Наша сеть партнеров Banwar
Навіщо в аеропорту Брюсселя подвійний шлагбаум? За ким треба уважніше всього стежити на дорогах Бенілюксу? Невідвідування якого місця в Голландії можна вважати автомобільним злочином? В одному кліці від вас - поради кореспондента Kolesa.Ru, який проїхав по Бельгії і Голландії на Chevrolet Cruze 1.4 Turbo. До уваги туристів і автолюбителів!
Рада № 1: з першої хвилини будьте напоготові! Приготуйтеся до маленьких відмінностей між рухом в Росії і на чужині. Своєрідні деталі, інші знаки - все це вимагає відомого напруги.
Думаєте, в Бельгії все законослухняні? Ще чого! Це з'ясовується вже на виїзді з аеропорту Брюсселя, де ти повинен проїхати не через один, а через два шлагбаума. Другий - метрах в шести за першим. Навіщо?
Виявляється, цей винахід проти тих, хто хоче притулитися до виїжджає попереду і виїхати не заплативши. Особливо любили їздити «гуськом» місцеві таксисти. Через них тепер ти проїжджаєш перший шлагбаум, зупиняєшся між першим і другим (перший закривається, тільки потім другий відкривається), і тоді можна виїжджати на автостраду ...
Бельгійська автострада - місце нудне. По боках нічого цікавого, а проїжджаючі мимо машини ... як би це сказати ... теж не радують око ... Семи-восьмирічні «опелі», «пежо», «Хендай». Ні тобі нових «бентлі», ні «мазераті». Радієш навіть скромному «Порше», який проїжджає повз.
Задивившись на «Порше», ми з колегою пропустили важливе попередження. Найважливіше - іншим разом ми побачили його, коли вже було пізно. Знак на електронному табло не допускає двоякого тлумачення. Попереду - аварія.
Аварія виявилася серйозною, наступний кілометр ми їхали близько години. А потім зрозуміли: краще з'їхати з автостради.
Ми в Антверпені. Місто прекрасне, але на автолюбителів явно не розрахований. Тут основні господарі - велосипедисти. Немає свого велика - бери напрокат.
Рада № 2: на дорогах в першу чергу звертайте увагу не на пішоходів і не на інші автомобілі. А на велосипедистів. Вони господарі місцевих трас!
Взагалі, в Бельгії і Голландії про велосипедах і велосипедистів можна писати не статті, але книги. Люди на механічних двоколісних машинах не просто учасники руху. Вони безумовно найголовніше і водіїв, і пішоходів.
У голландській Гаазі це відчувається особливо явно.
На різних велосипедах - представники різних статей і вікових груп. Їздять не те що хаотично, але привільно. Вони абсолютно впевнені у своїй безпеці.
Величезні території закриті для звичайного транспорту. Не дай бог ви перетнете дорогу велосипедисту або - страшно навіть подумати - заїдете на його територію. Ви станете схожим на персонажа цього пам'ятника. (До речі, за ним видно піднімаються і опускаються загороджувальні «шипи» - комунальним машинам іноді дозволяється в'їжджати в святая святих). Але навіть якщо здоров'я ваше не постраждає, емоційно вам доведеться непросто: лайка і претензії на голландському звучать не краще, ніж російською.
І ще одна «велосипедна» деталь: бельгійці і голландці їздять на дуже скромних моделях. Спортивні моделі? Перемикання швидкостей? Киньте! Місцеві велосипеди хочеться назвати «трофейними». І багато хто кидає свої скарби як хочуть. Не шкода!..
Рада № 3: не пропустіть можливість поїздити на електромобілі. У великих і маленьких містах це куди зручніше. Хоча б тому, що електричних заправок в містах багато. А бензинові частіше зустрічаються на трасах.
Виїхавши на дорогу, де автомобіліст ще може відчути себе людиною, ви відразу переконуєтеся, що в Голландії в пошані електромобілі. Місць для підзарядки не те щоб дуже багато, але довго шукати не доводиться (наш огляд про електрокарах ).
Втім, і звичайні бензинові заправки займають часом так мало місця, що диву даєшся.
Рада № 4: якщо ви автолюбитель - обов'язково відвідайте музей Louwman ... Якщо до автомобілів байдужі - сходіть в нього обов'язково. Ви вийдете з його стін іншою людиною.
На парковці Louwman нас зустріла заряджатимуться самі бачите хто ... (докладніше про Tesla Model S )
У світі багато автомобільних музеїв. Знаєте, краще цього я поки не зустрічав. Величезне, до дрібниць продумана будівля, а всередині - вже вибачте за шаблон - автомобільний храм. І справа навіть не в тому, що в музеї зібрана вся історія автомобілебудування, починаючи від карети і закінчуючи болідом "Формули-1», а ще технічні винаходи, плакати, зразки автореклами, посуд із зображенням авто. Просто вся експозиція настільки «смачна» і ергономічна, що тут як ніде розумієш: автомобілі гідні того, щоб дивитися на них в музеях.
До уваги власників «шестисотих»! Сто з гаком років тому ви б їздили на щось подібне. Це 6-сильний Benz Ideal з паливним баком спереду, мотором ззаду і свічковими фарами. Консервативний Карл Бенц врахував останні автомобільні досягнення того часу, але особливого комерційного успіху модель не мала.
Надекономічний, одномісний і недорогий Suzuki CV1 випускався до початку 80-х. Довжиною менше 2 метрів і вагою менше 170 кілограмів, він дуже подобався японським пенсіонерам і не вимагав посвідчення водія, для управління їм вистачало прав на водіння моторолера.
Амфібія від Фольксваген. У 1943 році Фердинанд Порше розробив цей автомобіль з 80-сильним мотором для пересування по суші і 25-сильним підвісним для подорожі по воді. Машина розвивала по водній гладі скромну, але достатню швидкість - до 10 км / ч.
Унікальний експонат - перша Toyota, модель AA. Такий - справжньою, чи не репліки - немає навіть в японському музеї виробника. Це чи не єдиний експонат Louwman, що нагадує про Росію: машина, невідомо як потрапила в СРСР, яку колгоспник з Владивостока використовував в сільськогосподарських цілях. Для вивезення раритету в Голландію треба було дозвіл російського міністерства культури, адже автомобіль старше 50 років вважається антикваріатом.
Ну і наостанок ... Тест Chevrolet Cruze 1.4 turbo, заради якого я і опинився в Бельгії і Голландії, читайте на Kolesa.Ru через тиждень!
PS Рада № 5: фотографуючи в Голландії, стежте, щоб в об'єктив вашого фотоапарата не потрапляли коричневі BMW 1-series на безглуздих залізних дисках. Це автомобілі поліції. Якщо знімок зроблений, є ризик, що під час фотосесії до вас підійде поліцейський і наполегливо, але ввічливо попросить документи ... А потім фото «бехи» доведеться видалити ... Кореспондент Kolesa.Ru потрапив саме в таку ситуацію ...
Навіщо в аеропорту Брюсселя подвійний шлагбаум?За ким треба уважніше всього стежити на дорогах Бенілюксу?
Невідвідування якого місця в Голландії можна вважати автомобільним злочином?
Думаєте, в Бельгії все законослухняні?
Навіщо?
Спортивні моделі?
Перемикання швидкостей?