Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пежо Боксер

  1. Історія автомобіля і призначення
  2. 1 покоління
  3. 2 покоління
  4. Відео огляди
  5. Витрати палива:
  6. двигун
  7. Особливості даних двигунів:
  8. Пристрій
  9. Ціна нового і б / у Peugeot Boxer
  10. аналоги

Наша сеть партнеров Banwar

Peugeot Boxer - популярний комерційний фургон, який є розробкою дизайнерів Fiat Centro Stile Peugeot Boxer - популярний комерційний фургон, який є розробкою дизайнерів Fiat Centro Stile. Виробництвом моделі займається спільне підприємство PSA Peugeot Citroen і Fiat Group. Шасі даного сімейства розроблялося з урахуванням вимог Європи до безпеки і екологічності, а одним з його переваг є широка лінійка різних модифікацій.

Сучасний дизайн Пежо Боксер отримав в 2006 році. У Росії масове поширення моделі почалося пізніше (разом з появою вітчизняних конкурентів в особі автомобілів «ГАЗель»). Французький продукт швидко придбав свого клієнта завдяки цікавому дизайну, доступною вартості і комфорту роботи.

Основні переваги Peugeot Boxer:

  • можливість управління з правами категорії «В»;
  • місткий кузов;
  • найкраща в класі вантажопідйомність;
  • доступна ціна.

В даний час випуск Пежо Боксер здійснюється на заводах в Італії, Франції та Росії.

Зміст статті

Історія автомобіля і призначення


Офіційна прем'єра Peugeot Boxer відбулася в 1994 році. Однак історія моделі почалася набагато раніше. В кінці 1970-х років група PSA уклала партнерську угоду з брендом Fiat. Компанії домовилися про спільну розробку та випуск невеликих комерційних вантажівок.

1 покоління

Перші плоди партнерства були представлені в 1981 році. Модель J5 виявилася цілком добротної, але великого поширення не отримала. Проте, саме вона стала попередником Пежо Боксер. Створенням моделі займалися представники підприємства Sevel, який об'єднав співробітників PSA і Fiat. Peugeot Boxer (як і деякі інші автомобілі французького бренду) отримав «близнюків» в особі Citroen Jumper і Fiat Ducato.

Сімейство включало 4 модифікації: шасі, фургон, малотоннажна вантажівка і невеликий мікроавтобус. Особливості першої генерації:

  • надійна 5-ступінчаста механічна коробка передач (їй комплектувалися всі версії моделі);
  • незалежна важільно-пружинна підвіска спереду
  • потужне підставу на рамі, здатне витримувати великі навантаження;
  • поперечне розташування двигуна.

надійна 5-ступінчаста механічна коробка передач (їй комплектувалися всі версії моделі);   незалежна важільно-пружинна підвіска спереду   потужне підставу на рамі, здатне витримувати великі навантаження;   поперечне розташування двигуна

Лінійка двигунів Пежо Боксер I включала 2-літровий бензиновий агрегат (110 к.с.) і відразу 5 дизелів (68-128 к.с.) різного об'єму. Опціонально автомобіль міг оснащуватися повнопривідною системою.

На останніх версіях сімейства стала доступна 4-ступінчаста автоматична КП.

Майже 8 років Peugeot Boxer піддавався серйозним змінам, і інтерес до моделі почав згасати, тому в 2002 році французький бренд виконав рестайлінг автомобіля. Радіаторна решітка стала більш виразною і отримала збільшений значок бренду. Спереду замість одиночних фар з'явилися блок-фари. Виросли в розмірах бампера і дзеркала заднього виду. Злегка змінилося оформлення салону. Технічна складова також зазнала зміна. Розробники відмовилися від 1,9-літрового дизеля, додавши в лінійку 2,8-літровий і 2,3-літровий агрегат (146 і 128 к.с.). Зміни зробили Пежо Боксер більш цікавим.

2 покоління

У 2006 році пройшла презентація другої генерації автомобіля, яка не втратила актуальності і в даний час. Розробкою Peugeot Boxer II займалися італійські і французькі представники. У числі їх пріоритетів значилося оновлення дизайну і конструктивних складових моделі, які залишалися без змін тривалий час. В результаті зміни торкнулися моторну гамму, окремі вузли, оформлення салону і зовнішність. Кількість модифікацій Пежо Боксер зросла майже до 50 одиниць.

