Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Підключення магнітоли з установкою своїми руками в машину (терморегулятори ISO і mini ISO роз'єму аудіосистеми)

  1. Який розмірності бувають магнітоли використовувані для установки, підключення
  2. Роз'єми ISO як основа для підключення більшості магнітоли
  3. Терморегулятори, позначення контактів на роз'ємах ISO для підключення магнітоли
  4. Схема (електрична принципова) для підключення магнітоли
  5. Що важливо врахувати при установці і підключенні магнітоли
  6. Провід для динаміків магнітоли
  7. Додаткова иформация про установці магнітоли в автомобілі (для тих хто слабкий в електриці)

Наша сеть партнеров Banwar

Наш автомобіль може поміняти за своє життя не одну стерео систему, в слідстві того, що вона може морально застаріти або у господаря з'являться більш високі вимоги до звуку в автомобілі Наш автомобіль може поміняти за своє життя не одну стерео систему, в слідстві того, що вона може морально застаріти або у господаря з'являться більш високі вимоги до звуку в автомобілі. Можливо у Вашому автомобілі навіть і немає магнітоли ... Загалом, випадків і варіацій може бути безліч! Саме в цьому випадку Ви повинні і буде корисна і необхідна інформація з встановлення та підключення магнітоли на автомобіль. Особливо якщо ви вирішите зробити все своїми руками. Крім того, це стаття і для тих випадків, коли магнітола була встановлена ​​раніше, (наприклад, колишнім господарем), але надалі історія і шляхи установки так заплуталися, що з віконця під магнітолу стирчить тільки зв'язка різнокольорових дротів, з якої важко впоратися не володіючи певними знаннями. Отже, в нашій статті наведені типові рішення по установці і підключенню магнітоли. Також ви можете знайти інформацію і по перехідним штекерам, для підключення магнітол в машинах різних марок автомобілів.

Який розмірності бувають магнітоли використовувані для установки, підключення

Самі по собі магнітоли бувають, якщо висловлюватися російською мовою, формату ОДНОБЛОКОВОМУ і двохблокові (однодіновий і двухдіновая). Спочатку найбільшого поширення набули автомагнітоли стандарту 1DIN (ОДНОБЛОКОВОМУ). Однак всім треба комфорту і великий екран. У підсумку 2 DIN потихеньку видавлюють з нашого життя 1DIN магнітоли.
Багато європейських виробників автомобілів до сих пір пропонують нішу саме розмірів 1DIN. Це Renault, Citroen ... А ось американські і японські, а разом з ними і корейські автомобілі мають з заводу велику по висоті нішу для установки. Тобто 2DIN.

Також і з ростом доступності і затребуваність продуктів мультимедіа, формат 2DIN магнітоли явно більш перспективний. Самі погляньте, що вам здається краще?

Самі погляньте, що вам здається краще

При питанні про те, яку з цих магнітол вибрати для установки, необхідно виходити з умов можливості механічного монтажу такої магнітоли в панелі приладів машини, а також з ваших уподобань. Ми лише дамо свої рекомендації, в іншій нашій статті " Яку вибрати магнітолу в машину ".
Також зустрічаються і штатні пристрої застосовуються для конкретної моделі автомобіля. Вони часто мають унікальну форму корпусу, що не дозволяє встановить їх на іншу машину. Як приклад установки магнітоли з унікальним корпусом можна подивитися в статті " Зняття установка магнітоли в автомобілі Toyota Corolla 150 ". Такі магнітоли мають і свій оригінальний штекер для підключення.
Однак є і ходові магнітоли. Тобто, з якими не виникає труднощів. Скажімо така магнітола " Установка магнітоли в Ладу Гранта своїми руками ".

Ви звичайно запитаєте, так чим особливим відрізняється магнітола для конкретної моделі машини і магнітола "універсальна" !? Все просто! Більшість магнітол "універсального" виконання мають стандартне підключення по ISO. Тобто штекери ISO і mini ISO.

Ось саме про них далі.

Роз'єми ISO як основа для підключення більшості магнітоли

Отже, ми зрозуміли, що магнітола може відрізнятися не тільки за зовнішнім виглядом, але і по застосовуваних для її підключення роз'ємів. У разі якщо це унікальні штатні магнітоли, то напевно до них потрібно свій штекер і своя терморегулятори. Якщо ж це магнітола куплена для невизначеною моделі машини, то в ній майже напевно є підключення через штекери ISO.

Так що це за такі "всемогутні" головками ISO? Виглядають вони таким ось чином, якщо дивитися на задню панель магнітоли.

Виглядають вони таким ось чином, якщо дивитися на задню панель магнітоли

До таких роз'ємів йдуть само-собою відповідні роз'єми. При цьому, в деяких випадках можуть застосовуватися перехідники. Тобто коли в корпусі магнітоли є свої унікальні за формою контакти-роз'єми, але на іншому кінці все одно встановлені штекери під ISO. Саме тому ми акцентували увагу на тому, що стандарт ISO для магнітол існує як одна з догм!
Часто можна навіть зустріти перехідники для конкретної моделі магнітоли, будь то Pioneer, Kenwood, Alpine, Sony, і в тому числі китайська Mistery, але в комплекті у них буде перехідник на ISO. Власне це загальноприйняте і цілком сформувалася на сьогоднішній момент рішення. Адже з роз'ємів стандарту ISO завжди можна буде перейти на потрібні вам роз'єми, ось у чому вся фішка!

Терморегулятори, позначення контактів на роз'ємах ISO для підключення магнітоли

Так ось, після того як ми познайомилися зі стандартом ISO-роз'ємів, не погано було б тепер знати які контакти і за що в них відповідають. Адже найприємніше в цій ситуації, що існують чітко передбачені під кожну електричну ланцюг контакти. Тобто можна легко дізнатися куди і що буде підключатися, що нам власне і треба! Досить просто скористатися картинкою, де є номери контактів і звернутися до таблиці, де є розшифровка цих самих контактів.

Роз'єм С (жовта секція, виходи низького сигналу на підсилювач і управління ним) 1 Вихід задній лівий низький сигнал 2 Вихід правий лівий низький сигнал 3 Вихід земля низький сигнал (гарнітура) 4 Вихід передній лівий низький сигнал (гарнітура) 5 Вихід правий лівий низький сигнал (гарнітура) 6 Вихідний сигнал для включення підсилювача Роз'єм С (зелена секція, CAN, шина LIN BUS, підрульовий джойстик) 7 Лінійний вхід (телефон аудіосигнал вхід) 8 Лінійний вхід земля,
(Може бути сигнал на зовнішній додатковий штатний дисплей в машині - vehicle display interface) 9 Lin BUS управління по 1 проводу з підрульовими джойстика 10 шина CAN H, (може бути активування для штатного дисплея) 11 Маса (-) (телефон аудіосигнал земля) 12 шина CAN L, (може бути телефон земля) Роз'єм с (синя секція, робота з відеосигналом) 13 -, (може бути CD дані з чейнджера вхід) 14 -, (може бути CD дані з чейнджера вихід) 15 -, (може бути CD для управління) 16 Відео вхід (земля), (може бути CD харчування з чейнджера) 17 -, (харчування на CD чейнджер) 18 -, (може бути CD аудіо вхід земля ) 19 Відео вхід сигнал, працює при подачі напруги на секцію А,
контакт 1 (може бути CD аудіо лівий) 20 -, (може бути CD аудіо правий) Роз'єм B (коричневий штекер, вихід на динаміки) 1 Динамік задній правий + (бузковий) 2 Динамік задній правий - (бузково-чорний) 3 Динамік передній правий + (сірий) 4 Динамік передній правий - (сіро-чорний) 5 Динамік передній лівий + (білий) 6 Динамік передній лівий - (біло-чорний) 7 Динамік задній лівий + (зелений) 8 Динамік задній лівий - (зелено-чорний ) Роз'єм А (чорний штекер, харчування магнітоли) 1 з лампи заднього ходу +12 в для активації видеовхода,
(Може бути Speed-Sensitive Volume Control -з збільшенням швидкості, гучність зростає,
може бути сигнал MUTE) 2 може бути сигнал MUTE 3 резерв 4 +12 харчування силовий і пам'ять (жовтий) 5 +12 в харчування антени або керуючий для підсилювача (синій або синьо-білий) 6 Підсвічування + 12 в для приглушення, або для підсвічування магнітоли 7 +12 вольт керуючий з замка запалювання (червоний) 8 Земля "-" (чорний)

Які ще позначення можуть зустрітися на магнітоли?

Власне на магнітоли можуть зустрітися інші позначення, кожне з яких відповідає за щось своє.

-DATA IN - вхід даних
-DATA OUT - вихід даних
-Line Out - лінійний вихід
-REM або REMOTE CONTROL або Amp - керуюча напруга (Підсилювач)
-ACP +, ACP- - Лінії шини (Ford)
-CAN-L - Лінія шини CAN
-CAN-H - Лінія шини CAN
-K-BUS - Двунаправленная послідовна шина (К-line)
-SHIELD - Підключення обплетення екранованого проводу.
-AUDIO COM або R COM, L COM - Загальний провід (земля) входу або виходу попередніх підсилювачів
-CD-IN L +, CD-IN L-, CD-IN R +, CD-IN R- - Симетричні лінійні входи аудіо сигналу з ченжер
-SW + B - Перемикання харчування + B батареї.
-SEC IN - Другий вхід
-DIMMER - Зміна яскравості дисплея
-ALARM = Підключення контактів сигналізації для виконання магнітолою функцій охорони автомобіля (магнітоли PIONEER)
-SDA, SCL, MRQ - Шини обміну з штатним дисплеєм автомобіля. Якщо це підтримується, то зазвичай пишуть на магнітоли - vehicle display interface. Або є такий значок - -DATA IN - вхід даних   -DATA OUT - вихід даних   -Line Out - лінійний вихід   -REM або REMOTE CONTROL або Amp - керуюча напруга (Підсилювач)   -ACP +, ACP- - Лінії шини (Ford)   -CAN-L - Лінія шини CAN   -CAN-H - Лінія шини CAN   -K-BUS - Двунаправленная послідовна шина (К-line)   -SHIELD - Підключення обплетення екранованого проводу
-LINE OUT, LINE IN - Лінійний вихід і вхід, відповідно.
-D2B +, D2B- - Оптична лінія зв'язку аудіосистеми

Загалом ви зрозуміли, що все підключення буде зводитися до того, щоб знати який контакт до чого підключити Для тих хто все ж хоче побачити схему, а не задовольнятися позначенням штекерів, ми надамо і таку можливість теж ...

Схема (електрична принципова) для підключення магнітоли

З усього вищевикладеного випливає, що підключення магнітоли буде здійснюватися по ось такою схемою. Само собою всі з'єднання виконуємо згідно таблиці.

Це з'єднання контактів за кольорами відповідає більшості магнітол, але не всім. Бувають вкрай рідкісні винятки. Здається на цьому і все, але "все" в такій справі ніколи не буває ... Адже є безліч нюансів, на які в обов'язковому порядку варто звернути увагу.

Що важливо врахувати при установці і підключенні магнітоли

харчування магнітоли

Якщо у вас до цього не було аудіопідготовки, тобто якраз тих самих роз'ємів ISO під "торпедою", то харчування краще протягнути прямо з акумулятора. Якщо ж такі роз'єми є, то не варто винаходити велосипед. Тим більше якщо ви не збираєтеся брати участь в будь-яких змаганнях по звуку. Отже, якщо ви уважно читали і дивилися статтю, то вже зрозуміли, що для живлення магнітоли задіяні два дроти. Це червоний і жовтий!
Червоний відключається через замок запалювання, маркується як ACC, це керуючий провід. Він служить тільки для управління живлення магнітоли і не більше. А ось жовтий - постійно підключений. Жовтий відповідає за харчування пам'яті магнітоли, за налаштування. Щоб кожного разу не доводилося виставляти тембр, баланс динаміків, шукати станції ... Крім того жовтий є і силовим, через нього подається підвищений струм, коли є харчування на червоному проводі.

Тепер давайте подумаємо ... Що буде з акумулятором якщо не забезпечити відключення керуючого проводу магнітоли під час стоянки?


Нічого доброго не буде. В один прекрасний день, а може не такий прекрасний як потім з'ясується, у вас просто сяде акумулятор. І це значить, що все-таки червоний провід треба відключати. Але відключати дріт від замка запалювання зовсім не комільфо. А як тоді слухати магнітолу на пікніку, коли запалення вимкнене? Так і залишати машину з включеним запалюванням? Не варіант! І тут доведеться подумати над тим, щоб харчування на червоний дріт було завжди до тих пір, поки машина не поставлена ​​на охорону від сигналізації.

Можна змонтувати просту електричну схему, яка буде підключати та відключати магнітолу автоматично від сигналізації.

Дана схема підключення і відключення магнітоли працює наступним чином. Знаходимо замок відповідає за відкривання і закривання дверей. І підключаємо все згідно зі схемою. У підсумку, при відкриванні дверей, позитивний імпульс з соленоїда подається на реле Р1, при цьому реле спрацює і фактично перейде в режим самоподхвативанія. Також буде забезпечено харчування від акумулятора через реле Р2 для живлення магнітоли. Так все і буде працювати до пори до часу.
При закриванні беремо вже позитивний імпульс на реле Р2. При цьому ланцюг харчування реле Р1 і магнітоли обірветься, магнітола відключиться, а реле перейде Р1 в знеструмленому стан. От і все! Силове харчування магнітоли буде включатися при знятті з охорони і вимикатися при постановці на неї.

У цієї схеми є один мінус, підвищене енергоспоживання за рахунок додаткового реле Р1, яке завжди буде включено разом з працюючою магнітолою. Але власне ток 60-80 мА, не такий вже критичний.

Харчування активної антени магнітоли (підсилювача)

Підключення живлення антени синій провід, іноді біло-синій. Харчування не повинно перевищувати струм в 300 мА. Це керуючий провід, але не силовий. Харчування подається автоматично, після включення магнітоли. Вимикається відразу після виключення магнітоли. Однак якщо скажемо синій провід распараллелить з червоним при включенні, то магнітола буде самподхивативаться на включення, як в схемі вище. На цьому принципі можна реалізувати ще кілька схем по аналогії з тією, що ми вже привели. Тема це об'ємна, і ми її виділимо в окрему статтю "Харчування магнітоли при вимкненому запаленні".

Додатково хотілося сказати про помилки, коли магнітола на значній гучності або при відтворенні низьких частот вимикається або у неї мерехтить екран. Багато хто думає, що це залежить від живлять проводів і від їх перетину, але ця залежність проявляється від джерела живлення (акумулятор, генератор) і його неможливості видати необхідний струм для живлення магнітоли. Найкращим варіантом при установці магнітоли і вирішенням цієї проблеми буде підключення конденсатора забезпечує стабільне живлення магнітоли. Більш докладно про підключення конденсатора можна подивитися в розділі Підключення конденсатора (ємності) до автомагнітоли, сабвуферу, підсилювача в автомобілі. Рекомендації про необхідному перерізі дроту, що забезпечує працездатність і безпеку підключається магнітоли можна подивитися в статті " Вибір перетину дроту для підключення навантаження ".

Провід для динаміків магнітоли

У разі якщо у вас не було автомагнітоли, то крім її установки і приєднання доведеться тягнути і акустичний провід для динаміків. Настійно рекомендуємо в даному випадку задуматися про те, щоб застосувати спеціалізовані акустичні дроти перетином близько 1,5-2 мм 2.

Провід за вартістю в порівнянні з магнітолою дешеві, але від їх застосування ви однозначно відчуєте якісний стрибок
Провід за вартістю в порівнянні з магнітолою дешеві, але від їх застосування ви однозначно відчуєте "якісний стрибок". Опір акустики як правило 4 ома, а проводка з комплекту акустики буде порівнянна з опору з динаміками. Що в свою чергу спричинить значне розсіювання потужності підсилювача магнітоли, саме на допоміжному обладнанні - акустичної проводці, а не на динаміках (акустиці). У підсумку, гучність відтворення зменшиться і що ще гірше зменшиться і діапазон відтворюваних частот. Особливості поширення ВЧ полягають в тому, що сигнал йде лише тільки по поверхні дроту skin * (* від англ. Шкіра, зовнішня поверхнева оболонка) ефект, відповідно при меншому діаметрі дроту зменшиться його пропускна здатність до ВЧ. Крім того, хотілося б додатково сказати про вибір, встановлення та підключення динаміків в автомобілі, про це можна прочитати в статті " Вибір акустики і динаміків для установки і підключення в автомобілі ".

Додаткова иформация про установці магнітоли в автомобілі (для тих хто слабкий в електриці)

Дані рекомендації по підключенню та встановлення магнітоли будуть корисні для людей які слабо уявляють принцип роботи електричних контурів: джерело живлення - навантаження. Установка і підключення автомагнітол сьогодні стала професійною послугою, тому обов'язково потрібно згадати про установчі сервісні центри. Саме тут працюють професійні фахівці, які займаються монтажем, установкою додаткового обладнання (магнітоли, підсилювачі, сабвфери). Вони знають всі тонкощі тієї чи іншої моделі магнітоли, що дозволяє виконувати установку в найкоротші терміни без втрати якості, з гарантією на роботу. Це один з найважливіших факторів, який може стати вирішальним при виборі.

На даному етапі хотілося б зупинитися, так як для більшості установка і підключення додаткового обладнання до магнітоли якось підсилювач, сабвуфер, камера заднього виду і так далі не є нагальною потребою. А захаращувати статтю різноманітною інформацією про установці і підключенні даного обладнання було б не правильно, так як краще розібрати окремі випадки в кожній окремій наступній статті, тим більше що даних випадків досить багато. Як за прислів'ям - хотілося б відокремити мух від котлет. У разі якщо все ж у вас буде можливість і бажання встановити що то більш ніж магнітола, читайте статті в рубриці автозвук даного сайту.
Додатково до даної статті, також можете ознайомитися:

- особливості підключення камери заднього виду до магнітоли у автомобілів з АКПП

Заходи безпеки при установці і підключенні магнітоли в автомобілі !!! Всі роботи по установці магнітоли в автомобілі проводити зі скинутої мінусовій клемою акумулятора. Після установки магнітоли, необхідно уважно перевірити всі з'єднання і правильність їх підключення. Потім перехреститися і включити!

Самі погляньте, що вам здається краще?
Так що це за такі "всемогутні" головками ISO?
Що буде з акумулятором якщо не забезпечити відключення керуючого проводу магнітоли під час стоянки?
А як тоді слухати магнітолу на пікніку, коли запалення вимкнене?
Так і залишати машину з включеним запалюванням?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов