Наша сеть партнеров Banwar
Після «осінньої прем'єри 2013 року» другого покоління хетчбека, поява універсала - став лише питанням часу ... Деякі чекали новинку ще в Детройті, але французи вирішили приберегти «308 SW» 2-го покоління до більш значущого заходу - автосалону в Женеві (який відбувся в березні 2014 року).
На початку літа 2017 го дебютував рестайлінговий автомобіль, якому «підправили» екстер'єр, допрацювали і розширили список доступних електронних систем і модернізували силові агрегати.
Друга генерація універсала Пежо 308 SW створена, звичайно ж, на базі хетчбека, що добре помітно по зовнішньому вигляду новинки. По суті, французькі інженери і дизайнери не стали нічого вигадувати, а просто збільшили габарити хетчбека і додали «суфікс SW» до імені моделі.
Довжина кузова «вантажопасажирського 308го» становить 4585 мм, довжина колісної бази підросла до 2730 мм, ширина обмежена відміткою 1804 мм, а рейлингами універсал впирається в планку 1471 мм. Між колісними парами у пятідверки вписується 2730-міліметрова база.
Компонування і оформлення салону тут також «злизаний» з хетчбека. Але при цьому деякі відмінності все ж є.
- По-перше, за рахунок збільшення колісної бази, розробникам вдалося зрушити задній ряд крісел - що дозволило викроїти кілька додаткових сантиметрів вільного простору в області колін.
- По-друге, задні двері у універсала відкриваються трохи ширше - що полегшує посадку пасажирів.
- Ну і, по-третє, у цього кузовного виконання, звичайно ж, набагато більш місткий багажник з зручними можливостями для швидкої трансформації за рахунок системи «Magic Flat» (що дозволяє складати задній ряд крісел одним рухом руки за допомогою спеціальних важелів, встановлених в багажнику) .
У своєму стандартному стані багажний відсік Peugeot 308 SW здатний вмістити 590 літрів вантажу або 660 літрів, якщо вивантажити запаску, що зберігається в спеціальному відсіку під фальшполом. Ну а при зібраному задньому ряді сидінь корисний об'єм виростить до значних 1660 літрів.
У країнах Старого Світу «308-й» в «вантажопасажирському кузові» пропонується з широким вибором силових агрегатів:
- Бензинова частина включає до свого складу трьох-і чотирициліндрові мотори об'ємом 1.2-1.6 літра з турбонаддувом, системою прямого вприскування і налаштованим фазами газорозподілу, які розвивають 110-155 кінських сил і 205-240 Н · м крутного моменту.
- У дизельної палітрі числяться турбовані «четвірки» на 1.6-2.0 літра з рядною компоновкою, акумуляторним «харчуванням» Common Rail і 16-клапанним ГРМ, що виробляють 99-150 к.с. і 284-370 Н · м доступного потенціалу.
У зв'язці з двигунами працюють 5- або 6-ступінчасті механічні або 6-діапазонна автоматична коробки передач, за допомогою яких весь запас потужності поставляється на колеса передньої осі.
Як і хетчбек, універсал 308 SW другого покоління побудований на модульній платформі EMP2, у якій розробники трохи наростили колісну базу і переглянули налаштування підвіски, аналогічної «хетчбековской». В цілому, в конструктивному плані вантажопасажирська модель повністю повторює свого п'ятидверного «побратима».
На російському ринку Peugeot 308 SW офіційно не продається, а ось в Європі (якщо бути точніше - то в Німеччині) модель 2017 року пропонується за ціною від 20 900 євро (~ 1.43 млн. Рублів).
У плані стандартного і додаткового оснащення автомобіль не має будь-яких відмінностей від хетчбека.