Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Підхопив прапор: тест-драйв Subaru Forester XT

  1. З ніздрів .... Б езусловно, головним символом (в Росії і не тільки) завжди була Impreza WRX STi....
  2. Поживно, але прісно
  3. Це вам не Ріо-де-Жанейро
  4. Навіщо йому три дисплея?
  5. Ковзаємо, братик, сковзаємо
  6. Хлопчики та дівчатка
  7. тренажер витримки
  8. Таємне стає явним
  9. Цю пісню НЕ задушіш, що не вб'єш
  10. Включи X-Drive і голову
  11. Кола і камінчики

З ніздрів ....

Наша сеть партнеров Banwar

Б езусловно, головним символом (в Росії і не тільки) завжди була Impreza WRX STi. Зрозуміло, що такий автомобіль - жорсткий, безкомпромісний, що розкриває свої можливості тільки в певних умовах і в руках якщо не майстра, то в усякому разі, людини, щось тямить в мистецтві спортивного водіння, та при цьому ще й недешевий - не міг продаватися у великих кількостях. Так, прибутку від такого продажу не отримаєш, але ось з точки зору іміджу наявність такого автомобіля в лінійці було абсолютно виправдано. І коли криза змусила марку Subaru припинити продажі в Росії всіх версій Impreza, що впав прапор довелося підняти «Лісники», тобто, кросоверу Forester XT.

Потрібно сказати, що завжди, з моменту початку випуску першого покоління Forester (заводський код SF) в 1997 році, в гамі двигунів були присутні турбовані версії "оппозитника". Так, до Європи поставлялися «Лісники» з турбомотором об'ємом 2,0 літра потужністю 170 к.с., а на домашньому ринку був запропонований варіант з 250-сильним 2,5-літровим силовим агрегатом.

Коли в 2002 році на світ з'явилося друге покоління Forester (SG), то модель негайно обзавелася букетом турбированних версій з дволітровими моторами потужністю 220 л. с. і 2,5-літровими потужністю від 210 до 224 к.с. Спортивним флагманом лінійки став «заряджений» Subaru Forester STi з 265-сильним двигуном (правда, продавалися такі автомобілі тільки в Японії).

У 2008 році з'явилося третє покоління моделі, SH. На цьому етапі відбувся певний переворот в дизайні: перші два покоління більше були схожі зовні на злегка «піднятий» універсал С-класу, а новий SH став вище, масивніше і остаточно прийняв вигляд типового кросовера. Гаму моторів для Росії, що складається з 2,0 і 2,5 -літрових бензинових атмосферников і 147-сильного оппозитного (а чого ще, це ж Subaru!) Турбодизеля, вінчав бензиновий турбомотор об'ємом 2,5 літра потужністю 230 «конячок». Нарешті, в 2011 році знову була випущена «заряджена» версія з 2,5-літровим турбомотором, форсованим до 263 к.с. Але протягом всіх цих років власники найпотужніших Forester могли гордо задирати ніс ... тобто, вибачте, капот з єдиною ніздрів повітрозабірника інтеркулера турбіни. А як же, у мене - турбо-Subaru, его на ширину плечей, дивіться і заздріть!

На фото: Subaru Forester (SH)

... і без ніздрі

Вартість Subaru Forester XT

комплектація Premium

від 2 599 900 рублів

У 2012 році журналістська братія ходила навколо стенду Subaru з застиглим на обличчі виразом образи і здивування: як же це, ось воно, нове, четверте за рахунком покоління Forester (з кодом SJ), і турбомотор є, і спадкоємність дизайну з попереднім поколінням цілком очевидна , а ось ніякої ніздрі більше немає! Що ж це робиться? Хитрі японські інженери розмістили повітрозабірник на передній кромці капота і провели повітропровід по його внутрішній поверхні. Все, з цього моменту турбовані версії відрізняються від атмосферних тільки маленькими літерами XT на задніх дверях. Навіть на відмінність в формі передніх бамперів покладатися не можна, тому що бампер з вертикальними повітрозабірниками для охолодження гальмівних механізмів можна замовити і на саму що ні їсти слабку версію з дволітровим 150-сильним атмосферником. І адже яке обгрунтування під це підвели - мовляв, за «ніздрів» на швидкості утворюється розрідження, яке зменшує ефективність роботи інтеркулера!

Ну як же так можна, позбавлятися гордості через якихось інженерних вигадок, через падіння ефективності, причому напевно на якісь нещасні кілька відсотків! І як після цього жити ортодоксальному субаристов? Виявилося - цілком можна. Всі звикли ... Втім, самі вперті свідки "оппозитника" і симетричного повного приводу в глибині душі напевно виношують надію, що у п'ятого покоління Forester, яке, по ідеї, повинно з'явитися вже в наступному році, на гордий субаровский ніс повернеться не менше горда ніздря. Але особисто я в цьому сумніваюся. Тому що не дарма Subaru змінила свій слоган на «Створено інженерами». Саме вони тут правлять бал, а не дизайнери, маркетологи або ще хто-небудь, так що якщо вони вирішили, що «ніздря» неефективна, то її і не буде. Саме в цьому сила, і в цьому ж таїться головна слабкість Subaru. Саме цей підхід робить марку легендарної, і саме він не дозволяє їй стати по-справжньому масовою. І все це прекрасно видно на прикладі Forester XT, найдорожчої версії, яка продається тільки в комплектації Premium ціною в 2 599 900 рублів.

Поживно, але прісно

Погляньте неупереджено на «Лісника» в четвертому поколінні. У його зовнішності немає абсолютно нічого відразливого, це цілком гармонійний автомобіль. Чи не занадто великий і не маленький, не надто низький і не дуже високий, з цілком традиційним самурайським пращурами блок-фар і дорожнім просвітом, який навіть на око сприймається як пристойний.

Чи не занадто великий і не маленький, не надто низький і не дуже високий, з цілком традиційним самурайським пращурами блок-фар і дорожнім просвітом, який навіть на око сприймається як пристойний

Є елементи, що натякають на спортивну динаміку. Наприклад, ті самі вертикальні повітрозабірники на бампері або козирок-дефлектор над задніми дверима. Деяка кількість хромового макіяжу і округлі борту надають йому якусь респектабельність, але чогось явно не вистачає - якоїсь родзинки, перчинки або ще якийсь приправи. Цілком поживно, але прісно, ​​як японські колобки з парового рису, варена риба або сир тофу. Словом, кросовер як кросовер ... І якщо ви скажете, що я чіпляюся, спробуйте розпитати істих субаристов, хто з них придбав Forester насамперед через вподобаного зовнішнього вигляду. Майже впевнений, що знайти такого буде важко: Subaru люблять зовсім не за це.

Це вам не Ріо-де-Жанейро

Так за що люблять Subaru? Може бути, за чудовий інтер'єр? Теоретично, у автомобіля за 2,6 мільйона рублів всередині повинен бути якщо не повний парадиз і елеганс, то вже у всякому разі, щось особливе. Відкриваєш двері і розумієш: немає тут ні парадизу, ні Елеганс, ні запаху розкоші. Простенько все і скромненько. І архітектура простувата, і матеріали, хоч і якісні, але теж далеко не розкішні.

І архітектура простувата, і матеріали, хоч і якісні, але теж далеко не розкішні

Електропривод сидінь - тільки у водія, у переднього пасажира тільки механічні регулювання. Слава богу, в правих передніх дверей з'явився автоматичний стеклопод'емник, а то ж теж був тільки в водійських дверей. Загалом, це вам не Ріо-де-Жанейро, як казав великий комбінатор.

Загалом, це вам не Ріо-де-Жанейро, як казав великий комбінатор

До пасажирам творці Subaru Forester взагалі поставилися як ... до пасажирів. Ноги поміщаються, відкидний підлокітник з підстаканниками є? Ось вам ще обігрів задніх сидінь, щоб не мерзли. А щоб не нудно було, можете його включати і вимикати.

За простоту архітектури салону Forester не штурхав тільки ледачий, особливо якщо мова йшла про топових, особливо дорогих комплектаціях, причому особливо діставалося тактильним відчуттям. Я, взагалі-то, людина в цьому плані не надто вибагливий, але і мені здалося, що у чисто драйверского автомобіля шкіра на кермі могла б бути і не настільки жорсткою і слизькою. Деякі навіть домовилися до того, що в Японії до цих пір не знають, що таке «ергономіка». Ось з цим не погоджуся категорично: у всьому, що стосується внутрішніх пропорцій і розміщення людини щодо головних органів управління, все не просто добре, а відмінно і близько до ідеалу. В Subaru завжди вміли будувати автомобіль «навколо водія». Ось, так би мовити, з інтерфейсної частиною справи йдуть трохи гірше.

Навіщо йому три дисплея?

Я ніяк не можу назвати інформативним маленький дисплей на приладовій панелі, хоча в цілому комбінація приладів з металевими накладками у вигляді такого собі пенсне виглядає цілком симпатично, хоча і дещо старомодно (як, власне, і належить пенсне). Але тут конструктори Subaru спрацювали в своєму стилі, тобто абсолютно нетрадиційно: вони розмістили над центральною консоллю ще один невеликий кольоровий інформаційний дисплей, і ось там графіка вже цілком на сучасному рівні. На нього і виводиться вся основна інформація про автомобіль, причому не тільки витрата пального і температура за бортом. На одному з варіантів екрану можна знайти симпатичні мальовані аналогові годинники, але головне - у вашому розпорядженні дві версії відображення прискорення і тиск наддуву, так що можете вибирати, який з цих варіантів вам більше до душі: у вигляді аналогового стрілочного індикатора або чисто цифровий.

На одному з варіантів екрану можна знайти симпатичні мальовані аналогові годинники, але головне - у вашому розпорядженні дві версії відображення прискорення і тиск наддуву, так що можете вибирати, який з цих варіантів вам більше до душі: у вигляді аналогового стрілочного індикатора або чисто цифровий

Добре, що на останніх версіях автомобіля з'явилася пристойна медіасистеми з сенсорним екраном, а то адже спочатку в центрі консолі красувалося звичайне «двухдіновая» пристрій, що виглядало так, як ніби його купили на Свалявському радіоринку. Все-таки головний дисплей відіграє велику роль в загальному сприйнятті салону, і перші враження типу «і за що я тут повинен платити такі гроші?» Пішли в минуле. До речі, під час маневрування (і на бездоріжжі, і на стоянках) ці два розташованих один над одним дисплея працюють в тандемі. На великий виводиться картинка з камери заднього виду, а на маленький - з спрямованої вперед і вниз камери в правому бічному дзеркалі. Насправді - непогане рішення, адже що твориться в районі лівого переднього крила, і яку відстань відділяє його від перешкоди, водій цілком може оцінити самостійно, просто виглянувши у вікно. Розмір отвору це цілком дозволяє.

Розмір отвору це цілком дозволяє

Ковзаємо, братик, сковзаємо

До речі, мені взагалі сподобалася оглядовість з місця водія, а ось що не дуже сподобалося - так це самі сидіння. Тобто в місті і при всілякому «цивільному» водінні вони нарікань не викликають: цілком зручно, профіль нормальний, поперек не страждає ... Але ж ти сидиш за кермом не просто Forester, а Forester XT! І це Subaru, справжній Subaru, який рве з місця до сотні за 7,5 секунд і, що ще важливіше, дозволяє проходити швидкі повороти буквально на межі. І в кожному з цих швидких поворотів твоя спина починає соватися по спинці, тим більше що шкіряна оббивка сидінь теж жорстка і слизька. Відчувається, дуже відчувається недостатня розвиненість як бічний, так і нижньої підтримки.

І взагалі, після того, як ти поїздиш на Forester XT і кілька разів випустиш на волю таїться в ньому звіра, відразу починаєш дивуватися: а чого це такий боєць не голить підборіддя до синяви і виряджається в потерту брезентуху лісника забутого богом і людьми лісництва, а не втягує себе в елітну «цифру» і не маже особа бойовим гримом?

Ні правда. Є моделі, салон яких є спробою з усіх сил підкреслити їх спортивність (при досить посередній реальних показниках), а тут все навпаки: реальний спортивний характер, а з усіх зовнішніх атрибутів - тільки алюмінієві накладки на педалі ... До речі, ви помітили, що я як то непомітно перейшов на обговорення ходових якостей Forester XT? Мабуть, я дещо поспішив: в салоні «Лісника» є ще чимало цікавого.

Хлопчики та дівчатка

Наприклад, тут є сонцезахисні козирки з висувним подовжувачем, що дозволяє надійно захистити водія від сонця, що світить в борт. До речі, дзеркала з підсвічуванням є в обох козирках, а це значить, що для автомобіля передбачається, так би мовити, мультігендерная експлуатація. У Росії це, звичайно, не так: у нас Forester - автомобіль переважно чоловічий. Російські жінки вважають за краще або симпатяга XV, або більш елегантні кросовери інших марок.

Російські жінки вважають за краще або симпатяга XV, або більш елегантні кросовери інших марок

Варто згадати і розкішний панорамний люк, і другий ряд сидінь, спинки яких складаються у відношенні 2: 1, причому буквально одним рухом.

Варто згадати і розкішний панорамний люк, і другий ряд сидінь, спинки яких складаються у відношенні 2: 1, причому буквально одним рухом

І адже мало того, що для складання спинку і перетворення її в частину підлоги збільшився вантажного відсіку досить просто потягнути за таку пимпочку. Щоб власнику не потрібно було бігати навколо автомобіля, скласти сидіння можна просто натиснувши на клавіші, розташовані на бічних стінках багажника!

тренажер витримки

Але спочатку в цей самий багажник потрібно потрапити. Здавалося б - які проблеми, тим більше що Forester XT оснащений електроприводом задніх дверей. Привести його в дію можна або клавішею в нижній частині передньої панелі ліворуч від керма, або з брелока, або звичайною клавішею на самих дверей. Все добре, одне погано: сервомеханизм є тренажер на вироблення самурайської незворушності і терпіння. Натискаєш на кнопку (будь-яку з трьох перерахованих) - і нічого не відбувається. Натискаєш ще раз - і знову нічого. Натискаєш і тримаєш пару секунд - і знову з нульовим результатом. Збираєш волю в кулак, пригнічує рветься з тебе абсцентную лексику, стискаєш зуби і вважаєш про себе: тридцять один, тридцять два, тридцять три ... На четвертій-п'ятій секунді лунає довгоочікуване дзижчання моторчика і двері починає неспішне рух вгору.

На четвертій-п'ятій секунді лунає довгоочікуване дзижчання моторчика і двері починає неспішне рух вгору

Обсяг багажника, л:

Думаєте, на цьому проблеми закінчилися? Як би не так, вони тільки починаються. Над клавішею управління сервоприводом є ще одна двохпозиційна кнопка, за допомогою якої проводиться програмування висоти підйому багажника. Так ось, якщо ви її випадково натиснете (ніякої індикації про те, задіяна вона, ні, судити про це можна тільки на дотик, перевіривши, чи виступає кнопка на міліметр або втоплена урівень з панеллю), то запросто можна запустити механізм, вийти з машини та з прикрістю переконатися, що дверцята відчинилися лише на кілька сантиметрів. Доведеться повертатися на водійське місце, закривати багажник, відключати програмування, відкривати багажник та ще раз програмувати вже потрібну висоту, а то такий же фортель повториться і в наступний раз. Питається, чому було не забезпечити цю кнопку світлодіодним індикатором? Адже на клавіші, що включає, наприклад, обігрів керма, такий індикатор є.

А ще двері дуже чутлива до потрапляння в отвір сторонніх предметів навіть незначного розміру. У мене, наприклад, закривається двері защемила тканинну петельку килимка, що лежить на підлозі багажного відсіку. Закритися-то двері зачинилися, але потім категорично відмовилася відкриватися: при натисканні будь-якої з клавіш лунав лише мерзенний триразовий писк. Після консультацій по телефону і обережного застосування фізичної сили (натиснути на клавішу і почати акуратно качати двері) механізм змилостивився і відкрив мені доступ в багажник.

Після консультацій по телефону і обережного застосування фізичної сили (натиснути на клавішу і почати акуратно качати двері) механізм змилостивився і відкрив мені доступ в багажник

До речі, і сам ключ-брелок я ніяк не можу назвати ергономічної удачею. На ньому дві кнопки. Одна закриває автомобіль, а інша управляє багажником. А відкриває яка? А та ж, що і багажник, просто більш коротким натисканням! А що заважало зробити три кнопки, причому на одну з них можна було і логотип нанести, якщо вже без цього ніяк? І вже точно піктограми варто було б зробити видимими не тільки на яскравому світлі.

Таємне стає явним

Але досить про це. Тому що Forester XT купують не через шкіряного салону, сервоприводу п'ятих дверей і масивної хромованою планки, що перетинає облицювання радіатора. Його купують за те, як він їде, за 241 кінську силу і 350 ньютон-метрів, за приголомшливу настройку підвіски, за постійний повний привід і прекрасно працює безступінчату трансмісію.

Його купують за те, як він їде, за 241 кінську силу і 350 ньютон-метрів, за приголомшливу настройку підвіски, за постійний повний привід і прекрасно працює безступінчату трансмісію

Потрібно сказати, що з усіх видів автоматичної трансмісії, що застосовуються на сучасних автомобілях, найменше мені подобається саме безступінчатий варіант. Так, він легкий і компактний, так, він дозволяє в усіх режимах руху тримати двигун в зоні оптимальних з точки зору економічності оборотах і істотно знижувати витрата пального. Але якщо реалізувати цю перевагу «в лоб», то ви неодмінно отримаєте «арію бензопили» і розрив зв'язку між натисканням на педаль і прискоренням. Є і суто технічні проблеми: мало хто марки зуміли створити варіатори, здатні перетравлювати солідну потужність і крутний момент.

Subaru Forester XT
Витрата палива на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 11.2 7 8.5

Subaru, безумовно, входить до числа цих небагатьох, але і у них не завжди все виходить: можу тільки нагадати, яке роздратування викликала у мене робота варіатора Lineartronic на попередньому поколінні Subaru XV . Але в даному випадку все інакше. Навіть в базовому, «інтелігентному» режимі Forester цілком слухняно йде за педаллю, при цьому варіатор працює м'яко, але все ж дискретно. Зміна діапазонів практично не відчувається, але ось рух стрілки тахометра робить все таємне явним. Так, цей варіант Lineartronic дозволяє забути, що в автомобілі взагалі є трансмісія, а це саме те, що потрібно! Але з педаллю газу потрібно звертатися обережно, як з новонародженим: навіть акуратне натискання веде до того, що швидкість абсолютно непомітно зростає відразу кілометрів на 20 на годину. А на стовпах-то камери поразвешани!

Цю пісню НЕ задушіш, що не вб'єш

У системи Si-Drive є ще два режими, Sport і позначений решеточкой Sport sharp. У першому педаль газу стає ще чутливішим (хоча, здавалося б, і так чувствительней нікуди), а варіатор остаточно переходить в емуляцію режиму роботи шестиступінчастою гідромеханіки. А вже якщо натиснути «решеточку», то двигун починає реагувати мало не на близьку до педалі ногу, а віртуальна АКПП стає восьмиступінчастою, причому з дуже коротким першими передачами (це відбивається графіком у верхній частині дисплейчик на приладовій панелі). І ось в такому режимі можна тільки в бій, тому що просто їздити по вулицях так не можна. Чи не зрозуміють. І спробувавши цей режим як на асфальті, так і на грунтовці в заплаві Москва-ріки, я з душевними муками наступив на горло власній пісні і заборонив собі його включати. Тому що це таке задоволення - відчувати, як ти зливаєшся з автомобілем якесь єдине ціле, як він стрімко стрибає з ряду в ряд, як точно він робить найсміливіші маневри, що розумієш: ще трохи, і ти перетворишся в настільки ненависну мені фігуру записного « шашечніка ». А спокуса велика. А людина слабка. А грунтовок, готових виступити в ролі ралійного допа, на твоїх повсякденних маршрутах немає.

А грунтовок, готових виступити в ролі ралійного допа, на твоїх повсякденних маршрутах немає

Включи X-Drive і голову

Саме на грунті Forester XT взагалі хороший до подиву: здається, в світі не існує таких горбів і ям, які могли б збити його зі шляху істинного. І що може бути краще ланцюжка стовідсотково керованих ковзань! Так запросто можна і адреналіновим наркоманом стати ... так що я абсолютно впевнений: якщо «Турболеснік» потрапляє в руки людини «з бензином в крові», то він неодмінно буде часом відчувати ломку і спеціально виїжджати на доріжки, де можна "відірватися" без побоювання бути зафіксованим пильними камерами і не створюючи небезпечних ситуацій для інших учасників руху. Цю пісню не задушиш, не вб'єш!

Найбільше задоволення, як я вже сказав, Forester XT доставляє на «швидкому грунті». Але і на більш серйозних позашляхових перешкоди засадити «Лісника» з його відмінною геометрією, кліренсом в 220 мм і системою X-Drive дуже непросто (хоча, звичайно ж, можна). Але якщо включати не тільки X-Drive, а й голову, то цілком можна пролізти в місця, куди, здавалося б, з готовністю поткнеться хіба що нівоводи або власник рамного позашляховика.

Кола і камінчики

Нарешті, хочу сказати пару слів про можливості контролювати прискорення і тиск наддуву. Річ, безумовно, корисна, але ... «у справі» вона потрібна тільки в тому випадку, якщо автомобіль бере участь в гонках і пілот веде його по трасі в бойовому режимі. У «громадянської» ж експлуатації це просто прикольна развлекушкі, на яку цікаво подивитися. Як там у Козьми Пруткова - «кидаючи камінці у воду, дивись на кола, ними утворені, щоб таке заняття не було марнуванням часу»? Ось-ось, саме цей випадок. Ну да, забавно краєм ока зачепити, з яким зусиллям тебе вжалила в крісло під час старту зі світлофора, і як підстрибнуло тиск під час обгону фури на трасі, але і тільки. Краще вже поглядати на показник середньої витрати пального - так, щоб охолонуться. Не знаю, як в Subaru примудрилися наміряти 8,5 літра на сотню в змішаному циклі: у мене вийшло щось на зразок 15-16, а робота на холостому ходу під час фотосесії швиденько підняла цей показник до 19 літрів, і навіть швидкий прогін по третьому кільцю не скинув його до прийнятних величин. На показник миттєвої витрати взагалі краще не дивитися, щоб уникнути інфаркту.

Subaru Forester XT

Короткі технічні характеристики:

Габарити (Д × Ш × В), мм: 4 595 x 1 795 x 1 735 Двигун: бензиновий О4 з турбонаддувом, 2.0 л Потужність двигуна, к.с .: 241 Коробка передач: CVT Lineartronic Розгін до 100 км / год, з 7.5 Максимальна швидкість, км / год: 221

Ну а в цілому - фантастично цікавий автомобіль вийшов у Subaru. Так любий. За 2,6 мільйони можна купити куди більш великі, солідні і комфортабельні автомобілі, наприклад Kia Sorento Prime в топової комплектації, Nissan Murano c 3,5-літровим мотором або рамні Land Cruiser Prado і Mitsubishi Pajero Sport, не кажучи вже про дорожніх седанах. Так, Forester XT вийшов досить суперечливим: щось в ньому просто ідеально, а щось кілька недодуманої, щось може просто викликати роздратування, і він ненажерливий, як землерийка, але ... Я не багато знаю моделей, здатних доставити таке задоволення людині, «який розуміє», і практично не знаю таких з тим же балансом якостей і характеристик.

Прямих конкурентів у Forester XT на сьогодні в Росії просто немає. Була колись у Mitsubishi аналогічна модель, Outlander Evolution c дволітровим 240-сильним турбомотором 4G63T, але у нинішнього Outlander GT (хоч він і досить непоганий), і труба нижче, і дим істотно рідині. І ось що я вам скажу: я був би зовсім не проти того, щоб місце в моєму гаражі (якого тепер немає) зайняв цей неласкавий і зовсім не ніжний звір. Природно, якщо б я міг дозволити собі його покупку і зміст ...

Вам сподобається оновлений Subaru Forester Xt, якщо:

  • Ви всерйоз займаєтеся ралі і хочете, щоб сімейний автомобіль їхав не гірше вашої бойової машини;
  • У вас допитливий розум, і ви хочете знати, з яким прискоренням ви розгонитеся;
  • Ви цінуєте можливість привести автомобіль у відповідність з вашим настроєм;
  • Ви - адреналіновий наркоман, і без сильних водійських емоцій відчуваєте справжню ломку.

Вам не сподобається оновлений Subaru Forester XT, якщо:

  • Ви занадто нетерплячі, щоб по кілька секунд чекати, поки двері багажника зволить відкритися;
  • Ви вважаєте, що якщо інтер'єр недостатньо елегантний, то цей автомобіль не для вас, адже ви звикли вкладати гроші в комфорт;
  • В автомобілі для вас важливіше всього солідність і престижність;
  • Ваші діти звикли коротати час в далеких поїздках, граючи на планшетах.
Що ж це робиться?
І як після цього жити ортодоксальному субаристов?
Може бути, за чудовий інтер'єр?
Ноги поміщаються, відкидний підлокітник з підстаканниками є?
Навіщо йому три дисплея?
Все-таки головний дисплей відіграє велику роль в загальному сприйнятті салону, і перші враження типу «і за що я тут повинен платити такі гроші?
До речі, ви помітили, що я як то непомітно перейшов на обговорення ходових якостей Forester XT?
Питається, чому було не забезпечити цю кнопку світлодіодним індикатором?
А відкриває яка?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов