- "Віддаєте" більше 25000 крб. Що це таке? Чому при створенні заявки вилазить така помилка?
- В який час я можу здійснити обмін?
- Як прив'язати Qiwi кошиками до WebMoney?
- Як прив'язати карту Ощадбанку до WebMoney?
- Як прив'язати гаманець Яндекс.Деньги до WebMoney?
- Як відбувається обмін?
- Які гарантії Ви надаєте?
- Чи можна поміняти Яндекс Гроші, Qiwi або Ощадбанку на WebMoney без прив'язки? І як це зробити?
- Чому при обміні Яндекс Грошей відбувається затримка?
- Я був не уважний, поквапився і вказав невірні реквізити, гроші не прийшли на мій рахунок, що тепер...
- Я забув свій пароль Як мені його відновити?
- Я не знайшов відповідь на своє питання! Що мені робити в такому випадку?
- Я оплатив заявку, як скоро прийдуть кошти на мій рахунок?
- Я пишу вам на електронну пошту, але не отримую відповіді! Що це означає?
- Я випадково закрив браузер і не встиг закінчити операцію. Як я можу її продовжити?
Наша сеть партнеров Banwar
"Віддаєте" більше 25000 крб. Що це таке? Чому при створенні заявки вилазить така помилка?
Тут немає нічого страшного, справа в тому, що наш сервіс налаштований на обмін не більше 25000 рублів за один раз. Ви можете обміняти суму, що перевищує 25000 за кілька раз, тобто створити кілька заявок по 25000 рублів.
В який час я можу здійснити обмін?
Сервіс працює в автоматичному режимі, а це значить, що ви можете подати заявку в будь-який зручний для вас час 24/7/365.
Тех.підтримка сервісу працює в будні з 10 до 20 за московським часом, у вихідні та святкові дні за вільним графіком.
Зв'язатися з оператором можна через систему зворотного зв'язку.
Як прив'язати Qiwi кошиками до WebMoney?
Всю необхідну інформацію з цього питання ви знайдете тут
Як прив'язати карту Ощадбанку до WebMoney?
Всю необхідну інформацію з цього питання ви знайдете тут
Як прив'язати гаманець Яндекс.Деньги до WebMoney?
Всю необхідну інформацію з цього питання ви знайдете тут
Як відбувається обмін?
Ви оформляєте заявку на головній сторінці сайту на обмін титульних знаків, вибравши для цього необхідну пару валют і заповнивши всі поля форми.
Після оформлення заявки ви отримаєте реквізити, на які необхідно виконати переклад.
Оплату необхідно здійснити протягом 30 хвилин після оформлення заявки.
Система автоматично відстежує платіж, підтверджує і переводить заявку в статус "Оплачено", після цього здійснює переказ титульних знаків на ваш гаманець (рахунок або карту).
Після завершення обміну на ваш e-mail надсилається лист про виконання заявки з деталями платежу.
Які гарантії Ви надаєте?
Наші гаранти це верифіковані гаманці в платіжних системах "Яндекс.Деньги", "QIWI", Наш WMID має атестат продавця в офіційному сервісі "WebMoney" і високий бізнес-рівень (BL).
Наші паспортні дані та інша інформація про нас є в системі "WebMoney".
Наш сервіс офіційно зареєстрований під номером 176904 в каталозі "Мегасток".
Ви можете почитати відгуки про нас на сайті "WebMoney Advisor".
Ми дуже дорожимо репутацією сервісу, тому намагаємося оперативно вирішувати будь-які проблеми, які виникли у клієнтів в рамках нашої діяльності!
Чи можна поміняти Яндекс Гроші, Qiwi або Ощадбанку на WebMoney без прив'язки? І як це зробити?
За правилами платіжної системи Вебмані можна! Для здійснення обміну коштів необхідно, щоб Ваша карта Ощадбанку, Qiwi-гаманець або аккаунт Яндекс Гроші був прив'язаний до Вашого WMID в системі WebMoney!
Як прив'язати гаманець Яндекс.Деньги до WebMoney описано тут .
Як прив'язати Qiwi-гаманець до WebMoney можна прочитати тут
Як прив'язати карту Ощадбанку до WebMoney можна ознайомитися тут
Чому при обміні Яндекс Грошей відбувається затримка?
У зв'язку з почастішанням випадків махінацій з рахунками клієнтів система Яндекс.Деньги рекомендує пунктам обміну електронних валют проводити перевірку переказів, затримуючи їх на два робочих дня (48 годин).
На нашому сервісі, при виборі даного напрямку, є попереджувальний напис, там написано що ПЕРШИЙ обмін йде з затримкою в 48 годин. Усі наступні обміни за даними реквізитами будуть проходити МИТТЄВО. Пов'язано це з тим що дуже багато зламують Яндекс.Гаманцю і зловмисники намагаються вивести кошти через обмінні пункти. Але завдяки затримці в 48 годин у Вас є можливість вчасно помітити пропажу коштів і побачити на який рахунок вони були відправлені, (припустимо на наш), тому Ви встигнете написати лист з проханням повернути кошти. Таку систему захисту рекомендують Яндекс.Деньги і використовують практично всі обмінники.
Рівно через 48 годин, з моменту створення заявки, кошти надійдуть на вказаний вами рахунок.
Саме стільки часу виділяється користувачам системи для виявлення розкрадань на їх рахунках.
При оформленні заявки на обмін Ви підтверджуєте свою згоду на те, що обмін буде проведений через 48 годин.
Я був не уважний, поквапився і вказав невірні реквізити, гроші не прийшли на мій рахунок, що тепер мені робити?
Будь ласка, будьте уважні при заповненні заявки на обмін! На жаль ми не зможемо повернути ваші гроші, так як Ви самі відправили їх не на наш рахунок. Єдине що ми можемо зробити, це повідомити реквізити, куди пішли кошти. А Ви в свою чергу можете звернутися з службу підтримки тієї платіжної системи, куди зробили помилковий платіж!
Я забув свій пароль Як мені його відновити?
Відновити забутий пароль? Тут немає нічого складного! Просто перейдіть по засланні і коректний ...
Я не знайшов відповідь на своє питання! Що мені робити в такому випадку?
Зв'яжіться з нашою техподдержкой будь-яким доступним на сайті способом! Наберіться терпіння, ми через усіх сил спробуємо Вам допомогти!
Я оплатив заявку, як скоро прийдуть кошти на мій рахунок?
Обмін між електронними платіжними системами (Qiwi, WebMoney) відбувається моментально. Обмін за участю Ощадбанку Росії, Приват24 триває від 1 до 5 хвилин, але іноді при перевантаженнях платіжних шлюзів може зайняти трохи більше часу. Хвилюватися немає причин, так-як ВСЕ платіжні операції надійно фіксуються в системі і нікуди не загубляться! Безпека - понад усе! Обміни з п / с Яндекс Гроші (при першому обміні) затягуються на 48 годин на вимогу Національної платіжної системи! При наступних обмін відбувається миттєво! Детальніше тут .
Я пишу вам на електронну пошту, але не отримую відповіді! Що це означає?
Треба враховувати той факт, що співробітники техпідтримки працюють з понеділка по п'ятницю з 10 до 22 за московським часом і якщо Ваше питання було поставлено в п'ятницю після 22:00 за МСК, відповідно його розглянуть в кращому випадку в понеділок після 10:00. Але на практиці це трапляється набагато раніше!
Якщо лист з нашою відповіддю довго не приходить (більше 24 годин в будні дні), насамперед перевірте папку "спам" в своєму поштовому клієнті!
Так як в слідстві високої активності при листуванні з відвідувачами нашого сайту, іноді листи відправлені нашим сервісом можуть розцінюватися фільтрами поштових сервісів як "спам" і потрапляти в відповідну папку!
При виявленні цього факту, прохання помітити наш лист як: "Не спам" або "Mark as good" або "Not a spam" в залежності яким поштовим сервісом Ви користуєтеся! Ми будемо Вам вдячні :)
По можливості додайте email нашого сервісу в свій список контактів.
Я випадково закрив браузер і не встиг закінчити операцію. Як я можу її продовжити?
В цьому немає нічого страшного! Якщо при створенні заявки, ви вірно вказали свій e-mail, то система автоматично відправила вам лист з посиланням, перейшовши за яким, ви можете закінчити процес обміну.
Або перебуваючи на сайті можна оплатити заявку перейшовши по посилання з кабінету користувача в розділі Історія заявок . Але цей спосіб підходить тільки в разі, якщо ви зареєстровані на нашому сайті і здійснювали обмін, будучи авторизованим.
Що це таке?Чому при створенні заявки вилазить така помилка?
В який час я можу здійснити обмін?
Як прив'язати Qiwi кошиками до WebMoney?
Як прив'язати карту Ощадбанку до WebMoney?
Деньги до WebMoney?
Як відбувається обмін?
Які гарантії Ви надаєте?
Чи можна поміняти Яндекс Гроші, Qiwi або Ощадбанку на WebMoney без прив'язки?
І як це зробити?