Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Підготовка машини до фарбування від А до Я

  1. Підготовка антигравій під грунт на задній панелі
  2. Підготовка антигравій під грунт на порогах
  3. Помилки грунтування «пофарбовані скла авто»
  4. Проблеми з застаревшим скотчем і клеєм на деталях

Наша сеть партнеров Banwar

Готується антигравій і кузов авто під грунтування ...

Вітаємо читач блогу RtiIvaz.ru! Сьогоднішнє відео буде продовженням теми кузовного ремонту - «Підготовка машини під повний перефарбують».

Майстром докладно розповідається про підготовку машини до фарбування, а на цьому етапі під грунтування.

Майстром докладно розповідається про підготовку машини до фарбування, а на цьому етапі під грунтування

Влад ЩЧ розповість нам на відео про підготовку антигравій під нанесення грунту, і розберемо можливі помилки і методи виправлення.

Розпочинається підготовка з антигравій ...

Як ви пам'ятаєте, в попередніх частинах відео ми закривали пороги і задню панель Антигравий, які треба буде підготувати під грунт. Сьогодні дізнаємося, як правильно набити ризику під грунтування, прибрати шагрень і самі переходи. Деталі, які були у нас прошпакльовані, треба буде підготувати під нанесення грунту.

А також в цьому відео буде детально розказано майстром, про те, що нам потрібно для роботи, які матеріали та інструменти знадобляться. І також ми дізнаємося про принципи роботи, як правильно зробити ті чи інші дії при роботі з цими матеріалами і інструментами.

Додатково в відео буде розділ про помилки при нанесенні грунту, неакуратному грунтування та інші помилки, які можуть виникнути безпосередньо під час роботи. Дізнаємося і про те, як ці помилки виправити.

В цілому це відео буде присвячено, як підготувати кузов вашого автомобіля під грунтування і при цьому уникнути можливих помилок.

Спочатку розглянемо в теорії фінальну підготовку антигравій під грунт ...

У попередніх частинах відео, у нас на цьому автомобілі були покриті Антигравий задня панель і пороги. Зараз антигравій на цих деталях кузова нам треба підготувати під грунт або фарбування.

Тут існує два варіанти розвитку подій. Машина буде фарбуватися базою під лаком, тобто може фарбуватися металликом або буде фарбуватися акрилом. У випадку з автомобілем на відео буде фарбуватися під лаком, тобто буде золотистий металік.

Металік має дуже дрібну структуру і після фарбування «показує» будь-яку ризику, впадинку і іншу дрібну нерівність. З цієї причини поверхня повинна бути максимально рівною і антигравій треба буде заґрунтувати.

Сам антигравій має нерівну структуру і грунт повинен приховати всі наявні нерівності, щоб поверхня стала гладкою. Крім цього, він буде виконувати і функцію захисту.

З цієї причини, якщо ви будете фарбувати машину під лаком, то антигравій треба обов'язково заґрунтувати.

Другий варіант, машина буде фарбуватися під акрил. Як відрізнити акрил і покриття під лак, було розказано майстром в окремому відео, де все було детально розказано про ці відмінності.

Акрил має повноцінну структуру і у нього суцільний колір, якщо сказати своїми словами, як грунт тільки блискучий. Тому під фарбування акрилом сам антигравій не обов'язково грунтувати, оскільки акрил лягає хорошим шаром і «заллє» всі наявні нерівності на Антигравий.

При цьому варіанті антигравій відразу готується під фарбування з використанням наждачного паперу Р400, Р500, а на закінчення треба пройтися скотчбрайтом, щоб збити попередню ризику і глянець.

Підготовка антигравій під грунт на задній панелі

Для підготовки антигравій під грунт на задній панелі нам будуть потрібні наступні матеріали:

  • Скотчбрайт Р220;
  • Наждачний папір Р220-280 (будь-яка в межах зазначеної градації).

Працюємо також як при підготовці шпаклівки, тобто треба елементарно набити ризику. Для роботи можна використовувати під наждачку поролон або просто взяти наждачний папір в руку і працювати безпосередньо рукою.