Основну роль у створенні дизайну новинки зіграли фахівці італійського відділення Fiat Centro Style. Прямі лінії кузова (кубічний дизайн), поступово втрачають популярність, пішли в минуле. Модель отримала великий бампер, доповнений U-подібної гратами радіатора. Відразу під ним розташувалася кришка капота скромних розмірів. Доповнили картинку блок-фари зігнутої форми. Габаритне лобове скло і низьке розташування лінії скління поліпшили оглядовість. Завершували образ об'ємні колісні арки і вертикальні дзеркала заднього виду. Кабіна нового Peugeot Boxer вміщала 3 чоловік. У пасажирської версії справа з'явилася розсувні двері (крім передніх орних дверей). Салон також оновився. На приладовій панелі з м'якого пластику встановили бортовий комп'ютер. Кількість поличок, приємних аксесуарів і місць для зберігання різних предметів збільшилася (ніша для паперів, бардачок, підсклянник, висувний столик і інші відділення).

Для другої генерації були розроблені 2,2- і 3-літрові агрегати. У 2010 році лінійка двигунів оновилася.

У Росії Пежо Боксер II користувався великою популярністю, а його виробництво незабаром після прем'єри відкрилося в селищі Росв (Калузька область). Для випуску автомобілів вітчизняне підприємство використовувало безліч іноземних компонентів. Бампера, предмети інтер'єру та крісла закуповувалися у французькій компанії Fauresia, а елементи, зроблені з листового металу, поставляла іспанська компанія Gestamp Automocion.

У 2008 році другий Peugeot Boxer пережив рестайлінг, що відбилася на зовнішності. Автомобіль обзавівся масивної накладкою, що тяглася на рівні коліс на довжину борту. Змінилася моторна гамма - в неї додалися більш економічні агрегати. Модель отримала комплект систем, що поліпшують безпеку пасажирів і водія.

У 2012 році Пежо Боксер пережив черговий рестайлінг, отримавши більш комфортний салон і незначні зміни в дизайні. Уже в базовій версії автомобіль комплектувався кріслами з безліччю регулювань і електросклопідйомниками. Відмінною особливістю моделі стали ергономічні ручки, що дозволяють відкривати двері з мінімальним зусиллям.

Відмінною особливістю моделі стали ергономічні ручки, що дозволяють відкривати двері з мінімальним зусиллям

Кузов стали виготовляти з матеріалів підвищеної міцності, що підвищило ресурс роботи автомобіля і додало додаткову жорсткість. Проблема корозії у рестайлінгових версій була практично вирішена. Бруд на кузові не накопичується, а гальванічне покриття елементів забезпечувало максимальну довговічність.

Технічні зміни в моделі виявилися мінімальними.

Область застосування сімейства Peugeot Boxer завжди була надзвичайно широка. Модель дозволяла транспортувати об'ємні вантажі, габарити яких залежали від модифікації машини. Корисний об'єм окремих версій досягав 17 кубометрів.

Автомобіль випускався в наступних типах кузова:

  1. Фургон - найбільш популярна версія, яка використовувалася для виконання різних завдань. Модифікація мала 2 варіації: FV (засклена) і FT (суцільнометалева). Фургон дозволяв транспортувати техніку, людей, продукти харчування, меблі та інші предмети. Автомобіль підходив для роботи в МНС, поліції і екстрених службах.
  2. Шасі - універсальний варіант кузова, що дозволяє додавати функціонал з урахуванням цілей клієнта шляхом монтажу обладнання на раму. Напрямів використання модифікації було безліч: евакуатор, бортова платформа, рефрижератор, ізотермічний фургон, самоскид, промтоварний фургон, цистерна і інші. Шасі дозволяло виконувати майже будь-яку роботу завдяки можливості установки спеціального обладнання і високої вантажопідйомності (до 1900 кг).
  3. Комбі - версія, яка поєднувала гідності мікроавтобуса і фургона. Модель Peugeot Boxer Combi мала унікальні параметри і була непоганою альтернативою класичним мінівену.
  4. Мікроавтобус - пасажирська варіація з можливістю змінювати конфігурацію салону і підвищеним рівнем комфорту. Модифікація Peugeot Boxer Tour Transformer отримала складні дивани. Салон при цьому можна було трансформувати, зрушуючи їх. В результаті мікроавтобус легко перетворювався в мобільний офіс, кемпер, комбі або повноцінний фургон.

Відео огляди

Технічні характеристики

Габаритні розміри:

  • довжина - 4963 мм (5413, 5998 і 6363 мм);
  • ширина - 2050 мм;
  • висота - 2 522 мм (2764 мм - збільшена висота);
  • колісна база - 3000 мм (3450 і 4035 мм);
  • передня колія - ​​1810 мм;
  • задня колія - ​​1790 мм.

Визначити розмір автомобіля можна на основі індексу. Додавання LL, L, M і C позначають довжину колісної бази (від найбільшого до найменшого розміру). Рівень даху характеризують додаткові позначення HS, H і S.

Вантажопідйомність Пежо Боксер - від 1090 до 1995 кг. Повна маса автомобіля також різниться і лежить в межах 3000-4000 кг. Залежно від модифікації автомобіль вміщає від 8 до 17 кубометрів вантажу.

Максимальна швидкість машини складає 165 м / год.

Витрати палива:

  • заміський цикл - 8,4 л / 100 км;
  • змішаний цикл - 9,3 л / 100 км;
  • міський цикл - 10,8 л / 100 км.

Ємність паливного бака дорівнює 90 л.

двигун

Перші модифікації Peugeot Boxer II комплектувалися 2 типами силових установок: 3 і 2,2-літровими дизелями з системою Common Rail (спільна розробка фахівців Ford Motor Company і PSA Peugeot Citroen). Агрегати грунтувалися на моторах серії DW (Peugeot), але мали більший ресурс роботи.

Особливості даних двигунів:

  • чавунний блок циліндрів;
  • система контролю частинок сажі в моторному маслі;
  • міцна головка блоку циліндрів, зроблена з легкого сплаву AS7;
  • привід ГРМ з 2-рядної роликовим ланцюгом.

На російському ринку більшого поширення набули версії з 2,2-літровим дизелем номінальною потужністю в 96 л.с. і обертовим моментом в 320 Нм. 2,2-літрові агрегати також мали потужність в 120 к.с., 3-літрові дизелі - в 158 к.с.

У 2010 році моторна гамма Пежо Боксер оновилася. Колишні мотори були замінені на більш економічні і надійні версії. У лінійку двигунів увійшли:

  • 2,2-літровий дизель (110, 130 і 150 к.с.);
  • 3-літровий дизель (145, 156 і 177 к.с.).

Пристрій

Дизайн і конструкція Peugeot Boxer II стали революцією в сегменті вантажопасажирських фургонів. Універсальний і сучасний автомобіль підходив для будь-якої ситуації. Характерними рисами машини стали подовжений капот з трохи виступає середньою частиною і великі грати радіатора. Складна геометрія рефлекторів і здвоєні фари забезпечували відмінну освітленість дороги.

Другий Пежо Боксер перевершував попередника в плані зручності і ресурсу роботи. Бампера, шарніри і двері отримали посилення, що дозволяло витримувати підвищені навантаження. Кузов автомобіля практично повністю виготовлявся з 1,8-міліметрових сталевих листів. Автомобіль став більш міцним і отримував менше пошкоджень при аваріях і зіткненнях. Додаткову міцність конструкції надавало шасі підвищеної жорсткості, де застосовувалася рама зі сталі.

Сам кузов спроектували так, щоб виключити скупчення бруду в важкодоступних областях. Майже 70% металу склала гальванізована сталь. Зовнішні поверхні гальванізованого додатково і покривали 5 шарами захисного матеріалу. Подібна технологія надійно захищала кузов від корозії.

Не забули розробники і про безпеку. Конструкцію кузова розробляли з урахуванням максимальної стійкості при фронтальному ударі. Зони запрограмованої деформації могли поглинути сильного удару і захистити пасажирів і водія від травм.

Серед інших особливостей кузова слід виділити:

  • посилені передні двері;
  • обмеження переміщення рульової колонки і педального вузла (захист водія);
  • жорсткий каркас;
  • оптимальне розташування вузлів передньої підвіски, за рахунок якого частина фронтального удару переміщалася під днище.

Ходова частина автомобіля була представлена ​​переднім мостом типу Pseudo McPherson з передніми незалежними колесами і залежним заднім мостом, заснованим на ресорах. У деяких модифікаціях були присутні стабілізатори поперечної стійкості. Рульове управління мало тип «шестерня-рейка» і доповнювалося гідропідсилювачем, що полегшує процес водіння.

Для Peugeot Boxer II була обрана механічна трансмісія з 5 або 6 швидкостями і приводом на передні колеса. Від автоматичної коробки передач, використовуваної раніше, вирішили відмовитися.

Пішли в минуле і барабанні гальма. На всі колеса моделі встановлювалися дискові гальмівні механізми з високою ефективністю роботи. У базове оснащення увійшла ABS (антиблокувальна система). Активної безпеки в другому Пежо Боксер приділили підвищену увагу, оснастивши модель наступними системами (опціонально):

  • система електронного розподілу гальмівних сил (REF), яка регулює гальмування кожного колеса з урахуванням ситуації на дорозі;
  • протівобуксовочная система (ASR), що дозволяє мінімізувати пробуксовку при розгоні;
  • помічник при екстреному гальмуванні (AFU), що підсилює тиск на педаль і скорочує гальмівний шлях;
  • система динамічної стабілізації (ESP), яка повертає машину в задану траєкторію
  • система локалізації відкритих дверей, що позначає двері, що залишилася відкритою шляхом світлової індикації;
  • система захисного відключення подачі пального, що припиняє подачу палива при ударі;
  • система безпеки електричного склопідіймача;
  • подушки безпеки для пасажирів і водія;
  • ремені безпеки з 3-точковим кріпленням;
  • інші системи захисту.

Peugeot Boxer позиціонувався як функціонального перевізника великих обсягів вантажу. Однак на розміри та якість салону подібний пріоритет не позначився. Модель комплектувалася комфортабельною кабіною, розрахованої на 3 чоловік. Важіль перемикання передач розташовувався у щитка приладів і забезпечував легкий вибір швидкості. У передній частині було виділено простір для третього пасажира, тому подорожувати йому було зручно навіть на тривалі відстані.

Приладову панель виконали з м'якого пластику. Крім стандартних циферблатів (індикатор палива, температура мотора, спідометр і тахометр), з'явився бортовий комп'ютер. Зручний 4-спицеве ​​кермо міг комплектуватися кнопками управління магнітолою.

Зручний 4-спицеве ​​кермо міг комплектуватися кнопками управління магнітолою

Місце водія оснащувалося безліччю місць зберігання і поличок, що допомагало йому розташуватися з максимальним комфортом. Висока посадка і великі дзеркала покращували оглядовість і надавали відчуття повного контролю ситуації. Сидіння водія виявилося помітно зручніше пасажирського. Останнє не мало регулювань. Вертикально задрані спинки і маленькі подушки не давали розміститися зі зручністю. Водійське крісло отримало спеціальні настройки, що дозволяють підібрати оптимальну позицію.

У порівнянні з вітчизняними «Газелями» і більшістю конкурентів Peugeot Boxer виглядав значно краще в плані зручності руху. При цьому вартість моделі завжди залишалася демократичною, що притягувало до неї інтерес великої кількості клієнтів.

Ціна нового і б / у Peugeot Boxer

Базова комплектація автомобіля виглядає досить бідно. У «мінімалки» відсутній навіть аудіосистема. Більшість опцій доведеться замовляти додатково. Версія зі стандартним мотором в базовій комплектації обійдеться в 1,01-1,05 мільйона рублів. Аналогічна модель із середнім кузовом буде дорожче на 50-60 тисяч рублів. Вартість моделей з високим дахом починається від 1,21-1,25 мільйона рублів.

Найбільш дорогими є подовжені модифікації. Ціни на них стартують з 1,27 мільйона рублів.

Старі версії Peugeot Boxer завдяки високій надійності також користуються популярністю. Вибір тут не менш широкий:

  • моделі 2007-2008 року - від 200 тисяч рублів;
  • моделі 2011-2012 року - від 600 тисяч рублів;
  • моделі 2014-2015 року - від 900 тисяч рублів.

аналоги

  • Citroen Jumper;
  • Fiat Ducato;
  • Ford Transit.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов