Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Підключення та регулювання реле тиску

  1. Підключення реле тиску
  2. Регулювання реле тиску

Наша сеть партнеров Banwar

Бувають випадки, що в насосній станції виходить з ладу реле тиску. В цьому випадку необхідно його терміново замінити. Досить часто з підключенням цього блоку до насоса виникають складності. У цій статті я розповім про те, як це робиться.

Реле тиску є блоком, що підключається відразу до двох джерел: електрики і води. До води реле підключають за допомогою гайки, жорстко закріпленої на блоці. Чи означає це, що для того, щоб привернути блок до насоса, треба обертати сам блок.

Чи означає це, що для того, щоб привернути блок до насоса, треба обертати сам блок

Конструкція реле тиску

Каже це про те, що для установки реле треба вирішити питання про те, а чи поміститься воно? Припустимо, що це питання вирішене і реле уміщається з можливістю його обертання.

Підключення реле тиску

Ці блоки мають нестандартний вхід для підключення води. Велика частина реле побутового типу мають четвертьдюймовий вхід, професійні ж пристрої можуть бути забезпечені дещо більшим входом. З цього видно, що, при необхідності, треба подбати про наявність перехідника.

До деяких пір, при виготовленні насосних станцій-автоматів, застосовували особливу деталь стандартного типу, яку в народі звали «ялинкою».

З себе цей перехідник представляє 10-12 сантиметровий шматочок труби з латуні, 1 дюйма в діаметрі. Один кінець її під'єднується до вихідного патрубка насоса. Виходами у «ялинки» служать відводи для підключення реле тиску, водної магістралі та іншого обладнання.

Тепер же це все сильно ускладнено. У інших насосів реле тиску вворачивается в сам насос, або в такі місця, які, начебто, і не підходять для цього.

В першу чергу, пристрій необхідно підключати до джерела води, лише потім - до електроживлення. Налагодження та регулювання ж є останнім, третім етапом роботи.

Будемо сподіватися, що все пройшло добре, і знайшовся відрізок труби, до якого буде прикручений блок. Якщо є досвід у виконанні різьбових з'єднань хорошою надійності, то вам пощастило. Якщо ж немає такої практики, то без тренування не обійтися. У наш час у продажу є пристойна кількість різноманітних ущільнювачів. З них хочеться виділити один, яким користуюся сам - це нитка танго.

Раджу користуватися саме їй, так як вона значно зручніше старого доброго льону (хоча і дорожче його).

Отже, почали.

Беремо перехідник (якщо треба) і обмотуємо його різьблення тангітом. Нитка треба намотувати в напрямку до торця так, щоб намотування була рівною, без горбів, дотримуючись інструкції до самої нитки. Після намотування нитки нагвинчуємо сам блок.

Поспішати тут не потрібно. Краще робити повільніше, але обережніше. Як тільки загвинчування стає важким, починаємо допомагати собі «Шведик» (для тих, хто не знає - це звичайний розвідний ключ (НЕ газовий)). Необхідно уважно стежити за загвинчування гайки пристрою.

До електрики же модуль підключається зовсім просто: для цього є одна (це рідко), або дві (значно частіше) пари контактів. Поки тиску немає, контакти будуть замкнуті. При наборі тиску ці контакти розмикаються.

В ідеалі є інструкція, в якій зазначено, що і куди підключати. Якщо ж її немає, то контакти можна знайти по позначенню, або досвідченим шляхом (прозвонкой).

До електропроводу є деякі вимоги. Перетин дроту повинно відповідати потужності використовуваного насоса (дуже бажано з невеликим запасом). При наявності заземлення треба застосовувати провід, який має три жили.

Якщо заземлення немає, або вам не відомо, що це таке, то потрібно запитати у знайомого електрика. Забувати про заземлення вельми не бажано, адже це досить небезпечно.

Для підключення до харчування робимо ось що:

  • візьмемо кабель (відключивши його від електроенергії);
  • ті жили кабелю, за якими буде подано напругу, треба підключити на що знаходяться поряд контакти різних пар (якщо зачепити на контакти однієї пари, то отримаємо КЗ);
  • жилу, призначену для заземлення, треба посадити під спеціально призначений для цього гвинт на металевому корпусі пристрою (його позначають за допомогою спеціального символу).

Для того, щоб підключити пристрій до насоса, доведеться взяти ще один шматок кабелю (він повинен мати відповідне перетин і довжину). Жили з одного боку кабелю сідають під затискачі вільних контактів пристрою (бажано дотримання забарвлення). Жили з іншого кінця кабелю садимо на контакти насоса. При цьому не слід забувати, що жила синього кольору, зазвичай, маркується літерою N.

Заземлюючий контакт реле бажано поєднати з однойменною контактом насоса.

Регулювання реле тиску

В першу чергу хочу відзначити один факт: для нормальних життєвих умов шибко високий тиск ні до чого.

Для настройки уставок, реле має пару пружин. Одна з них (велика) потрібна для регулювання меж при якому включається реле, інша ж (мала) - регулює різницю між включенням і вимиканням.

Іншими словами, велика пружина регулює нижнє значення, а мала - різницю між нижнім і верхнім. Ось з їх допомогою і виставляються уставки пуску-зупинка насоса. Інших регулювань реле тиску не має і, якщо все підключено вірно і всі рекомендації дотримані, то система буде працювати нормально.

Пишіть коментарі, доповнення до статті, може я щось пропустив. Ви можете подивитися на карту сайту , Буду радий, якщо ви знайдете на моєму сайті ще що-небудь корисне. Всього найкращого.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов