розмови ведуть дорожні будівельники сьогодні.
Вивчити адресну програму ремонту доріг в Петербурзі в поточному році можна тут .
Поки ж, до весняної коригування бюджету, 3 мільярди між трьома зонами Смольний поділив порівну. Північ - 1,019 мільярда рублів, південний схід - 1,029 млрд, північний захід - 1,031 млрд. Найбільше дорожніх об'єктів в Петроградському (6), Петродворцовом (8) і Адміралтейському (14) районах. В інших - від 1 до 4 об'єктів.
Так, багатостраждальний Васильєвський острів отримає чотири будівництва. У план потрапили: Біржова площа між Університетській набережній і набережної Макарова; набережна Лейтенанта Шмідта від 6 - 7-й лінії до 8 - 9-й лінії; вулиця Нахімова від Берінга до Кораблебудівників і Уральська від набережної річки Смоленки до Готівкової вулиці. Тобто найважче буде автомобілістам, які намагаються проїхати до ЗСД і з'їхати з нього.
Петроградський район представлений в програмі шістьма об'єктами: частково Митнінськая набережна, Новоладожского вулиця, Костянтинівський проспект (на Крестовському острові), набережна Адмірала Лазарева і Піонерська і Гдовського вулиці.
Адміралтейський район дочекається ремонту на Вознесенському проспекті від Адміралтейського проспекту до Садової вулиці; провулок Антоненко весь обіцяють привести в порядок; Мала Морська вулиця від Гороховій вулиці до Ісаакіївській площі. Англійська проспект - від набережної Мойки до проспекту Римського-Корсакова.
Що стосується Центрального району, то влітку дорожники повинні підлатати Садову вулицю від набережної Мойки до Гороховій вулиці. І Малу Морську від Гороховій до Невського проспекту. Також в списку значаться Дегтярний провулок і Коломенська вулиця.
Катерина Кураєва, «Фонтанка.ру»