- Як там - за океаном!
- Огляд транспортних подій в червні
- Техогляд в Литві - настав час змін?
- Огляд транспортних подій в травні
- Роз'яснення «Россільгоспнагляду» по порядку транзиту підкарантинних матеріалів
Наша сеть партнеров Banwar
Плата за в'їзд в центр Лондона на забруднює повітря автомобілі з 8 квітня 2019 року збільшиться в два рази і досягне 24 фунтів (30 доларів). Про це повідомляється на сайті мерії.
Під нові правила потрапляють володарі автомобілів з дизельними двигунами, вік яких перевищує чотири роки, і машин з бензиновими двигунами старше 13 років. Виняток буде зроблено лише для класичних чорних таксі, що є місцевою визначною пам'яткою. Водіям неекологічних вантажівок і автобусів, в свою чергу, доведеться розщедритися на 100 фунтів, передає ТАСС.
Для власників потрапили в чорний список транспортних засобів в'їзд в центр міста буде платним цілодобово 365 днів у році (сьогодні плата не стягується у вихідні та святкові дні, а також з шостої вечора до сьомої ранку). Паралельно стало відомо, що розглядається можливість поширення з 2020 року для дизельних вантажівок платній зони на весь Лондон.
Як відзначають в столичній мерії, введення зазначених заходів дозволить до 2020 року зменшити в два рази рівень викидів діоксиду азоту. «Повітря в Лондоні смертельно небезпечний, і я не буду просто стояти осторонь і нічого не робити», - сказав мер британської столиці Садок Хан. За словами градоначальника, оголошені ним сьогодні «амбітні пропозиції критично необхідні для того, щоб захистити лондонців від кризи охорони здоров'я, викликаного якістю нашого повітря».
За інформацією місцевих ЗМІ, Великобританія з 2010 року порушує нормативи Євросоюзу, що стосуються викидів в атмосферу діоксиду азоту, а Лондон витратив свій ліміт за цим показником за весь 2017 рік уже в перші п'ять днів січня. Основними джерелами забруднення повітря називають об'єкти промислового виробництва і автомобілі, що працюють на дизельному паливі.
Нагадаємо, раніше Садок Хан запропонував виплачувати власникам старих дизельних автомобілів премії за те, щоб вони змінювали їх на машини з більш екологічними двигунами. Ці виплати можуть обійтися бюджету міста в 500 млн фунтів.
Як там - за океаном!
Cargonews в основному пише про те, що відбувається на європейському та литовському транспортному ринку. У той же час хочеться знати, як йдуть справи в цій галузі в Америці. У нашій редакції з'явилася унікальна можливість поговорити з регіональним директором компанії «Keen Cargo Inc.» Дмитром Настасійчуком, який не з чуток знайомий з особливостями сектора вантажоперевезень в Сполучених Штатах і розповів нам багато цікавого про специфіку транспортного бізнесу в США.
2019-07-09 205
Огляд транспортних подій в червні
Президент «Linava» в Конфедерації промисловців Литви (КПЛ), труднощі в переговорах з приводу коефіцієнта зарплат водіїв-далекобійників і національна дискусія про оподаткування «брудних» автомобілів; новини з Брюсселя і різних країн Європи; транспортну співпрацю Євразійського економічного союзу з Китаєм і актуальний автономних технологій. Про це та багато іншого в травневому огляді від Cargonews.lt
2019-07-01 380
Техогляд в Литві - настав час змін?
У Литві з кінця минулого століття діє та ж система техогляду (ТО) - даний сегмент ринку рішенням держави по суті монополізований 10 працюють за регіональним принципом компаніями. Ініціатива міністерства внутрішніх справ змінити (лібералізувати) усталений порядок викликала бурхливий протест з їхнього боку. А що в зв'язку з цим вигідно перевізникам з їх великою кількістю вантажівок?
2019-06-25 271
Огляд транспортних подій в травні
Переломний конгрес «Linava» і дискусія про техогляд в Литві, найчастіше перевіряються дороги в Польщі і статистика продажів вантажівок в Європі, літні обмеження руху великовантажного транспорту в Росії і Білорусії та події в світі транспортних технологій. Про це та багато іншого в травневому огляді від Cargonews.lt
2019-06-03 385
Роз'яснення «Россільгоспнагляду» по порядку транзиту підкарантинних матеріалів
У відповідь на запит АсМАП надійшли роз'яснення Федеральної служби з ветеринарного і фітосанітарного нагляду щодо порядку автоперевезень транзитом через територію Російської Федерації в Республіку Казахстан і інші держави підконтрольних Россільгоспнагляду товарів, які увійшли до переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.2014 № 778 (заборона на ввезення в РФ сільськогосподарської продукції, сировини і продовольства, країною походження яких є Сполучені Штати Америки, країни європей ого союзу, Канада, Австралія, Королівство Норвегія, Україна, Республіка Албанія, Чорногорія, Республіка Ісландія і Ліхтенштейн).
2019-05-29 387
А що в зв'язку з цим вигідно перевізникам з їх великою кількістю вантажівок?