Працюючи наждачним папером, ми набиваємо ризику для того, щоб добре тримався грунт, і прибираємо наявні огріхи на Антигравий. Наприклад, згладимо наявну велику шагрень на покритті, щоб площина стала більш гладкою і красивою.

Варто ще згадати, що антигравій від деяких фірм залишається досить м'яким після висихання і шліфується дещо гірше.

Тому при роботі не сильно старайтеся і не прибирайте повністю шагрень, так як вона власне і служить для захисту деталей від зовнішнього впливу. Створює захист, наприклад, від летять з-під коліс камінчиків з дорожнього покриття, захищає сам метал.

Загалом, кажучи працювати потрібно без фанатизму і акуратно. Додатково роботу контролюємо руками, проводячи по обробленої поверхні, щоб відчути, що шагрень згладилася і площину стала більш рівною і гладкою.

Потім після того, як ви пройшлися наждачним папером і збили основні нерівності і перебили трохи шагрень, яка вам не подобається, необхідно наостанок пройтися по поверхні скотч-Брайт.

Це необхідно робити тому, що в шагрені після проходження наждачним папером залишається частково глянець, поза доступних місцях, який шкірка не бере. Скотчбрайт, завдяки своїй податливості зніме залишився глянець і додатково наб'є ризику.

В результаті антигравій повинен стати матовим -подготовленним для нанесення грунту ...

При цьому необхідно пам'ятати, що при роботі з наждачним папером або скотч-Брайт треба дотримувати акуратність і не «заходити» на сусідні площини. Наприклад, коли відбиваються тільки пороги, а сам кузов пофарбований. У цих випадках перехід треба обов'язково обклеювати, щоб не порушити лакофарбове покриття.

Підготовка антигравій під грунт на порогах

Отже, ми розглянули задню панель і тепер перейдемо безпосередньо до порогів.

Як і на задній панелі, на порогах треба збити також наявні нерівності, колючки за допомогою наждачного паперу. Як було показано в попередніх відеороликах, антигравій на пороги було завдано під кантик. На кордоні з кантиком вийшов перехід (межа) так як антигравій «лягав» під скотч, від якого і залишилася своєрідна межа.

Антигравій може бути завдано ще й на частину дверей, де також залишиться межа або перехід в місці обклеювання скотчем.

У будь-якому випадку цю «кордон» треба буде прибрати, для чого знову буде використовуватися наждачний папір Р220. Зашліфовивая перехід, працюємо просто наждачним папером від руки, не докладаючи при цьому великих зусиль, акуратно прибираючи кордон переходу. Виконану роботу перевіряємо рукою.

Працюючи на межі переходу треба бути особливо акуратним, щоб не зробити вибірку вище нанесеного антигравій, що перерве пряму «відбиту» лінію переходу і вийде типу хвилі. Нерівність буде відразу помітно і некрасиво -прідётся переробляти роботу заново.

Після того як вся поверхня порога була оброблена шкіркою, треба пройти її за допомогою скотчбрайта, щоб набити остаточну ризику під грунт і зняти залишки глянцю.

Особливо треба ретельно пройтися по низу порога, де є кантик. У підсумку весь антигравій повинен стати матовим і готовим завдати грунту.

Коли готуємо пороги під акрил, вже беремо наждачний папір Р400-500 і робимо фінальні дії перед підготовкою до фарбування авто.

Коли готуємо пороги під акрил, вже беремо наждачний папір Р400-500 і робимо фінальні дії перед підготовкою до фарбування авто

Сама робота повністю ідентична при роботі зі шкіркою Р220, тобто також працюємо з переходом і більш ретельно в районі кантика внизу порогів. Але також працюємо на межі переходу акуратно, щоб не зробити вибірку вище нанесеного антигравій, намагаючись не зіпсувати пряму лінію переходу. Скотч-брайт при цьому використовується Р600-800.

Коли готуємо антигравій під грунт:

  • Використовується наждачний папір Р220-280 і скотч-брайт Р220-280;

Коли готуємо антигравій під фарбування акрилом:

  • Використовується наждачний папір Р400-500 і скотч-брайт Р600-800.

При фарбуванні акрилом на ваш розсуд, ви можете заґрунтувати антигравій, а можете і не грунтувати. Просто треба зауважити, що зайвим грунт не буде і послужить додатковим захистом кузова.

Якщо ж фарбувати машину під базу металік, то пороги обов'язково грунтуем.

Підготовка ремонтних деталей під грунт - поради і нюанси ...

З підготовкою антигравій ми розібралися і тепер переходимо безпосередньо до підготовки кузова авто до нанесення грунту.

Як пам'ятаєте з попередніх частин відео кузов авто вже у нас готовий під грунтування. Площині деталей були прошпакльовані автошпаклевкой , Прошліфовані шкіркою Р220, оброблені скотч-Брайт і повністю підготовлені під нанесення грунту.

Але, все ж перед нанесенням грунту всю машину треба пройти по колу, щоб ще раз все досконально перевірити. Робота була проведена велика і поверхні можуть забруднитися, десь можуть бути протираючи до металу. Загалом, кажучи всі ці огріхи необхідно ще раз уважно переглянути навколо машини.

На протираючи міг утворитися шар невеликої корозії. Загалом, нам треба всі проблемні місця пройти ще раз шкіркою Р220. До того ж сама шпаклівка схильна до усадки, просідання і якщо обсяг роботи був великий, то в деяких місцях, через кілька днів, це буде добре помітно. Зашпаклёванная площину буде трохи нерівною.

Це відноситься до недорогої шпаклівки, якщо ви вирішили заощадити на матеріалах. Коли ж використовується дорога, більш якісна шпаклівка, то вона після нанесення, висихання і шліфування дає відразу остаточну просідання. така шліфована шпаклівка не змінюватиме свої властивості з плином часу.

Перевірку прошліфувати поверхонь можна виконати рукою. Якщо є місця, де шпаклівка просіла, то це відразу відчується як нерівність на площині, вона стала як би трохи хвиляста.

Якщо виявлена ​​нерівність просадка буде мінімальна і становить буквально кілька мікрон. В цьому випадку береться жорсткий брусок і наждачний папір Р220 і це місце прішліфовивать і знову перевіряється рукою.

У деяких рідкісних випадках, коли була використана зовсім неякісна і дешева шпаклівка, просадка може бути значна і доведеться нанести додатковий шар шпаклівки.

Остаточно всі деталі, які були прошпакльовані і підготовлені під грунт, проходять скотч-Брайт, щоб прибрати інформацію, що з'явилася пил і остаточно збити, може бути, що залишився глянець. Зайвий контроль ніколи не завадить при підготовці машини до фарбування від А до Я.

Після завершення перевірки і виправлення можливих дефектів, кузов автомобіля обов'язково продувається стисненим повітрям, щоб прибрати пил з ризики. Продуваються також все підкрилки, щілини, днище, ті місця, звідки може вилетіти пил при нанесенні грунту.

Помилки грунтування «пофарбовані скла авто»

З підготовкою під грунтування ми розібралися і зараз приділимо трохи часу помилками при грунтування.

Так, перша помилка - це неправильна обклейка під грунт.

Машина, грунтовані ще до того, як потрапила до нашого майстра в ремонт і на ній є помітні помилки.
Автор відео Влад ЩЧ:

На відео добре видно, що матеріал потрапив на скло дверей, так як неправильно було виконано обклеювання супутніх деталей.

Грунт, який потрапив на скло можна прибрати декількома способами. Можна взяти звичайний розчинник і спробувати стерти грунт. Однак цей метод можна застосовувати, коли минуло після грунтування кілька годин і грунт «піддається» розчинника, так як ще до кінця не висох.

Якщо ж минуло досить багато часу, то розчинник вже буде не в змозі прибрати грунт.

У таких випадках прибрати сліди грунту на склі або деталях можна з використанням леза від канцелярського ножа. Лезо досить добре знімає грунт, навіть якщо не докладати великих зусиль.

Скло по твердості вище, ніж твердість леза і можна не побоюватися, що на склі залишаться сліди від леза. Однак працювати потрібно все ж акуратно.

У будь-якому випадку при обробці кузова грунтом або фарбою необхідно виконувати якісну обклеювання не фарбує поверхонь. Добре закриваємо, щоб потім не треба було робити додаткову роботу з очищення деталей від потрапив грунту або фарби.

За допомогою такого ж канцелярського леза знімається і стара тонування, і сам клей, що показано в окремому відеоролику, присвяченому тонування. Такий метод перевірений і надійний.

І також варто відзначити, що грунт може налетіти не тільки на скла, а й на гумові ущільнювачі, стійки і так далі. Прибрати його можна також працюючи акуратно з використанням леза від канцелярського ножа. Лезо все ж гостре і при роботі з гумовим ущільнювачем можна гуму пошкодити, тому працювати, треба обережно, не поспішаючи уважно стежачи за лезом і не докладаючи великих зусиль.

Гумові ущільнювачі, пластик краще не очищати розчинником, так як він може бути агресивним до гуми, пластику і зіпсувати зовнішній вигляд.

Проблеми з застаревшим скотчем і клеєм на деталях

Як прибрати грунт на не захищений деталях ми теоретично, а також практично розібрали і треба нам ще розібратися з такою проблемою, як залишки скотча і клею.

У випадках, коли скотч відразу не був прибраний з деталі (протягом декількох днів), до того ще стояв на вулиці і наситився водою, то прибрати його буде досить проблемно. Тому скотч потрібно прибирати відразу, як тільки виконана робота і вже не потрібен, тоді він знімається легко без будь-яких проблем.

Коли ж скотч простояв на деталі протягом тривалого часу і плюс наситився водою, то він стає крихким і при спробі його видалення відділяється окремими шматками, що дуже незручно при його знятті.

Крім цього, забирається паперова складова скотча, а сам клей залишається на деталі, і його також треба буде прибирати.

Після того як буде прибрана паперова частина скотча, треба прибрати і залишки клею з деталі. Для зняття залишків клею нам буде потрібно антисилікону і шматочок дрантя. Варто відразу зазначити, що клей буде забиратися далеко не кращим чином і доведеться витратити на цю процедуру деякий час.

Антисилікону не дуже активно діє на клей, але зате він не завдасть шкоди, як хромованим деталям, так і самому лакофарбового покриття, а також і деталей з пластику.

Треба також зазначити, що коли ви забираєте засохлий скотч, то не використовуйте ніякі гострі предмети. Від них залишаться сліди, які потім будуть добре помітні як на лакофарбовому покритті, так і на молдингах.

А також для зняття клею на металевих молдингах або склі, після скотча можна використовувати розчинник 647, він більш активно впливає на залишки клею і роботу можна виконати швидше. Розчинником не можна працювати на лакофарбовому покритті і пластиці, а використовують тільки антисилікону, як нейтральний і безпечний для цих матеріалів.

При роботі з розчинником треба час від часу міняти саму дрантя, так як вона вбирає клей і працювати їй стає важче.

Не допускайте помилок при роботі, своєчасно прибирайте скотч і у вас не буде проблем зі зняттям засохлого скотча і клею.

І ще пару слів ...

Отже, вважаємо що були зрозумілі принципи і методи роботи з підготовки кузова машини під грунтування. У наступних частинах відео ми розглянемо процес обклеювання для підготовки безпосередньо під грунтування, щоб не зіпсувати сусідні деталі.

На цьому все. Якщо сподобалося відео, то ставте лайки. Залишайте свої коментарі, задавайте свої питання, якщо було що незрозуміло. На всі питання будуть обов'язково дані розгорнуті відповіді.

До побачення і удачі в роботі!

Читайте далі:

Як правильно шпаклювати машину

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов