- Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто 9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:...
- Платити будуть всі
- Коли транспортний податок вступить в силу?
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
- Платити будуть всі
- Коли транспортний податок вступить в силу?
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
- Платити будуть всі
- Коли транспортний податок вступить в силу?
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
- Платити будуть всі
- Коли транспортний податок вступить в силу?
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
- Платити будуть всі
- Коли транспортний податок вступить в силу?
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
- Платити будуть всі
- Коли транспортний податок вступить в силу?
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
- Платити будуть всі
- Коли транспортний податок вступить в силу?
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
- Платити будуть всі
- Коли транспортний податок вступить в силу?
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
- Платити будуть всі
- Коли транспортний податок вступить в силу?
- АВТОР:
- Орфографічна помилка в тексті:
Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто
Наша сеть партнеров Banwar
9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:
За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
Фото: архів "Сегодня".
Користуватися старим автомобілем стане дорого. Якщо машині більше п'яти років, то її власникові щорічно доведеться платити в бюджет кругленьку суму. А платити доведеться багатьом - середній вік автомобілів в Україні 20 років. Поки ідея з транспортним податком тільки на папері. це одна з правок, яку депутати внесли в законопроект №8487 , Який повинен зробити розмитнення автомобілів дешевше.
Яким буде розмір податку і хто буде його платити, дізнавався сайт "Сегодня".
Платити будуть всі
Поки транспортний податок збирають з "елітних" авто. Власник такої машини повинен щороку платити 25 тисяч гривень до держбюджету. Податком на перші п'ять років обкладаються нові автомобілі, якщо вони дорожче 375 мінімальних зарплат - це 1 млн 396 тис. Грн.
Парламентарії хочуть, щоб податок платили всі. Буквально все, у кого є транспорт: будь то автобус, легковик або мотоцикл. І не важливо, скільки коштує транспортний засіб. Головне одне, його вік - обкладатися буде машина старше п'яти років від року її виробництва. Платіжки фіскальщікі надсилатимуть за місцем реєстрації власника авто.
Якою буде податок? 25 тис. Гривень нікуди не подінуться. Їх як платили (або повинні платити) власники "елітних" автомобілів, так і будуть платити. Податок на все авто старше п'яти років будуть вважати за спеціальною формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигуна х К віку х К екологічний
Розберемо формулу.
Якщо автомобіль на бензині, то Ставка базова - 200. Якщо на дизелі - 300.
Коефіцієнт двигуна - це об'єм двигуна, розділений на 1000 куб см.
Коефіцієнт віку - вік автомобіля мінус п'ять.
Екологічний коефіцієнт залежить від відповідності автомобіля екологічним стандартам:
- Євро-2 і нижче - 4;
- Євро-3 - 3;
- Євро-4 - 2;
- Євро-5 - 1,5;
- Євро-6 і вище - 1.
Скільки треба буде заплатити? Наприклад, є автомобіль на бензині з двигун 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва. Перші п'ять років власник цього авто може нічого не платити, а як тільки настане шостий - йому прийде платіжка від фіскальної служби на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік - це буде вже 1320 грн.
А машина на дизелі з ще більшим обсягом двигуна стане зовсім невигідною. Наприклад, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 гривень щорічно. З двигуном на 1000 см³ - 3000.
З огляду на, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніше. За старий автомобіль на бензині, якому 19 років з двигуном 1300 см ³, доведеться щороку платити 10 920 гривень.
Коли транспортний податок вступить в силу?
Депутати вже проголосували за законопроект №8487 у першому читанні. Зараз в нього вносять пропозиції, щоб підготувати до другого читання. Редагування із транспортним податком - одна з найрезонансніших. Всього парламентарії вже внесли в проект більше 90 змін - їх можуть як прийняти, так і відхилити.
Спочатку законопроект стосувався зменшення ставок акцизів на розмитнення автомобілів. Менші податки повинні вирішити проблему із засиллям "евроблях". За різними даними, в Україні від півмільйона до двох мільйонів автомобілів на іноземних номерах, які ввезли в обхід закону саме через високі податки. Наприклад, в Польщі можна купити непоганий автомобіль 2015 роки за 3000 євро. Однак його розмитнення обійдеться майже в стільки ж - в 2995 євро. А розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року, і зовсім заборонено - вони не відповідають екостандарти Євро-5.
Фото: архів
Законопроект №8487 знімає всі обмеження. Якщо його приймуть - можна буде розмитнити авто і 2000 року. Але головне - зниження ставки акцизу. Наприклад, за ставками законопроекту акциз на 10-річний автомобіль з двигуна 1500 см³ складе 750 євро.
Зараз при розмитненні автомобіля потрібно заплатити такі збори і податки:
Ввізне мито. Згідно із законом "Митний тариф України" ввізне мито становить 10% від вартості автомобіля, а для машини з ЄС - 5-7,3%.
Акцизний збір. Його ставка залежить від типу автомобіля, об'єму двигуна, палива, яким він заправляється, і віку.
ПДВ. Становить 20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Податок на старі автомобілі: депутати готують українцям сюрприз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Віталій Андроник
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто
9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:
За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
Фото: архів "Сегодня".
Користуватися старим автомобілем стане дорого. Якщо машині більше п'яти років, то її власникові щорічно доведеться платити в бюджет кругленьку суму. А платити доведеться багатьом - середній вік автомобілів в Україні 20 років. Поки ідея з транспортним податком тільки на папері. це одна з правок, яку депутати внесли в законопроект №8487 , Який повинен зробити розмитнення автомобілів дешевше.
Яким буде розмір податку і хто буде його платити, дізнавався сайт "Сегодня".
Платити будуть всі
Поки транспортний податок збирають з "елітних" авто. Власник такої машини повинен щороку платити 25 тисяч гривень до держбюджету. Податком на перші п'ять років обкладаються нові автомобілі, якщо вони дорожче 375 мінімальних зарплат - це 1 млн 396 тис. Грн.
Парламентарії хочуть, щоб податок платили всі. Буквально все, у кого є транспорт: будь то автобус, легковик або мотоцикл. І не важливо, скільки коштує транспортний засіб. Головне одне, його вік - обкладатися буде машина старше п'яти років від року її виробництва. Платіжки фіскальщікі надсилатимуть за місцем реєстрації власника авто.
Якою буде податок? 25 тис. Гривень нікуди не подінуться. Їх як платили (або повинні платити) власники "елітних" автомобілів, так і будуть платити. Податок на все авто старше п'яти років будуть вважати за спеціальною формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигуна х К віку х К екологічний
Розберемо формулу.
Якщо автомобіль на бензині, то Ставка базова - 200. Якщо на дизелі - 300.
Коефіцієнт двигуна - це об'єм двигуна, розділений на 1000 куб см.
Коефіцієнт віку - вік автомобіля мінус п'ять.
Екологічний коефіцієнт залежить від відповідності автомобіля екологічним стандартам:
- Євро-2 і нижче - 4;
- Євро-3 - 3;
- Євро-4 - 2;
- Євро-5 - 1,5;
- Євро-6 і вище - 1.
Скільки треба буде заплатити? Наприклад, є автомобіль на бензині з двигун 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва. Перші п'ять років власник цього авто може нічого не платити, а як тільки настане шостий - йому прийде платіжка від фіскальної служби на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік - це буде вже 1320 грн.
А машина на дизелі з ще більшим обсягом двигуна стане зовсім невигідною. Наприклад, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 гривень щорічно. З двигуном на 1000 см³ - 3000.
З огляду на, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніше. За старий автомобіль на бензині, якому 19 років з двигуном 1300 см ³, доведеться щороку платити 10 920 гривень.
Коли транспортний податок вступить в силу?
Депутати вже проголосували за законопроект №8487 у першому читанні. Зараз в нього вносять пропозиції, щоб підготувати до другого читання. Редагування із транспортним податком - одна з найрезонансніших. Всього парламентарії вже внесли в проект більше 90 змін - їх можуть як прийняти, так і відхилити.
Спочатку законопроект стосувався зменшення ставок акцизів на розмитнення автомобілів. Менші податки повинні вирішити проблему із засиллям "евроблях". За різними даними, в Україні від півмільйона до двох мільйонів автомобілів на іноземних номерах, які ввезли в обхід закону саме через високі податки. Наприклад, в Польщі можна купити непоганий автомобіль 2015 роки за 3000 євро. Однак його розмитнення обійдеться майже в стільки ж - в 2995 євро. А розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року, і зовсім заборонено - вони не відповідають екостандарти Євро-5.
Фото: архів
Законопроект №8487 знімає всі обмеження. Якщо його приймуть - можна буде розмитнити авто і 2000 року. Але головне - зниження ставки акцизу. Наприклад, за ставками законопроекту акциз на 10-річний автомобіль з двигуна 1500 см³ складе 750 євро.
Зараз при розмитненні автомобіля потрібно заплатити такі збори і податки:
Ввізне мито. Згідно із законом "Митний тариф України" ввізне мито становить 10% від вартості автомобіля, а для машини з ЄС - 5-7,3%.
Акцизний збір. Його ставка залежить від типу автомобіля, об'єму двигуна, палива, яким він заправляється, і віку.
ПДВ. Становить 20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Податок на старі автомобілі: депутати готують українцям сюрприз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Віталій Андроник
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто
9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:
За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
Фото: архів "Сегодня".
Користуватися старим автомобілем стане дорого. Якщо машині більше п'яти років, то її власникові щорічно доведеться платити в бюджет кругленьку суму. А платити доведеться багатьом - середній вік автомобілів в Україні 20 років. Поки ідея з транспортним податком тільки на папері. це одна з правок, яку депутати внесли в законопроект №8487 , Який повинен зробити розмитнення автомобілів дешевше.
Яким буде розмір податку і хто буде його платити, дізнавався сайт "Сегодня".
Платити будуть всі
Поки транспортний податок збирають з "елітних" авто. Власник такої машини повинен щороку платити 25 тисяч гривень до держбюджету. Податком на перші п'ять років обкладаються нові автомобілі, якщо вони дорожче 375 мінімальних зарплат - це 1 млн 396 тис. Грн.
Парламентарії хочуть, щоб податок платили всі. Буквально все, у кого є транспорт: будь то автобус, легковик або мотоцикл. І не важливо, скільки коштує транспортний засіб. Головне одне, його вік - обкладатися буде машина старше п'яти років від року її виробництва. Платіжки фіскальщікі надсилатимуть за місцем реєстрації власника авто.
Якою буде податок? 25 тис. Гривень нікуди не подінуться. Їх як платили (або повинні платити) власники "елітних" автомобілів, так і будуть платити. Податок на все авто старше п'яти років будуть вважати за спеціальною формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигуна х К віку х К екологічний
Розберемо формулу.
Якщо автомобіль на бензині, то Ставка базова - 200. Якщо на дизелі - 300.
Коефіцієнт двигуна - це об'єм двигуна, розділений на 1000 куб см.
Коефіцієнт віку - вік автомобіля мінус п'ять.
Екологічний коефіцієнт залежить від відповідності автомобіля екологічним стандартам:
- Євро-2 і нижче - 4;
- Євро-3 - 3;
- Євро-4 - 2;
- Євро-5 - 1,5;
- Євро-6 і вище - 1.
Скільки треба буде заплатити? Наприклад, є автомобіль на бензині з двигун 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва. Перші п'ять років власник цього авто може нічого не платити, а як тільки настане шостий - йому прийде платіжка від фіскальної служби на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік - це буде вже 1320 грн.
А машина на дизелі з ще більшим обсягом двигуна стане зовсім невигідною. Наприклад, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 гривень щорічно. З двигуном на 1000 см³ - 3000.
З огляду на, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніше. За старий автомобіль на бензині, якому 19 років з двигуном 1300 см ³, доведеться щороку платити 10 920 гривень.
Коли транспортний податок вступить в силу?
Депутати вже проголосували за законопроект №8487 у першому читанні. Зараз в нього вносять пропозиції, щоб підготувати до другого читання. Редагування із транспортним податком - одна з найрезонансніших. Всього парламентарії вже внесли в проект більше 90 змін - їх можуть як прийняти, так і відхилити.
Спочатку законопроект стосувався зменшення ставок акцизів на розмитнення автомобілів. Менші податки повинні вирішити проблему із засиллям "евроблях". За різними даними, в Україні від півмільйона до двох мільйонів автомобілів на іноземних номерах, які ввезли в обхід закону саме через високі податки. Наприклад, в Польщі можна купити непоганий автомобіль 2015 роки за 3000 євро. Однак його розмитнення обійдеться майже в стільки ж - в 2995 євро. А розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року, і зовсім заборонено - вони не відповідають екостандарти Євро-5.
Фото: архів
Законопроект №8487 знімає всі обмеження. Якщо його приймуть - можна буде розмитнити авто і 2000 року. Але головне - зниження ставки акцизу. Наприклад, за ставками законопроекту акциз на 10-річний автомобіль з двигуна 1500 см³ складе 750 євро.
Зараз при розмитненні автомобіля потрібно заплатити такі збори і податки:
Ввізне мито. Згідно із законом "Митний тариф України" ввізне мито становить 10% від вартості автомобіля, а для машини з ЄС - 5-7,3%.
Акцизний збір. Його ставка залежить від типу автомобіля, об'єму двигуна, палива, яким він заправляється, і віку.
ПДВ. Становить 20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Податок на старі автомобілі: депутати готують українцям сюрприз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Віталій Андроник
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто
9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:
За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
Фото: архів "Сегодня".
Користуватися старим автомобілем стане дорого. Якщо машині більше п'яти років, то її власникові щорічно доведеться платити в бюджет кругленьку суму. А платити доведеться багатьом - середній вік автомобілів в Україні 20 років. Поки ідея з транспортним податком тільки на папері. це одна з правок, яку депутати внесли в законопроект №8487 , Який повинен зробити розмитнення автомобілів дешевше.
Яким буде розмір податку і хто буде його платити, дізнавався сайт "Сегодня".
Платити будуть всі
Поки транспортний податок збирають з "елітних" авто. Власник такої машини повинен щороку платити 25 тисяч гривень до держбюджету. Податком на перші п'ять років обкладаються нові автомобілі, якщо вони дорожче 375 мінімальних зарплат - це 1 млн 396 тис. Грн.
Парламентарії хочуть, щоб податок платили всі. Буквально все, у кого є транспорт: будь то автобус, легковик або мотоцикл. І не важливо, скільки коштує транспортний засіб. Головне одне, його вік - обкладатися буде машина старше п'яти років від року її виробництва. Платіжки фіскальщікі надсилатимуть за місцем реєстрації власника авто.
Якою буде податок? 25 тис. Гривень нікуди не подінуться. Їх як платили (або повинні платити) власники "елітних" автомобілів, так і будуть платити. Податок на все авто старше п'яти років будуть вважати за спеціальною формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигуна х К віку х К екологічний
Розберемо формулу.
Якщо автомобіль на бензині, то Ставка базова - 200. Якщо на дизелі - 300.
Коефіцієнт двигуна - це об'єм двигуна, розділений на 1000 куб см.
Коефіцієнт віку - вік автомобіля мінус п'ять.
Екологічний коефіцієнт залежить від відповідності автомобіля екологічним стандартам:
- Євро-2 і нижче - 4;
- Євро-3 - 3;
- Євро-4 - 2;
- Євро-5 - 1,5;
- Євро-6 і вище - 1.
Скільки треба буде заплатити? Наприклад, є автомобіль на бензині з двигун 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва. Перші п'ять років власник цього авто може нічого не платити, а як тільки настане шостий - йому прийде платіжка від фіскальної служби на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік - це буде вже 1320 грн.
А машина на дизелі з ще більшим обсягом двигуна стане зовсім невигідною. Наприклад, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 гривень щорічно. З двигуном на 1000 см³ - 3000.
З огляду на, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніше. За старий автомобіль на бензині, якому 19 років з двигуном 1300 см ³, доведеться щороку платити 10 920 гривень.
Коли транспортний податок вступить в силу?
Депутати вже проголосували за законопроект №8487 у першому читанні. Зараз в нього вносять пропозиції, щоб підготувати до другого читання. Редагування із транспортним податком - одна з найрезонансніших. Всього парламентарії вже внесли в проект більше 90 змін - їх можуть як прийняти, так і відхилити.
Спочатку законопроект стосувався зменшення ставок акцизів на розмитнення автомобілів. Менші податки повинні вирішити проблему із засиллям "евроблях". За різними даними, в Україні від півмільйона до двох мільйонів автомобілів на іноземних номерах, які ввезли в обхід закону саме через високі податки. Наприклад, в Польщі можна купити непоганий автомобіль 2015 роки за 3000 євро. Однак його розмитнення обійдеться майже в стільки ж - в 2995 євро. А розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року, і зовсім заборонено - вони не відповідають екостандарти Євро-5.
Фото: архів
Законопроект №8487 знімає всі обмеження. Якщо його приймуть - можна буде розмитнити авто і 2000 року. Але головне - зниження ставки акцизу. Наприклад, за ставками законопроекту акциз на 10-річний автомобіль з двигуна 1500 см³ складе 750 євро.
Зараз при розмитненні автомобіля потрібно заплатити такі збори і податки:
Ввізне мито. Згідно із законом "Митний тариф України" ввізне мито становить 10% від вартості автомобіля, а для машини з ЄС - 5-7,3%.
Акцизний збір. Його ставка залежить від типу автомобіля, об'єму двигуна, палива, яким він заправляється, і віку.
ПДВ. Становить 20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Податок на старі автомобілі: депутати готують українцям сюрприз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Віталій Андроник
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто
9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:
За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
Фото: архів "Сегодня".
Користуватися старим автомобілем стане дорого. Якщо машині більше п'яти років, то її власникові щорічно доведеться платити в бюджет кругленьку суму. А платити доведеться багатьом - середній вік автомобілів в Україні 20 років. Поки ідея з транспортним податком тільки на папері. це одна з правок, яку депутати внесли в законопроект №8487 , Який повинен зробити розмитнення автомобілів дешевше.
Яким буде розмір податку і хто буде його платити, дізнавався сайт "Сегодня".
Платити будуть всі
Поки транспортний податок збирають з "елітних" авто. Власник такої машини повинен щороку платити 25 тисяч гривень до держбюджету. Податком на перші п'ять років обкладаються нові автомобілі, якщо вони дорожче 375 мінімальних зарплат - це 1 млн 396 тис. Грн.
Парламентарії хочуть, щоб податок платили всі. Буквально все, у кого є транспорт: будь то автобус, легковик або мотоцикл. І не важливо, скільки коштує транспортний засіб. Головне одне, його вік - обкладатися буде машина старше п'яти років від року її виробництва. Платіжки фіскальщікі надсилатимуть за місцем реєстрації власника авто.
Якою буде податок? 25 тис. Гривень нікуди не подінуться. Їх як платили (або повинні платити) власники "елітних" автомобілів, так і будуть платити. Податок на все авто старше п'яти років будуть вважати за спеціальною формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигуна х К віку х К екологічний
Розберемо формулу.
Якщо автомобіль на бензині, то Ставка базова - 200. Якщо на дизелі - 300.
Коефіцієнт двигуна - це об'єм двигуна, розділений на 1000 куб см.
Коефіцієнт віку - вік автомобіля мінус п'ять.
Екологічний коефіцієнт залежить від відповідності автомобіля екологічним стандартам:
- Євро-2 і нижче - 4;
- Євро-3 - 3;
- Євро-4 - 2;
- Євро-5 - 1,5;
- Євро-6 і вище - 1.
Скільки треба буде заплатити? Наприклад, є автомобіль на бензині з двигун 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва. Перші п'ять років власник цього авто може нічого не платити, а як тільки настане шостий - йому прийде платіжка від фіскальної служби на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік - це буде вже 1320 грн.
А машина на дизелі з ще більшим обсягом двигуна стане зовсім невигідною. Наприклад, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 гривень щорічно. З двигуном на 1000 см³ - 3000.
З огляду на, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніше. За старий автомобіль на бензині, якому 19 років з двигуном 1300 см ³, доведеться щороку платити 10 920 гривень.
Коли транспортний податок вступить в силу?
Депутати вже проголосували за законопроект №8487 у першому читанні. Зараз в нього вносять пропозиції, щоб підготувати до другого читання. Редагування із транспортним податком - одна з найрезонансніших. Всього парламентарії вже внесли в проект більше 90 змін - їх можуть як прийняти, так і відхилити.
Спочатку законопроект стосувався зменшення ставок акцизів на розмитнення автомобілів. Менші податки повинні вирішити проблему із засиллям "евроблях". За різними даними, в Україні від півмільйона до двох мільйонів автомобілів на іноземних номерах, які ввезли в обхід закону саме через високі податки. Наприклад, в Польщі можна купити непоганий автомобіль 2015 роки за 3000 євро. Однак його розмитнення обійдеться майже в стільки ж - в 2995 євро. А розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року, і зовсім заборонено - вони не відповідають екостандарти Євро-5.
Фото: архів
Законопроект №8487 знімає всі обмеження. Якщо його приймуть - можна буде розмитнити авто і 2000 року. Але головне - зниження ставки акцизу. Наприклад, за ставками законопроекту акциз на 10-річний автомобіль з двигуна 1500 см³ складе 750 євро.
Зараз при розмитненні автомобіля потрібно заплатити такі збори і податки:
Ввізне мито. Згідно із законом "Митний тариф України" ввізне мито становить 10% від вартості автомобіля, а для машини з ЄС - 5-7,3%.
Акцизний збір. Його ставка залежить від типу автомобіля, об'єму двигуна, палива, яким він заправляється, і віку.
ПДВ. Становить 20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Податок на старі автомобілі: депутати готують українцям сюрприз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Віталій Андроник
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто
9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:
За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
Фото: архів "Сегодня".
Користуватися старим автомобілем стане дорого. Якщо машині більше п'яти років, то її власникові щорічно доведеться платити в бюджет кругленьку суму. А платити доведеться багатьом - середній вік автомобілів в Україні 20 років. Поки ідея з транспортним податком тільки на папері. це одна з правок, яку депутати внесли в законопроект №8487 , Який повинен зробити розмитнення автомобілів дешевше.
Яким буде розмір податку і хто буде його платити, дізнавався сайт "Сегодня".
Платити будуть всі
Поки транспортний податок збирають з "елітних" авто. Власник такої машини повинен щороку платити 25 тисяч гривень до держбюджету. Податком на перші п'ять років обкладаються нові автомобілі, якщо вони дорожче 375 мінімальних зарплат - це 1 млн 396 тис. Грн.
Парламентарії хочуть, щоб податок платили всі. Буквально все, у кого є транспорт: будь то автобус, легковик або мотоцикл. І не важливо, скільки коштує транспортний засіб. Головне одне, його вік - обкладатися буде машина старше п'яти років від року її виробництва. Платіжки фіскальщікі надсилатимуть за місцем реєстрації власника авто.
Якою буде податок? 25 тис. Гривень нікуди не подінуться. Їх як платили (або повинні платити) власники "елітних" автомобілів, так і будуть платити. Податок на все авто старше п'яти років будуть вважати за спеціальною формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигуна х К віку х К екологічний
Розберемо формулу.
Якщо автомобіль на бензині, то Ставка базова - 200. Якщо на дизелі - 300.
Коефіцієнт двигуна - це об'єм двигуна, розділений на 1000 куб см.
Коефіцієнт віку - вік автомобіля мінус п'ять.
Екологічний коефіцієнт залежить від відповідності автомобіля екологічним стандартам:
- Євро-2 і нижче - 4;
- Євро-3 - 3;
- Євро-4 - 2;
- Євро-5 - 1,5;
- Євро-6 і вище - 1.
Скільки треба буде заплатити? Наприклад, є автомобіль на бензині з двигун 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва. Перші п'ять років власник цього авто може нічого не платити, а як тільки настане шостий - йому прийде платіжка від фіскальної служби на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік - це буде вже 1320 грн.
А машина на дизелі з ще більшим обсягом двигуна стане зовсім невигідною. Наприклад, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 гривень щорічно. З двигуном на 1000 см³ - 3000.
З огляду на, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніше. За старий автомобіль на бензині, якому 19 років з двигуном 1300 см ³, доведеться щороку платити 10 920 гривень.
Коли транспортний податок вступить в силу?
Депутати вже проголосували за законопроект №8487 у першому читанні. Зараз в нього вносять пропозиції, щоб підготувати до другого читання. Редагування із транспортним податком - одна з найрезонансніших. Всього парламентарії вже внесли в проект більше 90 змін - їх можуть як прийняти, так і відхилити.
Спочатку законопроект стосувався зменшення ставок акцизів на розмитнення автомобілів. Менші податки повинні вирішити проблему із засиллям "евроблях". За різними даними, в Україні від півмільйона до двох мільйонів автомобілів на іноземних номерах, які ввезли в обхід закону саме через високі податки. Наприклад, в Польщі можна купити непоганий автомобіль 2015 роки за 3000 євро. Однак його розмитнення обійдеться майже в стільки ж - в 2995 євро. А розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року, і зовсім заборонено - вони не відповідають екостандарти Євро-5.
Фото: архів
Законопроект №8487 знімає всі обмеження. Якщо його приймуть - можна буде розмитнити авто і 2000 року. Але головне - зниження ставки акцизу. Наприклад, за ставками законопроекту акциз на 10-річний автомобіль з двигуна 1500 см³ складе 750 євро.
Зараз при розмитненні автомобіля потрібно заплатити такі збори і податки:
Ввізне мито. Згідно із законом "Митний тариф України" ввізне мито становить 10% від вартості автомобіля, а для машини з ЄС - 5-7,3%.
Акцизний збір. Його ставка залежить від типу автомобіля, об'єму двигуна, палива, яким він заправляється, і віку.
ПДВ. Становить 20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Податок на старі автомобілі: депутати готують українцям сюрприз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Віталій Андроник
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто
9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:
За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
Фото: архів "Сегодня".
Користуватися старим автомобілем стане дорого. Якщо машині більше п'яти років, то її власникові щорічно доведеться платити в бюджет кругленьку суму. А платити доведеться багатьом - середній вік автомобілів в Україні 20 років. Поки ідея з транспортним податком тільки на папері. це одна з правок, яку депутати внесли в законопроект №8487 , Який повинен зробити розмитнення автомобілів дешевше.
Яким буде розмір податку і хто буде його платити, дізнавався сайт "Сегодня".
Платити будуть всі
Поки транспортний податок збирають з "елітних" авто. Власник такої машини повинен щороку платити 25 тисяч гривень до держбюджету. Податком на перші п'ять років обкладаються нові автомобілі, якщо вони дорожче 375 мінімальних зарплат - це 1 млн 396 тис. Грн.
Парламентарії хочуть, щоб податок платили всі. Буквально все, у кого є транспорт: будь то автобус, легковик або мотоцикл. І не важливо, скільки коштує транспортний засіб. Головне одне, його вік - обкладатися буде машина старше п'яти років від року її виробництва. Платіжки фіскальщікі надсилатимуть за місцем реєстрації власника авто.
Якою буде податок? 25 тис. Гривень нікуди не подінуться. Їх як платили (або повинні платити) власники "елітних" автомобілів, так і будуть платити. Податок на все авто старше п'яти років будуть вважати за спеціальною формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигуна х К віку х К екологічний
Розберемо формулу.
Якщо автомобіль на бензині, то Ставка базова - 200. Якщо на дизелі - 300.
Коефіцієнт двигуна - це об'єм двигуна, розділений на 1000 куб см.
Коефіцієнт віку - вік автомобіля мінус п'ять.
Екологічний коефіцієнт залежить від відповідності автомобіля екологічним стандартам:
- Євро-2 і нижче - 4;
- Євро-3 - 3;
- Євро-4 - 2;
- Євро-5 - 1,5;
- Євро-6 і вище - 1.
Скільки треба буде заплатити? Наприклад, є автомобіль на бензині з двигун 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва. Перші п'ять років власник цього авто може нічого не платити, а як тільки настане шостий - йому прийде платіжка від фіскальної служби на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік - це буде вже 1320 грн.
А машина на дизелі з ще більшим обсягом двигуна стане зовсім невигідною. Наприклад, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 гривень щорічно. З двигуном на 1000 см³ - 3000.
З огляду на, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніше. За старий автомобіль на бензині, якому 19 років з двигуном 1300 см ³, доведеться щороку платити 10 920 гривень.
Коли транспортний податок вступить в силу?
Депутати вже проголосували за законопроект №8487 у першому читанні. Зараз в нього вносять пропозиції, щоб підготувати до другого читання. Редагування із транспортним податком - одна з найрезонансніших. Всього парламентарії вже внесли в проект більше 90 змін - їх можуть як прийняти, так і відхилити.
Спочатку законопроект стосувався зменшення ставок акцизів на розмитнення автомобілів. Менші податки повинні вирішити проблему із засиллям "евроблях". За різними даними, в Україні від півмільйона до двох мільйонів автомобілів на іноземних номерах, які ввезли в обхід закону саме через високі податки. Наприклад, в Польщі можна купити непоганий автомобіль 2015 роки за 3000 євро. Однак його розмитнення обійдеться майже в стільки ж - в 2995 євро. А розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року, і зовсім заборонено - вони не відповідають екостандарти Євро-5.
Фото: архів
Законопроект №8487 знімає всі обмеження. Якщо його приймуть - можна буде розмитнити авто і 2000 року. Але головне - зниження ставки акцизу. Наприклад, за ставками законопроекту акциз на 10-річний автомобіль з двигуна 1500 см³ складе 750 євро.
Зараз при розмитненні автомобіля потрібно заплатити такі збори і податки:
Ввізне мито. Згідно із законом "Митний тариф України" ввізне мито становить 10% від вартості автомобіля, а для машини з ЄС - 5-7,3%.
Акцизний збір. Його ставка залежить від типу автомобіля, об'єму двигуна, палива, яким він заправляється, і віку.
ПДВ. Становить 20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Податок на старі автомобілі: депутати готують українцям сюрприз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Віталій Андроник
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто
9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:
За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
Фото: архів "Сегодня".
Користуватися старим автомобілем стане дорого. Якщо машині більше п'яти років, то її власникові щорічно доведеться платити в бюджет кругленьку суму. А платити доведеться багатьом - середній вік автомобілів в Україні 20 років. Поки ідея з транспортним податком тільки на папері. це одна з правок, яку депутати внесли в законопроект №8487 , Який повинен зробити розмитнення автомобілів дешевше.
Яким буде розмір податку і хто буде його платити, дізнавався сайт "Сегодня".
Платити будуть всі
Поки транспортний податок збирають з "елітних" авто. Власник такої машини повинен щороку платити 25 тисяч гривень до держбюджету. Податком на перші п'ять років обкладаються нові автомобілі, якщо вони дорожче 375 мінімальних зарплат - це 1 млн 396 тис. Грн.
Парламентарії хочуть, щоб податок платили всі. Буквально все, у кого є транспорт: будь то автобус, легковик або мотоцикл. І не важливо, скільки коштує транспортний засіб. Головне одне, його вік - обкладатися буде машина старше п'яти років від року її виробництва. Платіжки фіскальщікі надсилатимуть за місцем реєстрації власника авто.
Якою буде податок? 25 тис. Гривень нікуди не подінуться. Їх як платили (або повинні платити) власники "елітних" автомобілів, так і будуть платити. Податок на все авто старше п'яти років будуть вважати за спеціальною формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигуна х К віку х К екологічний
Розберемо формулу.
Якщо автомобіль на бензині, то Ставка базова - 200. Якщо на дизелі - 300.
Коефіцієнт двигуна - це об'єм двигуна, розділений на 1000 куб см.
Коефіцієнт віку - вік автомобіля мінус п'ять.
Екологічний коефіцієнт залежить від відповідності автомобіля екологічним стандартам:
- Євро-2 і нижче - 4;
- Євро-3 - 3;
- Євро-4 - 2;
- Євро-5 - 1,5;
- Євро-6 і вище - 1.
Скільки треба буде заплатити? Наприклад, є автомобіль на бензині з двигун 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва. Перші п'ять років власник цього авто може нічого не платити, а як тільки настане шостий - йому прийде платіжка від фіскальної служби на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік - це буде вже 1320 грн.
А машина на дизелі з ще більшим обсягом двигуна стане зовсім невигідною. Наприклад, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 гривень щорічно. З двигуном на 1000 см³ - 3000.
З огляду на, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніше. За старий автомобіль на бензині, якому 19 років з двигуном 1300 см ³, доведеться щороку платити 10 920 гривень.
Коли транспортний податок вступить в силу?
Депутати вже проголосували за законопроект №8487 у першому читанні. Зараз в нього вносять пропозиції, щоб підготувати до другого читання. Редагування із транспортним податком - одна з найрезонансніших. Всього парламентарії вже внесли в проект більше 90 змін - їх можуть як прийняти, так і відхилити.
Спочатку законопроект стосувався зменшення ставок акцизів на розмитнення автомобілів. Менші податки повинні вирішити проблему із засиллям "евроблях". За різними даними, в Україні від півмільйона до двох мільйонів автомобілів на іноземних номерах, які ввезли в обхід закону саме через високі податки. Наприклад, в Польщі можна купити непоганий автомобіль 2015 роки за 3000 євро. Однак його розмитнення обійдеться майже в стільки ж - в 2995 євро. А розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року, і зовсім заборонено - вони не відповідають екостандарти Євро-5.
Фото: архів
Законопроект №8487 знімає всі обмеження. Якщо його приймуть - можна буде розмитнити авто і 2000 року. Але головне - зниження ставки акцизу. Наприклад, за ставками законопроекту акциз на 10-річний автомобіль з двигуна 1500 см³ складе 750 євро.
Зараз при розмитненні автомобіля потрібно заплатити такі збори і податки:
Ввізне мито. Згідно із законом "Митний тариф України" ввізне мито становить 10% від вартості автомобіля, а для машини з ЄС - 5-7,3%.
Акцизний збір. Його ставка залежить від типу автомобіля, об'єму двигуна, палива, яким він заправляється, і віку.
ПДВ. Становить 20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Податок на старі автомобілі: депутати готують українцям сюрприз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Віталій Андроник
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Податок на автомобілі - що придумали в Раді для власників б / у авто
9 жовтня 2018, 7:54 Переглядів:
За автомобіль, якому більше п'яти років, доведеться щорічно платити податок
Фото: архів "Сегодня".
Користуватися старим автомобілем стане дорого. Якщо машині більше п'яти років, то її власникові щорічно доведеться платити в бюджет кругленьку суму. А платити доведеться багатьом - середній вік автомобілів в Україні 20 років. Поки ідея з транспортним податком тільки на папері. це одна з правок, яку депутати внесли в законопроект №8487 , Який повинен зробити розмитнення автомобілів дешевше.
Яким буде розмір податку і хто буде його платити, дізнавався сайт "Сегодня".
Платити будуть всі
Поки транспортний податок збирають з "елітних" авто. Власник такої машини повинен щороку платити 25 тисяч гривень до держбюджету. Податком на перші п'ять років обкладаються нові автомобілі, якщо вони дорожче 375 мінімальних зарплат - це 1 млн 396 тис. Грн.
Парламентарії хочуть, щоб податок платили всі. Буквально все, у кого є транспорт: будь то автобус, легковик або мотоцикл. І не важливо, скільки коштує транспортний засіб. Головне одне, його вік - обкладатися буде машина старше п'яти років від року її виробництва. Платіжки фіскальщікі надсилатимуть за місцем реєстрації власника авто.
Якою буде податок? 25 тис. Гривень нікуди не подінуться. Їх як платили (або повинні платити) власники "елітних" автомобілів, так і будуть платити. Податок на все авто старше п'яти років будуть вважати за спеціальною формулою:
Ставка = Ставка базова х К двигуна х К віку х К екологічний
Розберемо формулу.
Якщо автомобіль на бензині, то Ставка базова - 200. Якщо на дизелі - 300.
Коефіцієнт двигуна - це об'єм двигуна, розділений на 1000 куб см.
Коефіцієнт віку - вік автомобіля мінус п'ять.
Екологічний коефіцієнт залежить від відповідності автомобіля екологічним стандартам:
- Євро-2 і нижче - 4;
- Євро-3 - 3;
- Євро-4 - 2;
- Євро-5 - 1,5;
- Євро-6 і вище - 1.
Скільки треба буде заплатити? Наприклад, є автомобіль на бензині з двигун 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва. Перші п'ять років власник цього авто може нічого не платити, а як тільки настане шостий - йому прийде платіжка від фіскальної служби на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік - це буде вже 1320 грн.
А машина на дизелі з ще більшим обсягом двигуна стане зовсім невигідною. Наприклад, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 гривень щорічно. З двигуном на 1000 см³ - 3000.
З огляду на, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніше. За старий автомобіль на бензині, якому 19 років з двигуном 1300 см ³, доведеться щороку платити 10 920 гривень.
Коли транспортний податок вступить в силу?
Депутати вже проголосували за законопроект №8487 у першому читанні. Зараз в нього вносять пропозиції, щоб підготувати до другого читання. Редагування із транспортним податком - одна з найрезонансніших. Всього парламентарії вже внесли в проект більше 90 змін - їх можуть як прийняти, так і відхилити.
Спочатку законопроект стосувався зменшення ставок акцизів на розмитнення автомобілів. Менші податки повинні вирішити проблему із засиллям "евроблях". За різними даними, в Україні від півмільйона до двох мільйонів автомобілів на іноземних номерах, які ввезли в обхід закону саме через високі податки. Наприклад, в Польщі можна купити непоганий автомобіль 2015 роки за 3000 євро. Однак його розмитнення обійдеться майже в стільки ж - в 2995 євро. А розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року, і зовсім заборонено - вони не відповідають екостандарти Євро-5.
Фото: архів
Законопроект №8487 знімає всі обмеження. Якщо його приймуть - можна буде розмитнити авто і 2000 року. Але головне - зниження ставки акцизу. Наприклад, за ставками законопроекту акциз на 10-річний автомобіль з двигуна 1500 см³ складе 750 євро.
Зараз при розмитненні автомобіля потрібно заплатити такі збори і податки:
Ввізне мито. Згідно із законом "Митний тариф України" ввізне мито становить 10% від вартості автомобіля, а для машини з ЄС - 5-7,3%.
Акцизний збір. Його ставка залежить від типу автомобіля, об'єму двигуна, палива, яким він заправляється, і віку.
ПДВ. Становить 20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Податок на старі автомобілі: депутати готують українцям сюрприз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Віталій Андроник
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Якою буде податок?Коли транспортний податок вступить в силу?
Якою буде податок?
Коли транспортний податок вступить в силу?
Якою буде податок?
Коли транспортний податок вступить в силу?
Якою буде податок?
Коли транспортний податок вступить в силу?
Якою буде податок?
Коли транспортний податок вступить в силу?