Наша сеть партнеров Banwar
Сайт дня: автоподорожі по всьому світу - блог про подорожі.
Дорогі друзі, сьогодні я розповім і плюси роботи далекобійником в Америці. Нещодавно я писав пост Мінуси роботи далекобійником в Америці . А там, де є мінуси, обов'язково є і плюси 😉.
На фото я біля свого далекобійної трака в штаті Айдахо:
Для нових читачів я нагадаю, що я працював без права на роботу, побував в 45 штатах США, в Мексиці і Канаді, їздив на величезній вантажівці Freightliner Century з 18 колесами, 10 передачами і з мотором потужністю 500 к.с. і об'ємом 12,7 літра. Все, що потрібно для гострих відчуттів 😉!
Якщо говорити в цілому, то позитивних моментів моєї роботи було набагато більше, ніж негативних. Згодом все негативне забувається, і в пам'яті залишаються тільки хороші спогади. Щоб нічого не забути, я і написав в минулий раз про мінуси 🙂.
Можливість подивитися всю Америку
Це найголовніший плюс для мене. Я за першою освітою вчитель географії та біології і дуже люблю подорожувати.
Робота далекобійником дозволила мені не тільки безкоштовно подивитися практично всю територію США, а й отримувати за це гроші 🙂. Звичайно, це були не розважальні поїздки тільки по красивих пам'яток, а каторжна праця за кермом з 9 ранку до 2 ночі, але я вдячний долі за те, що у мене була така можливість подивитися Америку.
У підсумку за півтора року роботи далекобійником я побував в 45 штатах США, а також в Мексиці і Канаді. Я не був на Гавайських островах, на Алясці, в штатах Мен, Мічиган і Вермонт. В інших штатах я не тільки побував, а об'їздив їх уздовж і поперек 🙂.
Зараз, коли дивлюся голлівудські фільми, то часто дізнаюся, в якому штаті або місті знімали ту чи іншу сцену.
Якщо переводити на кілометри, то за півтора року на вантажівці я проїхав приблизно 400 тисяч кілометрів по дорогах Америки. Щоб це було візуально легко уявити, скажу, що це десять витків навколо Землі по екватору.
Глобатор на тлі гори Шаста в Каліфорнії. За однією версією, «Шаста» - це слово «щастя», запозичене індіанцями від перших російських поселенців Каліфорнії. Навіть влітку вершина цього сплячого вулкану покрита снігом:
У далекобійників хороша зарплата
🔥 До речі! Я випустив платний курс з просування англомовних сайтів. Якщо цікавить, можете подати заявку в ранній список через цю форму , Щоб першими дізнатися про вихід курсу і отримати спеціальну знижку.
Запрошую вас підписатися на мої канали в Telegram:
@shakinru - просування в рунеті.
@burzhunet - англомовне SEO.
В Америці за 4 роки я перепробував 22 роботи. У порівнянні з усіма іншими роботами водіння далекобійної трака давало набагато вищу зарплату.
Для порівняння - якщо в ресторанах офіціантом я отримував $ 1200-1800 на місяць, то моя зарплата як далекобійника була в середньому $ 2000-3000. Рекорд був $ 3500, коли я протягом 4 місяців не був удома і у мене був один гігантський нон-стоп рейс. Я тоді сильно здичавів і відвик від спілкування з людьми 🙂. Спілкувався тільки раз в день з продавцями на заправках, і трохи по рації з іншими далекобійниками. Зате мої водійські навички за ті 4 місяці дуже виросли в професійному плані.
В цілому мій рівень достатку під час роботи на вантажівці мені дуже подобався. Я вже міг висилати батькам в Росію не $ 100-150 на місяць, а 200-300.
Задоволення від управління сучасним американським вантажівкою
За час роботи я водив два чудових американських вантажівки Freightliner Century (Фрейтлайнер Сенчюрі). Вони були новими і кожен коштував приблизно по $ 125 тисяч. У першого був малиновий колір, у другого - золотистий металік. На моїх фотографіях ви можете побачити обидва цих трака.
Америка - автомобільна країна, де машина є практично у кожного. У США вміють робити хороші автомобілі. У плані вантажоперевезень там спочатку був акцент на автомобільні перевезення, а не на залізничний транспорт, як у нас. В результаті індустрія виробництва далекобійних вантажівок і вся автомобільна інфраструктура там на дуже високому рівні.
Мої вантажівки були в прямому сенсі зроблені за останнім словом техніки. Коли я вперше сів за кермо, то у мене було відчуття, що приладів було приблизно як в літаку 🙂.
Фото приладової панелі мого Freightliner Century. Можна побачити яблуко, яких я їв і їм дуже багато 🙂, а також кава і mp3 плеєр. Ще там видно липкий листок з маршрутом:
Управління сучасними і потужними американськими вантажівками доставляло мені невимовне задоволення. Мені дуже подобалося непередаване відчуття від повного контролю над таким величезним монстром.
класні дороги
Що й казати - в Америці дуже якісні дороги. Їздити по ним одне задоволення. На всіх більш-менш значущих трасах дороги кожного напряму розділені, в кожному напрямку мінімум по дві смуги. Обгін відбувається не по зустрічній, як у нас, а по лівій смузі. В результаті і швидкості високі, і безпеку руху на рівні.
Я завжди задавався питанням про те, як виглядає хмара зсередини. Коли їздив на вантажівці в горах, то часом доводилося проїжджати через хмари. Ось так виглядає хмара зсередини:
Розділові й бічні смуги позначені катафотами різного кольору, тому їзда в нічний час приносить додаткове задоволення.
На дорогах маса знаків і покажчиків. Наприклад, знак обмеження швидкості завжди повторюється через кілька сот метрів, щоб водії не пропустили їх. Та й самих дорожніх знаків там в рази менше. Вчити американські правила руху набагато легше, ніж у нас, при цьому ефективність їх правил набагато краще.
Під час моєї роботи далекобійником я зустрічав погані дороги тільки в двох місцях - в штаті Арканзас і в деяких місцях Нью Йорка.
Віра в свої сили
Я ніколи не думав, що стану далекобійником. У мене не було схильності до водіння автомобілів або до вантажівок. Я по натурі гуманітарій і до техніки мене особливо не тягнуло.
В ремонті машин я не розбирався. Втім, в Америці навички ремонту техніки в роботі далекобійника взагалі не потрібні. Водій там тільки водить, а ремонтують професіонали на сервісах. Максимум, що я робив, це підливав масло, антифриз і рідина омивача, а також міняв лампочки.
Типовий вид з кабіни трака взимку:
Я навіть жодного разу не змінював коліс. У вантажівки їх 18 штук, тому практично при будь-якому здутому колесі можна без проблем доїхати до сервісу (звичайно, якщо не проколоті передні, тоді треба викликати сервісменов).
Після того, як мені дивом вдалося здати на права і отримати роботу далекобійником, я зрозумів, що зможу стати хоч ким, навіть космонавтом, треба лише дуже захотіти їсти 🙂.
Зараз є про що писати в рубриці Пригоди на shakin. ru
А як же без цього пункту 🙂! Я дуже радий, що вирішив викладати для суспільного надбання свої спогади про Америку на блозі shakin.ru. А так би мої розповіді слухали б тільки мої рідні і друзі, як заїжджену пластинку 😉.
Ви також можете почитати інші мої розповіді, наприклад, Як я працював далекобійником в Америці - частина 4 , 8 причин, чому я поїхав з Америки і 9 фактів про американців, які ви, можливо, не знали .
Бажаю, щоб у вас в роботі було набагато більше плюсів, ніж мінусів!
Глобатор
постовий: Компас блогера - цікавий щоденник про заробіток в інтернеті, просуванні та розкрутці свого проекту.
Компанія субконто пропонує впровадження і використання унікального комплексу Контур-Екстерн в Єкатеринбурзі . Технологія запатентована.
Я зібрав всі свої розповіді про Америку в одну книгу. Вона в форматі PDF і її можна читати на будь-яких пристроях. Вона доступна для безкоштовного скачування зі сторінки книги .
Десерт на сьогодні - відео про класного літаючому робота-птаха (можете відразу розтринькати на 2 хвилину 5 секунду):
Підпишіться на розсилку блогу з корисними матеріалами по SEO
Оцініть, будь ласка, статтю, я намагався :):