- гідний наступник
- неповторний зовнішній вигляд
- шикарний інтер'єр
- Технічні особливості
- потужні двигуни
- Технічні характеристики
- модифікації
- рестайлінг
- лінійка моторів
- оснащення
- Додаткове обладнання
- статусний автомобіль
Наша сеть партнеров Banwar
Місце автомобіля в історії визначає не тільки попит, але і його престиж. У Франції Peugeot 607 удостоївся називатися президентським авто: Жак Ширак використав його в якості службового транспорту, а Ніколя Саркозі вибрав для своєї інавгурації. І навіть після того, як з конвеєра зійшла остання модель, 607-й залишився символом розкоші і престижу.
гідний наступник
У 90-е-е роки концерн PSA в сегменті бізнес-класу представляв Peugeot 605, який до кінця XX століття застарів морально і технічно. Йому на зміну прийшов принципово новий передньопривідний седан Peugeot 607, прем'єра якого відбулася в рамках Франкфуртського автосалону-1999. Індекс 607 замість логічного 606 вказував на випередження моделлю свого часу.
неповторний зовнішній вигляд
Ідейним натхненником екстер'єру Пежо 607 став шеф-дизайнер PSA Жерар Вельтер, метою якого було створення презентабельного і унікального в своєму класі авто. Солідні розміри: 4871 мм х 1800 мм х 1460 мм укупі з широкою колісною базою в 2800 мм надавали новинці солідності. Витягнутий силует був м'яко окреслене плавними лініями, створюють гармонійний цілісний вигляд. Стрімкість підкреслювалася похилим дахом, виразним капотом і увігнутим багажником. А елегантним акцентом стали витягнуті задні ліхтарі і хромована окантовка вікон.
шикарний інтер'єр
Дизайнери французького флагмана довели, що першокласний інтер'єр від просто хорошого відрізняє особливий підхід до дрібниць. У салоні Пежо 607 все підпорядковано естетиці, ергономіці і комфорту. Лаконічна приладова панель максимально інформативна і проста в експлуатації, водійське крісло регулювалося в п'яти діапазонах, зручне рульове колесо давало досить простору для маневру, а пасажири могли не турбуватися, що їм не вистачить місця або завадять сторонні шуми в салоні. В оформленні використовувалися дорогі матеріали: якісна тканина, шкіра, дерев'яні та металеві вставки. На вибір покупцям пропонувалися 4 варіанти обробки салону: Diamant, Ebene, Ivoire і Titane.
Технічні особливості
Седан обладнаний повністю незалежною підвіскою: важелі зі стабілізаторами поперечної стійкості спереду і ззаду забезпечували плавність ходу і відмінну маневреність на дорозі. Відмінною особливістю Peugeot 607 стали два акумулятора: кислотний під капотом і гелевий в багажнику для безперебійної роботи бортового оснащення. Також на цей автомобіль вперше встановили фільтр сажа FAP для зниження викидів шкідливих речовин. Мультиплексна проводка об'єднувала електрообладнання, що дозволяло всім пристроям працювати як єдиний механізм і відкривало для машини безліч можливостей: наприклад, підсвічування панелі приладів автоматично регулювалася залежно від освітлення, а гучність музики - від швидкості.
потужні двигуни
Спочатку Пежо 607 вийшов на ринок з 3 видами двигунів:
- 4-циліндровий бензиновий мотор об'ємом 2,2 літра (160 к.с., 217 Нм) з 5-ступінчастою механічною трансмісією. Час розгону до 100 км / год становило 9,6 секунд;
- 6-циліндровий 3-літровий мотор потужністю 211 «коней» і 285 Нм крутного моменту. Комплектувався 4-діапазонним "автоматом" Tiptronic. Позначку в 100 км / год автомобіль долав за 8,3 секунди, а швидкісний максимум дорівнював 240 км / год;
- турбодизель 2,2 літра в 142 л.с. з величиною крутного моменту 314 Нм в парі з 5МКПП або 4АКПП.
Технічні характеристики
висока надійність
Творці Пежо 607 подбали не тільки про красу і комфорт, але і безпеки водія і пасажирів. Корпус авто посилили енергопоглинаючими елементами. У салонне обладнання входили 6 подушок безпеки, ремені з преднатяжителями і обмежувачами натягу, антиблокувальна і противобуксовочная системи (ABS, ASR), що відключається контроль курсової стійкості (ESP), датчики дощу і рівня тиску в шинах, дзеркало заднього виду з автозатемненням, парктроник і зовнішні дзеркала, автоматично додають при активації сигналізації.
модифікації
У 2000 році у продажу з'явилася лімітована версія 607 Paladine з кузовом довжиною 5370 мм і складаний металевим дахом (саме на такій версії їхав Ніколя Саркозі в день вступу на посаду президента). А в 2002-му увагу автомобільного співтовариства привернув концепт-кар 607 Pescarolo, створений командою французького гонщика Анрі Пескароло. Спорт-кар виділявся збільшеними крилами, двома вихлопними трубами і двигуном V6 потужністю 400 к.с.
рестайлінг
У 2004 році на Паризькому автошоу публіці був представлений оновлений Peugeot 607. Модель стала довшою на 30 мм і обзавелася новим переднім бампером. Крім цього, була дещо видозмінена решітка радіатора, а бічні молдинги пофарбували в колір кузова. Модернізації піддався і салон: в центрі консолі з'явився великий дисплей бортового комп'ютера, а шкали приладів оснастили новими індикаторами.
лінійка моторів
Після рестайлінгу в гамі силових агрегатів Пежо 607 з'явилися вдосконалені бензинові двигуни і 6-циліндровий турбодизель HDi (2,7 л., 204 к.с., 440 Нм) з системою впорскування палива Common Rail, сконструйований спільно з Ford. Мотор відповідав стандартам Євро-4 і був пов'язаний з 6-діапазонною автоматичною коробкою передач. Також Peugeot 607 оснастили адаптивною підвіскою, більш потужними гальмами і адаптивними подушками безпеки.
оснащення
Як справжній представник сегмента преміум Пежо 607 виділявся серед однокласників об'ємним переліком базового устаткування. Численні відгуки власників підтверджували, що вже в початкову комплектацію входили повний комплект подушок безпеки, підголівники, литі диски R17, ксенонові фари з омивачами, противотуманки, тоновані стекла, електродзеркала з обігрівом, бортовий комп'ютер, аудіосистема, роздільний клімат-і круїз-контроль, ГУР , центральний замок з ДУ, іммобілайзер, підігрів всіх сидінь, електричні склопідйомники та ін. За безпечний рух відповідали електронні пристрої: ABS, ESP, ASR, помічник при екстреному гальмуванні (EBA) з функцією у Іленія (BAS), детектори дощу і тиску в шинах.
Додаткове обладнання
За бажанням покупця Пежо 607 міг бути обладнаний сучасною аудіосистемою з CD-чейнджером і підтримкою Bluetooth і Hands Free, супутниковим навігатором, багатошаровими бічними стеклами, шкіряним оздобленням салону (стандарт для стилю Ivoire), електричним люком, парктроніки і пакетом для поліпшення ергономіки.
статусний автомобіль
2009 рік став заключним для Peugeot 607, якого незабаром замінив новий седан Peugeot 508 . Однак донині 607-й вважається топовим автомобілем компанії PSA і викликає інтерес у покупців. В даний час на вторинному ринку цю модель можна купити дешевше інших європейських аналогів E-класу.
Сподобалося? Розкажіть друзям:
Сподобалося?