Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Подорож на поїзді: що робити з пошкодженим квитком, як оформити проїзд дітей і хто повинен збирати постіль

Наша сеть партнеров Banwar

Всім відомо, що найбезпечнішим і відносно дешевим транспортом на сьогоднішній день залишається потяг Всім відомо, що найбезпечнішим і відносно дешевим транспортом на сьогоднішній день залишається потяг. Ось тільки мало хто замислюється над тим, що крім "не залишайте речі без нагляду" або "не розпивайте спиртні напої з незнайомими людьми", для пасажирів існує ще ряд правил поведінки.

Безумовно, слід розуміти, що, купивши квиток на поїзд, ви уклали цивільно-правовий договір перевезення, в силу чого основна частина ваших прав і обов'язків передбачена ГК України.

Але найцікавіше і мало кому відоме міститься в Правилах перевезення пасажирів, багажу, вантажу і пошти залізничним транспортом України, затверджених Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України №1196 від 27.12.2006 (З останніми змінами від 09.09.2009; далі - Правила перевезення пасажирів). Крім того, пасажиру знадобляться і знання положень Постанови КМУ від 19.03.1997 №252 " Про порядок обслуговування громадян залізничним транспортом " (Далі - Порядок).

Отже, купивши квиток на поїзд, ви купуєте статус пасажира - фізичної особи, що перевозиться залізничним транспортом на підставі проїзного документа, в т. Ч. Електронного. До речі, якщо ви збираєтеся на відпочинок великою компанією і вас уповноважили купити квитки на всіх, будьте готові до того, що більше 9 квитків за раз вам не продадуть. Справа в тому що п. 2.37 Правил перевезення пасажирів чітко встановлено: "Одна особа має право придбати за одним зверненням до каси до 9 проїзних документів незалежно від напрямків та проїзні документи на зворотний проїзд". Тому, якщо у вашій компанії більше 9 осіб, доведеться стояти в черзі в залізничну касу як мінімум двічі.

У поїздку з дітьми

Найчастіше виникає питання, як правильно оформляти проїзд дітей: який вік дозволяє дитині їхати безкоштовно, а з якого потрібно купувати так званий дитячий квиток Найчастіше виникає питання, як правильно оформляти проїзд дітей: який вік дозволяє дитині їхати безкоштовно, а з якого потрібно купувати так званий дитячий квиток. Перш за все, згідно п. 2.28 Правил перевезення пасажирів, діти до 14 років допускаються до перевезення в пасажирських поїздах тільки в супроводі дорослих. При цьому пасажир, який перевозить таку дитину, повинен мати при собі документи, що підтверджують вік дитини, і представити їх особам, що здійснюють контроль під час посадки в поїзд та на шляху прямування. Правда, якщо вік маленького пасажира, який їде без квитка або з дитячого проїзного документу, не викликає сумнівів, перевірка документів, що підтверджують його вік, не провадиться (п. 2.29).

До речі, про дітей, яким можна їхати безкоштовно. згідно п. 2.31 Правил перевезення пасажирів , Дитина у віці до 6 років перевозиться дорослим пасажиром безплатно і без придбання квитка за умови, що він не буде займати окреме місце. Якщо ж малюк бажає їхати самостійно і не ділити полку з вами, його потрібно забезпечити дитячим проїзним квитком. Такі ж квитки необхідні і в разі, коли з одним дорослим слід більше однієї дитини до 6 років - на кожне місце, зайняте дітьми (п. 2.32). Іншими словами, якщо з вами в поїздку відправляється двоє діточок, які зможуть "ужитися" на одній полиці, доведеться придбати для них хоча б один дитячий квиток.

А взагалі дитячий квиток, відповідно до п. 2.33, купується для проїзду дітей від 6 до 14 років. При цьому слід зазначити, що вік дитини, що дає право на знижку в ціні проїзду, визначається на день від'їзду, а не придбання квитка. При посадці в поїзд без дитячих квитків обманювати провідника, занижуючи вік дитини, не варто, так як при з'ясуванні правди вам світить адміністративний штраф і оплата вартості проїзду дитини за весь шлях прямування. Зауважте, штраф не звільняє від обов'язку сплатити проїзд. А в разі, якщо ви придбали дитячий квиток для тінейджера старше 14 років, крім штрафу доведеться сплатити різницю вартості між повним і дитячим квитком (п.п. 18.10, 18.11).

Порваний квиток - не привід для засмучення

Справедливості заради окремо варто згадати про те, що на ваше прохання касир може виписати два нижніх місця в купе або плацкарті, хоча, як виявилося, задовольняти таке бажання пасажира вони зовсім не зобов'язані Справедливості заради окремо варто згадати про те, що на ваше прохання касир може "виписати" два нижніх місця в купе або плацкарті, хоча, як виявилося, задовольняти таке бажання пасажира вони зовсім не зобов'язані. Про це свідчить п. 2.46 Правил перевезення пасажирів: "У разі надання одному пасажиру проїзних квитків для двох і більше осіб квитковий касир оформляє, як правило, рівну кількість верхніх і нижніх місць". Причому виключення може бути зроблено для інвалідів, осіб похилого віку, хворих та пасажирів з дітьми. Так що якщо ви абсолютно здоровий молодий чоловік і відправляєтеся в поїздку без дітей, відмова касира продати два нижніх місця буде абсолютно законним.

Трапляється і так, що придбаний заздалегідь квиток виявляється пошкодженим - чи то його дружина випрала, чи то дитина прикрасив, то чи домашній вихованець порвав. Засмучуватися через це не потрібно - згідно п. 2.45 Правил перевезення пасажирів, втрачені і викрадені проїзні квитки не поновлюються, а ось пошкоджені можна спробувати відновити. Для цього необхідно приїхати в квиткову касу зі своїм паспортом і подати там письмову заяву (зразки і бланки є на вокзалах). На зворотному боці поновленого квитка буде стояти відмітка "Відновлено" з датою, підписом і ПІБ касира. Слід зазначити, що за видачу дубліката квитка потрібно буде заплатити комісійний внесок, за винятком випадків, якщо квиток був придбаний для поїздки в загальному вагоні пасажирського і швидкого поїздів, електричок і дизелів підвищеного комфорту (п. 12.5).

І ще невелике, але вагоме зауваження. Відповідно до Порядку, пошкоджений проїзний документ (склеєний, обгорілий, розірваний) може бути відновлений, по-перше, тим суб'єктом господарювання, хто його продав, а по-друге, за умови збереження на квитку інформації в обсязі, достатньому для його ідентифікації.

Якщо проводжає забрав проїзний документ

Якщо раптом після відправлення поїзда з'ясується, що ваш квиток залишився у проводжає особи - без паніки. У такій ситуації можна скористатися п. 8.8 Правил перевезення пасажирів. У ньому говориться, що якщо проїзні документи пасажира залишилися у проводжає, він повинен не пізніше, ніж протягом трьох годин з моменту відправлення поїзда пред'явити їх начальнику станції (вокзалу). Той, в свою чергу, за рахунок забудькуватого проводжає дає телефонограму начальнику поїзда. На підставі такого повідомлення начальник поїзда оформляє проїзний квиток на весь шлях прямування, причому за це дія Правилами перевезення пасажирів передбачено комісійну винагороду.

"Забуті" ж квитки гасяться штемпелем "Дійсність проїзного документа припинена по станції ..." і повертаються проводжаючому. Але погашаються квитки тільки протягом трьох годин з моменту відправлення поїзда - після закінчення цього часу нічого вже зробити не можна. У такій ситуації важливо також не викидати погашення квитки - на їх підставі можна повернути вартість повторно придбаних. Згідно п. 8.10, повернення платежів за повторно придбані проїзні документи здійснюється тільки за заявою до Управління залізниці за умови пред'явлення погашених і повторно придбаних квитків.

Якщо ж спритності і оперативності проводжаючому не вистачило, який опинився без квитка пасажир після закінчення певного часу стане "зайцем": "Якщо протягом чотирьох годин після відправлення пасажира з початкової станції не буде отримана телеграма (телефонограма) від начальника вокзалу станції відправлення, пасажир вважається безквитковим і зобов'язаний сплатити начальнику поїзда штраф і вартість проїзду від станції посадки до станції призначення або сплатити штраф і залишити поїзд ". Ось так то. До слова, якщо запланована поїздка на поїзді менше чотирьох годин, пасажир буде вважатися безбілетником з усіма наслідками, що випливають і вже названими наслідками за 30 хвилин до прибуття поїзда на станцію призначення.

Як вести себе з провідником

Ніхто не застрахований від того, що куплене місце в вагоні нічого очікувати йому надано Ніхто не застрахований від того, що куплене місце в вагоні нічого очікувати йому надано. На такі виняткові випадки і Правила перевезення пасажирів, і Порядок передбачили, що залізниця зобов'язана надати пасажиру за його згодою місце в іншому вагоні, можливо, вищої категорії, але без додаткової оплати. Якщо ж пасажиру, що залишився з вини ЖД без свого місця, надається місце нижчої категорії, йому повертається різниця вартості проїзду (п. 59 Порядку).

Мабуть, ті, хто подорожував потягами вітчизняного формування, зі здриганням згадують про необхідність "заправити-зібрати" постільна білизна або, скажімо, поділиться "сидячим" місцем з попутником з верхньої полиці. Виявляється, по-перше, пасажири можуть користуватися спальними місцями в будь-який час доби, що дає вам привід з легкістю припинити бажання попутника посидіти на вашій нижній полиці. По-друге, провідники вагонів на прохання пасажира повинні піднімати і опускати верхні полиці ( п. 7.14 Правил перевезення пасажирів ), А по-третє, зібрати постільна білизна за 30 хвилин до прибуття пасажира до місця призначення - це обов'язок провідника (п. 63 Порядку). При цьому провідник повинен надати допомогу в застиланні постільної білизни інвалідам, хворим, людям похилого віку та пасажирам з маленькими дітьми.

Безумовно, все перераховане - лише частина прав і обов'язків пасажирів і залізниці, але хотілося б вірити, що ці правила допоможуть вам не затьмарювати свою подорож.

джерело

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов