Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Підготовка автомобіля до зими - Обслуговування та догляд за автомобілем - Обслуговування автомобіля - Різноманітні поради автолюбителям - Все для автомобіля в Петербурзі

Наша сеть партнеров Banwar

Експлуатація автомобіля взимку набагато складніше, ніж в будь-який інший період року. Як відомо, взимку значно важче запустити двигун, зростає ймовірність дорожньо-транспортної пригоди при управлінні автомобілем під час ожеледицю і снігопадів, багато складнощів виникає з мийкою, прибиранням салону, зберіганням автомобіля і захистом кузова від солі на дорогах. І зовсім вже стають лихом, особливо для малодосвідчених водіїв, раптові відмови або виникнення будь-яких несправностей, що заважають використанню автомобіля. Той, хто випробував «задоволення» взимку повертатися до місця стоянки на буксирі, та ще при відмові двигуна, напевно запам'ятає таку пригоду на все життя.

Щоб уникнути раптового зимового відмови, гірше якого може бути тільки аварія, автомобіль, особливо бувший, треба спеціально готувати до зимової експлуатації.

Спочатку трохи теорії.

Чим зима відрізняється від літа? Влітку тепло, а взимку холодно!

Вірна відповідь, але нам важливо зрозуміти, чому це "холодно" ускладнює роботу механізмів. Ще зі шкільного курсу фізики ми знаємо, що властивості багатьох тіл і рідин сильно залежать від їх температури. Для нас найважливішим параметром є 0 градусів за Цельсієм, тобто та точка, при якій вода починає перетворюватися в лід. З цього моменту для автомобіля починається зимовий сезон.

І щоб він не застав зненацька, необхідно до нього підготуватися, виконавши такі дії: - Перевзути автомобіль в зимові шини (детально на питанні вибору, установки і експлуатації зимових шин ми зупинимося в одній з наступних частин нашого «зимового» огляду) .- Злити воду і залити зимову рідину в бачок омивача лобового скла (а так само омивача заднього скла, фар і т.д. в залежності від конструкції Вашого автомобіля) - Змастити замки дверей зимової змазкою і продути личинки стисненим воздухом.- Провести загальну інспекцію стану автомобіля - на морозі виправляти будь-яку дрібницю набагато складніше!

Якщо автомобіль старше п'яти років, рекомендується замінити охолоджуючу рідину на свіжу (розраховану на роботу до -45 градусів Цельсія), поєднавши цю процедуру із загальною промиванням системи охолодження (це підвищить ефективність роботи обігрівача салону). Так само буде корисним поміняти повітряний фільтр надходить в салон повітря (при його наявності) і, якщо є хоч найменші претензії до роботи термостата, то і його теж, поєднавши роботу з заміною ОЖ.

свічки

Особливу увагу приділіть свічок запалювання! Якщо Ви їздите на 'звичайних' свічках, замініть їх новими, навіть якщо старі ще не пройшли весь покладений ресурс - на них можна буде доїзд навесні. По можливості рекомендуємо ставити Іридієві свічки - завдяки особливостям конструкції та надтонкою електродів вони не тільки мають в кілька разів більший ресурс, але і набагато краще підпалюють паливну суміш в промерзлій двигуні. Повірте, невелике збільшення витрат на свічки з лишком компенсується впевненим зимовим запуском! Якщо у Вас вже встановлені Іридієві свічки, проведіть їх ревізію - переконайтеся в чистоті електродів, відсутності відкладень від ферроценнових присадок в бензин ( «червона смерть '), відсутності слідів пробою на ізоляторі.

Якщо у Вас вже встановлені Іридієві свічки, проведіть їх ревізію - переконайтеся в чистоті електродів, відсутності відкладень від ферроценнових присадок в бензин ( «червона смерть '), відсутності слідів пробою на ізоляторі

Крім цього слід проінспектувати справність наконечників свічок, ізоляції свічкових проводів, кришки трамблера. Для дизельних двигунів все трохи простіше - треба міняти свічки розжарювання згідно регламенту фірми-виробника.

Моторне масло

Це тема, про яку можна міркувати годинами! До сучасних моторних мастил застосовується дуже багато вимог, але ми зараз розповімо про одне з основних його властивостей для зими - в'язкість при низьких температурах. В'ЯЗКІСТЬ ОЛІЇ - це показник, який є загальним для всіх масел. Від цього показника залежить діапазон температури навколишнього середовища, в якому дане масло забезпечує пуск двигуна без попереднього підігріву, безперешкодне прокачування масла насосом по мастильної системі і надійне змащування.

