Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

»Покришки для бруду

  1. схожі записи

Наша сеть партнеров Banwar

05.12.2014

Зчеплення шин для бруду обмежена тільки майстерністю самого велосипедиста. Техніка та вміння набагато важливіше відмінностей між покришками, особливо при активній їзді по хорошому Трейл. На жаль, трейлбайкі обділені спеціальними шинами для сильної бруду, на зразок тих, що випускають для даунхілу, тому райдерам доводиться використовувати гуму, розроблену для велосипедів з довгим ходом підвіски. Але при установці на легкі колеса велосипедів із середнім ходом підвіски, такі покришки погіршують розподіл ваги, тому годяться, в основному, тільки для спусків.

Більш того, такі шини, як Super Tacky Maxxis Wet Screams і Specialized Storm, які забезпечують краще зчеплення на поворотах зі зворотним ухилом, занадто зубасті для повсякденної їзди по трейл, не кажучи про підвищений вазі. Звичайно, з вагою доводиться миритися, але при цьому потрібно ще й досить універсальний малюнок протектора, тому, деякі райдери, що катають даунхіл, підрізають грунтозачепи ... або вибирають таку гуму, як Specialized Hillbilly або Maxxis Swampthing. В цьому аспекті ситуація в трейл схожа з даунхілу: більшість шин для сирої погоди створюються в якості універсальних (50/50), тобто це полегшені (але більш тверді) версії гуми з обрізаними шипами, але зі стандартним малюнком протектора. У цій статті мова йтиме саме про таких шинах.
особливості трейл
При виборі шини потрібно враховувати умови конкретного трейл: тобто для місцевості з піщаником або торфом потрібно одна гума, для насичених водою глинистих ґрунтів - інша. Мокрі вузькі Трейл з дуже твердою поверхнею і ухили також є дуже складні умови для поїздки.
Таким чином, вибір шини, особливо для сирої погоди, в основному залежить від умов самого трейл і їх тлумачення райдером. Особливо це актуально для тих велосипедистів, які вважають за краще катати в велопарку, штучні Трейл яких включають всі природні елементи.
ставлення велосипедиста
Багато райдери помилково вважають, що їзда по бруду принципово відрізняється від їзди по сухій поверхні. З огляду на доступну поки що гуму, якщо вже на те пішло, для їзди по бруду потрібно більш агресивний підхід, ніж при подоланні грязьових ділянок в даунхілі. Справа в тому, що в трейл, вкриті багнюкою коріння або камені, і, особливо, глинисті схили, завжди будуть давати гірше зчеплення в порівнянні з сухим ґрунтом. Тому, в цьому випадку потрібно звернути увагу на правильний розподіл власної ваги, вибір траєкторії руху, тиск у шинах, настройки демпфера. І, звичайно, не забути про впевнене поведінку.
спеціалізація гуми
Трейлбайкі висувають специфічні вимоги до шин: висока швидкість на плоскій поверхні, інерційність, агресивність протектора, вага, товщина стінок, можливість установки шини без камери і, звичайно, вартість. Тому, тут ми спробуємо розібратися, чи варто перескакувати з однієї моделі шини на іншу, чи потрібна для велосипедів з ходом підвіски 140 і 160 мм різна гума і чи існує універсальна покришка "для всього".

Універсальні шини для даунхілу з самого початку укороченими шипами зустрічаються дуже рідко, але в сегменті трейлбайков ситуація інша: є недолік спеціальних шин для бруду, але не бракує в самій бруду. Однак, як і в даунхілі, бувають моменти, коли обрізання шипи перестають бути актуальними і тоді в справу вступає гума з довгими грунтозацепамі. Все це залежить від того, де ви їздите, як ви їздите і що у вас за велосипед. Все це залежить від умов, рівня досвіду і навіть ширини обода: так, ми виявили, що наша найтонша шина, Continental Mud King, найкраще працює на вузьких ободах Mavic .
комбінування шин
Багато райдери, на мою думку, чинять неправильно, встановлюючи більш чіпку шину спереду для їзди в сирих умовах. Я думаю, що ця мода прийшла з мотокросу. На велосипеді ж, вага тіла простіше зосереджувати попереду, просуваючи колесо по камінню. Попросту кажучи, круглий профіль 50/50 шини, закріпленої на передньому колесі, краще чіпляється за коріння і каміння, а задня шина просто за нею йде.

Але, знову ж таки, слід оцінювати ситуацію в цілому: якщо кам'янистий ділянку має довжину всього 50 м, а решті трейл заповнений брудом, тоді, звичайно, краще мати більш агресивну гуму як спереду, так і ззаду.

Також важливо правильно розподіляти вагу, більше або менше навалюючись на кермо. Особливо це актуально на плоских секціях зі зворотним ухилом (не плутати з дійсно крутими схилами в даухілле). На щільному грунті, политий дощем, вам буде потрібно покришка, яка буде його розсікати, а 50/50 шини просто не підходять для цього завдання. На мою думку, якщо ви встановили шину для бруду спереду, встановіть таку ж і ззаду.

Чи можна на таких покришках катати в суху погоду? Так, 50/50 - кращий варіант для пухкого грунту, пилу і піску, що доведено на практиці професійними гонщиками. Однак, що стосується розглянутих тут шин, я б остерігся використовувати більш зубасті з них, тому що вони будуть вести себе нестабільно.

Отже, ось наша добірка кращих «грязьових» шин для трейлбайков.
Continental Mud King 26 × 1.8
Отже, ось наша добірка кращих «грязьових» шин для трейлбайков

Гума Mud King була розроблена Continental у співпраці з професійними спортсменами. Ця шина трохи агресивніше Specialized Storm і Bontrager Mud X і є однією з найлегших. На велосипедах з ходом підвіски 140-150 мм вона буде в самий раз.

Mud King - найвужча шина в нашому списку. Однак, при установці на досить вузькому ободі, вона дає прекрасний профіль. Її швидкість кочення вражає - схоже, вона зроблена з більш твердого компаунда, ніж багато інших (Continental не дає точних даних по твердості). Mud King трохи гірше чіпляється своїми краями за коріння і каміння, ніж Storm і Mud X, але краще поводиться на ухилах. Шина справляє гарне враження, тому я продовжу катати на ній всю зиму.

Область застосування: для установки на 140-мм велосипеди. Mud King найкраще підходить для чистої бруду, але неважливо поводиться на коренях і каменях, тому їх слід уникати.
Bontrager Mud X і XR Mud 26 × 2.0
Область застосування: для установки на 140-мм велосипеди

Існує два варіанти цих шин, що розрізняються поєднанням компаундов. Гума Bontrager багато в чому схожа з Storm, вона відрізняється високою надійністю і прекрасним співвідношенням ціни і якості. Mud дуже просто встановлюються в якості беськамерних, дуже легкі і забезпечують відмінне зчеплення на протязі всього року.

Ми протестували обидві версії шини і, хоча вони добре підходять для сирої погоди, виявилося, що XR, зроблена з більш м'якого компаунда, дуже нетривка: ми її прокололи на камені простого трейл в байк-парку. Очевидно, що ці покришки призначені виключно для бруду. Пізніше ми з'ясували, що Mud X трохи міцніше - можливо, варто ставити XR на переднє колесо і Mud X - ззаду.

При екстремальних навантаженнях ці шини трохи поступаються Panaracer Trailraker в усьому, крім швидкості, але, схоже, далі велопарка на них краще не їздити.

Область застосування: типова 50/50, краще віддати перевагу більш міцною шині Mud X.
Specialized Storm S-Works і Storm Control 26 × 2.0
Область застосування: типова 50/50, краще віддати перевагу більш міцною шині Mud X

Як і Bontrager, Storm існує в двох різних варіантах і, знову ж таки, краще встановлювати більш тонку шину S-Works спереду і товсту Control - ззаду. Покришки Specialized відмінно поводяться на ділянках переходу від сирого до сухого грунту, які часто зустрічаються на трейл. Накатістость, з відмінним профілем, Storm - найлегші свого розміру в нашому тесті.

Storm Control і більш легкі Storm S-Works також можна використовувати в сухих умовах, вони, як і Mud X, підходять для цілорічної їзди. Ну, а в зимових поїздках по сліду велопарка, у них просто немає рівних.

Область застосування: типові 50/50, відмінні враження від шини.
Maxxis Medusa Lust 26 × 2.1
Область застосування: типові 50/50, відмінні враження від шини

Medusa перевершує попередні дві шини в міцності каркаса. Катаючи протягом тижня по сухих гірських Трейл, у нас не було проколів обох її версій, як Crossmark, так і High Roller Lust. Ця покришка створена для жорсткої їзди, тому необережним велосипедистам варто звернути на неї увагу.

Але гума Medusa злегка твердоватим, і протектор, схоже, занадто агресивний, що небажано при зустрічі з забризканими брудом камінням і корінням. Maxxis аналогічна за профілем і розміром Specialized і Bontrager і має більш міцний каркас, але, щоб стати прекрасною шиною для слизьких ухилів, їй не завадив би компаунд помягче і нарізка протектора глибше.

Область застосування: масивні стіни роблять цю шину прекрасним варіантом для любителів жорсткої їзди.
Panaracer Cedric Gracia Soft Condition 26 × 2.1 і 26 × 2.25
Область застосування: масивні стіни роблять цю шину прекрасним варіантом для любителів жорсткої їзди

Ці шини Panaracer мають дуже щільний протектор в поєднанні з відносно тонкими стінками і, як заявлено, глибоко вгризаються в сухий пісок або бруд.

Покришки Cedric Gracia (CG) шириною 2.1 дюйма (для крос-кантрі, 640 г) і 2.25 (для АМ, 750 г) ми встановлювали, відповідно, на 140-мм і 160-мм велосипеди, і нас вразила їх ефективність. На поворотах зі зворотним ухилом велика шина чіплялася не гірше Trailraker. Однак, неясно, чи зможуть стінки 2.25-дюймової шини витримати більш серйозні навантаження. Обидві покришки дуже накатістость, а велика з них дійсно дуже хороша для умов сирого трейл. Менша версія Cedric проявила себе приблизно так само, але не дотягує до Storm.

Це прекрасні шини, але нам хотілося б бачити компаунд, аналогічний Trailraker, міцніший каркас для 2.25-дюймовку і подовжені бічні грунтозацепи на 2.1-дюймової CG.

Область застосування: 50/50, добре підійдуть для літніх піщаних бур.
Panaracer Trailraker 26 × 2.1
Область застосування: 50/50, добре підійдуть для літніх піщаних бур

Коли справа доходить до їзди по непролазній бруду, ця шина не має собі рівних. Вона настільки хороша, що це здається неймовірним. Trailraker зберігає траєкторію на ухилах і поворотах, тримає швидкість і добре гальмує, але вимагає обережності при їзді по корінню і камінню. Хоча Panaracer кілька важче, ніж інші покришки, їх можна сміливо рекомендувати будь райдеру.

Так, Trailraker не з дешевих, але вона коштує своїх грошей. Єдине, що з нею неясно, так це коли і де її краще використовувати. Ця шина точно не для спокійних покатушек в байк-парку та від неї буде мало користі в суміші вапняку з брудом, але якщо Трейл, за якими ви їздите, наповнені природними елементами, то Panaracer - один з кращих варіантів шини для даунхілу, до того ж , що відрізняється низькою вагою.

Область застосування: Відмінна трейловая шина для бруду. Trailraker більше підходить для даунхілу на трейлбайке, ніж для звичайної їзди по Трейл.
Onza Greina 26 × 2.25
Область застосування: Відмінна трейловая шина для бруду

Швейцарська шина Onza займає проміжне положення між трейловимі і даунхілльнимі покришками. Greina (690 г) легка і зроблена з дуже м'якої гуми, але за характеристиками можна порівняти з важкими покришками для даунхілу.

На відміну від деяких шин нашого тесту, Greina розрахована виключно на бруд і неважливо поводиться в інших умовах, тому її стихія - підйоми і гонки ендуро. І вона дійсно чудово там працює, забезпечуючи хороше зчеплення на незграбних каменях і всюдисущих коренях. Onza дуже накатістость і це якість найкраще проявляється на високих швидкостях - в цьому вона перевершує Trailraker.

Ще мені б хотілося, щоб бічні грунтозацепи були більше підняті, тому що відрив шини відбувається трохи раніше, ніж повинен.

Область застосування: рекомендуємо встановлювати її на переднє колесо велосипеда зі 160 мм ходу підвіски, де вона допоможе краще зберігати швидкість при ударах об каміння і коріння.
Maxxis Swampthing 26 × 2.35
Область застосування: рекомендуємо встановлювати її на переднє колесо велосипеда зі 160 мм ходу підвіски, де вона допоможе краще зберігати швидкість при ударах об каміння і коріння

Swampthing відрізняється найбільшим профілем серед тестованих шин (2.35 дюйма) і, відповідно, кращої амортизацією і зчепленням в типових для даунхілу умовах. Її просто зносить з траєкторії менше, ніж більш тонкі шини. У порівнянні з гумою Super Tacky, компаунд 60а Swampthing забезпечує менший опір коченню, але йому не вистачає феноменальною чіпкості і міцного каркаса, що, втім, і не потрібно для спуску по Трейл. Ця шина добре себе показала в змішаних умовах.

Swampthing - прекрасна універсальна покришка для велосипедистів, катають не тільки в велопарку. У неї немає зубастих граней Trailraker, але це компенсується її стабільним круглим профілем. Однак, потрібно враховувати, що стінки саме у цієї шини досить тонкі (більш міцна гума робиться з компаунда Super Tacky). Хоча, я думаю, ці шини хороші такими, як вони є.

Область застосування: Swampthing найкраще пристосована для коротких поїздок з великою кількістю спусків.
Hutchinson Torro 26 × 2.35
Область застосування: Swampthing найкраще пристосована для коротких поїздок з великою кількістю спусків

Hutchinson робить прекрасні шини - даунхілльная гума Rhino тому підтвердження. Вона відрізнялася кілька великою вагою, ніж аналогічні 2.35-дюймові шини і цю рису успадкували Torro.

Torro, що важать майже кілограм, позиціонуються як потужної гуми для змішаних умов і мають дещо іншими характеристиками, ніж багато шини з нашого списку. Як і в випадків з Continental, точна твердість компаунда, з якого зроблені ці шини, невідома, але за відчуттями схоже на Black Chilly. Як би там не було, на холоді Torro не вистачає податливості Storm.

Покатавши на 2.35-дюймовку, я з'ясував, що вони забезпечують прийнятне зчеплення на перехідних ділянках, тому, Torro, напевно, краще будуть себе вести в 2.15-дюймової версії, поєднуючи чіпкість тонких шин з міцним каркасом.

Область застосування: для жорсткої їзди в змішаних умовах.
висновки
Область застосування: для жорсткої їзди в змішаних умовах

Вибрати «грязьову» шину для трейлбайка складніше, ніж для даунхілу. Як було сказано раніше, зубаста даунхілльная гума зазвичай забезпечують краще зчеплення, але універсальних шин серед них значно менше. А для трейл - навпаки: існує безліч покришок 50/50, але не вистачає чіпких шин для швидкісної їзди по сирим, глинистим ухилам.

Сира глина - це один з найскладніших грунтів, але на даний момент не існує легкої шини для трейл, яка б справлялася з ним так само добре, як агресивна гума для даунхілу з м'якого компаунда, хоча Panaracer і Swampthing і близькі до цього. Але навіть вони втрачають зчеплення на зворотних схилах при навантаженнях, - тому в таких випадках техніка їзди, обвіс велосипеда і тиск в шинах набувають більшої важливості.

Пухкий грунт і сира бруд упереміш з камінням і корінням - простіша ситуація. Тут все шини шириною 1.2-2.1 дюйма, встановлені на 140-мм велосипедах, відпрацювали добре, а Mud King, Cedric Gracia і більш тверді версії Storm і Mud X показали себе справжніми універсалами. Однак, при установці на 160-мм велосипеді, при збільшенні навантажень ця гума поводиться менш впевнено. Лідером в подібній ситуації стає 2.25-дюймова Panaracer, але її тонкі стінки трохи напружують. Тому за свої гроші хорошим варіантом залишається гума Swampthing, тим більше, що зчеплення у неї дещо краще. Я можу рекомендувати будь-яку з цих шин в якості 50/50 для змішаних умов поїздки і Mud King - для менш жорстких. І, звичайно, всі ці покришки можна використовувати на «цивілізованих» Трейл велопарку.

Що стосується велосипедів з ходом підвіски 160 мм і більше, то на них можна катати швидше і жорсткіше, тому краще використовувати більш важкі і міцні шини, особливо беручи участь в змаганнях. Також не забудьте, що тиск повітря, профіль і ширина обода дуже впливають на чіпкість, а для безкамерних шин потрібно підбирати оптимальний тиск повітря.

Невирішеними залишаються кілька питань, пов'язаних з покришками для ендуро. Шина для даунхілу дозволить більш агресивно повертати на площині і зворотному ухилі, але м'яка важка гума, звичайно, гірше котиться по рівній поверхні.

Саме тому так важливо правильно оцінити умови трейл. Наприклад, для трейл з рихлим або дуже сирим грунтом з підйомами і плоскими ділянками я виберу Trailraker і перейду на даунхілльную шину тільки якщо ландшафт буде рясніти спусками. Якщо трейл буде кам'янистим, то, звичайно, доведеться враховувати і це і підбирати гуму з більш міцним каркасом.

І, нарешті, ми з'ясували, що деякі моделі шин, закріплені на рамі однієї і тієї ж ширини але на різних велосипедах, поводяться по-різному. Я вважаю, що ці відмінності викликаються кількома речами, включаючи вагу, який припадає на пляму контакту шини з трейл, колісну базу велосипеда, тиск в шині і профіль обода.
Короткі характеристики розглянутих шин
І, нарешті, ми з'ясували, що деякі моделі шин, закріплені на рамі однієї і тієї ж ширини але на різних велосипедах, поводяться по-різному

схожі записи

← Назад вперед →

Чи можна на таких покришках катати в суху погоду?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов