Наша сеть партнеров Banwar
Прості підшипники, які широко застосовуються в тих вузлах, які не відчувають сильних навантажень і ударів і в вузлах, де немає вимоги до люфту.
Зміст статті
Конструкція такого підшипника є пару труться матеріалів, у яких низький коефіцієнт тертя (сталь / бронза, метал-поліетилен та інші).
Згодом, матеріал, який м'якше стирається і виникає люфт і деталь вимагає заміни (як правило її конструкція передбачає заміну). Підшипники ковзання використовуються в конструкціях недорогих педалей, і роликів заднього перемикача. Такі підшипники вимагають регулярної перебирання і заміну зношених елементів.
підшипники кочення
Підшипники кочення виготовляються з двох деталей з доріжками кочення і тілами кочення, як правило кульки, іноді з сепаратором, що відокремлює один від одного тіла кочення і утримує їх на рівній відстані, а також спрямовує їх рух. В окремих випадках дорожкікаченія розташовують безпосередньо на самому валу поверхні корпусу деталі.
Підшипники кочення використовують у вузлах з великим навантаженням, що не допускають люфту: каретка, втулка, рульова колонка, педалі, шарніри задньої підвіски. Ще такі підшипники можуть застосовувати в роликах заднього перемикача або в інших компонентах високого рівня.
Підшипники для велосипеда
Підшипники кочення для велосипеда бувають двох видів - насипні ( «конус-чашка»), а також промислові (нерозбірні ( «картріджниє»)). Кожен з видів має переваги і недоліки. Насипні ( «конус-чашка») - це набір кульок, які котяться по чашці, знімною або запресованої в корпус деталі. Кульки притискаються до чашки конусної гайкою.
Промислові підшипники являють собою не розбірний вузол з двома кільцями, між яких котяться кульки. Такі підшипники запресовується в посадочне місце і при необхідності можуть бути замінені. Зазвичай вони нерегульовані. В обох видах промислових підшипників можуть застосовуватися сепаратор, який створює інтервал між кульками і утримує їх від висипання.
Перевагами насипних підшипників є простота і можливість їх регулювати. Остання якість також є і недоліком, так як можливість регулювання зобов'язує робити її регулярно. Регулювання здійснюється за допомогою конусної гайки - за допомогою неї підбирається притискне зусилля.
При занадто слабкому зусиллі у підшипника з'являється люфт, а при занадто сильному колесо погано прокручується, що призводить до поганого накату і швидкого зносу втулки. У тривалих поїздках на велосипеді простий пристрій насипних підшипників має важливе значення - там нема чому ламатися, якщо тільки трісне корпус втулки.
У промислових підшипниках регулювання як правило не потрібні. У втулок з промисловими підшипниками хороша накатістость, хоча і у насипних при правильному налаштуванні не гірше. Недоліками ПРОМПІДШИПНИК є більш висока ціна і те, що якщо він все таки вийде з ладу, то потрібна тільки його заміна.
У разі потрапляння в підшипник бруду, повноцінно його промити проблематично. У цьому плані у насипних підшипників повну перевагу - навіть в польових умовах їх легко промити і змастити.
керамічні підшипники
У окремих підшипників кульки або кільця, або і те й інше можуть бути виконані з кераміки. окрема стаття Керамічні підшипники в велосипеді
Ще почитати на цю тему:
Про велосипедні спиці. Спиці на колесо велосипеда повинні бути з нержавіючої сталі. Вона міцна і не схильна до корозії. Недорогі колеса збирають на хромованих або оцинкованих спицях ...
Хороші обода для велосипеда. Зараз обода виробляються методом екструзії - напіврозплавленому метал подають під тиском через отвір з формою поперечного перерізу обода. Отриманий профіль згортають кільцем ...
Колеса і шини для грунту. Коли колесо котиться по грунту, деформуються і грунт і шина. Через це збільшується сила опору коченню і відповідно додається даремно витрачена робота ...
Титанові компоненти велосипеда. Титанові компоненти як правило встановлюються на велосипеди професіоналів. Конструкції виготовлені з титану відрізняються малої втомою матеріалу, високою питомою міцністю ...