Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Підвісні човнові мотори Parsun, відгуки власників. - 100% оригінал

Наша сеть партнеров Banwar

Цілком закономірно, що в 2009, 2010 роках відгуків практично не було, зовсім не багато часу було, щоб зробити якісь висновки по експлуатації моторів Parsun. Мене тішило одне, що поряд з тим, що немає хороших відгуків, немає і поганих, і до мене ні хто ще не звернувся з рекламацією. Звучали звичайно огульні Хаян типу: "Мейд ін Чайна" все по визначенню ... і не може бути іншим, але незабаром на таких горлодерів просто перестали звертати увагу.


Гарантія китайського виробника фікція і не більше.

Гарантія китайського виробника фікція і не більше

Люди купили за свої кревні китайське фуфло, просто по викидали його в сміття або злили за копійки.

Люди купили за свої кревні китайське фуфло, просто по викидали його в сміття або злили за копійки

Купувати можна тільки мотори відомих світових брендів , Навіть якщо і присутній напис, що зроблено в Китаї, то фірмачі за якістю стежать.

Купувати можна тільки мотори відомих світових брендів   , Навіть якщо і присутній напис, що зроблено в Китаї, то фірмачі за якістю стежать

Обговорення Parsun на всіх форумах починаються однаково. Ніби чорти з табакерки вискакують хаяльщікі і починають поливати Parsun, мабуть дилери хонди, ямах, Сузи платять непогані гроші.

Ніби чорти з табакерки вискакують хаяльщікі і починають поливати Parsun, мабуть дилери хонди, ямах, Сузи платять непогані гроші

Шановні "советуни", які мотори у Вас, японські? І чи є взагалі мотори, а то тільки один знайомий казав, товариш знайомого сказав, а ось мій приятель - суцільне одна баба сказала. Легко просторікувати сидячи біля комп'ютера - тріски чіпси і потягуючи пиво. Не всім бюджет дозволяє купити японця і не у всіх "руки прямі" щоб брати вітчизняний мотор. Мотори Parsun хороша альтернатива . Подумайте самі - китайці зі своїми моторами увірвалися на ринок всього лише кілька років тому, і їм тупо потрібно заробляти ім'я, і ​​відбивати не малі гроші вкладені у виробництво, інакше прогорять. Тому і співвідношення ціна / якість повинна бути, як мінімум прийнятно. Досить жити з мірками, коли кит гнав відвертий бутер і фуфло. Придивіться скільки зараз навколо відмінною китайської техніки, вже комп'ютери, за якими ми всі зараз сидимо, один з тисячі не Китай і нічого - все оре! Сам збирався брати Parsun, тому перерив весь інет. Від інформації голова вибухала, але певні висновки зроблені. Parsun брати можна, звичайно ж певний ризик є, втім як і з будь-яким мотором. А занапастити неправильною експлуатацією можна будь-який мотор, до речі до японців це теж стосується. Почитайте форуми, розповіді про загублених японо моторах досить часті, навіть частіше ніж про совкових моторах.

Почитайте форуми, розповіді про загублених японо моторах досить часті, навіть частіше ніж про совкових моторах

Зауважу, що ні китайці нас завалили всяким гуано, а наші ж бариги - човники. У гонитві за довгим рублем, брали не кондицію або копійчане барахло і тулілі нам за солідні гроші. Маю багатий досвід пов'язаний з Піднебесної і скажу так: замовивши якісний товар з якісної сировини при цьому нормально оплачуючи трудовитрати, на виході отримаєте товар за рівнем не поступається світовим стандартам.

Маю багатий досвід пов'язаний з Піднебесної і скажу так: замовивши якісний товар з якісної сировини при цьому нормально оплачуючи трудовитрати, на виході отримаєте товар за рівнем не поступається світовим стандартам

Цей майстер, нібито з Pігі, кочує по всіх сайтах і лає Parsun. Чи не любов до моторів Parsun тому, що йому довелося їх лагодити. Будь він по досвідченіше, можливо йому довірили б лагодити хонди або ямах і швидше за все його пасквілі адресувалися б на адресу цих моторів.

Будь він по досвідченіше, можливо йому довірили б лагодити хонди або ямах і швидше за все його пасквілі адресувалися б на адресу цих моторів

Вважаю, просто лаяти щось лише тому, що воно з Китаю - не наш підхід. У сфері телекомунікацій, в якій я власне працюю, обладнання в переважній більшості з Китаю. Все, підкреслюю, ВСЕ російські оператори зв'язку ім успішно користуються. Якщо ми хочемо порівнювати Parsun, то давайте визначимо, з чим його порівнювати і за якими критеріями. Параметри повинні обов'язково мати цифрове значення інакше знову буде Honda краще ніж Parsun тому, що Honda або Yamaha краще Honda бо фонетично звучить милозвучно.

Параметри повинні обов'язково мати цифрове значення інакше знову буде Honda краще ніж Parsun тому, що Honda або Yamaha краще Honda бо фонетично звучить милозвучно

Пардон! Китайська техніка вже давно не хрень! Он уже ціни на свої машини стали піднімати, а народ продовжує купувати. А мопеди, що б про них не говорили, їх куплено сотні тисяч і мотори Parsun теж будуть купувати, питання тільки, як довго ціна буде залишатися такою солодкою .

А мопеди, що б про них не говорили, їх куплено сотні тисяч   і мотори Parsun теж будуть купувати, питання тільки, як довго ціна буде залишатися такою солодкою

Європа вже давно юзает Parsun, а ми все обговорюємо. В Австралії точно такі ж обговорення та такої ж інтерес до моторів. Є у них форум, де на запитання відповідає офіційний дилер Parsun у них по країні. Людина дуже авторитетний, продає мотори років тридцять і про моторах Parsun він відгукується дуже позитивно . Ні хто не став би ризикувати своїм бізнесом, справою всього свого життя і тим більше ім'ям, якби це було не так. Було ним згадано, що подібна ситуація свого часу була і з японськими моторами. Недовіра і боязнь на тлі підвищеного інтересу.

Недовіра і боязнь на тлі підвищеного інтересу

Між Tohatsu 15 2т і Parsun 15 2т різниця в штуку баксів, чому ? Куди вона поділася? Питання не пусте, інтерес викликаний підбором мотора, хочу визначитися чи потрібен мені Parsun, чи не обернеться економія російською приказкою про жадібного, що платить двічі.

Питання не пусте, інтерес викликаний підбором мотора, хочу визначитися чи потрібен мені Parsun, чи не обернеться економія російською приказкою про жадібного, що платить двічі

Ну перше це бренд, за ім'я потрібно платити, а Parsun поки тільки торгова марка, правда подає великі надії. Друге економія на самому проектуванні мотора і подальших супутніх дослідженнях, тестуванні і т.п. Третє собівартість, явно у моторів Parsun вона нижче, це тільки те, що лежить на поверхні. Чи потрібен такий мотор чи ні, вирішувати доводиться самому, буває і так, що вибір диктують умови від яких не втекти. Мені мотор потрібен для того, щоб на водосховищі відійти на 1-3 км. від берега і заради пари трійки рибалок на рік брати мотор на штуку дорожче я не збираюся.

від берега і заради пари трійки рибалок на рік брати мотор на штуку дорожче я не збираюся

Ще дуже багато подібних діалогів, висловлювань, думок, все викладати немає сенсу - тенденція зрозуміла, від повного несприйняття до підвищеного інтересу. Як водиться в будь-якій справі є першопрохідці завдяки яким до кінця 2010 почала з'являтися інформація про експлуатаційних показниках моторів Parsun.

Собі на 23 лютого Зробити подарунок - купив Parsun 3,6 MBS і на йоту не шкодую! Розумію що напрацювання в 30 мотогодин, замало, але деякі висновки вже можна зробити.
У питанні ціна / якість мотор поза конкуренцією! Збірка акуратна, фарбування на висоті. Протягом усього дня заводиться з пів тика, для першого запуску раз десять смикнути доводиться. Допускаю, що ще не до кінця зрозумів як потрібно правильно виставляти газ і підсмоктування. Човен, надуваха 280 по GPS швидкість 20-22 км / ч. Переплачувати за бренд далеко не кожному по кишені і Parsun цілком гідна альтернатива. А зламатися може будь-який мотор і багато що залежить від "прокладки".


Купив мотор Parsun 3.6 і в комплекті з надувним човном Bark 310 (сланевая) пішов у похід по річці. Всі два дні пройшов в режимі обкатки, близько 80 км. Спалив майже 10 літрів палива, спільне напрацювання мотора склала десь 20 годин. Нарікань по мотору немає ніяких, заводився з пів стусана, робота рівна і стійка, по навігатору швидкість 8-9 км на половині газу, пізніше даючи повне навантаження мотору, заміряв швидкість, вона була в межах 15-16 км / год, для надувний човна без кіля практично ідеальна швидкість. Відвіз мотор на ТО, замінили трансмісійне масло, старе чисте без металевого пилу, сказали що все добре. Свічки були з невеликим нагаром, але це закономірно, суміш то була обкатний. Загальні враження від Parsun 3.6 найпозитивніші, мотор нормальний, а якщо врахувати, що всього за 650 баксів, так взагалі дуже навіть пристойний. Гвинт стояв штатний і будь-яких удосконалень типу антікавітаціонной плити, заточування гвинта та ін. Я не робив. Так, похід був по річці Pоссь від Корсуня і до гирла.


Закінчую обкатувати свій мотор, Parsun 5 4-т . Запуск після того як замінив свічку з пів-тику, витрата зовсім маленький, проблем при експлуатації немає взагалі. А ось під час перевезення, вожу як в інструкції до мотору написано - на правому боці, на румпельне ручці, почав помічати патьоки масла з вихлопного отвору, те ж саме відбувається коли мотор довгий час стоїть в піднятому положенні на транце човна. Возив мотор на ТО, вранці віддав а ввечері вже забрав, що не може не радувати. Підтікання масла усунули, була протягнута клапанна кришка. Мотор завівся відразу і здалося, що навіть краще ніж було. Хоча куди вже краще, швидше за все намагаюся для себе знайти плюси від регулювання карбюратора. Як би там не було, я знову з мотором і з повними штанами радості.


Був Parsun 5-ка, хотів ще рік відходити, дуже сподобався, але як я і думав під мою човен слабенький, продав минулого тижня, а сьогодні купив Parsun 15 к.с. 2 такту не витримав і зробили перший запуск прямо на місці , Благо була така можливість. Мотор завівся з 3 ривка, працює нічого, але після четирехтактніков не сподобалося що обороти не відразу падають, а як то дуже повільно, тільки після довгого прогріву. На вихідні, якщо дасть Бог погоду, поїду обкатувати, враженнями обов'язково поділюся.


Поділюся і я своїм невеликим досвідом експлуатації Parsun 5 BMS
Мотор купувався для катамарана, люблю тривалі сплави по річках Сибіру. Сплавитися за сезон вийшло два рази. Перший сплав 8-ми денний - випробування двигуна, обкатка і ін., Пройдено близько 300 км. вниз за течією річки Четь. Напрацювання мотора приблизно 30-35 годин. Другий похід на Тим, сплавлялися до Обі і назад вгору, відстань понад 500 км., В мотогодинах десь 75-80 годин напрацювання двигуна. Підсумки: проблем з запуском двигуна ніяких, навіть при мінусовій температурі повітря - дотримуйтеся інструкції і буде вам щастя. Будь-яких інших проблем з мотором не було. Замінивши масло в редукторі, емульсії і металевої стружки не виявив. Свічка досі рідна, обкатавши мотор обпік її газовим пальником і ретельно прочистив. недоліки:
1. Інструмент йде в комплекті з мотором залишає бажати кращого. Викрутка відстій.
2. Штатний гвинт на моторі швидше за все потрібно змінити на вантажний. Катамаран безумовно важкий з повним завантаженням і мотор більше 4200 оборотів не видавав. Плюс, в режимі не повних обертів витрата палива виявився значно менше заявленого.
3. Не дивлячись на наявність у мотора роз'єму для підключення зовнішнього бака, в комплект поставки він не входить, а в тривалому поході злегка стомлює заправка кожну годину-півтора.


Як на мене Parsun 5, прекрасне, бюджетне рішення для риболовлі . Я чекав мотор три тижні, не було в наявності, а по приїзду все 5-ки вирушили за 2 дні. Обкатував мотор на троллінге, не так нудно і рибалка за одне. Човен 3,2 пластикова, з мотором поєднуються відмінно. Одного везе дуже навіть бадьоренько, двох цілком прийнятно. З мотором ніяких поки проблем, працює як годинник, прогрітий заводиться з полпинка, холодний не гірше. Взимку, швидше за все навчуся і для риболовлі удвох візьму Parsun 9,8 а то і на пятнашку замахнусь, а з цим один ходити буду. Продати, навіть не думав, навряд чи, мотор класний і мені не тисне.


Я за рік всього 7 разів був на воді, що від мене чекати. Мотор вважай тільки закоткувати, що чекати від нього. Взагалі то я його брав не "пальці гнути", а лише без суєти, не поспішаючи переміщатися по річці, від точки до точки і назад. Бурчить, мене везе, проблем не створює, зі своїм завданням справляється, за що йому уклін, а мені більшого від мотора і не треба.


Parsun 9,8 травневі провів на річці (з 1-го по 10-е), мотор відпрацював без нарікань. Ночами температура падала нижче нуля, човен та мотор були білі від інею, з запуском труднощів не відчував. Підсос на повну і плавно простягнув стартер, потім підсмоктування на середину, а газ на третину, запуск з першого ривка, дуже рідко з другого. При теплом моторі заводив не відриваючи попу від сидушки, без підсосу. Чув скарги на те, що груша сильно жорстка та й сам це відчув, але на другий день, напевно від контакту з бензином, вона стала м'якою і претензій не викликає. До мотору теж немає питань, все включається м'яко і плавно, політ поки нормальний - тьху, тьху, тьху, щоб не наврочити.


Parsun 9,8 2-тактний. Вчора був на озері, завівся легко. Прогрів мотор, майже чотири години відходив на мінімальних обороту х, можна сказати на неодружених, вивчав ехолотом акваторію. За весь час як купив мотор жодного разу про це не пошкодував. Жоден гвинтик НЕ відкрутити і ні чого не де, не відвалилося. Мотор працює як годинник і тихо. На пвх човні 3,3 метра мене з напарником тягне тільки так.


Ну тоді і я скажу, без реклами. Накатав на своєму Parsun 9,8 близько 220 годин, поки ВЗАГАЛІ немає жодних претензій чи нарікань , Все влаштовує і я дуже задоволений своїм мотором.


У мого друга Parsun 15 три роки відпахав взагалі без проблем . Дивлячись на нього і я взяв собі такий же мотор. Обкатку пройшов без проблем, зробив ТО на сервісі, наступне буде по весні. Перекладаю мотор ручкою вниз, як по інструкції, нічого ніде не біжить і не підтікає. Переноситься мотор запросто, за той час що він у мене спалив п'ятнадцять літрів бензину, зазвичай, якщо один тролю на риболовлю вистачає двох літрів, удвох витрата близько трьох літрів. Моторошно задоволений.


Отже - став щасливим володарем к-та BARK BT-330S + Parsun T15 BMS .
Перший раз на воді. На транец човна мотор став без проблем, як рідний . Завівся на підсосі з третього ривка, робота не гучна, трохи лихоманить, ну це скоріше через обкатний суміші. Час відбарабанював в підлогу газу далі в змішаному циклі. За підсумком за три дні покатушек спалили півтора бака бензину, близько 35 літрів. Прогрітий, мотор заводиться з першого разу, на холодну максимум з третього. Знайшов один недолік, слабенький механізм закриває кришку мотора, важіль від вібрації опускається вниз, виліковне але поки заходів не вживав, побачимо що скажуть на сервісі - гарантійний випадок чи ні. У всьому іншому питань немає, цілком задоволений. BARK з двома людьми на борту в підлогу газу виводить на глісер, в 3/4 пре більше 30 км.ч. більше газу поки не давав. Ніяких припасувань і регулювань не робив, все в штатному режимі як є. Думаю при належному догляді мотора вистачить на довго, а прі не частих виїздах - на дуже довго. Мотор виконаний акуратно і грошей своїх коштує. А на відгуки типу не беріть китайський гумус пора забити, з дуру можна і ... зламати. Будуть новини, буду писати.


(Стаття періодично оновлюється)

Купити підвісний човновий мотор Parsun, ПВХ човен BARK або аксесуари до човна можна не виходячи з дому, оформивши замовлення в нашому магазині .

Шановні "советуни", які мотори у Вас, японські?
Куди вона поділася?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов