Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Покришки для велосипеда - гірський, шосейний, турінг

  1. Покришки для гірського велосипеда
  2. Використання
  3. Покришки для гібридів і турингов
  4. Покришки для шосейних велосипедів

Наша сеть партнеров Banwar

Цю замітку я вирішив написати, бо з регулярністю отримую питання про вибір велосипедних покришок для різних типів велосипедів і стилів їзди.

Чи не маю на меті дати оцінку всьому асортименту гуми, представленому на ринку, тому просто опишу те, чим користувався і продовжую користуватися особисто. Торкнуся лише ті стилі, які ката сам - крос-кантрі, туризм і шосе. Не дивуйтеся, що я перепробував так багато шин, це моя слабкість. 🙂

Скажу відразу, що хороші покришки коштують дорого, а іноді дуже дорого. Я відійшов від фетишизму, але тим не менш, купую шини вартістю 30-40 євро, тому що вважаю це ефективним вкладенням грошей. Легка, накатістость і міцна гума дає велосипеду набагато більше, ніж перемикач XTR або титанові болтики.

Покришки для гірського велосипеда

З усього різноманіття вибору гуми я віддаю перевагу дві фірми - Schwalbe і Continental. У МТБ сегменті я вибираю Швальбе. Ціна не найдешевша, але вона повністю виправдана їздовими якостями, рекомендую читачам тільки з власного досвіду.

Schwalbe Racing Ralph - одна з моїх найулюбленіших покришок, відмінне поєднання гребущіх і катящего малюнка протектора.

Schwalbe Racing Ralph   - одна з моїх найулюбленіших покришок, відмінне поєднання гребущіх і катящего малюнка протектора

Коли Швальбе тільки випустила цю модель, це був справжній хіт. Ця покришка для тих, кому потрібен універсальний варіант, і для лісу, і для грунту, і для асфальту.

Ці покришки випускаються в розмірах 26, 27.5 і 29 дюймів

Існує варіант цієї ж гуми з індексом Evolution. У порівнянні з Performance вона легше майже на 100 грам, має більш просунутий компаунд (склад гуми) і вважається гоночної. Але і коштує майже в два рази більше.

Schwalbe Rocket Ron - ще один швальбовскій хіт, який вийшов слідом за Racing Ralph. Відмінність - трохи більш агресивний протектор і меншу вагу. Ця покришка вже на грані фетишизму, тому що через полегшеної конструкції може постраждати надійність.

Але як же ця гума котить ... Для тих, хто використовує гірський байк за призначенням (Трейл, ліс), то ставте вперед Rocket Ron, а тому Racing Ralph - дуже накатістость поєднання.

Ці покришки випускаються в розмірах 26, 27.5 і 29 дюймів

Також, як і в попередньому випадку, індекс Evolution означає більш гоночний варіант. І до речі, мій приятель, катає на Рокет Рон Еволюшн, стверджує, що ця версія набагато сильніше захищена від проколів, і він не проколювався ще жодного разу.

Schwalbe Nobby Nic Performance - цей варіант у мене стояв на велосипеді, на якому я любив ганяти по лісах і бруду. Котить не так добре, як попередні дві, але гребе просто чудово. Чудовий баланс між накатом і зчепленням для тих, кому важливіше друге.

Чудовий баланс між накатом і зчепленням для тих, кому важливіше друге

Ці покришки випускаються в розмірах 26, 27.5 і 29 дюймів

Якщо ви ганяєте в горах, в лісах або де завгодно, де важливо чіплятися за грунт - це ваш вибір для переднього колеса. Назад рекомендую Rocket Ron. Обидва Nobby Nic раджу ставити для реального бездоріжжя, де потрібно і чіплятися і гребти. Чудова гума для своїх умов.

Використання

В основному я ставив ці покришки в двох комбінаціях - універсальна, для змішаного катання (асфальт, грунтовки, Трейл):

  • Rocket Ron вперед, Racing Ralph назад

В основному бездоріжжі, складні Трейл, часто мокра бруд:

  • Nobby Nic вперед, Rocket Ron назад

Continental Race King - щоб мене не запідозрили в тому, що я прихований торговий агент Швальбе, напишу про цю шину. 🙂 Ми з нею проїхали дуже багато тисяч кілометрів до того, як я перейшов на Schwalbe.

Теж дуже добре котить, не втрачаючи зчеплення. Континенталь взагалі робить дуже добротну гуму, і вона нічим не гірше за них основного конкурента.

Тим, хто використовує МТБ більше по асфальту і твердому грунту, однозначно рекомендую полусліки. Це такий тип гуми, у якій бігова доріжка без протектора, але є грунтозацепи з боків. Це дозволяє швидко котити по твердому покриттю, і не зав'язнути в піску, підгортаючи бічними доріжками.

Schwalbe Hurricane - хороші покришки, надійні і накатістость. Типовий полуслік, теж добре зарекомендував себе на моєму велосипеді.

Schwalbe Ice Spiker - зимова шипована гума для велосипеда . Для тих, хто катає взимку, просто необхідний аксесуар. Сам себе не можу назвати зимовим велосипедистом, але пару сезонів відкатав на цих покришках. З мінусів - тільки важка вага, але це нормально для чотирирядною шиповки. Плюси - хороший накат при близькому до максимального тиску і чудове зчеплення.

Всі представлені моделі випускаються і для розміру 29 ".

Покришки для гібридів і турингов

Continental Tour Ride - якщо ваш гібрид виступає в ролі універсальної машини, і ви часто катаєтеся по грунтах, то можу порекомендувати цю гуму. За свої невеликі гроші це просто чудовий вибір.

Накатістость покришка, яка не підведе в лісі. Ширини вистачає, щоб катати там же, де і гірський велосипед, якщо вміти, звичайно. Я проїхав на ній приблизно 5 000 км і залишився задоволений.

Дуже добре підходить для подорожей, в минулому році катав на ній в Італії - супер.

Schwalbe Marathon Plus - особисто я не їздив на цих покришках, але в середовищі велотуристів, особливо на заході, вони вважаються мало не культовими. Багато кругосветки були здійснені на одному комплекті цієї гуми.

Люди пишуть про ресурс протектора в кілька десятків тисяч кілометрів, і це з урахуванням вантажу на багажнику. Треба сказати, що вага цієї шини - майже 900г, що, звичайно, забагато, зате можна забути про порізи і проколи.

Таку гуму ставлять в далекі подорожі, коли не планується велика швидкість пересування. Якщо у вас попереду кілька місяців дороги, то безпроблемні покришки - це дуже важливо.

Покришки для шосейних велосипедів

Якщо в сегменті МТБ я є прихильником Schwalbe, то на асфальті мій однозначний фаворит - це Continental.

Continental Grand Prix 4000 - ця покришка просто зобов'язана стояти на будь-якому шосейному велосипеді. Легка, відмінно захищена від проколів і має дуже високий ресурс гоночна гума.

На даний момент на шоссере накатана вже 8 000 км, а протектор тільки трохи стерся на задньому колесі. Непогане вкладення грошей, на мій погляд.

Continental Grand Prix 4 Season - з цієї покришки почалося моє знайомство з шосе. 4 season - це так звана тренувальна гума, що володіє більшою міцністю.

Я ставив її на гібрид, поки ще не мав свого шосейного велосипеда. У порівнянні зі звичайною гібридної гумою, котило просто здорово. 4 season шириною 28ммм можу порекомендувати тим любителям шоссеров, які катаються по поганих асфальтових дорогах, покришка тримає просто колосальні навантаження.

Було ще з десяток різних покришок, які мені не сподобалися або швидко прийшли в непридатність, але я не стану про них писати, так як можливо, це були випадки шлюбу.

Також, кілька порад, які стосуються велосипедних покришок:

Комбінуйте різні протектори, ставити однакову гуму на обидва колеса зовсім не обов'язково. Наприклад, я використовував таку схему - вперед ставив гребущіх Nobby Nic, а тому що котить Racing Ralph.

Саме так - вперед ставимо покришку з більш вираженим протектором, для кращої керованості. У процентному співвідношенні переднє колесо виявляється розвантаженим, тому навіть агресивний малюнок грунтозацепов не дуже перешкоджає накату.

Обов'язково дотримуйтеся напрямок руху колеса, яке позначено стрілкою на боковині шини. Якщо цього не робити, то спеціально спроектований рисунок протектора не працюватиме. Замість цього отримаєте і не гребущіх, і не Катя покришку. Коли стрілець немає, це означає, що протектор симетричний, і напрямок не грає ролі.

Слідкуйте за зносом протектора. Задня сторона завжди стирається швидше, особливо це помітно у важких велосипедистів або при русі з вантажем на багажнику. Має сенс міняти покришки місцями, в цьому випадку загальний ресурс пари підвищується.

Якщо цього не робити, то на задній стороні не тільки зношується протектор, але і порушується конструкція корду. Через це шина починає часто проколюватися, втрачає ідеально круглу форму, можливі грижі і тп.

_______________________________________

Сподіваюся, тепер при апгрейді покришок на велосипеді, у вас не буде питань, що вибрати. Кожна з представлених тут шин має гарне співвідношення ціна / якість.

Не варто дивуватися, що за мою велопрактіку я перепробував стільки варіантів гуми. У мене майже для кожного велосипеда було два вілсета з окремими комплектами покришок для різних умов.

Від правильного вибору покришок залежить те, як себе веде велосипед, і тому дуже рекомендую не витрачати гроші на дешеву гуму. На мій погляд, ціни цілком виправдані.

Друзі, давайте не будемо губитися на просторах інтернетів! Я пропоную вам отримувати на емейл повідомлення про публікації моїх нових статей, таким чином ви завжди будете знати, що я написав щось нове. Пройдіть по посиланню , будь ласка.

Читати також:

Щоб не втратити цей сайт з уваги: пройдіть по посиланню - ви отримаєте повідомлення про вихід нової статті на емейл. Ніякого спаму, відписатися можна в пару кліків.

Сказати спасибі за статтю можна репоста в Фейсбуці або Вконтакте:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов