Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно - Автоцентр.ua

  1. «Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого...
  2. Підготовка для захисту
  3. Аварія або «підстава»?
  4. «Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно
  5. "Група ризику"
  6. Підготовка для захисту
  7. Аварія або «підстава»?
  8. «Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно
  9. "Група ризику"
  10. Підготовка для захисту
  11. Аварія або «підстава»?
  12. «Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно
  13. "Група ризику"
  14. Підготовка для захисту
  15. Аварія або «підстава»?
  16. «Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно
  17. "Група ризику"
  18. Підготовка для захисту
  19. Аварія або «підстава»?
  20. «Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно
  21. "Група ризику"
  22. Підготовка для захисту
  23. Аварія або «підстава»?
  24. «Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно
  25. "Група ризику"
  26. Підготовка для захисту
  27. Аварія або «підстава»?

«Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно

Наша сеть партнеров Banwar

Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах. Виникнення даного «бізнесу» стало можливим через прогалини в законодавстві і відсутності загального страхування власників автотранспорту. Зазвичай «сценарієм» передбачено кілька учасників. Одне з дійових осіб - дорогий і престижний, але злегка побитий автомобіль. Інша машина повинна бути звичайнісінькою - щоб її згодом не змогли запам'ятати і ідентифікувати. Отже, на дорозі вибирається «жертва», з якої дорога машина легко стикається. Після контакту «жертву» зупиняють, звинувачують в нанесенні істотних пошкоджень дорогої машини і вимагають гроші на її ремонт. Якщо «жертва» розлучається з грошима прямо на місці або через якийсь час під тиском кількох «свідків», значить, «підстава» вдалася.

"Група ризику"

Щоб не потрапити в поле зору шахраїв, слід знати, кого вони обирають на роль «жертви». Як правило, це люди на нових не надто дорогих іномарках. Оскільки даний «бізнес» заснований на психологічному тиску, в «жертви» вибирають або невпевнених у собі людей ( «чайників», жінок або пенсіонерів, іногородніх), або неуважних (балакунів по мобільному телефону, що палять, що їдуть з гучною музикою і т. Д .). «Під приціл» шахраїв потрапляють і автомобілі, постійно мечущиеся з ряду в ряд.

Кого «підставляли» намагаються не чіпати? Вітчизняні недорогі машини - їх власники, як правило, небагаті і не возять з собою багато грошей. Автомобілі, в яких є пасажири, що фактично є зайвими свідками, «підставляв» теж не цікавлять. Нема чого боятися і власникам нових машин представницького класу або позашляховиків, особливо з «крутими» номерами «II», «OO», «MI» і т. П.

Підготовка для захисту

Щоб не стати жертвою шахраїв, непогано б вивчити прийоми їх роботи. Основні схеми, за якими працюють «підставляли», показані на малюнках. Банальний, але дієвий рада - постаратися не порушувати ПДР, особливо при виборі ряду і маневруванні. При русі треба завжди бути уважним. Щоразу перед маневром і під час його виконання необхідно поглядати в зовнішні дзеркала заднього виду (непогано б поставити панорамні дзеркальця). Якщо хтось просить поступитися дорогою, при перестроюванні потрібно дотримуватися правил і маневрувати обережно, без різких рухів.

«Підставні» автомобілі - в основному не дуже старі і великі машини представницького класу. Ними можуть бути 3 - 8-річні Volvo, Mercedes, Audi, BMW - їх ремонт досі коштує дорого. Можуть зустрічатися машини і з «нерідними» «шильдиками» - наприклад, Mercedes S320 для більшої «крутості» перетворюється в S600. На авто можуть бути ледь помітні сліди ДТП або недавнього ремонту. Якщо в поле зору з'явився такий автомобіль, краще триматися від нього на відстані.

Шахраїв, які промишляють цим бізнесом, відлякують наклейки страхових компаній на кормі машини. Для більшості «підставляв» застрахована машина - зайва морока, яка до того ж таїть в собі ризик потрапити «під статтю».

Аварія або «підстава»?

Як потрібно поводитися в разі ДТП, описано в пп. 2.10 і 2.11 ПДР. Дотримання цих вимог має довести шахраям, що перед ними - грамотний і освічена людина, якого нелегко запитати або залякати. Відразу після підставного ДТП шахраї напевно почнуть чинити психологічний тиск. При цьому свідків у аферистів буде більше, ніж у вас. Однак подальший розвиток подій в більшій мірі залежить від поведінки «жертви». Якщо виникли підозри в «підставу», не слід піддаватися на будь-які вмовляння учасників ДТП. Головне правило - викликати ДАІ і до приїзду міліції не переміщати автомобіль і відлетіли частини. Важливо не піддаватися на провокації і не вступати в словесні перепалки. Необхідно записати номер, марку і колір «підставленого» автомобіля, а також координати свідків, але свої документи чужим людям давати не можна. Адже вони можуть запам'ятати адресу і прийти з здирництвом до «жертві» додому. Одна з ознак «підстави» - характер пошкоджень у обох постраждалих автомобілів. Якщо на вашій машині одна легка подряпина, а на інший тріснули бампер, покажчик повороту і множинні подряпини - це привід засумніватися в природності того, що сталося. Не можна випускати свою машину з поля зору - не виключено, що пошкодження можуть «доробити» після ДТП. Якщо вам загрожують, закрийтеся в своїй машині і телефонуйте в міліцію із заявою про загрозу, при цьому не забудьте запитати у оператора номер або прізвище (цей факт можна буде згодом використовувати в суді). Втім, не слід забувати, що мета зловмисників - швидке отримання відшкодування на місці ДТП. Тому найчастіше «жертві» натякають, що готові не викликати ДАІ, а згодні мирно розійтися і змиритися з заподіяними їх машині ушкодженнями за певну плату. Часто злочинці телефонують на «свої» СТО та просять майстра оголосити «жертві» ціну ремонту. Але ж жоден експерт не зможе без огляду назвати хоча б приблизну вартість відновлення! Не слід погоджуватися і на пропозиції «під'їхати на найближчу СТО» - автомобілі повинні залишатися на місці ДТП до прибуття міліції. Бувають навіть випадки, коли приїхали інспектори ДАІ відразу дізнаються в зловмисників «псевдопотерпілий» у вчорашньому (позавчорашньому) схожому ДТП.

Якщо автомобіль застрахований, слід заявити про це учасникам ДТП, телефонувати в страхову компанію і говорити, що виникли підозри в «підставу». У такому випадку страховик зазвичай надсилає аварійного комісара, який професійно розбереться з «підставляли».

Якщо раптом шахраї захочуть розійтися з миром без грошового відшкодування, ця угода повинна бути оформлено в письмовому вигляді, краще з залученням свідків з боку. Адже не виключено, що після усної «світової» учасники аварії залишаться на місці ДТП і згодом звинуватять «жертву» у втечі з місця події. Якщо ж вам доводиться викликати міліцію, робіть це самі, щоб уникнути приїзду «своїх» міліціонерів. Коли інспектори приїдуть, докладно викладіть ситуацію і висловіть свої підозри в тому, що це ДТП підлаштовано з метою вимагання. Заповніть протокол, перевірте правильність схеми, внесіть в документи відомості про свідків. Всі ці дії допоможуть виграти справу в суді.

ДУМКАДУМКА

Олександр Кебкал   Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери» Олександр Кебкал
Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери»

Щоб залучити «підставляли» до кримінальної відповідальності, необхідно довести, що винним в скоєнні ДТП є саме ця людина, діями якого заподіяно матеріальну шкоду у великих розмірах. Тоді відкривається справу за ст. 194 КК України - «Умисне знищення або пошкодження майна» (штраф до 850 грн. Або позбавлення волі до двох років). Однак на практиці ця умова часто не виконується - більшість «розборок» закінчуються без виклику інспекторів ДАІ, а пошкодження автомобілів учасників ДТП є не надто значними.

Трохи простіше йдуть справи в тому випадку, коли «підставляли» починають займатися відкритим вимаганням грошей або іншого майна у «жертви», погрожуючи застосуванням насильства над нею або її родичами, знищенням майна і т. Д. У цій ситуації потерпілому треба звернутися з відповідною заявою в міліцію. Правоохоронні органи після перевірки поданої заяви та за умови підтвердження викладених в ньому фактів повинні порушити кримінальну справу за ст. 189 КК України «Вимагання» (до 5 років позбавлення волі, з насильством - 5 - 10 років з конфіскацією майна).

Якщо після невдалої спроби отримати з водія гроші «підставляли» раптом вирішать виїхати з місця ДТП, водієві необхідно записати номер їх автомобіля і викликати інспекторів ДАІ для складання відповідного протоколу. На сьогоднішній день чинним законодавством України за залишення місця скоєння ДТП передбачена тільки адміністративна відповідальність (згідно зі ст. 122-2 КпАП - штраф 136 - 170 грн. Або позбавлення права керування на 1 - 3 роки).

Однак хочеться вірити, що після вступу в силу Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» з 1 січня 2005 року «підставляв» стане менше. Адже коли винуватець ДТП буде визначатися кваліфікованим аварійним комісаром, а гроші за пошкодження виплачуватиме страхова компанія, бізнес таких шахраїв втратить сенс.

«Підстава» перша: у мене не проскочиш ...

У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день. При цьому є ймовірність того, що при перестроюванні можна не помітити іншу машину, яка в цей момент буде перебувати в «мертвій зоні» дзеркал заднього виду. Саме цим часто користуються зловмисники *. Під час перешикування вони підставляють свою машину для легкого дотику. Зрозуміло, що на їхньому автомобілі виявляється велика кількість вм'ятин і подряпин.

* На всіх ілюстраціях «жертва» - синя машина, інші - «підставляли»

Юрій Ігнатов
Фото Сергія Кузьмича, комп'ютерні ілюстрації Олександра Костура

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

«Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно

Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах. Виникнення даного «бізнесу» стало можливим через прогалини в законодавстві і відсутності загального страхування власників автотранспорту. Зазвичай «сценарієм» передбачено кілька учасників. Одне з дійових осіб - дорогий і престижний, але злегка побитий автомобіль. Інша машина повинна бути звичайнісінькою - щоб її згодом не змогли запам'ятати і ідентифікувати. Отже, на дорозі вибирається «жертва», з якої дорога машина легко стикається. Після контакту «жертву» зупиняють, звинувачують в нанесенні істотних пошкоджень дорогої машини і вимагають гроші на її ремонт. Якщо «жертва» розлучається з грошима прямо на місці або через якийсь час під тиском кількох «свідків», значить, «підстава» вдалася.

"Група ризику"

Щоб не потрапити в поле зору шахраїв, слід знати, кого вони обирають на роль «жертви». Як правило, це люди на нових не надто дорогих іномарках. Оскільки даний «бізнес» заснований на психологічному тиску, в «жертви» вибирають або невпевнених у собі людей ( «чайників», жінок або пенсіонерів, іногородніх), або неуважних (балакунів по мобільному телефону, що палять, що їдуть з гучною музикою і т. Д .). «Під приціл» шахраїв потрапляють і автомобілі, постійно мечущиеся з ряду в ряд.

Кого «підставляли» намагаються не чіпати? Вітчизняні недорогі машини - їх власники, як правило, небагаті і не возять з собою багато грошей. Автомобілі, в яких є пасажири, що фактично є зайвими свідками, «підставляв» теж не цікавлять. Нема чого боятися і власникам нових машин представницького класу або позашляховиків, особливо з «крутими» номерами «II», «OO», «MI» і т. П.

Підготовка для захисту

Щоб не стати жертвою шахраїв, непогано б вивчити прийоми їх роботи. Основні схеми, за якими працюють «підставляли», показані на малюнках. Банальний, але дієвий рада - постаратися не порушувати ПДР, особливо при виборі ряду і маневруванні. При русі треба завжди бути уважним. Щоразу перед маневром і під час його виконання необхідно поглядати в зовнішні дзеркала заднього виду (непогано б поставити панорамні дзеркальця). Якщо хтось просить поступитися дорогою, при перестроюванні потрібно дотримуватися правил і маневрувати обережно, без різких рухів.

«Підставні» автомобілі - в основному не дуже старі і великі машини представницького класу. Ними можуть бути 3 - 8-річні Volvo, Mercedes, Audi, BMW - їх ремонт досі коштує дорого. Можуть зустрічатися машини і з «нерідними» «шильдиками» - наприклад, Mercedes S320 для більшої «крутості» перетворюється в S600. На авто можуть бути ледь помітні сліди ДТП або недавнього ремонту. Якщо в поле зору з'явився такий автомобіль, краще триматися від нього на відстані.

Шахраїв, які промишляють цим бізнесом, відлякують наклейки страхових компаній на кормі машини. Для більшості «підставляв» застрахована машина - зайва морока, яка до того ж таїть в собі ризик потрапити «під статтю».

Аварія або «підстава»?

Як потрібно поводитися в разі ДТП, описано в пп. 2.10 і 2.11 ПДР. Дотримання цих вимог має довести шахраям, що перед ними - грамотний і освічена людина, якого нелегко запитати або залякати. Відразу після підставного ДТП шахраї напевно почнуть чинити психологічний тиск. При цьому свідків у аферистів буде більше, ніж у вас. Однак подальший розвиток подій в більшій мірі залежить від поведінки «жертви». Якщо виникли підозри в «підставу», не слід піддаватися на будь-які вмовляння учасників ДТП. Головне правило - викликати ДАІ і до приїзду міліції не переміщати автомобіль і відлетіли частини. Важливо не піддаватися на провокації і не вступати в словесні перепалки. Необхідно записати номер, марку і колір «підставленого» автомобіля, а також координати свідків, але свої документи чужим людям давати не можна. Адже вони можуть запам'ятати адресу і прийти з здирництвом до «жертві» додому. Одна з ознак «підстави» - характер пошкоджень у обох постраждалих автомобілів. Якщо на вашій машині одна легка подряпина, а на інший тріснули бампер, покажчик повороту і множинні подряпини - це привід засумніватися в природності того, що сталося. Не можна випускати свою машину з поля зору - не виключено, що пошкодження можуть «доробити» після ДТП. Якщо вам загрожують, закрийтеся в своїй машині і телефонуйте в міліцію із заявою про загрозу, при цьому не забудьте запитати у оператора номер або прізвище (цей факт можна буде згодом використовувати в суді). Втім, не слід забувати, що мета зловмисників - швидке отримання відшкодування на місці ДТП. Тому найчастіше «жертві» натякають, що готові не викликати ДАІ, а згодні мирно розійтися і змиритися з заподіяними їх машині ушкодженнями за певну плату. Часто злочинці телефонують на «свої» СТО та просять майстра оголосити «жертві» ціну ремонту. Але ж жоден експерт не зможе без огляду назвати хоча б приблизну вартість відновлення! Не слід погоджуватися і на пропозиції «під'їхати на найближчу СТО» - автомобілі повинні залишатися на місці ДТП до прибуття міліції. Бувають навіть випадки, коли приїхали інспектори ДАІ відразу дізнаються в зловмисників «псевдопотерпілий» у вчорашньому (позавчорашньому) схожому ДТП.

Якщо автомобіль застрахований, слід заявити про це учасникам ДТП, телефонувати в страхову компанію і говорити, що виникли підозри в «підставу». У такому випадку страховик зазвичай надсилає аварійного комісара, який професійно розбереться з «підставляли».

Якщо раптом шахраї захочуть розійтися з миром без грошового відшкодування, ця угода повинна бути оформлено в письмовому вигляді, краще з залученням свідків з боку. Адже не виключено, що після усної «світової» учасники аварії залишаться на місці ДТП і згодом звинуватять «жертву» у втечі з місця події. Якщо ж вам доводиться викликати міліцію, робіть це самі, щоб уникнути приїзду «своїх» міліціонерів. Коли інспектори приїдуть, докладно викладіть ситуацію і висловіть свої підозри в тому, що це ДТП підлаштовано з метою вимагання. Заповніть протокол, перевірте правильність схеми, внесіть в документи відомості про свідків. Всі ці дії допоможуть виграти справу в суді.

ДУМКАДУМКА

Олександр Кебкал   Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери» Олександр Кебкал
Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери»

Щоб залучити «підставляли» до кримінальної відповідальності, необхідно довести, що винним в скоєнні ДТП є саме ця людина, діями якого заподіяно матеріальну шкоду у великих розмірах. Тоді відкривається справу за ст. 194 КК України - «Умисне знищення або пошкодження майна» (штраф до 850 грн. Або позбавлення волі до двох років). Однак на практиці ця умова часто не виконується - більшість «розборок» закінчуються без виклику інспекторів ДАІ, а пошкодження автомобілів учасників ДТП є не надто значними.

Трохи простіше йдуть справи в тому випадку, коли «підставляли» починають займатися відкритим вимаганням грошей або іншого майна у «жертви», погрожуючи застосуванням насильства над нею або її родичами, знищенням майна і т. Д. У цій ситуації потерпілому треба звернутися з відповідною заявою в міліцію. Правоохоронні органи після перевірки поданої заяви та за умови підтвердження викладених в ньому фактів повинні порушити кримінальну справу за ст. 189 КК України «Вимагання» (до 5 років позбавлення волі, з насильством - 5 - 10 років з конфіскацією майна).

Якщо після невдалої спроби отримати з водія гроші «підставляли» раптом вирішать виїхати з місця ДТП, водієві необхідно записати номер їх автомобіля і викликати інспекторів ДАІ для складання відповідного протоколу. На сьогоднішній день чинним законодавством України за залишення місця скоєння ДТП передбачена тільки адміністративна відповідальність (згідно зі ст. 122-2 КпАП - штраф 136 - 170 грн. Або позбавлення права керування на 1 - 3 роки).

Однак хочеться вірити, що після вступу в силу Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» з 1 січня 2005 року «підставляв» стане менше. Адже коли винуватець ДТП буде визначатися кваліфікованим аварійним комісаром, а гроші за пошкодження виплачуватиме страхова компанія, бізнес таких шахраїв втратить сенс.

«Підстава» перша: у мене не проскочиш ...

У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день. При цьому є ймовірність того, що при перестроюванні можна не помітити іншу машину, яка в цей момент буде перебувати в «мертвій зоні» дзеркал заднього виду. Саме цим часто користуються зловмисники *. Під час перешикування вони підставляють свою машину для легкого дотику. Зрозуміло, що на їхньому автомобілі виявляється велика кількість вм'ятин і подряпин.

* На всіх ілюстраціях «жертва» - синя машина, інші - «підставляли»

Юрій Ігнатов
Фото Сергія Кузьмича, комп'ютерні ілюстрації Олександра Костура

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

«Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно

Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах. Виникнення даного «бізнесу» стало можливим через прогалини в законодавстві і відсутності загального страхування власників автотранспорту. Зазвичай «сценарієм» передбачено кілька учасників. Одне з дійових осіб - дорогий і престижний, але злегка побитий автомобіль. Інша машина повинна бути звичайнісінькою - щоб її згодом не змогли запам'ятати і ідентифікувати. Отже, на дорозі вибирається «жертва», з якої дорога машина легко стикається. Після контакту «жертву» зупиняють, звинувачують в нанесенні істотних пошкоджень дорогої машини і вимагають гроші на її ремонт. Якщо «жертва» розлучається з грошима прямо на місці або через якийсь час під тиском кількох «свідків», значить, «підстава» вдалася.

"Група ризику"

Щоб не потрапити в поле зору шахраїв, слід знати, кого вони обирають на роль «жертви». Як правило, це люди на нових не надто дорогих іномарках. Оскільки даний «бізнес» заснований на психологічному тиску, в «жертви» вибирають або невпевнених у собі людей ( «чайників», жінок або пенсіонерів, іногородніх), або неуважних (балакунів по мобільному телефону, що палять, що їдуть з гучною музикою і т. Д .). «Під приціл» шахраїв потрапляють і автомобілі, постійно мечущиеся з ряду в ряд.

Кого «підставляли» намагаються не чіпати? Вітчизняні недорогі машини - їх власники, як правило, небагаті і не возять з собою багато грошей. Автомобілі, в яких є пасажири, що фактично є зайвими свідками, «підставляв» теж не цікавлять. Нема чого боятися і власникам нових машин представницького класу або позашляховиків, особливо з «крутими» номерами «II», «OO», «MI» і т. П.

Підготовка для захисту

Щоб не стати жертвою шахраїв, непогано б вивчити прийоми їх роботи. Основні схеми, за якими працюють «підставляли», показані на малюнках. Банальний, але дієвий рада - постаратися не порушувати ПДР, особливо при виборі ряду і маневруванні. При русі треба завжди бути уважним. Щоразу перед маневром і під час його виконання необхідно поглядати в зовнішні дзеркала заднього виду (непогано б поставити панорамні дзеркальця). Якщо хтось просить поступитися дорогою, при перестроюванні потрібно дотримуватися правил і маневрувати обережно, без різких рухів.

«Підставні» автомобілі - в основному не дуже старі і великі машини представницького класу. Ними можуть бути 3 - 8-річні Volvo, Mercedes, Audi, BMW - їх ремонт досі коштує дорого. Можуть зустрічатися машини і з «нерідними» «шильдиками» - наприклад, Mercedes S320 для більшої «крутості» перетворюється в S600. На авто можуть бути ледь помітні сліди ДТП або недавнього ремонту. Якщо в поле зору з'явився такий автомобіль, краще триматися від нього на відстані.

Шахраїв, які промишляють цим бізнесом, відлякують наклейки страхових компаній на кормі машини. Для більшості «підставляв» застрахована машина - зайва морока, яка до того ж таїть в собі ризик потрапити «під статтю».

Аварія або «підстава»?

Як потрібно поводитися в разі ДТП, описано в пп. 2.10 і 2.11 ПДР. Дотримання цих вимог має довести шахраям, що перед ними - грамотний і освічена людина, якого нелегко запитати або залякати. Відразу після підставного ДТП шахраї напевно почнуть чинити психологічний тиск. При цьому свідків у аферистів буде більше, ніж у вас. Однак подальший розвиток подій в більшій мірі залежить від поведінки «жертви». Якщо виникли підозри в «підставу», не слід піддаватися на будь-які вмовляння учасників ДТП. Головне правило - викликати ДАІ і до приїзду міліції не переміщати автомобіль і відлетіли частини. Важливо не піддаватися на провокації і не вступати в словесні перепалки. Необхідно записати номер, марку і колір «підставленого» автомобіля, а також координати свідків, але свої документи чужим людям давати не можна. Адже вони можуть запам'ятати адресу і прийти з здирництвом до «жертві» додому. Одна з ознак «підстави» - характер пошкоджень у обох постраждалих автомобілів. Якщо на вашій машині одна легка подряпина, а на інший тріснули бампер, покажчик повороту і множинні подряпини - це привід засумніватися в природності того, що сталося. Не можна випускати свою машину з поля зору - не виключено, що пошкодження можуть «доробити» після ДТП. Якщо вам загрожують, закрийтеся в своїй машині і телефонуйте в міліцію із заявою про загрозу, при цьому не забудьте запитати у оператора номер або прізвище (цей факт можна буде згодом використовувати в суді). Втім, не слід забувати, що мета зловмисників - швидке отримання відшкодування на місці ДТП. Тому найчастіше «жертві» натякають, що готові не викликати ДАІ, а згодні мирно розійтися і змиритися з заподіяними їх машині ушкодженнями за певну плату. Часто злочинці телефонують на «свої» СТО та просять майстра оголосити «жертві» ціну ремонту. Але ж жоден експерт не зможе без огляду назвати хоча б приблизну вартість відновлення! Не слід погоджуватися і на пропозиції «під'їхати на найближчу СТО» - автомобілі повинні залишатися на місці ДТП до прибуття міліції. Бувають навіть випадки, коли приїхали інспектори ДАІ відразу дізнаються в зловмисників «псевдопотерпілий» у вчорашньому (позавчорашньому) схожому ДТП.

Якщо автомобіль застрахований, слід заявити про це учасникам ДТП, телефонувати в страхову компанію і говорити, що виникли підозри в «підставу». У такому випадку страховик зазвичай надсилає аварійного комісара, який професійно розбереться з «підставляли».

Якщо раптом шахраї захочуть розійтися з миром без грошового відшкодування, ця угода повинна бути оформлено в письмовому вигляді, краще з залученням свідків з боку. Адже не виключено, що після усної «світової» учасники аварії залишаться на місці ДТП і згодом звинуватять «жертву» у втечі з місця події. Якщо ж вам доводиться викликати міліцію, робіть це самі, щоб уникнути приїзду «своїх» міліціонерів. Коли інспектори приїдуть, докладно викладіть ситуацію і висловіть свої підозри в тому, що це ДТП підлаштовано з метою вимагання. Заповніть протокол, перевірте правильність схеми, внесіть в документи відомості про свідків. Всі ці дії допоможуть виграти справу в суді.

ДУМКАДУМКА

Олександр Кебкал   Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери» Олександр Кебкал
Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери»

Щоб залучити «підставляли» до кримінальної відповідальності, необхідно довести, що винним в скоєнні ДТП є саме ця людина, діями якого заподіяно матеріальну шкоду у великих розмірах. Тоді відкривається справу за ст. 194 КК України - «Умисне знищення або пошкодження майна» (штраф до 850 грн. Або позбавлення волі до двох років). Однак на практиці ця умова часто не виконується - більшість «розборок» закінчуються без виклику інспекторів ДАІ, а пошкодження автомобілів учасників ДТП є не надто значними.

Трохи простіше йдуть справи в тому випадку, коли «підставляли» починають займатися відкритим вимаганням грошей або іншого майна у «жертви», погрожуючи застосуванням насильства над нею або її родичами, знищенням майна і т. Д. У цій ситуації потерпілому треба звернутися з відповідною заявою в міліцію. Правоохоронні органи після перевірки поданої заяви та за умови підтвердження викладених в ньому фактів повинні порушити кримінальну справу за ст. 189 КК України «Вимагання» (до 5 років позбавлення волі, з насильством - 5 - 10 років з конфіскацією майна).

Якщо після невдалої спроби отримати з водія гроші «підставляли» раптом вирішать виїхати з місця ДТП, водієві необхідно записати номер їх автомобіля і викликати інспекторів ДАІ для складання відповідного протоколу. На сьогоднішній день чинним законодавством України за залишення місця скоєння ДТП передбачена тільки адміністративна відповідальність (згідно зі ст. 122-2 КпАП - штраф 136 - 170 грн. Або позбавлення права керування на 1 - 3 роки).

Однак хочеться вірити, що після вступу в силу Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» з 1 січня 2005 року «підставляв» стане менше. Адже коли винуватець ДТП буде визначатися кваліфікованим аварійним комісаром, а гроші за пошкодження виплачуватиме страхова компанія, бізнес таких шахраїв втратить сенс.

«Підстава» перша: у мене не проскочиш ...

У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день. При цьому є ймовірність того, що при перестроюванні можна не помітити іншу машину, яка в цей момент буде перебувати в «мертвій зоні» дзеркал заднього виду. Саме цим часто користуються зловмисники *. Під час перешикування вони підставляють свою машину для легкого дотику. Зрозуміло, що на їхньому автомобілі виявляється велика кількість вм'ятин і подряпин.

* На всіх ілюстраціях «жертва» - синя машина, інші - «підставляли»

Юрій Ігнатов
Фото Сергія Кузьмича, комп'ютерні ілюстрації Олександра Костура

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

«Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно

Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах. Виникнення даного «бізнесу» стало можливим через прогалини в законодавстві і відсутності загального страхування власників автотранспорту. Зазвичай «сценарієм» передбачено кілька учасників. Одне з дійових осіб - дорогий і престижний, але злегка побитий автомобіль. Інша машина повинна бути звичайнісінькою - щоб її згодом не змогли запам'ятати і ідентифікувати. Отже, на дорозі вибирається «жертва», з якої дорога машина легко стикається. Після контакту «жертву» зупиняють, звинувачують в нанесенні істотних пошкоджень дорогої машини і вимагають гроші на її ремонт. Якщо «жертва» розлучається з грошима прямо на місці або через якийсь час під тиском кількох «свідків», значить, «підстава» вдалася.

"Група ризику"

Щоб не потрапити в поле зору шахраїв, слід знати, кого вони обирають на роль «жертви». Як правило, це люди на нових не надто дорогих іномарках. Оскільки даний «бізнес» заснований на психологічному тиску, в «жертви» вибирають або невпевнених у собі людей ( «чайників», жінок або пенсіонерів, іногородніх), або неуважних (балакунів по мобільному телефону, що палять, що їдуть з гучною музикою і т. Д .). «Під приціл» шахраїв потрапляють і автомобілі, постійно мечущиеся з ряду в ряд.

Кого «підставляли» намагаються не чіпати? Вітчизняні недорогі машини - їх власники, як правило, небагаті і не возять з собою багато грошей. Автомобілі, в яких є пасажири, що фактично є зайвими свідками, «підставляв» теж не цікавлять. Нема чого боятися і власникам нових машин представницького класу або позашляховиків, особливо з «крутими» номерами «II», «OO», «MI» і т. П.

Підготовка для захисту

Щоб не стати жертвою шахраїв, непогано б вивчити прийоми їх роботи. Основні схеми, за якими працюють «підставляли», показані на малюнках. Банальний, але дієвий рада - постаратися не порушувати ПДР, особливо при виборі ряду і маневруванні. При русі треба завжди бути уважним. Щоразу перед маневром і під час його виконання необхідно поглядати в зовнішні дзеркала заднього виду (непогано б поставити панорамні дзеркальця). Якщо хтось просить поступитися дорогою, при перестроюванні потрібно дотримуватися правил і маневрувати обережно, без різких рухів.

«Підставні» автомобілі - в основному не дуже старі і великі машини представницького класу. Ними можуть бути 3 - 8-річні Volvo, Mercedes, Audi, BMW - їх ремонт досі коштує дорого. Можуть зустрічатися машини і з «нерідними» «шильдиками» - наприклад, Mercedes S320 для більшої «крутості» перетворюється в S600. На авто можуть бути ледь помітні сліди ДТП або недавнього ремонту. Якщо в поле зору з'явився такий автомобіль, краще триматися від нього на відстані.

Шахраїв, які промишляють цим бізнесом, відлякують наклейки страхових компаній на кормі машини. Для більшості «підставляв» застрахована машина - зайва морока, яка до того ж таїть в собі ризик потрапити «під статтю».

Аварія або «підстава»?

Як потрібно поводитися в разі ДТП, описано в пп. 2.10 і 2.11 ПДР. Дотримання цих вимог має довести шахраям, що перед ними - грамотний і освічена людина, якого нелегко запитати або залякати. Відразу після підставного ДТП шахраї напевно почнуть чинити психологічний тиск. При цьому свідків у аферистів буде більше, ніж у вас. Однак подальший розвиток подій в більшій мірі залежить від поведінки «жертви». Якщо виникли підозри в «підставу», не слід піддаватися на будь-які вмовляння учасників ДТП. Головне правило - викликати ДАІ і до приїзду міліції не переміщати автомобіль і відлетіли частини. Важливо не піддаватися на провокації і не вступати в словесні перепалки. Необхідно записати номер, марку і колір «підставленого» автомобіля, а також координати свідків, але свої документи чужим людям давати не можна. Адже вони можуть запам'ятати адресу і прийти з здирництвом до «жертві» додому. Одна з ознак «підстави» - характер пошкоджень у обох постраждалих автомобілів. Якщо на вашій машині одна легка подряпина, а на інший тріснули бампер, покажчик повороту і множинні подряпини - це привід засумніватися в природності того, що сталося. Не можна випускати свою машину з поля зору - не виключено, що пошкодження можуть «доробити» після ДТП. Якщо вам загрожують, закрийтеся в своїй машині і телефонуйте в міліцію із заявою про загрозу, при цьому не забудьте запитати у оператора номер або прізвище (цей факт можна буде згодом використовувати в суді). Втім, не слід забувати, що мета зловмисників - швидке отримання відшкодування на місці ДТП. Тому найчастіше «жертві» натякають, що готові не викликати ДАІ, а згодні мирно розійтися і змиритися з заподіяними їх машині ушкодженнями за певну плату. Часто злочинці телефонують на «свої» СТО та просять майстра оголосити «жертві» ціну ремонту. Але ж жоден експерт не зможе без огляду назвати хоча б приблизну вартість відновлення! Не слід погоджуватися і на пропозиції «під'їхати на найближчу СТО» - автомобілі повинні залишатися на місці ДТП до прибуття міліції. Бувають навіть випадки, коли приїхали інспектори ДАІ відразу дізнаються в зловмисників «псевдопотерпілий» у вчорашньому (позавчорашньому) схожому ДТП.

Якщо автомобіль застрахований, слід заявити про це учасникам ДТП, телефонувати в страхову компанію і говорити, що виникли підозри в «підставу». У такому випадку страховик зазвичай надсилає аварійного комісара, який професійно розбереться з «підставляли».

Якщо раптом шахраї захочуть розійтися з миром без грошового відшкодування, ця угода повинна бути оформлено в письмовому вигляді, краще з залученням свідків з боку. Адже не виключено, що після усної «світової» учасники аварії залишаться на місці ДТП і згодом звинуватять «жертву» у втечі з місця події. Якщо ж вам доводиться викликати міліцію, робіть це самі, щоб уникнути приїзду «своїх» міліціонерів. Коли інспектори приїдуть, докладно викладіть ситуацію і висловіть свої підозри в тому, що це ДТП підлаштовано з метою вимагання. Заповніть протокол, перевірте правильність схеми, внесіть в документи відомості про свідків. Всі ці дії допоможуть виграти справу в суді.

ДУМКАДУМКА

Олександр Кебкал   Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери» Олександр Кебкал
Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери»

Щоб залучити «підставляли» до кримінальної відповідальності, необхідно довести, що винним в скоєнні ДТП є саме ця людина, діями якого заподіяно матеріальну шкоду у великих розмірах. Тоді відкривається справу за ст. 194 КК України - «Умисне знищення або пошкодження майна» (штраф до 850 грн. Або позбавлення волі до двох років). Однак на практиці ця умова часто не виконується - більшість «розборок» закінчуються без виклику інспекторів ДАІ, а пошкодження автомобілів учасників ДТП є не надто значними.

Трохи простіше йдуть справи в тому випадку, коли «підставляли» починають займатися відкритим вимаганням грошей або іншого майна у «жертви», погрожуючи застосуванням насильства над нею або її родичами, знищенням майна і т. Д. У цій ситуації потерпілому треба звернутися з відповідною заявою в міліцію. Правоохоронні органи після перевірки поданої заяви та за умови підтвердження викладених в ньому фактів повинні порушити кримінальну справу за ст. 189 КК України «Вимагання» (до 5 років позбавлення волі, з насильством - 5 - 10 років з конфіскацією майна).

Якщо після невдалої спроби отримати з водія гроші «підставляли» раптом вирішать виїхати з місця ДТП, водієві необхідно записати номер їх автомобіля і викликати інспекторів ДАІ для складання відповідного протоколу. На сьогоднішній день чинним законодавством України за залишення місця скоєння ДТП передбачена тільки адміністративна відповідальність (згідно зі ст. 122-2 КпАП - штраф 136 - 170 грн. Або позбавлення права керування на 1 - 3 роки).

Однак хочеться вірити, що після вступу в силу Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» з 1 січня 2005 року «підставляв» стане менше. Адже коли винуватець ДТП буде визначатися кваліфікованим аварійним комісаром, а гроші за пошкодження виплачуватиме страхова компанія, бізнес таких шахраїв втратить сенс.

«Підстава» перша: у мене не проскочиш ...

У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день. При цьому є ймовірність того, що при перестроюванні можна не помітити іншу машину, яка в цей момент буде перебувати в «мертвій зоні» дзеркал заднього виду. Саме цим часто користуються зловмисники *. Під час перешикування вони підставляють свою машину для легкого дотику. Зрозуміло, що на їхньому автомобілі виявляється велика кількість вм'ятин і подряпин.

* На всіх ілюстраціях «жертва» - синя машина, інші - «підставляли»

Юрій Ігнатов
Фото Сергія Кузьмича, комп'ютерні ілюстрації Олександра Костура

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

«Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно

Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах. Виникнення даного «бізнесу» стало можливим через прогалини в законодавстві і відсутності загального страхування власників автотранспорту. Зазвичай «сценарієм» передбачено кілька учасників. Одне з дійових осіб - дорогий і престижний, але злегка побитий автомобіль. Інша машина повинна бути звичайнісінькою - щоб її згодом не змогли запам'ятати і ідентифікувати. Отже, на дорозі вибирається «жертва», з якої дорога машина легко стикається. Після контакту «жертву» зупиняють, звинувачують в нанесенні істотних пошкоджень дорогої машини і вимагають гроші на її ремонт. Якщо «жертва» розлучається з грошима прямо на місці або через якийсь час під тиском кількох «свідків», значить, «підстава» вдалася.

"Група ризику"

Щоб не потрапити в поле зору шахраїв, слід знати, кого вони обирають на роль «жертви». Як правило, це люди на нових не надто дорогих іномарках. Оскільки даний «бізнес» заснований на психологічному тиску, в «жертви» вибирають або невпевнених у собі людей ( «чайників», жінок або пенсіонерів, іногородніх), або неуважних (балакунів по мобільному телефону, що палять, що їдуть з гучною музикою і т. Д .). «Під приціл» шахраїв потрапляють і автомобілі, постійно мечущиеся з ряду в ряд.

Кого «підставляли» намагаються не чіпати? Вітчизняні недорогі машини - їх власники, як правило, небагаті і не возять з собою багато грошей. Автомобілі, в яких є пасажири, що фактично є зайвими свідками, «підставляв» теж не цікавлять. Нема чого боятися і власникам нових машин представницького класу або позашляховиків, особливо з «крутими» номерами «II», «OO», «MI» і т. П.

Підготовка для захисту

Щоб не стати жертвою шахраїв, непогано б вивчити прийоми їх роботи. Основні схеми, за якими працюють «підставляли», показані на малюнках. Банальний, але дієвий рада - постаратися не порушувати ПДР, особливо при виборі ряду і маневруванні. При русі треба завжди бути уважним. Щоразу перед маневром і під час його виконання необхідно поглядати в зовнішні дзеркала заднього виду (непогано б поставити панорамні дзеркальця). Якщо хтось просить поступитися дорогою, при перестроюванні потрібно дотримуватися правил і маневрувати обережно, без різких рухів.

«Підставні» автомобілі - в основному не дуже старі і великі машини представницького класу. Ними можуть бути 3 - 8-річні Volvo, Mercedes, Audi, BMW - їх ремонт досі коштує дорого. Можуть зустрічатися машини і з «нерідними» «шильдиками» - наприклад, Mercedes S320 для більшої «крутості» перетворюється в S600. На авто можуть бути ледь помітні сліди ДТП або недавнього ремонту. Якщо в поле зору з'явився такий автомобіль, краще триматися від нього на відстані.

Шахраїв, які промишляють цим бізнесом, відлякують наклейки страхових компаній на кормі машини. Для більшості «підставляв» застрахована машина - зайва морока, яка до того ж таїть в собі ризик потрапити «під статтю».

Аварія або «підстава»?

Як потрібно поводитися в разі ДТП, описано в пп. 2.10 і 2.11 ПДР. Дотримання цих вимог має довести шахраям, що перед ними - грамотний і освічена людина, якого нелегко запитати або залякати. Відразу після підставного ДТП шахраї напевно почнуть чинити психологічний тиск. При цьому свідків у аферистів буде більше, ніж у вас. Однак подальший розвиток подій в більшій мірі залежить від поведінки «жертви». Якщо виникли підозри в «підставу», не слід піддаватися на будь-які вмовляння учасників ДТП. Головне правило - викликати ДАІ і до приїзду міліції не переміщати автомобіль і відлетіли частини. Важливо не піддаватися на провокації і не вступати в словесні перепалки. Необхідно записати номер, марку і колір «підставленого» автомобіля, а також координати свідків, але свої документи чужим людям давати не можна. Адже вони можуть запам'ятати адресу і прийти з здирництвом до «жертві» додому. Одна з ознак «підстави» - характер пошкоджень у обох постраждалих автомобілів. Якщо на вашій машині одна легка подряпина, а на інший тріснули бампер, покажчик повороту і множинні подряпини - це привід засумніватися в природності того, що сталося. Не можна випускати свою машину з поля зору - не виключено, що пошкодження можуть «доробити» після ДТП. Якщо вам загрожують, закрийтеся в своїй машині і телефонуйте в міліцію із заявою про загрозу, при цьому не забудьте запитати у оператора номер або прізвище (цей факт можна буде згодом використовувати в суді). Втім, не слід забувати, що мета зловмисників - швидке отримання відшкодування на місці ДТП. Тому найчастіше «жертві» натякають, що готові не викликати ДАІ, а згодні мирно розійтися і змиритися з заподіяними їх машині ушкодженнями за певну плату. Часто злочинці телефонують на «свої» СТО та просять майстра оголосити «жертві» ціну ремонту. Але ж жоден експерт не зможе без огляду назвати хоча б приблизну вартість відновлення! Не слід погоджуватися і на пропозиції «під'їхати на найближчу СТО» - автомобілі повинні залишатися на місці ДТП до прибуття міліції. Бувають навіть випадки, коли приїхали інспектори ДАІ відразу дізнаються в зловмисників «псевдопотерпілий» у вчорашньому (позавчорашньому) схожому ДТП.

Якщо автомобіль застрахований, слід заявити про це учасникам ДТП, телефонувати в страхову компанію і говорити, що виникли підозри в «підставу». У такому випадку страховик зазвичай надсилає аварійного комісара, який професійно розбереться з «підставляли».

Якщо раптом шахраї захочуть розійтися з миром без грошового відшкодування, ця угода повинна бути оформлено в письмовому вигляді, краще з залученням свідків з боку. Адже не виключено, що після усної «світової» учасники аварії залишаться на місці ДТП і згодом звинуватять «жертву» у втечі з місця події. Якщо ж вам доводиться викликати міліцію, робіть це самі, щоб уникнути приїзду «своїх» міліціонерів. Коли інспектори приїдуть, докладно викладіть ситуацію і висловіть свої підозри в тому, що це ДТП підлаштовано з метою вимагання. Заповніть протокол, перевірте правильність схеми, внесіть в документи відомості про свідків. Всі ці дії допоможуть виграти справу в суді.

ДУМКАДУМКА

Олександр Кебкал   Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери» Олександр Кебкал
Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери»

Щоб залучити «підставляли» до кримінальної відповідальності, необхідно довести, що винним в скоєнні ДТП є саме ця людина, діями якого заподіяно матеріальну шкоду у великих розмірах. Тоді відкривається справу за ст. 194 КК України - «Умисне знищення або пошкодження майна» (штраф до 850 грн. Або позбавлення волі до двох років). Однак на практиці ця умова часто не виконується - більшість «розборок» закінчуються без виклику інспекторів ДАІ, а пошкодження автомобілів учасників ДТП є не надто значними.

Трохи простіше йдуть справи в тому випадку, коли «підставляли» починають займатися відкритим вимаганням грошей або іншого майна у «жертви», погрожуючи застосуванням насильства над нею або її родичами, знищенням майна і т. Д. У цій ситуації потерпілому треба звернутися з відповідною заявою в міліцію. Правоохоронні органи після перевірки поданої заяви та за умови підтвердження викладених в ньому фактів повинні порушити кримінальну справу за ст. 189 КК України «Вимагання» (до 5 років позбавлення волі, з насильством - 5 - 10 років з конфіскацією майна).

Якщо після невдалої спроби отримати з водія гроші «підставляли» раптом вирішать виїхати з місця ДТП, водієві необхідно записати номер їх автомобіля і викликати інспекторів ДАІ для складання відповідного протоколу. На сьогоднішній день чинним законодавством України за залишення місця скоєння ДТП передбачена тільки адміністративна відповідальність (згідно зі ст. 122-2 КпАП - штраф 136 - 170 грн. Або позбавлення права керування на 1 - 3 роки).

Однак хочеться вірити, що після вступу в силу Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» з 1 січня 2005 року «підставляв» стане менше. Адже коли винуватець ДТП буде визначатися кваліфікованим аварійним комісаром, а гроші за пошкодження виплачуватиме страхова компанія, бізнес таких шахраїв втратить сенс.

«Підстава» перша: у мене не проскочиш ...

У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день. При цьому є ймовірність того, що при перестроюванні можна не помітити іншу машину, яка в цей момент буде перебувати в «мертвій зоні» дзеркал заднього виду. Саме цим часто користуються зловмисники *. Під час перешикування вони підставляють свою машину для легкого дотику. Зрозуміло, що на їхньому автомобілі виявляється велика кількість вм'ятин і подряпин.

* На всіх ілюстраціях «жертва» - синя машина, інші - «підставляли»

Юрій Ігнатов
Фото Сергія Кузьмича, комп'ютерні ілюстрації Олександра Костура

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

«Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно

Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах. Виникнення даного «бізнесу» стало можливим через прогалини в законодавстві і відсутності загального страхування власників автотранспорту. Зазвичай «сценарієм» передбачено кілька учасників. Одне з дійових осіб - дорогий і престижний, але злегка побитий автомобіль. Інша машина повинна бути звичайнісінькою - щоб її згодом не змогли запам'ятати і ідентифікувати. Отже, на дорозі вибирається «жертва», з якої дорога машина легко стикається. Після контакту «жертву» зупиняють, звинувачують в нанесенні істотних пошкоджень дорогої машини і вимагають гроші на її ремонт. Якщо «жертва» розлучається з грошима прямо на місці або через якийсь час під тиском кількох «свідків», значить, «підстава» вдалася.

"Група ризику"

Щоб не потрапити в поле зору шахраїв, слід знати, кого вони обирають на роль «жертви». Як правило, це люди на нових не надто дорогих іномарках. Оскільки даний «бізнес» заснований на психологічному тиску, в «жертви» вибирають або невпевнених у собі людей ( «чайників», жінок або пенсіонерів, іногородніх), або неуважних (балакунів по мобільному телефону, що палять, що їдуть з гучною музикою і т. Д .). «Під приціл» шахраїв потрапляють і автомобілі, постійно мечущиеся з ряду в ряд.

Кого «підставляли» намагаються не чіпати? Вітчизняні недорогі машини - їх власники, як правило, небагаті і не возять з собою багато грошей. Автомобілі, в яких є пасажири, що фактично є зайвими свідками, «підставляв» теж не цікавлять. Нема чого боятися і власникам нових машин представницького класу або позашляховиків, особливо з «крутими» номерами «II», «OO», «MI» і т. П.

Підготовка для захисту

Щоб не стати жертвою шахраїв, непогано б вивчити прийоми їх роботи. Основні схеми, за якими працюють «підставляли», показані на малюнках. Банальний, але дієвий рада - постаратися не порушувати ПДР, особливо при виборі ряду і маневруванні. При русі треба завжди бути уважним. Щоразу перед маневром і під час його виконання необхідно поглядати в зовнішні дзеркала заднього виду (непогано б поставити панорамні дзеркальця). Якщо хтось просить поступитися дорогою, при перестроюванні потрібно дотримуватися правил і маневрувати обережно, без різких рухів.

«Підставні» автомобілі - в основному не дуже старі і великі машини представницького класу. Ними можуть бути 3 - 8-річні Volvo, Mercedes, Audi, BMW - їх ремонт досі коштує дорого. Можуть зустрічатися машини і з «нерідними» «шильдиками» - наприклад, Mercedes S320 для більшої «крутості» перетворюється в S600. На авто можуть бути ледь помітні сліди ДТП або недавнього ремонту. Якщо в поле зору з'явився такий автомобіль, краще триматися від нього на відстані.

Шахраїв, які промишляють цим бізнесом, відлякують наклейки страхових компаній на кормі машини. Для більшості «підставляв» застрахована машина - зайва морока, яка до того ж таїть в собі ризик потрапити «під статтю».

Аварія або «підстава»?

Як потрібно поводитися в разі ДТП, описано в пп. 2.10 і 2.11 ПДР. Дотримання цих вимог має довести шахраям, що перед ними - грамотний і освічена людина, якого нелегко запитати або залякати. Відразу після підставного ДТП шахраї напевно почнуть чинити психологічний тиск. При цьому свідків у аферистів буде більше, ніж у вас. Однак подальший розвиток подій в більшій мірі залежить від поведінки «жертви». Якщо виникли підозри в «підставу», не слід піддаватися на будь-які вмовляння учасників ДТП. Головне правило - викликати ДАІ і до приїзду міліції не переміщати автомобіль і відлетіли частини. Важливо не піддаватися на провокації і не вступати в словесні перепалки. Необхідно записати номер, марку і колір «підставленого» автомобіля, а також координати свідків, але свої документи чужим людям давати не можна. Адже вони можуть запам'ятати адресу і прийти з здирництвом до «жертві» додому. Одна з ознак «підстави» - характер пошкоджень у обох постраждалих автомобілів. Якщо на вашій машині одна легка подряпина, а на інший тріснули бампер, покажчик повороту і множинні подряпини - це привід засумніватися в природності того, що сталося. Не можна випускати свою машину з поля зору - не виключено, що пошкодження можуть «доробити» після ДТП. Якщо вам загрожують, закрийтеся в своїй машині і телефонуйте в міліцію із заявою про загрозу, при цьому не забудьте запитати у оператора номер або прізвище (цей факт можна буде згодом використовувати в суді). Втім, не слід забувати, що мета зловмисників - швидке отримання відшкодування на місці ДТП. Тому найчастіше «жертві» натякають, що готові не викликати ДАІ, а згодні мирно розійтися і змиритися з заподіяними їх машині ушкодженнями за певну плату. Часто злочинці телефонують на «свої» СТО та просять майстра оголосити «жертві» ціну ремонту. Але ж жоден експерт не зможе без огляду назвати хоча б приблизну вартість відновлення! Не слід погоджуватися і на пропозиції «під'їхати на найближчу СТО» - автомобілі повинні залишатися на місці ДТП до прибуття міліції. Бувають навіть випадки, коли приїхали інспектори ДАІ відразу дізнаються в зловмисників «псевдопотерпілий» у вчорашньому (позавчорашньому) схожому ДТП.

Якщо автомобіль застрахований, слід заявити про це учасникам ДТП, телефонувати в страхову компанію і говорити, що виникли підозри в «підставу». У такому випадку страховик зазвичай надсилає аварійного комісара, який професійно розбереться з «підставляли».

Якщо раптом шахраї захочуть розійтися з миром без грошового відшкодування, ця угода повинна бути оформлено в письмовому вигляді, краще з залученням свідків з боку. Адже не виключено, що після усної «світової» учасники аварії залишаться на місці ДТП і згодом звинуватять «жертву» у втечі з місця події. Якщо ж вам доводиться викликати міліцію, робіть це самі, щоб уникнути приїзду «своїх» міліціонерів. Коли інспектори приїдуть, докладно викладіть ситуацію і висловіть свої підозри в тому, що це ДТП підлаштовано з метою вимагання. Заповніть протокол, перевірте правильність схеми, внесіть в документи відомості про свідків. Всі ці дії допоможуть виграти справу в суді.

ДУМКАДУМКА

Олександр Кебкал   Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери» Олександр Кебкал
Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери»

Щоб залучити «підставляли» до кримінальної відповідальності, необхідно довести, що винним в скоєнні ДТП є саме ця людина, діями якого заподіяно матеріальну шкоду у великих розмірах. Тоді відкривається справу за ст. 194 КК України - «Умисне знищення або пошкодження майна» (штраф до 850 грн. Або позбавлення волі до двох років). Однак на практиці ця умова часто не виконується - більшість «розборок» закінчуються без виклику інспекторів ДАІ, а пошкодження автомобілів учасників ДТП є не надто значними.

Трохи простіше йдуть справи в тому випадку, коли «підставляли» починають займатися відкритим вимаганням грошей або іншого майна у «жертви», погрожуючи застосуванням насильства над нею або її родичами, знищенням майна і т. Д. У цій ситуації потерпілому треба звернутися з відповідною заявою в міліцію. Правоохоронні органи після перевірки поданої заяви та за умови підтвердження викладених в ньому фактів повинні порушити кримінальну справу за ст. 189 КК України «Вимагання» (до 5 років позбавлення волі, з насильством - 5 - 10 років з конфіскацією майна).

Якщо після невдалої спроби отримати з водія гроші «підставляли» раптом вирішать виїхати з місця ДТП, водієві необхідно записати номер їх автомобіля і викликати інспекторів ДАІ для складання відповідного протоколу. На сьогоднішній день чинним законодавством України за залишення місця скоєння ДТП передбачена тільки адміністративна відповідальність (згідно зі ст. 122-2 КпАП - штраф 136 - 170 грн. Або позбавлення права керування на 1 - 3 роки).

Однак хочеться вірити, що після вступу в силу Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» з 1 січня 2005 року «підставляв» стане менше. Адже коли винуватець ДТП буде визначатися кваліфікованим аварійним комісаром, а гроші за пошкодження виплачуватиме страхова компанія, бізнес таких шахраїв втратить сенс.

«Підстава» перша: у мене не проскочиш ...

У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день. При цьому є ймовірність того, що при перестроюванні можна не помітити іншу машину, яка в цей момент буде перебувати в «мертвій зоні» дзеркал заднього виду. Саме цим часто користуються зловмисники *. Під час перешикування вони підставляють свою машину для легкого дотику. Зрозуміло, що на їхньому автомобілі виявляється велика кількість вм'ятин і подряпин.

* На всіх ілюстраціях «жертва» - синя машина, інші - «підставляли»

Юрій Ігнатов
Фото Сергія Кузьмича, комп'ютерні ілюстрації Олександра Костура

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

«Підстави» на дорогах: Вдар мене ніжно

Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах Такі «підстави» стали практикуватися в 90-х роках минулого століття в Росії та інших пострадянських країнах. Виникнення даного «бізнесу» стало можливим через прогалини в законодавстві і відсутності загального страхування власників автотранспорту. Зазвичай «сценарієм» передбачено кілька учасників. Одне з дійових осіб - дорогий і престижний, але злегка побитий автомобіль. Інша машина повинна бути звичайнісінькою - щоб її згодом не змогли запам'ятати і ідентифікувати. Отже, на дорозі вибирається «жертва», з якої дорога машина легко стикається. Після контакту «жертву» зупиняють, звинувачують в нанесенні істотних пошкоджень дорогої машини і вимагають гроші на її ремонт. Якщо «жертва» розлучається з грошима прямо на місці або через якийсь час під тиском кількох «свідків», значить, «підстава» вдалася.

"Група ризику"

Щоб не потрапити в поле зору шахраїв, слід знати, кого вони обирають на роль «жертви». Як правило, це люди на нових не надто дорогих іномарках. Оскільки даний «бізнес» заснований на психологічному тиску, в «жертви» вибирають або невпевнених у собі людей ( «чайників», жінок або пенсіонерів, іногородніх), або неуважних (балакунів по мобільному телефону, що палять, що їдуть з гучною музикою і т. Д .). «Під приціл» шахраїв потрапляють і автомобілі, постійно мечущиеся з ряду в ряд.

Кого «підставляли» намагаються не чіпати? Вітчизняні недорогі машини - їх власники, як правило, небагаті і не возять з собою багато грошей. Автомобілі, в яких є пасажири, що фактично є зайвими свідками, «підставляв» теж не цікавлять. Нема чого боятися і власникам нових машин представницького класу або позашляховиків, особливо з «крутими» номерами «II», «OO», «MI» і т. П.

Підготовка для захисту

Щоб не стати жертвою шахраїв, непогано б вивчити прийоми їх роботи. Основні схеми, за якими працюють «підставляли», показані на малюнках. Банальний, але дієвий рада - постаратися не порушувати ПДР, особливо при виборі ряду і маневруванні. При русі треба завжди бути уважним. Щоразу перед маневром і під час його виконання необхідно поглядати в зовнішні дзеркала заднього виду (непогано б поставити панорамні дзеркальця). Якщо хтось просить поступитися дорогою, при перестроюванні потрібно дотримуватися правил і маневрувати обережно, без різких рухів.

«Підставні» автомобілі - в основному не дуже старі і великі машини представницького класу. Ними можуть бути 3 - 8-річні Volvo, Mercedes, Audi, BMW - їх ремонт досі коштує дорого. Можуть зустрічатися машини і з «нерідними» «шильдиками» - наприклад, Mercedes S320 для більшої «крутості» перетворюється в S600. На авто можуть бути ледь помітні сліди ДТП або недавнього ремонту. Якщо в поле зору з'явився такий автомобіль, краще триматися від нього на відстані.

Шахраїв, які промишляють цим бізнесом, відлякують наклейки страхових компаній на кормі машини. Для більшості «підставляв» застрахована машина - зайва морока, яка до того ж таїть в собі ризик потрапити «під статтю».

Аварія або «підстава»?

Як потрібно поводитися в разі ДТП, описано в пп. 2.10 і 2.11 ПДР. Дотримання цих вимог має довести шахраям, що перед ними - грамотний і освічена людина, якого нелегко запитати або залякати. Відразу після підставного ДТП шахраї напевно почнуть чинити психологічний тиск. При цьому свідків у аферистів буде більше, ніж у вас. Однак подальший розвиток подій в більшій мірі залежить від поведінки «жертви». Якщо виникли підозри в «підставу», не слід піддаватися на будь-які вмовляння учасників ДТП. Головне правило - викликати ДАІ і до приїзду міліції не переміщати автомобіль і відлетіли частини. Важливо не піддаватися на провокації і не вступати в словесні перепалки. Необхідно записати номер, марку і колір «підставленого» автомобіля, а також координати свідків, але свої документи чужим людям давати не можна. Адже вони можуть запам'ятати адресу і прийти з здирництвом до «жертві» додому. Одна з ознак «підстави» - характер пошкоджень у обох постраждалих автомобілів. Якщо на вашій машині одна легка подряпина, а на інший тріснули бампер, покажчик повороту і множинні подряпини - це привід засумніватися в природності того, що сталося. Не можна випускати свою машину з поля зору - не виключено, що пошкодження можуть «доробити» після ДТП. Якщо вам загрожують, закрийтеся в своїй машині і телефонуйте в міліцію із заявою про загрозу, при цьому не забудьте запитати у оператора номер або прізвище (цей факт можна буде згодом використовувати в суді). Втім, не слід забувати, що мета зловмисників - швидке отримання відшкодування на місці ДТП. Тому найчастіше «жертві» натякають, що готові не викликати ДАІ, а згодні мирно розійтися і змиритися з заподіяними їх машині ушкодженнями за певну плату. Часто злочинці телефонують на «свої» СТО та просять майстра оголосити «жертві» ціну ремонту. Але ж жоден експерт не зможе без огляду назвати хоча б приблизну вартість відновлення! Не слід погоджуватися і на пропозиції «під'їхати на найближчу СТО» - автомобілі повинні залишатися на місці ДТП до прибуття міліції. Бувають навіть випадки, коли приїхали інспектори ДАІ відразу дізнаються в зловмисників «псевдопотерпілий» у вчорашньому (позавчорашньому) схожому ДТП.

Якщо автомобіль застрахований, слід заявити про це учасникам ДТП, телефонувати в страхову компанію і говорити, що виникли підозри в «підставу». У такому випадку страховик зазвичай надсилає аварійного комісара, який професійно розбереться з «підставляли».

Якщо раптом шахраї захочуть розійтися з миром без грошового відшкодування, ця угода повинна бути оформлено в письмовому вигляді, краще з залученням свідків з боку. Адже не виключено, що після усної «світової» учасники аварії залишаться на місці ДТП і згодом звинуватять «жертву» у втечі з місця події. Якщо ж вам доводиться викликати міліцію, робіть це самі, щоб уникнути приїзду «своїх» міліціонерів. Коли інспектори приїдуть, докладно викладіть ситуацію і висловіть свої підозри в тому, що це ДТП підлаштовано з метою вимагання. Заповніть протокол, перевірте правильність схеми, внесіть в документи відомості про свідків. Всі ці дії допоможуть виграти справу в суді.

ДУМКАДУМКА

Олександр Кебкал   Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери» Олександр Кебкал
Адвокат адвокатської контори «Грамацький і партнери»

Щоб залучити «підставляли» до кримінальної відповідальності, необхідно довести, що винним в скоєнні ДТП є саме ця людина, діями якого заподіяно матеріальну шкоду у великих розмірах. Тоді відкривається справу за ст. 194 КК України - «Умисне знищення або пошкодження майна» (штраф до 850 грн. Або позбавлення волі до двох років). Однак на практиці ця умова часто не виконується - більшість «розборок» закінчуються без виклику інспекторів ДАІ, а пошкодження автомобілів учасників ДТП є не надто значними.

Трохи простіше йдуть справи в тому випадку, коли «підставляли» починають займатися відкритим вимаганням грошей або іншого майна у «жертви», погрожуючи застосуванням насильства над нею або її родичами, знищенням майна і т. Д. У цій ситуації потерпілому треба звернутися з відповідною заявою в міліцію. Правоохоронні органи після перевірки поданої заяви та за умови підтвердження викладених в ньому фактів повинні порушити кримінальну справу за ст. 189 КК України «Вимагання» (до 5 років позбавлення волі, з насильством - 5 - 10 років з конфіскацією майна).

Якщо після невдалої спроби отримати з водія гроші «підставляли» раптом вирішать виїхати з місця ДТП, водієві необхідно записати номер їх автомобіля і викликати інспекторів ДАІ для складання відповідного протоколу. На сьогоднішній день чинним законодавством України за залишення місця скоєння ДТП передбачена тільки адміністративна відповідальність (згідно зі ст. 122-2 КпАП - штраф 136 - 170 грн. Або позбавлення права керування на 1 - 3 роки).

Однак хочеться вірити, що після вступу в силу Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» з 1 січня 2005 року «підставляв» стане менше. Адже коли винуватець ДТП буде визначатися кваліфікованим аварійним комісаром, а гроші за пошкодження виплачуватиме страхова компанія, бізнес таких шахраїв втратить сенс.

«Підстава» перша: у мене не проскочиш ...

У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день У великому місті автомобіль перебудовується з ряду в ряд десятки разів за день. При цьому є ймовірність того, що при перестроюванні можна не помітити іншу машину, яка в цей момент буде перебувати в «мертвій зоні» дзеркал заднього виду. Саме цим часто користуються зловмисники *. Під час перешикування вони підставляють свою машину для легкого дотику. Зрозуміло, що на їхньому автомобілі виявляється велика кількість вм'ятин і подряпин.

* На всіх ілюстраціях «жертва» - синя машина, інші - «підставляли»

Юрій Ігнатов
Фото Сергія Кузьмича, комп'ютерні ілюстрації Олександра Костура

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Кого «підставляли» намагаються не чіпати?
Аварія або «підстава»?
Кого «підставляли» намагаються не чіпати?
Аварія або «підстава»?
Кого «підставляли» намагаються не чіпати?
Аварія або «підстава»?
Кого «підставляли» намагаються не чіпати?
Аварія або «підстава»?
Кого «підставляли» намагаються не чіпати?
Аварія або «підстава»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов