Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Подорож в Карпати на Peugeot Traveller

  1. рахуйте самі

Наша сеть партнеров Banwar

Ми давно, і не побоюся цього слова, успішно тестуємо автомобілі, але оскільки на цей раз йшлося про тест гірськолижних курортів України, довелося залучати сторонніх фахівців - професійних лижників і сноубордистів, так що наш екіпаж розрісся до семи чоловік. Потрібен був автомобіль, здатний взяти на борт не тільки всіх інспекторів, а й численний скарб: лижі, борди, амуніцію, багаж.

Такий знайшовся у Peugeot - новий Traveller, в нашому варіанті - восьмимісний, так що одне крісло залишилося навіть запасним - можна було його в принципі скласти (а тут складається і трансформується все, ну хіба що крім крісла водія), але в процесі навантаження з'ясувалося, що лижі нормально лягають в широкий багажник і під задні сидіння, так що дрібні речі ми без проблем розмістили в салоні, в тому числі і на вільному місці. І самі розмістилися з комфортом: це той варіант, коли ти не чекаєш всю дорогу, коли ж нарешті доберешся до бази, а отримуєш справжнє задоволення і від самої подорожі. Компанія швидко здружилася, в салоні утворився так потрібний для приємного вояжу мікроклімат - і в прямому, і в переносному сенсі: в Traveller є клімат-контроль для водія і переднього пасажира, і окремий кондиціонер в салоні - комфортно!

У такій машині взагалі не проблематично махнути без зупинок від Києва до Драгобрату. Тяговітий турбодизель, м'яка, але енергоємна підвіска, адекватна керованість - їдеш і відпочиваєш. Але тут головне для водія - не захоплюватися. Все-таки шість пасажирів на борту, а це відповідальність. Частина якої, втім, Traveller бере на себе: тут є не тільки класичні системи безпеки або, припустимо, круїз-контроль, а й система стеження за втомою водія. Загорілася на приладовій панелі піктограма з чашкою кави - все, стоп, приїхали: треба зробити паузу, розім'ятися, відпочити.

Ми давно, і не побоюся цього слова, успішно тестуємо автомобілі, але оскільки на цей раз йшлося про тест гірськолижних курортів України, довелося залучати сторонніх фахівців - професійних лижників і сноубордистів, так що наш екіпаж розрісся до семи чоловік

Ви коли-небудь пробували рушити на льоду під гірку на завантаженому мінівені? Ми побоювалися цього моменту, але даремно: Hill Start Assist - як спеціально для наших умов.

рахуйте самі

Під капотом Peugeot Traveller - 2,0-літровий турбодизель, який здивував нас своїм скромним апетитом. Середня витрата (пробіг по столиці, перегін Київ-Карпати і три дні гірських поїздок) виявився на рівні 8,6 л / 100 км.

Середня витрата (пробіг по столиці, перегін Київ-Карпати і три дні гірських поїздок) виявився на рівні 8,6 л / 100 км

Економічний 2,0літровий дизель в парі з 6-ступінчастою АКП забезпечують мінівену достатню динаміку навіть в горах і з повним завантаженням.

Перед виїздом додому ми обнулили витратомір - і на в'їзді до Києва зафіксували цифру суто трасового витрати: 6,7 л / 100 км. Для порівняння: купейному місце за маршрутом Воловець-Київ коштує 250-750 грн в залежності від класу поїзда. Правда, треба врахувати, що ми заправлялися виключно брендовим паливом на АЗК ОККО .

Безпосередньо заправлялися ми двічі. З якісним паливом і придорожнім сервісом проблем в Карпатах немає.

Тростян

Власне, ця назва гори, найближчий населений пункт до якої - смт Славське з його залізничним сполученням. Тростянець - місце дуже перспективний, але йому потрібно реконструкція, оскільки вся інфраструктура дуже стара: це відомий курорт регіону ще з часів СРСР. Тут вісім підйомників, з яких тільки один крісельний. Саме тут, на висоті 1232 м, починається одна з найскладніших трас країни, так і світу. Для спуску на Тростяні є 9 маршрутів всіх трьох рівнів складності, хоча за горою тримається слава місця для катання професіоналів. Наші експерти розкритикували ці траси за поганий догляд. Під'їхати сюди можна тільки на повноприводному авто, замість таксі тут - УАЗ-469, водії беруть 200 грн за ходку від центру Славського. Ночівля в Славському - від 100 грн в приватному секторі до 500-700 грн за номер «стандарт» в гарному готелі. Є пара готелів у гори. Тут можна і підкріпитися. Навіть нагорі є кафе з прийнятними цінами: глінтвейн - 25 грн, щільно поїсти можна за 100 грн. На місці пропонується прокат. Абонемент на підйомники коштує від 150 грн (за 4 підйому), денний скипасс - 350 грн. Але головне достоїнство гори Тростян - це чудові пейзажі, які відкриваються з її вершини.

Але головне достоїнство гори Тростян - це чудові пейзажі, які відкриваються з її вершини

Гора Тростян зручно розташована і має багато трас, але вимагає інвестицій.

Плай

Дуже доступний новий гірськолижний комплекс, розташований біля села Плав'є прямо на відновленій дорозі до Славського. Повний комплект сервісу - від упорядкованої парковки до готелів, ресторанів та іншого, аж до 25-метрового басейну. Тут же - котеджне містечко, в якому можна або зняти окремий будиночок, або придбати його у власність. Все упорядковано, є КПП, охорона, дорога і навіть церква. На горі висотою 1060 м працюють два зручних крісел підйомника, пункти прокату спорядження, в тому числі і дитячого. Ціни середні: лижі в комплекті - від 120 грн, борд - від 150 грн. Тут 5 трас, які будуть цікаві, в першу чергу, початківцям. Сподобається тут і любителям активного сімейного відпочинку. Але передбачені ділянки і для спортсменів високого рівня підготовки.

Але передбачені ділянки і для спортсменів високого рівня підготовки

Пилипець

За типом трас цей гірськолижний центр схожий на сусідній Подобовець. Але Пилипець більш популярний. Курорт базується на сусідній горі Гимба (1495 м). Тут п'ять підйомників різної довжини, в тому числі головний - крісельний. На ньому стоїть покататися навіть просто з екскурсійною метою: види відриваються зачаровують. Підйом коштує 40 грн, поїздка вгору-вниз, щоб помилуватися пейзажами, - 70 грн. Лижникам пропонуються абонементи на 3 години, на день, два і на певну кількість підйомів, дітям - знижка. З верхньої станції (1160 м) можна продовжити подорож до самої вершини на ратраці (100 грн) або снігоході (150 грн). Фани фрірайду люблять спускатися звідти вниз - прямо до водоспаду Шипіт. Точки громадського харчування є і внизу, і на самій горі. Пообідати можна за 80 грн. Оселитися найзручніше в с. Пилипець. У готелях це коштує 200-500 грн з людини, сніданок - за додаткову плату в 50 грн. Для особливо вибагливих є 4-зірковий готель.

Подобовець

Лижний центр у відносно тихому місці далеко від галасливих курортів і в 12 км від ж / д станції Воловець. Працюють три бугельні витяги, є готелі і ресторанчики-колиби. Знавці високо оцінюють рівень трас Подобовця, яких тут шість. Вважається, що ця гора - для лижників середньої і високої кваліфікації, але є пологий схил для початківців. Протяжність найдовшої з тутешніх трас 1300 м. Найбільші відчайдухи фанати знайдуть тут схили для фрірайду, звідси на лижах можна доїхати до сусідньої гори, де працює курорт Пилипець. Під'їзд до Подобовця не дуже зручний: від асфальтової траси потрібно проїхати близько півкілометра по дорозі, яка при певних погодних умовах вимагає від водія деякої напруги. Разовий підйом на бугелі в Подобовці коштує від 40 грн, денний абонемент - від 350 грн, можна купити скипасс на 5 або 10 підйомів. Дітям 6-10-річного віку знижка 50%. З додаткових розваг - відвідування 14-метрового водоспаду Шипіт у підніжжя гори.

З додаткових розваг - відвідування 14-метрового водоспаду Шипіт у підніжжя гори

Буковель

Найвідоміший гірськолижний курорт України є одним з найбільш комфортних, а тому ціни тут кусаються. Якщо їхати в високий сезон, може виявитися, що поїздка за кордон обійшлася б дешевше. Це як у випадку з Єгиптом, куди відправляються на літній відпочинок ті, у кого не вистачило коштів на Одесу. За кількістю трас Буковелю немає рівних в Україні - їх тут більше 60, а підйомників - півтора десятка! Причому як для дітей і новачків, так і для професійних лижників і сноубордистів. Передбачено три траси і для вечірнього катання. Пункти прокату лиж і спорядження тут всюди. Лижі з черевиками - 150-350 грн в день (в залежності від класу). Сноуборд з ботами трохи дорожче - 170-330 грн. Шолом - 50-60 грн, окуляри - 30 грн. Інструктор - 780-1100 грн за приватний 2-годинний урок. Скіпасс на день катання тут коштує від 1000 грн. За акції (до 9 ранку) - 685 грн з понеділка по четвер. З п'ятниці по неділю - 780 грн (якщо по акції). А чи не можна дешевше? Можна, але ми вам про це не говорили. У підйомників частенько чергують таксисти, які і скуповують, і продають скіпасс. Також промишляють цим і досвідчені туристи, що чекають втомлених лижників. В цьому випадку можна купити скипасс за 250-300 грн.

У Буковелі представлено безліч різних кафе, ресторанів, колиб та піцерій. Немає проблем і з магазинами, в яких ціни на 15-20% вище, ніж в столичних супермаркетах. Що стосується обідів в закладах - середній чек на людину становить близько 150-200 грн (це якщо не об'їдатися, але і не замовляти тільки хліб з маслом). Піца - мінімум 100-120 грн (невелика, 350-500 г). Глінтвейн - 30-80 грн. Маленька пляшка води поблизу підйомників - 15-20 грн. Якщо захочеться смачно повечеряти з родиною, навряд чи це обійдеться менше ніж в 1500 грн. Це якщо запити чимось смачним. У гарному готелі поблизу трас 2-місний стандарт зі сніданком коштуватиме мінімум в 2000 грн, апартаменти - 4500-5000 грн. Окреме шале - 9-20 тис. Грн. Скільки в середньому обходиться проживання / харчування / катання в Буковелі? Якщо хочеться відпочити з комфортом і смачною їжею - розраховуйте на 4-5 тис. Грн на добу з людини.

Захар Беркут

Це другий курорт, розташований поруч зі Славським, і він - повна протилежність г. Тростян. Сюди легко під'їхати будь-яким автомобілем, є безліч готелів і закладів громадського харчування на будь-який смак. Пообідати тут обійдеться від 50 грн, переночувати в номері «стандарт» - від 350 до 900 грн зі сніданком. Для найвимогливіших поруч з трасою є 3-зірковий готель. Тут буде цікаво навіть тим, хто не катається.

Тут буде цікаво навіть тим, хто не катається

Найдовша в Україні крісельна канатна дорога протяжністю 2800 м піднімає на гори Зворець і Високий Верх (1223 м) як лижників, так і піших туристів. 100 грн в обидва кінці (після 15:00) - символічна плата за пейзажі, які відкриваються з крісел канатки під час 29-хвилинної поїздки. Лижники хвалять тутешні траси за мальовничу обстановку і кав'ярні, що зустрічаються їм на лісових спусках. Є траси всіх трьох рівнів. Прокат і камера зберігання розташовані біля початку підйомника, а вгорі, на проміжній станції канатки, є торгові ряди з сувенірами і кав'ярні з напоями та закусками. На самій вершині є затишна колиба з кам'яної піччю, непоганий обід тут обійдеться в 100 грн, на другому поверсі - готель. Нагорі можна покататися на снігоході (100 грн), спустившись на одну станцію канатки вниз, тут же є пара коротких бугельних підйомників. Але найцікавіше на Захарі - неповторні краєвиди на всі чотири сторони. Кажуть, в ясну погоду звідси видно Львів та Івано-Франківськ. Розташований поруч смт Славське пропонує широку культурну програму, не пов'язану з лижами: ресторани, боулінг, покатушки на снігоходах і квадроциклах, карпатські чани, пейнтбол і тому інше - аж до художньої галереї.

Розташований поруч смт Славське пропонує широку культурну програму, не пов'язану з лижами: ресторани, боулінг, покатушки на снігоходах і квадроциклах, карпатські чани, пейнтбол і тому інше - аж до художньої галереї

Драгобрат

В останні роки Драгобрат сильно видозмінився і розвинувся. Готелі та кафе тут ростуть як гриби, а кількість туристів з року в рік збільшується. Пункти прокату лиж і спорядження тут буквально на кожному кроці. Лижі з черевиками - 150 грн, сноуборд з ботами - 200 грн, шолом - 50 грн, окуляри - 30 грн, штани, куртка і рукавички - плюс 200-300 грн. Ціни можуть різнитися залежно від рівня спорядження та екіпіровки, а також від пункту прокату. Скіпасс досить доступні - 500 грн за денною безліміт. Якщо лижі не їдуть - можна найняти інструктора за 250 грн для персональних уроків. З відмітних особливостей на Драгобраті - широкий вибір місця для катання. Можна піднятися на самий верх і вибрати маршрут, по якому буде легше, веселіше або живописней всього спускатися. Тут вже залежить від особистих переваг і навичок. Що безперечно, Драгобрат - це справжній рай для любителів фрірайду. Таких схилів і недоторканою цілини, мабуть, важко де-небудь знайти. Насититися адреналіном можна на рік вперед ...

По всій території зручно розміщені різні кафе, міні-магазини і ресторани. Для тих, хто економить, є колиби і фаст-фуди, де можна щільно перекусити за 70-100 грн. Глінтвейн - від 25 до 50 грн. Житло обійдеться мінімум в 350 грн з людини. За ці гроші можна отримати скромний номер на двох (разом 700 грн) зі сніданком. Комфортний і чистий номер в готелі обійдеться в 1200-1600 грн за двох (якщо домовитися - то навіть зі сніданком і вечерею).

У 4-денну подорож ми заправляли машину і себе в перевірених місцях: спланували маршрут з комфортними зупинками на АЗК ОККО. Тут завжди можна смачно поїсти як в ресторанах, так і в кафе на кожній заправці. Благо, за допомогою програми Fishka знайти їх не складно навіть в горах.

думки

Василь Леськів   віце-президент Асоціації гірськолижних інструкторів України Василь Леськів
віце-президент Асоціації гірськолижних інструкторів України

Багато років їжджу на лижні курорти і можу підтвердити, що мінівен - дуже зручний варіант. Це і незалежність від громадського транспорту на маршруті, і висока мобільність вже на місці. Маючи під рукою такий вен, водій може відвідувати різні траси, щоб вибрати ту, яка відповідає його підготовці і доставить найбільше задоволення. Важливо, щоб це був одночасно і комфортабельний, і місткий автомобіль, адже подорож не повинно вимотувати лижників.

Владислав Чупіна   сноубордист Владислав Чупіна
сноубордист

Цей мінівен придуманий для великої веселої компанії. Тут багато простору і для пасажирів, і для багажу: помістилося семеро нас, а також лижі, борди, черевики, сумки. Traveller пройшов випробування Карпатами, він комфортно долав ями, а на рівній дорозі швидкість не відчувалася. Машина дуже економічна: на в'їзді в Київ навантажений вен показав середня витрата 6,6 л / 100 км. Про недоліки: хотілося б, щоб ззаду були вікна, що відчиняються, і ще - на задньому дивані відчувається «бовтанка» при об'їзді нерівностей.

Олексій Черняк-Самойленко Олексій Черняк-Самойленко

Більшу частину шляху я був за кермом Peugeot Traveller. Не пощастило або пощастило? Звичайно, далека дорога - це завжди непросто. Але у випадку з тревеллеров можу сказати, що втома була мінімальною. Посадка дуже висока, тому оглядовість відмінна. Потужності і тяговитости 2-літрового мотора - з головою. До роботи автомата претензій також немає, але сам селектор у вигляді шайби вимагає звикання. Також необхідно пристосуватися до блоку управління клімат-контролем: клавіші розкидані по центральній консолі, що спочатку змушує відволікатися від дороги. В цілому машина нагадує рукавичку з казки - виглядає компактно, а вміщує цілу армію. До речі, на вузьких вуличках рулити веном дуже легко і зручно - знову ж таки, завдяки невеликій довжині. Що б я хотів додати в такий мінівен, так це перегородку між кабіною і пасажирським відсіком. Якщо сусіди галасливі і веселі, рано чи пізно настає момент, коли починаєш заздрити їм і хочеш опинитися на їхньому місці.

Юрій дербі Юрій дербі

Як лижний інструктор зауважу, що це дуже хороший сімейний транспорт для подорожі і пересування великою компанією. Нас було 8 чоловік і багато спорядження, але їхати було комфортно. Дуже сподобалися плавність ходу і прискорення при повному завантаженні. Також вразили аудіосистема, управління контактами і дзвінками на кермі.

Олексій Запорожець Олексій Запорожець

Скажу з позиції пасажира. Збита, але цілком комфортна підвіска і досить безшумна, не дивлячись на серйозні випробування весняним бездоріжжям. З динамікою розгону теж все добре. Кишені і полички для мотлоху є, але все ж хотілося б, щоб їх було побільше. З іншого боку, підстаканники і відділення є для всіх.

Олександр Шумак, сноубордист Олександр Шумак, сноубордист

Рекомендую Peugeot Traveller для далеких подорожей в компанії, подібної до нашої. Він місткий, комфортний і особливо цінна його компактність, яка корисна для лижників при щоденних подорожах по Карпатам. Саме завдяки йому ми за три дні побували на п'яти гірськолижних курортах.

Євген Кос, гірськолижник Євген Кос, гірськолижник

Це машина з легковими відчуттями, але з величезною місткістю. Комфорт в салоні, як у легковика - за майже 700-кілометровий шлях ніхто з семи пасажирів не втомився. Мені особливо сподобалися задні місця: не тісно, ​​затишно, і пейзажі спостерігати зручно і тільки розгойдування при маневрах на нерівностях здавалася завеликою. Двигун хоч дизель, але дуже тихий і шалено тяговит.

Автори: Ігор Шірокун і Олексій Черняк
фото авторів

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Ви коли-небудь пробували рушити на льоду під гірку на завантаженому мінівені?
А чи не можна дешевше?
Скільки в середньому обходиться проживання / харчування / катання в Буковелі?
Не пощастило або пощастило?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов