Наша сеть партнеров Banwar
досвідчений
Реєстрація: 02.04.2007
Адреса: Курганінськ Краснодарського краю
Ім'я: Максим
Авто: Toyota Mark2
Повідомлень: 232
Репутація: 0
Репутація в розділі: 0
Всім доброго часу доби! Проблема ось у чому, давно ще, майже 2 роки тому, через заклинило термостата сталася наступна фігня, їжу дивлюся пар пішов з-під капота, дивлюся на тампіратуру, а кубик швидко блимає і знаходиться в крайній правій частині шкали! Відкриваю капот, а там все в антифризі, причому в холодному (справа була восени, вночі, на вулиці було приблизно +10 градусів), і лопнути верхній бачок радіатора! Ну вобщем дотягнув машину до будинку, вранці зняв термостат, поклав його в каструлю з водою і на грубку його, він не відкрився! ну вобщем причина "вибуху" ясна! на додаток до всього пробило ще й прокладку ГБЦ, Поміняв прокладку з усіма сальниками в движку (так як був перегрів, вирішив перестрахуватися), термостат, радіатор вирішив взяти корейський, новий, кришку на розбиранні вициганив (як і на старій на ній написано 0, 9) вродеби все нічого, масло не жере, антифриз теж, за два роки ні краплі не долив! але підвищений тиск в системі охолодження, заводиш на холодну, хвилин через 10-15 верхній патрубок радіатора твердий, що не стиснеш (як було раніше не знаю, ніколи тоді не морочився) і сочиться антифриз з під всіх хомутів! Особливо напружує, що якщо включити одночасно грубку і кондиціонер (напевно тиск ще сильніше піднімається) починає сочитися антифриз з під патрубка, який йде на пічку з головки і заливає свічку 6го котла, але буквально чють-чють, підлогу шприца 20ти кубового! Ось питання, чому так відбувається? Може бути клапан в кришці радіатора відкривається пізніше потрібного? Недавно поміняв антифриз, ситуація не змінилася! залитий "Прайд К", розведений 50/50 з дистильованою водою. А, так, ще й краник грубки потіє!
Підкажіть, що це таке? і Як це перемогти !!!
PS Є ще пара питань на мою движку, але зараз немає фотика під рукою, пізніше викладу фотки з вопросомі!
Заздалегідь дякую всім !!!
__________________
Mark2 GX110, 1G-FE 2003 рік, 35th Anniversary!
Ось питання, чому так відбувається?Може бути клапан в кришці радіатора відкривається пізніше потрібного?
Підкажіть, що це таке?