В даний час визнаною системою класифікації автомобільних моторних масел є специфікація SAE J300 (Товариство Автомобільних Інженерів США (Society of Automotive Engineers)). Ця класифікація поділяє моторні масла на 11 класів в'язкості: - на 6 зимових (0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W), індекс W ( 'winter', тобто 'зима') означає «зимовий» - і 5 літніх ( 20,30,40,50,60) класів в'язкості.

Всесезонні масла позначаються здвоєним номером xxW-xx, перший з яких вказує значення в'язкості масла при негативних температурах і гарантує пускові властивості (прокачиваемость масел при низьких температурах), а другий - визначає в'язкість масла при робочій температурі двигуна. Наприклад, SAE 5W40 розшифровується так: 5W = зимова ступінь в'язкості, 40 = річна ступінь в'язкості.

Наприклад, SAE 5W40 розшифровується так: 5W = зимова ступінь в'язкості, 40 = річна ступінь в'язкості

Чим менше число перед індексом W, тим менше в'язкість в холодному стані і тим легше запускається двигун взимку.

За позначенню в'язкості можна навіть визначити основу моторного масла, тому що у синтетичних масел діапазон найширший, а у мінеральних - вузький. Якщо воно синтетичне, то типові позначення в'язкості будуть - 0W-30, 0W40, 5W40; якщо масло напівсинтетичне - 10W40, 10W30; при мінеральної природі масла в'язкість, як правило - 15W40, 20W50. Хоча бувають і винятки - наприклад масло з в'язкістю 5W-30 може бути на будь-якій основі.

Масла з позначки на 0W - найбільш текучі на холоді і годяться для будь-якої холоднечі (до -40 градусів Цельсія) .Масло з позначки на 5W - забезпечує пуск мотоpа до -35-40 град. С, для щоденної зимової їзди в зоні помірним клімата.Масло з позначки на 10W - забезпечує пуск мотоpа до -30 гpад.С, годиться для щоденної зимової їзди в зоні помірним клімата.Масло з позначки на 15W - може створити тpудности пpи темпеpатуpа вже близько -20 -25 гpад.С, хоча пpи потужному стаpтеpе і хоpошем аккумулятоpов в цілому застосовувати можно.Масло з позначки на 20W - для теплих місць, де темпеpатуpа рідко може опуститися до -20 гpад.С.

Однак при застосуванні мінеральних масел необхідно пам'ятати так зване «правило 35». Треба з числа 35 відняти зимовий індекс в'язкості (першу цифру в позначенні в'язкості масла), до отриманої цифри приставляє 'мінус' - отримаєте граничну температуру прокачуваності масла. Наприклад, масло 10W-40 зберігає плинність до -25 градусів за Цельсієм (35-10 = 25). При застосуванні напів- і синтетичних масел досить дотримуватися вищеописаних рекомендацій, а в'язкість при робочій температурі слід вибирати за інструкцією виробника. Втім, якщо у Вас не Porsche з турбодвигуном повітряного охолодження, то в більшості випадків правильним вибором будуть масла 0W-30, 5W-30, а для більш літніх двигунів - і 5W-40.

акумулятор

І, нарешті, зупинимося на головному зберігачі енергії в автомобілі - його акумуляторної батареї. Але спочатку невеликий відступ - як театр починається з вішалки, так і життя акумулятора в машині починається з генератора. Ніякий, навіть найкращий і найдорожчий акумулятор довго не протягне при несправному генераторі! Завжди пам'ятайте про це.

Перше питання при виборі нового АКБ - яку ємність взяти? В принципі, якщо слідувати рекомендаціям інструкції по експлуатації, важко сильно помилитися, але з урахуванням особливостей нашого клімату все ж дамо кілька рекомендацій: - мінімальна ємність АКБ для машин з двигунами об'ємом 1 л і вище повинна бути не нижче 55А / ч. На багатьох машинах, привезених з Азії (в тому числі з Японії) або ОАЕ, стоять акумулятори ємністю 45Аг в оригінальних корпусах з 'тонкими' клемами, проте на нашому ринку вже є пропозиції подібних акумуляторів з ємністю 55-60Ач.- якщо дозволяють розміри ніші під АКБ, має сенс взяти трохи більшу ємність (до + 30% від номінальної). Це особливо корисно, якщо на автомобілі встановлено багато додаткового електрообладнання та / або він експлуатується в міському режимі - в цьому випадку акумулятор підвищеної ємності дозволить рідше займатися зняттям його з автомобіля і підзарядкою і зменшить ймовірність того, що вранці після вечора, проведеного в пробці, автомобіль не вдасться завести через недозаряд акумулятора. Побоювання, що такий акумулятор буде завжди недозаряжаться, абсолютно безпідставні.

Друге питання - який тип АКБ віддати перевагу? Обслуговуються або не обслуговуються? Тут відповідь дуже проста - не обслуговуються, але! Серед них краще вибирати ті моделі, у яких присутні пробки на верхній кришці. У разі аварійного википання електроліту через сильний перегріву (перезарядження) їх часто ще можна повернути до ладу. Старі моделі обслуговується типу зараз напевно можуть представляти інтерес тільки для любителів автостаризни, та й у вільному продажі їх знайти досить складно.

Третій за рахунком, але не менш важливе питання правильного вибору АКБ - не помилитися з габаритами корпусу, розташуванням клем і їх тіпоразмером.Все варіанти розмірів корпусів можна знайти в довідниках, але, стоячи перед прилавком в магазині, ці знання застосувати дуже складно, тому просто поміряйте лінійкою ширину, довжину, висоту старого акумулятора і новий вибирайте теж з лінійкою в руці! Схем розташування живлять висновків (в побуті її називають 'полярність') в більшості випадків застосовується дві - 'пряма' і 'зворотна'. Як екзотику варто згадати розташування висновків на боковій стінці акумулятора, таке іноді буває на машинах чисто американських моделей. Визначити потрібну 'полярність' досить просто - якщо стояти обличчям до тієї довгій стороні акумулятора, де клеми ближче до Вас, то у 'прямий' полярності негативний висновок '-' (він трохи менше в діаметрі, ніж позитивний '+') буде знаходитися по праву руку. Така схема характерна для автомобілів вітчизняних марок (ГАЗ, ВАЗ, ЗАЗ, АЗЛК), в той час як 'зворотна' полярність масово застосовується на іномарках. Іноді зустрічаються акумулятори з 4-ма висновками - для відповідності кожному з цих стандартів.

Ще одна тонкість - розмір самих висновків. І тут в основному поширені два варинта: тип Euro - Type 1 - 19,5 мм плюсова клема і 17,9 мм мінусова клемматіп Asia - Type 3 - 12,7 мм у плюсовій клеми, - і 11,1 мм у клеми 'мінус 'Як вже видно з назви, перший тип поширений в Європі (а також в США), другий - в Азії, Японії, на Близькому Сході і т.д. Причина цього досить проста - більш товсті клеми можуть передати більший струм, який потрібно в холодному кліматі, а якщо клімат м'який, можна і зекономити на дорогому і важкому свинці, з якого робляться клеми.

Нерідкі випадки, коли в залежності від ринку збуту виробник комплектує одну і ту ж модель автомобіля не тільки різними варіантами клем, але навіть і різними типорозмірами акумулятора. Якщо ваш автомобіль ввезений в Росію неофіційними дилером, на це треба звернути увагу. У продажу є перехідники з одного розміру на інший, але користуватися ними стоїть тільки як крайній захід.

І, нарешті, дамо кілька порад - на що дивитися в магазині при покупці. З розмірами і ємностями ми вже трохи розібралися, а тепер розглянемо решту тонкощі: - Акумулятор повинен бути свіжим! З моменту його виробництва не повинно пройти більше року, ще краще - не більше півроку, в ідеалі - 2-3 місяці. Якщо за маркуванням на корпусі дату виробництва визначити не виходить - не соромтеся, вимагайте документи на товар! - АКБ повинен бути в непошкодженій заводській упаковці, без слідів приєднання до клем, патьоків електроліту і т.п.- Рівень електроліту (його видно збірку) у всіх банках повинен бути не нижче позначки 'min', але краще вибрати екземпляр, де рівень всюди під 'max' .- При покупці продавець зобов'язаний спеціальної вилкою навантаження поміряти напругу на клемах без навантаження (має бути не менше 12,5 В), а також показати, що при включенні н агрузкі напруга трохи зменшується, але стабільно тримається протягом 5-7 секунд.- Вимагайте видачі гарантійного талона з розбірливо заповненим серійним номером і моделлю акумулятора, печаткою продає організації. Термін гарантії повинен становити не менше одного року.

Вибір марки АКБ сам по собі гідний окремої статті через величезного пропозиції на ринку, і ми до нього обов'язково ще повернемося, але поки просто пам'ятайте, що 'свіжий' акумулятор скромною марки часто показує кращі характеристики, ніж іменитий бренд, але що пролежав на складі рік через свою високу ціну!

У наступній частині ми поговоримо про правила зимової експлуатації - як заводити холодний двигун, як доглядати за АКБ, як заводити двигун 'прикурювання' і на буксирі ( 'з штовхача'), як не допустити небезпечного розряду АКБ або його хронічного недозаряд і ще про багато дрібницях, які серйозно можуть отруїти зимову життя автомобіліста.

- Готуйте сани влітку! - Але ж уже осінь! - Тоді восени!


Чим зима відрізняється від літа?
Перше питання при виборі нового АКБ - яку ємність взяти?
Друге питання - який тип АКБ віддати перевагу?
Обслуговуються або не обслуговуються?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов