- Переваги пляшкових динамо-машин в порівнянні з динамо-втулками:
- Недоліки пляшкових динамо-машин в порівнянні з динамо-втулками:
Наша сеть партнеров Banwar
Пляшкова динамо-машина на велосипеді.
Пляшкова динамо-машина або динамо-машина, яка працює на боковій стінці покришки, являє собою маленький електричний динамо генератор для велосипеда , Який використовується для харчування велосипедних фар або зарядки акумуляторів електронних пристроїв, включаючи мобільні телефони і GPS-приймачі .
Назва вони отримали за своє схожість з пляшкою. Ці динамо-генератори також називають бічними динамо, так як їх ролик працює на боковій стінці покришки велосипеда . Під час їзди на велосипеді покришка обертає ролик динамо-машини, які і обертає електричний генератор.
На велосипедах в якості електричних генераторів також використовуються динамо-втулки , Динамо-каретки, безконтактні динамо-машини (читайте інструкцію по збірці безконтактної динамо-машини своїми руками ).
Переваги пляшкових динамо-машин в порівнянні з динамо-втулками:
- Вимкнена пляшкова динамо-машина не робить додаткового опору коченню.
Якщо динамо-генератор включений, то велосипедисту для підтримки заданої швидкості потрібно більше зусиль, ніж коли динамо-генератор не встановлений або відключений. Якщо пляшкова динамо-машина не потрібна, то її можна повністю відключити, тоді як динамо-втулка завжди чинить додатковий опір (хоча воно може бути незначним або практично невідчутним). Опір також знижується, якщо динамо-генератор включений, але при цьому фари або зарядний пристрій не працює. - Легкий апгрейд велосипеда.
Пляшкову динамо-машину легше встановити на вже наявний велосипед, ніж динамо-втулку, яка може зажадати збірки окремого переднього динамо-колеса. - Вартість.
Як правило, але не завжди, темно-зелені динамо-машини дешевше за динамо-втулки.
Недоліки пляшкових динамо-машин в порівнянні з динамо-втулками:
- Прослизання.
У вологих умовах, ролик динамо-пляшки може прослизати на поверхні покришки. Це різко знижує кількість виробленої енергії, що може привести до повного або часткового зниження яскравості ліхтариків. Динамо-втулки не потребують хорошому зчепленні і їх не потрібно герметизувати для захисту несприятливих погодних факторів. - Підвищений опір.
Пляшкові динамо-машини зазвичай створюють більший опір, ніж динамо-втулки. Проте за умови їх правильного регулювання опір може бути зовсім незначним, а в відключеному стані воно взагалі відсутнє. - Знос покришки.
Так як для вироблення електрики пляшкова динамо-машина повинна тертися об бічну стінку шини, то вона сприяє їх додаткового зносу. А для роботи динамо-втулки зчеплення з покришкою не потрібно. - Шум.
В робочому стані темно-зелені динамо-машини видають добре чутний шум (дзижчання). Динамо-втулки безшумні. - Перемикання.
Для запуску генерації електрики пляшкову динамо-машину потрібно фізично перемістити і під'єднати. Динамо-втулки зазвичай включаються автоматично або вручну електронною схемою, що не вимагає прикладання ніяких зусиль. - Установка.
Пляшкові динамо-машини вимагають ретельного регулювання - вони повинні стикатися з бічною стінкою під правильним кутом, висотою і тиском. В разі падіння велосипеда або ослаблення кріпильних гвинтів пляшкової динамо-машині можуть бути нанесені ушкодження. Погано відрегульована динамо-пляшка видає більше шуму, має більший опір, легше зісковзує, а іноді навіть може потрапити в спиці в самий невідповідний момент. У деяких моделей існують спеціальні петлі, які запобігають потраплянню динамо-машини в спиці.