Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Поїздка на XI зліт Шевроле Нива клубу на Кубань.

Наша сеть партнеров Banwar

Доброго времени суток пані та панове!

Почну з початку, коли купував ШНіву, вже була задумка стартанути куди небудь на ній подалі, ближче до морів-горам, тут то і підвернулася інформація про 11 зльоті ШНіва клубу, який планувалося провести на Кубані, для кого не зовсім зрозуміло, Краснодарський край. А що у нас є в Краснадарском краї, правильно, море. Тому й було вирішено їхати на Шніве і поєднати приємне з корисним, що є що, сам досі не визначився))

Вообщем виїзд був намічений на 16 число місяця липня, вирішили як прокинемося так поїдемо, в результаті прокинувся о 6.30 і поїхали. Маршрути було відразу вирішено вибирати минаючи федеральні траси, точніше максимально уникати їх. Маршрут був побудований таким чином Тюмень-Исетском-Шадрінс-Челябінськ-Уфа-Бугуруслан-Пугачов-Саратов-Волгоград-Сальськ-Апшеронск-Туапсе. Тепер коротко про маршрут, точніше про стан доріг на ньому, самий погані ділянки це Курганська область в сторону Шадринска, ділянку Челябінської області від кордону до села Верхня Теча, навіть і не знав про те як знаменита протікає по цих країв річка, хоча що то коли то чув, але вилетіло з голови давно. Шаумянскій перевал, грунтово-щебенева дорога, без всяких бордюрів, але мені сподобалося, я ж не ниві їхав. В іншому дороги більш-менш, на федералке ремонти, але я тому і намагався по ним не їхати, та й фур поменше, обганяти на ниві їх не дуже весело))

За часу в дорозі сталося таке, в перший день проїхав близько 1100 км, ночувати зупинилися в Жовтневому, Башкирія, проблем з готелями не було, бо місто трохи віддалений від траси. На наступний день пішли з федералки на Бугуруслан, дороги в Самарській області нормальні, а ось в Саратовській не дуже, в результаті за другий день проїхав тое ж 1100 зупинився в 30 км від Волгограда, готель знайшли без проблем, але виявилося тільки завдяки тому що зупинилися не пізно. Виїхали зранку о 4.30 за місцевим, тому Волгорад був пройдений без проблем, швидко, але трошки блуданули на розв'язках, прокотився зайвий раз через Волгу, розвертався поруч з постом ДАІ, по усмішці інспектора, зрозумів, я тут такий не один)) В іншому проблем не було, дорога нормальна, для ниви точно)) в результаті на третій день приїхали на море, пункт призначення був п.Агой, на місці були в 18.00 за місцевим. Дуже сподобалося їхати через Шаумянскій перевал, краса, коли приїхав в Агою зрозумів що не прогадав, з боку Джугба в сторону Туапсе був суцільний потік, не особливо швидкий речі. Разом три дні в дорозі.

Тиждень на море, сонце пляж, точніше більше моря, поплив подалі, і бовтаєшся в море. Правда негода трохи попсувала пару раз враження, був страшний шторм зі зливами, і дуже сильний дощ, не думав, що на півдні може бути такий холодний злива.

Прийшов час їхати на зліт, ну це другий захід запланований, до місця зльоту від Агоя близько 400 км, шлях лежав через уже перевірений Шаумянскій перевал, ранок 7.30, а в бік Туапсе рух не дуже, але нічого проїхали, перевал пройдено, поїхали на зліт , в результаті приїхали, поставили палатку, і вперед жити на природі. На наступні два дні були заплановані екскурсії на авто, на гору, не пам'ятаю як зветься, і на водоспади, другий день печери і дольмени, прокотилися дуже навіть непогано, 1250 над рівнем моря, перша знижена, доріжка для легкових не прохідні, ланок частенько захистом Баха, але нічого, цікаво було, шкода фоток мало, як виявилося фотік глюканул, карту пам'яті втратив. Але на телефоні що то залишилося. Другий день поїхали за 100 км від табору, в печеру і дольменів комплекс. Фото присутній.

Шкодую тільки про те, що робота не дала побути на зльоті до його закінчення, 29 вранці довелося зриватися, погода теж була цього не рада, зарядив злива, гроза, вітер, води на дорозі море, просто жесть якась, швидкість 50-60 км / ч, ось тут то ланок і підкинула проблем, ні з того ні з сього, на под'емчік необразливому засмикалася, запалила чек і заглохла, добре хоч вже закотилися на нього, злива лупить, машина не заводиться, благо інтернет був, соклубники в Ватсапе відгукнулися і сказали, що робити. Злива вірш, взяв я в руки мультитул, і пішов скидати клеми з акумулятора, помилочку скинути, хіба мало заведеться, завелася, поїхали, на ходу знову пару раз дригнулась, запалила чек, але не заглохла, їдемо далі до найближчого міста з нормальною заправкою. У підсумку, суть ось у чому, фільтр повітряний вимокнув, ніж обмежив надходження повітря в двигун, що спричинило за собою помилку по ДМРВ, та й двигун без повітря працювати не зможе. Благо фільтр був на найближчій заправці, лежав там уже 2 роки)), замінив поїхали далі. Проблема стосується Шніви обладнаних шноркелем, в злива на швидкості, дуже непогано залітає вода в фільтр, так що рекомендую всім власникам аналогічних машин тримати новенький фільтр в машині.

Зворотна дорога була трохи гірше, бо дощ закінчився тільки перед Волгоградом, до речі ввечері в суботу місто пройшовся на ура, ніяких пробок, все добре, було прийнято рішення дійти до Камишина, зупинилися в готелі Прага, рекомендую, ціна номера 3-х місцевого 1800, харчування теж цілком помірне за ціною, навіть сказав би не дороге, сніданок на трьох обійшовся в 350 рублів. Більше проблем підкинув другий день, доїхали до Уфи, приблизно в 10 вечора, як виявилося вільних готелів на трессе не було, в'їзд в місто був суцільний пробкою, поїхали далі, в результаті близько першої години ночі зупинилися біля готелю з кафе, поїли, за словами адміністратора вільних номерів не було вже о 19.00. Поїли, подумали, і лягли спати в машині, не фонтан, але варіантів то особливо немає. О 7.30 рушили в путь, пройшли без проблем Урал, проїхали Челябінськ, і через Шадринськ повернулися додому, в Тюмені були в 16.30. Разом знову три дні.

Підсумки подорожі:

Їздити далеко на Ниві можна, особливо якщо немає бажання вибирати хороші дороги, наявність кондиціонера це благо, без нього не поїхав би, і він не огрчает як на Хундай глюками, єдиний недолік нога мерзне, місцями було 36+, єдина неприємність це фільтр, але не критична, машина на ходу, буду знати. Втома є, куди їй подітися, але зауважив одне, як би, хто не летів, як правило, в найближчому великому місті, їхали разом. З дітьми маленькими не варіант, постійно обганяють трапляються трохи далі, попісяти, покакать, поїсти. Заправлявся на різних заправках, Татнефть, Роснефть, Лукойл, ТНК (Саратовська область), Башнефть, один раз попався Йшов)) на страшних відверто не заправлявся, заправок по шляху багато, незважаючи на те, що основну частину шляху пересувався по регіональним дорогам, Бензин 92, ціна від 35.50 в Челябінську до 39.20 в Краснодарському краї. Разом пройдено ~ 6500 км, середня витрата бензину склав близько 10 літрів на сотню, думав буде більше, спідометр тримав намагався на позначці 100-110 км / ч, шуми не втомити, дорогу (місцями не назвеш так) тримає нормально. За звістку пробіг долив літр олії, що не дуже мені це подобається, грішу на масло яке дилер ллє, але знову ж таки і дороги були різні, в гірку місцями на Уралі на третій передачі доводилося заповзати. Та й екскурсії по горам на знижених теж дають про себе знати.

Ну і ще одна новина, писав раніше з проблеми з поперековим упором, виробником узгоджена заміна крісла в зборі, чекаємо крісло, кажуть тижні 2 мінімум, за підсумками розповім.

Вообщем, на зло всім, ШНіва не доставляє неприємностей, як тут хтось писав сальники кожні 300 км змінює)) жодного не поміняв. єдині витрати 200 з копійками фільтр повітряний))

Дякую всім, питання будуть задавайте.

Доброго времени суток пані та панове

1250 м над рівнем моря

1250 м над рівнем моря

Річка по шляху на водоспад.

Річка по шляху на водоспад

Це водоспад!?)))) Півтора км пішки по корінню

)))) Півтора км пішки по корінню

3 гірки в далеке, на середню ми і заїжджали

3 гірки в далеке, на середню ми і заїжджали

Це щоб зрозуміліше було

Це щоб зрозуміліше було

Сюди не поїхав, сім'я була проти, про що в подальшому пошкодував.

Сюди не поїхав, сім'я була проти, про що в подальшому пошкодував

Невеликий табун коней на тлі стада Шніви, Дольмени за спиною.

Невеликий табун коней на тлі стада Шніви, Дольмени за спиною

Перша гірка зліва

Перша гірка зліва

Печера, холодно і сиро))

Печера, холодно і сиро))

Захід, просто захід.

Захід, просто захід

Це нива на 1250 метрах, капот відкрив щоб швидше охолола, перегріву не було, піднімався з кондером. +35 на вулиці.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов