Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Підвіска і аксесуари KONI, Tough Dog, TJM, Amada, Lovells, Profender, Ironman, Dobinsons, RAW4x4, силова захист ACT. Офіційний дилер, гарантія на заводський брак. 5 років на ринку КР

Наша сеть партнеров Banwar

10 Речей, які потрібно знати про амортизатори

Конструкція амортизаторів в світі офф-роуда сталася і розвинулася від гонок в пустелі. Все, що ефективно і високотехнологічне на ринку амортизаторів розвивалося серед пісків пустелі перш, ніж потрапити на наші позашляховики. Нам хотілося б дати відповіді на ті питання про амортизатори, які нам задають найчастіше.

1. Чи можна встановлювати амортизатор в перевернутому положенні?

Як правило, ви не повинні встановлювати двотрубний амортизатор в перевернутому положенні. Однотрубні амортизатори можуть бути встановлені з поверненою вгору або вниз камерою, проте в більшості двотрубних амортизаторів утворюється дюйм або більше "мертвого простору", в якому формується повітряна пробка, якщо амортизатор був встановлений неправильно. Отже, встановлюйте амортизатори відповідно до рекомендацій виробника.

2. Де слід розташовувати амортизатор?

В ідеальному світі амортизатори перебували б якомога ближче до коліс таким чином, щоб розташовуватися перпендикулярно руху підвіски. Якщо ваша підвіска стискається прямо вгору або вниз, то вам потрібно встановити амортизатор за допомогою кульового шарніра якомога більше вертикально. Якщо у вас ресорна передня підвіска з сережками ззаду, тоді вам буде зручніше встановити амортизатори з невеликим ухилом назад, так як коли підвіска стискається, вона рухається вгору по осі, а потім назад.

3. Чи слід встановлювати подвійні амортизатори?

Якщо ваш автомобіль схильний до погіршення роботи амортизатора, викликаним нагріванням, тоді вам може бути вигідніше встановити подвійний амортизатор за умови, що два (або більше) амортизатора мають відповідні вашій системі клапани. Говорячи "відповідні" ми маємо на увазі амортизатори, клапани яких не заважають їм працювати спільно. Якщо ви просто додасте другий амортизатор з тими ж клапанами, які передбачені виробником для одиночного амортизатора, то ви подвоїте демпфірування. В цьому випадку готуйтеся до нерівній їзді. В результаті ваша підвіска може виявитися занадто задемпфірованний.

4. Як діє амортизатор?

Єдине призначення амортизатора - контролювати швидкість, з якою підвіска може рухатися вгору і вниз. Коли пружина (спіраль, ресора або торсіонний вал - не важливо, що саме) стискається, вона накопичує енергію. Якщо на вашому автомобілі немає амортизаторів, він буде підстрибувати на пружинах, як великий гумовий м'яч, коли запас енергії швидко звільняється. Саме амортизатори автомобіля контролюють підвіску під час стиснення, а також зменшуючи швидкість звільнення енергії пружиною.
Амортизатори діють, перетворюючи енергію руху підвіски в тепло. Якщо не вірите, проедьтесь на своїй машині по поритої коліями дорозі якомога швидше, а потім вийдіть і перевірте, наскільки нагрілися амортизатори. Амортизатори виробляють тепло з енергії за допомогою гідравлічного опору, стримуючи природна властивість підвіски підстрибувати. Можна вважати амортизатор поршнем, що проганяє легковаге масло крізь клапан на днище поршня, щоб створити опір. Таке опір називається демпфуванням. Амортизатори можуть демпфіровать енергію як на робочому ходу так і на ходу віддачі в залежності від використання, але, якщо вони будуть дуже стримувати рух підвіски, шина може втратити контакт з дорогою.

5. Яким видом амортизатора користуватися?

Те, яким видом амортизатора користуватися, є в першу чергу питанням вашого бюджету і сфери застосування. На ринку є величезна кількість чудових амортизаторів, для підготовки яких інженери провели дні в лабораторії, налаштовуючи їх на роботу з вашим автомобілем. Якщо ви любите швидку їзду і любите, коли всі чотири колеса відриваються від землі, вам більше підійде амортизатор з резервуаром, що володіє найкращим контролем спінювання і додаткової теплоємністю.

6. Що таке байпасний амортизатор?


Байпасні амортизатори є досконалими в демпфіруванні енергії. У звичайних амортизаторах використовуються клапани в голівці поршня амортизатора для визначення рівня демпфірування і характеристик амортизатора. Байпасні амортизатори діють таким же чином, але в них також використовуються зовнішні дозуючі клапани, які повністю налаштовуються гайковим ключем на демпфірування при стисненні і відбої. При русі поршня амортизатора вгору клапан стиснення в поршні не є основним джерелом демпфірування. А саме: масло проходить через зовнішню обвідну трубу (або труби) і назад під поршень зі швидкістю, контрольованої за допомогою зовнішнього зворотного клапана. Байпасний амортизатор працює таким же чином при демпфіруванні відбою з зовнішньої трубою, що дозволяє маслу амортизатора текти в зворотному напрямку. Часто як для стиснення, так і для відбою додаються різні труби з метою створення амортизатора з практично "магічними" демпфірувальними характеристиками.
Ще один секрет успішної роботи байпасних амортизаторів - це той факт, що вони є чутливими до розміщення, а не тільки чутливими до швидкості, як звичайні амортизатори. Це означає, що байпасні амортизатори можуть використовувати клапани спочатку малого опору (завдяки зовнішнім налаштувань), щоб гасити дрібні нерівності для комфортної їзди. Вони стають дедалі жорсткішими при досягненні поршнем точки, при якій вони працюють як зовнішні гідравлічні гасителі коливань, якщо клапан в чинному поршні амортизатора налаштований на таку дію.

7. Що таке однотрубний амортизатор?

Що таке однотрубний амортизатор

У однотрубному амортизаторі використовується одностінний корпус амортизатора, в який поміщається поршень, амортизаторной масло і газ під тиском. Однотрубні амортизатори набагато більш точні в демпфіруванні, ніж двотрубні, завдяки більш високому рівню точності при створенні. У одностінними амортизаторі завжди використовується поршень з більшим діаметром. Такий амортизатор також має велику опірність загасання, так як він може відокремлювати масло з мертвої зони і відводити тепло набагато краще, ніж двотрубний амортизатор. Недоліки? Однотрубні амортизатори не так дешево створити, як двотрубні, тому ціна на них завжди вище.

8. Що таке амортизатор з резервуаром?

Що таке амортизатор з резервуаром

На даній ілюстрації ви бачите газонаповнений амортизатор з резервуаром, що знаходиться в циклі стиснення. Всі амортизатори потребують певної мертвої повітряній зоні, що дозволяє їм працювати належним чином. У звичайному амортизаторі це означає, що вгорі амортизатора має бути повітряний простір або повинна використовуватися двухтрубная конструкція, яка припускає розширення. Амортизатори з резервуаром також потребують мертвій зоні, але в них корпус амортизатора може залишатися завжди заповненим маслом, так як мертва зона знаходиться в резервуарі, відділеному від масла вільним поршнем.
Резервуар виглядає як другий корпус амортизатора, з'єднаний з амортизатором за допомогою гумового шланга або металевої труби. Амортизаторной масло перекачується туди і назад між амортизатором і резервуаром при русі поршня вгору або вниз. Якщо повітряний простір і масло ніколи не змішуються, амортизатор буде працювати набагато краще і забезпечить достатню демпфірування незалежно від поверхні, так як в ньому відсутня вспенивание.

9. У чому переваги газонаповнених амортизаторів?

Поршень амортизатора постійно рухається вгору і вниз, повторюючи контур дороги під час руху. При цьому масло в амортизаторі може бути збито в піноподібну масу. Коли амортизаторной масло спінюється, воно буде проходити крізь клапани амортизатора непередбачуваним чином, що може порушити роботу навіть кращих демпферів.
Газові амортизатори з високим тиском не так схильні до вспениванию масла, тому що в них використовується тиск газу (від 100 до 300 psi азоту) всередині корпусу амортизатора, що запобігає утворенню бульбашок в амортизаторной маслі. Азот не змішується з амортизаторні маслом - він запобігає поділ молекул азоту і формування бульбашок. Газові амортизатори незаслужено звинувачують в тому, що вони жорсткіше звичайних, але вони можуть бути налаштовані на таку ж рівну їзду, як і звичайні амортизатори, але до того ж забезпечуючи демпфірування незрівняне зі звичайним амортизатором.

10. Що краще - демпфірування відбою або стиснення?

У амортизаторах, розроблених для повнопривідних автомобілів для згладжування нерівностей, частіше використовується демпфірування відбою, ніж стиснення. Фокусуючись на демпфіруванні руху підвіски на відбої, амортизатор дозволяє підвісці легко стискуватися, коли покришка налітає на нерівність, дозволяючи пружині стискатися з дуже малим опором. Таким чином контролюється (демпфуюча) енергія розтягування пружини за допомогою клапана відбою в амортизаторі так, що це набагато важче відчути водієві. Гарне демпфірування відбою на передньому амортизаторі може допомогти в деякій мірі контролювати стрибки колеса на піску, а також запобігти "клевки" при різкому гальмуванні.
Все ж амортизатор потребує достатньої кількості демпфіруванні стиснення, щоб автомобілем можна було легше управляти. Жорстка настройка клапанів стиснення на передніх амортизаторах поліпшує керованість і запобігає "клевки" при гальмуванні. Жорстка настройка клапанів стиснення на всіх чотирьох амортизаторах також обмежить крен кузова.


Повідомлення відредагував Karimich: 29, Квi 2012 - 20:35

1. Чи можна встановлювати амортизатор в перевернутому положенні?
2. Де слід розташовувати амортизатор?
3. Чи слід встановлювати подвійні амортизатори?
4. Як діє амортизатор?
5. Яким видом амортизатора користуватися?
6. Що таке байпасний амортизатор?
7. Що таке однотрубний амортизатор?
Недоліки?
8. Що таке амортизатор з резервуаром?
9. У чому переваги газонаповнених амортизаторів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов