- Сезон вдалої покупки авто
- Де купити старий автомобіль в Німеччині?
- Як вибрати автомобіль в Німеччині?
- В якій частині Німеччини краще купити автомобіль?
- Інструменти для огляду авто
- товщиномір
- Сканер для комп'ютерної діагностики
- SIM-карта
- ліхтарик
- Чому Volkswagen і Golf?
Наша сеть партнеров Banwar
Як і де вибрати авто в Німеччині, які інструменти знадобляться, на що звертати увагу розповім на досвіді самостійної покупки авто в Європі. Стаття для тих, хто як і я не є експертом, але хоче заощадити при помірному ризику. В Минулого разу під час реальної підготовки вийшло кілька сумбурне опис. Тепер, після покупки машини з'явилося більш чітке бачення. Чому саме Німеччина, адже реально дешевше продають у Франції, Бельгії чи Литві, Латвії? У перших двох країнах автомобілі експлуатують недбало, в інших (та й в перших двох теж) швидше зіткнетеся з перекупили, пригнали авто з багатших країн, тобто з тієї ж Німеччини. Кажуть, пробіг скручують всюди, але в Німеччині найменше, тому що там за це є реальна відповідальність. У Німеччині будь-яка зміна в авто, навіть тонування або банально інші диски зажадають паперу відповідності нормам при проходженні ТО, а власник або продавець несе відповідальність за стан авто, вказане в договорі продажу. Ну і банально вибір більше, а ціна нижча ніж в Словенії, де ми ставимо його на облік.
Сезон вдалої покупки авто
Бюргери часто скидають свої машини в кінці сезону відпусток. Влітку вони їдуть відпочивати на південь і повертаючись зі значною надбавкою до пробігу встають перед питанням необхідності проходження чергового ТО, можливо з новими подряпинами на кузові і вже лисою гумою, яку скоро міняти на таку ж лису зимову. У тривалих поїздках розкриваються всі накопичені мінуси твого авто як то малий розмір для підросла сім'ї, мало потужності для обгону, занадто гучна на трасі, дуже трясе на вибоїнах по дорозі до коханої кемпінгу і т.д. Саме в міжсезоння, у вересні у мене була максимальна кількість цікавих пропозицій по привабливим цінам. До зими залишаються ті, хто або не поспішає завищуючи ціну, або має ті чи інші проблеми. До весни знову ринок оживає, але не надовго, тому що машини до літа потрібні всім.
Де купити старий автомобіль в Німеччині?
Є багато застарілої інформації про це в інтернеті. Ринки вихідного дня, які нібито є в багатьох великих містах вже не актуальні. Це звичайні вулиці з безкоштовним паркуванням по вихідним, куди приганяють свій непотріб старше покоління німців. Величезна кількість дрібних Автохаус (autohous) в яких реально продається левова частка всіх старих автомобілів Німеччини нереально об'їздити. Спеціальні майданчики з продажу однорічних машин теж не мають сенсу, тому що за фактом кінця 2017 року, більша частина продається через інтернет. І найцікавіші пропозиції - це пропозиції від приватників. Ціна у них спочатку мінімум на 5% нижче. Торгуються помітно охочіше, тому що не є професійними продавцями, а просто скидають чергову тачку. Основними інтернет-майданчиками з продажу авто в германии є:
- www.mobile.de
- www.autoscout24.ru
- www.ebay.de
Автосалони, Автохаус і дилери викладають свої авто на всіх майданчиках, приватники на одному-двох. Сайти розташовані в порядку популярності на мою думку на основі двомісячного моніторингу пропозицій VAG. Можливо для інших марок ситуація інша, так що краще дивитися на всіх.
Як вибрати автомобіль в Німеччині?
На сайті www.mobile.de вибрати авто досить просто. є російський інтерфейс , Який до речі трохи бідніше ніж німецька версія. Ціни тут починаються від 100 євро, пропозицій дуже багато, так що починати можна відразу з розширеного пошуку . Фільтри можна зберігати в своєму профілі, але навіть якщо ви не зареєструєтесь, то останній фільтр зберігається в cookies вашого браузера. На прикладі мого фільтра на конкретний автомобіль поясню важливі моменти.
- Марка, модель - це зрозуміло кожен вибере своє.
- Обмежуємо пробіг зверху. Більшість машин потребують відчутних вкладень після 150 тис. Пробігу. З нуля до 150 тис. Ціна падає ефективно, потім повільно.
- Вид палива - теж зрозуміло. Собі шукав дизельний бо витрата в 2 рази менше.
- Коробка передач - аналогічно. Собі шукав механіку, тому що для уживаного авто це більш надійний варіант, що економить гроші.
- Пошкоджені транспортні засоби. Найдорожчим елементом автомобіля є кузов, тому від його стану в першу чергу залежить ціна. У Німеччині працю дуже дорогий, тому навіть трохи битий авто часто виявляється на розборках. Якщо ви не здатні оцінити ступінь і вплив зміни геометрії кузова і не готові до реставрації, то відзначаємо «Не показувати». Якщо вже користувалися розбірками і готові, наприклад, поміняти двері і шпаклювати поріг, то можна заощадити.
- Технічний огляд - краще поставити не менше 3 місяців до наступного ТО. Справа в тому, що без TUV ви не зможете перереєструвати авто і поїхати на ньому своїм ходом. Також техогляд повинен діяти на момент постановки на облік якщо мова йде про країни єврозони. При цьому важливо знати, що дилери часто можуть зробити це ТО для вас як знижки і машина без TUV - це не вирок, але насторожує, тому що якщо TUV вже закінчився, значить машина довго не продається.
- Ціна - краще обмежити знизу, щоб відкинути некондицию, і зверху поставити в район середньої ціни - підбираємо за кількістю оголошень, що потрапляють під фільтр.
- Регіональний пошук - дуже важливий критерій, від якого залежить швидкість, якість і успіх всього заходу з купівлі авто.
В якій частині Німеччини краще купити автомобіль?
Щоб даремно не кататися по всій Німеччині в пошуках гарного екземпляра відразу скажу, що дешевше автомобілі на півночі і заході Німеччини. Більше дешевих варіантів на кордоні з Бельгією та Францією. Але на півночі поодинокі, а на заході буде багато перекупок і відновлених авто. Не сильно дорожче, але набагато якісніші і різноманітні варіанти ви знайдете поруч з заводами вашої марки авто. Наприклад, в Мюнхені 95% всіх машин на дорогах - це BMW. Тож не дивно, що в центральній Німеччини між містами Вольфсбург і Кассель їздить один Volkswagen. Не секрет, що співробітники цих заводів мають право купувати по одному авто в рік зі знижкою близько 30%. Звідси і ринок Jahreswagen і знецінення на 30% за рік і розповзання старих машин з Німеччини по всій Європі.
Цікавий факт - коли ми приїхали в містечко Salzgitter щоб вибрати серед відразу 3 варіантів, то вулиці міста опинилися вщерть забиті цими самими варіантами. Тож не дивно, що в цих умовах знайти і купити відповідну машину значно простіше і навіть Автохаус тут змушені просідати за ціною на цілком хороші екземпляри з купою додаткових опцій.
Інструменти для огляду авто
Самостійний вибір і покупка автомобіля вельми хвилююче пригода. Щоб звести ризик до мінімуму, слід обзавестися важливими гаджетами:
товщиномір
Ремонтують автомобілі з легкими ушкодженнями в Німеччині дуже добре. Позначається велика концентрація фахівців і хорошого устаткування. Тому знайдений вами невеликий шар шпаклівки на двері не критичний, зате в ціні машина падає більше, ніж коштує ціла двері на розбиранні. Якщо дилер впарюють вам мотлох під виглядом «не бит, не фарбовані» можна відразу розгортатися. У нас так було під Берліном.
Сканер для комп'ютерної діагностики
Що стосується комп'ютерної діагностики можу сказати - це річ! На першій же машині прилад показав що для чогось знімали кермо, а в другій виявив відсутність фронтальної подушки безпеки водія. товщиномір і ретельний огляд кріплень підтвердив сліди ремонту лівої передньої частини. Нерівна робота двигуна була чутна і так, і VCDS дійсно видав сильний перекіс в корекціях роботи форсунок дизеля і помилку з датчиком положення заслінки EGR.
До речі, величина пробігу в різних блоках управління на всіх переглянутих нами авто збігалася з заявленим (це правда нічого не означає, просто для статистики). Зате купа не стирається помилок стала причиною відмови від декількох варіантів. Помилки в блоках - це найдоступніша діагностика, яку може провести будь-який без будь-якої підготовки. Але не варто відразу бігти від авто з помилками. Наприклад, банально акумулятор, що сів пропише помилки майже в кожному блоці. Чи не стирається помилка в блоці рульового управління може піти після адаптації або просто пари десятків км пробігу. До речі в блок управління пишеться і величина пробігу, коли виникла помилка і скільки машина проїхала після останнього скидання всіх помилок.
Взагалі діагностика неосяжна окрема тема. Особисто я рекомендую мати хоча б найпростіший ELM327 , Тому що протокол ODBII є обов'язковим і з його допомогою теж можна читати і скидати помилки, правда по-замовчуванню тільки з блоку управління двигуна. вироби фірми Launch гарні, але безбожно дороги для звичайного приватника. Найбільше пощастило власникам машин концерну VAG, адже за допомогою дешевих шнурків можна не тільки діагностику робити, але і легкий тюнінг та сервісні операції. VCDS , VAG-COM і ВАСЯ-Диагност, по-суті одне і теж і я не бачу сенсу переплачувати, особливо за російську версію, так як при наявності хоч якогось англійської або німецької опису параметра в російській версії може бути просто пробіл. Дане ПО зроблено убого на мій погляд, але воно якось працює і дає результат, який мені реально допоміг у виборі б / у авто.
SIM-карта
Відразу після перетину кордону Єврозони, наприклад в Польщі має сенс придбати будь-яку предоплатную сімку в будь-якому супермаркеті. Краще заздалегідь підшукати дешевий тариф з включеним інтернет-трафіком. Зазвичай за 5-10 євро. Влітку 2017 року єврозоні скасували роумінг, тому цієї сімки можна буде користуватися і в Німеччині. Телефонний зв'язок знадобиться при обдзвоні продавців і призначення зустрічей. Інтернет - для перегляду нових пропозицій, пошуку адрес, контактів і об'їзду пробок.
ліхтарик
Щоб якісно використовувати ліхтарик рекомендую дістати інструкцію по інспекційному сервісу вашого майбутнього авто. Для VAG можна знайти ПО Elsawin. Краще версії 4.0. Приблизно з 16 року ця система стала повністю онлайнової, а паролі доступу є тільки у дилерів і в авторизованих сервісах.
Чому Volkswagen і Golf?
Що стосується концерну Volkswagen AG або VAG, то самі німці пояснили мені свій вибір так. Деталі й комплектуючі для різних марок концерну роблять різної якості, а саме різного допуску, точності і сировини. Кращі деталі йдуть на машини Ауді. Тільки корпус цієї марки має гаряче цинкування . У решти гальванічне. Далі в ранзі якості комплектуючих йде марка Volkswagen, потім Skoda і в кінці SEAT. Про BMW і Mercedes-Benz нічого не скажу - це просто не мій клас авто. Французькі марки купувати в Німеччині напевно трохи дивно, хоча серед них є цікаві варіанти.
Що стосується Golf, то, якщо коротко, це найбільш продавана машина в Європі протягом багатьох років. Знову ж самі німці, хто працює на VAG говорили мені так. Golf I погана, II - хороша, III - погана, IV - відмінна, V - жахлива, VI - супер, VII - хороша. Машина надійна, ліквідна, досить проста і знайома будь-якому механіку. Величезна кількість якісних оригінальних запчастин з розборок Європи. Дуже маленький витрата дизеля з системою Common Rail для Golf VI і вище. Мале кількість викидів <130 г / км дозволяє оформити омологацию за мінімальним тарифом 3% від вартості авто.
Читайте наступну статтю - розповідь як ми оглядали і купували старий Golf VI 2.0 TDI 110 к.с.
Як вибрати автомобіль в Німеччині?В якій частині Німеччини краще купити автомобіль?
Чому саме Німеччина, адже реально дешевше продають у Франції, Бельгії чи Литві, Латвії?
Де купити старий автомобіль в Німеччині?
Як вибрати автомобіль в Німеччині?
В якій частині Німеччини краще купити автомобіль?
Чому Volkswagen і Golf?