Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Підключаємо і налаштовуємо Сі-Бі-радіостанцію в автомобілі

  1. Підключення радіостанції до харчування
  2. О, дайте, дайте мені паяльник: автогаджети, які робили наші тата
  3. установка антени
  4. Налаштування антени

Наша сеть партнеров Banwar

Незважаючи на погодні катаклізми, літо в цьому році все ж вступило в свої права, і безліч легких на підйом автотуристів потяглося в далекі маршрути - хто на півдня, а хто і в більш цікаві і віддалені куточки неосяжної Росії. У розпал періоду подорожей у автовласників традиційно зростає інтерес до Сі-Бі-радіостанціям, які працюють на «каналі далекобійників», здатних принести користь в далекій подорожі. Для бажаючих придбати і встановити рацію самостійно - наш інструктаж!

Підключення радіостанції до харчування

Н іжеследующій гайд по інсталяції Сі-Бі-рації в автомобіль стосується не тих, хто юзает радіозв'язок щодня і професійно, а тих, кому вона потрібна для епізодичного використання, в основному в далеких поїздках. У цьому випадку більшість водіїв вважатиме за краще не кріпити рацію в салоні стаціонарно, псуючи інтер'єр і провокуючи паркувальних злодіїв, а захоче прилаштувати її тимчасово в потрібному місці: між сидіннями, між сидінням і бічною стійкою або в лотку для дрібних речей під торпедо, як це зроблено, наприклад, на фото Chevrolet Lachetti:

Статті / Практика

О, дайте, дайте мені паяльник: автогаджети, які робили наші тата

Не секрет, що в радянський і пострадянський періоди будь рукатий мужик без особливих зусиль робив для свого гаража як мінімум зарядний пристрій. Більш просунуті виготовляли з використанням безконтактної технології системи запалювання, ...

18.05.2017

Прибудували рацію - підключаємо до неї харчування! Існує думка, що радіостанцію в автомобілі неодмінно потрібно підключати окремою проводкою від АКБ, проте це рішення більше підходить для щоденного використання. У нашому ж випадку епізодичного використання це абсолютно не потрібно - набагато зручніше взяти харчування з роз'єму прикурювача. Це найпростіше, швидке, і при цьому, особливо підкреслимо, цілком коректне підключення. Чи не халтурно-компромісне, як дехто думає, а що відповідає всім вимогам - як в плані силової частини, так і в плані безпосередньої роботи радіостанції в ефірі.

Такий коннект абсолютно безпечний для електропроводки і здійснюється за півгодини. А головне, він оптимальний в разі нового автомобіля і шкідливих гарантійщіков, тільки і шукають привід, щоб відмовити в гарантії з надуманих причин.

У радіостанції з вихідною потужністю 4-5 ват максимальний споживаний струм не перевищує 2-3 ампера, а у радіостанції потужністю 8-10 ват - менше 5 ампер, що як мінімум удвічі-втричі менше струму запобіжника, що захищає роз'єм прикурювача.

Щоб підключити рацію до прикурювача, два дроти живлення виходять з радіостанції - чорний і червоний - ми подовжуємо пайкою або скручуванням до довжини 1-2 метра (в залежності від передбачуваного місця установки апарату). На кінець надставленного дроти припаюємо (центр - плюс, бічні контакти - мінус) стандартний раз'ем- «тато» в прикурювач, який продається в кожному автомагазині.

важливо:

штекер дроти живлення рації повинен бути вставлений саме в прикурювач в торпедо, використовувати розгалужувачі, якість яких часто огидне, небажано!

штекер дроти живлення рації повинен бути вставлений саме в прикурювач в торпедо, використовувати розгалужувачі, якість яких часто огидне, небажано

Якщо ж гніздо прикурювача одне, а живити в дорозі потрібно і телефон, і реєстратор, і інші гаджети, а гарантійний період вже завершився, і ваші вмілі руки не лякаються необхідності протягнути дріт з підкапотного простору в салон, то можна підключити радіостанцію безпосередньо до АКБ. Хоча ще раз зауважу в дужках: таке підключення не має будь-яких переваг перед харчуванням через прикурювач - ні з точки зору електробезпеки, ні з точки зору якості зв'язку.

В цьому випадку доведеться купити триметровий (приблизно) відрізок звичайного електромережевого дроти перетином 2х1,5 мм, упакувати його по всій довжині в пластикову гофру і протягнути від акумулятора в салон через будь-якої гумовий ущільнювач моторного щита. На кінці проводів біля АКБ обжимаються або паяются клеми під болтики М6 і запобіжник на 10 ампер (запобіжник ставиться до плюсової провід поруч з акумулятором), а до двох протилежних кінцях проводів підключається «хвіст» харчування радіостанції з дотриманням полярності. Місце з'єднання проводів ретельно ізолюється липкою стрічкою або термоусадкой.

установка антени

Станція встановлена ​​і підключена, тепер монтуємо антену. Будемо вважати, що вона у нас швидкознімна на магнітній підошві, що не зажадає псувати кузов для установки.
Тому дамо лише кілька загальних тез - без поглиблення в зайву теорію.

  1. Антени з довжиною близько метра або навіть менше - працездатні, але надзвичайно малоефективні. Залежність ефективності від довжини - пряма, при покупці варто віддати перевагу антену з довжиною, близькою до двох метрів. Втім, з ростом довжини зростає і ціна ...
  2. Оптимальна установка антени - на даху (в центрі або на краю - різниці фактично немає). Дещо гірше - на багажнику, але теж цілком допустимо. Щоб не псувати фарбу на даху, кладемо під магніт поліетилен.
  3. Провід від антени до станції пропускається між ущільнювачем двері і дверним отвором або між кришкою багажника і ущільнювачем отвору багажника, і заводиться в салон. Необхідно переконатися, що ущільнювачі не залишають на кабелі помітних вм'ятин!
  4. Кабель антени на магнітній підошві можна довільно скорочувати або подовжувати - його довжина повинна залишатися незмінною, близько 3,6 м. Зайве ховаємо під сидіннями або килимками, які не скручуючи в кільця або бухти.
  5. А тепер найголовніше: антени в магазині продаються ненастроєного, оскільки настройка залежить від місця установки на конкретний автомобіль. Найчастіше регулювання здійснюється зміною довжини штиря антени (висуванням і засуненням), для чого в комплекті йде невеликий ключик-шестигранник. Місце регулювання обов'язково буде вказано в інструкції до антени.

Налаштування антени

Власне, настройка антени - найважливіший момент всієї нашої історії. Можливо, настройку варто замовити професіоналам: ці послуги недорогі, робота займає менше півгодини і пропонується на парковках вантажівок і біля великих автомагазинів на трасах. Але багато хто воліє самостійно розібратися в питанні, сповідують принцип «хочеш зробити добре - зроби сам!» І хочуть мати власний комплект інструментів для контролю стану антени в подальшому. Для них - нижченаведений майстер-клас. Знову ж: тільки алгоритм, без поглиблення в зайву теорію і фізику процесів, що відбуваються, в яку кожен при бажанні зможе зануритися самостійно.

Для настройки антени нам знадобиться прилад під назвою КСВ-метр (вимірювач коефіцієнта стоячої хвилі), який нескладно придбати - Google в допомогу. Вартість найпростішої моделі - від 500 до 1000 рублів. Найбільш поширений прилад, вже багато років зустрічається в продажу під різними назвами (SWR-420, 430, KW-520, і т.п.), насправді - один і той же китайський КСВ-метр з одним і тим же принципом роботи і однаковим позначенням перемикачів і роз'ємів. Прилад, безумовно, більш ніж посередній, але для нечастого використання цілком зійде.

Також нам потрібно високочастотний роз'єм того ж стандарту, що і гніздо на рації і штекер на кабелі. Він потрібен, щоб включити КСВ-метр між радіостанцією і антеною, що не подовжуючи істотно антенний кабель. Підійде переходнік- «бочонок» формату «тато-тато» (для жорсткого підключення), або коротенький (10-20 см) антенний кабель, також з роз'ємами «тато» на обох кінцях. Стандарт роз'ємів найбільш відомий під ім'ям «PL», саме так його треба питати в магазині.

Рація підключена до харчування, антена на даху, кабель заведений в салон. На радіостанції встановлений канал, відповідний «частоті далекобійників» (зазвичай це канал 15 сітки «D», частота 27.135 МГц), перебуває в режимі FM (чисто для настройки, бо на автоканале працюють в AM).
Починаємо настройку!

Починаємо настройку

  1. Підключіть КСВ-метр між радіостанцією і антеною: антенний роз'єм радіостанції з'єднайте «бочонком» або коротким кабелем з роз'ємом КСВ-метра, позначеним як RTX, антену вставте в роз'єм КСВ-метра, позначеним, як ANT.
    (Якщо роз'єми КСВ-метра не позначені, вставляйте як завгодно - КСВ-метр, в принципі, симетричний прилад)
  2. Перемикач PWR / SWR на КСВ-метрі встановіть в положення «SWR», а перемикач FWD / REF - в положення «FWD».
  3. Увімкніть рацію і натисніть на тангенту, перейшовши в режим передачі. Утримуючи тангенту в натиснутому положенні, поверніть на КСВ-метрі ручку регулятора калібрування «CAL», щоб стрілка встала на цифру «10» за шкалою SWR. Відпустіть тангенту.
  4. Переведіть перемикач FWD / REF в положення «REF», знову натисніть на тангенту. Утримуючи її натиснутою, подивіться на цифру КСВ на шкалі SWR. Кращий КСВ - 1, якщо він більше 1,5 - то потрібно підстроювання антени.
  5. Збільшивши на 1-2 сантиметри довжину штиря (або іншого регулювального елемента) антени, знову проведіть вимір, повторивши пункти 2-4 цієї інструкції. Якщо значення КСВ після регулювання зросла - значить, довжину потрібно зменшувати, а не збільшувати ... Шляхом поступових змін довжини і наступних вимірів раз по раз добийтеся мінімальних свідчень індикатора за шкалою SWR - близьких до 1, але не більше 1,5.

І на цьому - все. Як бачите, не так вже це й складно. Зате тепер у шляху ви можете розважатися прослуховуванням розмов «дальнобоев», іноді корисних, іноді - не дуже. І не забувайте, що з вами в машині можуть їхати діти, яким ці розмови слухати поки рано.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов