Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Поперек Сергій, м Краснодар, Suzuki DF 8AS

Наша сеть партнеров Banwar

З підвісними човновими моторами знаком давно близько двадцяти років. Перший плм «Тохацу 18» на пвх 3,40 м був всім хороший для початківця судноводія і рибалки. Але минав час, ширилася географія походів по лиманах Краснодарського краю і, як часто бувало з моїми знайомими, придбав комплект Казанка 5М4 з Меркурі 60 ELPT. Саме тоді я зрозумів, що таке чотирьох тактний двигун. Восторг від тихої роботи двигуна на троллінге, низької витрати палива і багатьох інших експлуатаційних тонкощів не проходить до цього дня. Посудіть самі на 100 км 60 сильний двигун витрачає бензину як 18 сильний двотактний «Тохацу 18».

У 2010 році перший раз з'їздив в Астраханську область на волзькі гуркіт, що в Камизякского районі. Ось це рибалка! Захворів! Однак, хотілося незалежності від обставин, настрою єгеря, стану плавзасобів бази, та й, ніде правди діти, питання економії не остання справа.

У 2013 - 2014 роки були витрачені на пошук оптимального комплекту «човен -Мотор» для далеких походів до волзьких розкатам (часом 30 км в одну сторону). Дуже хотілося мати комплект мобільний, досить морський, який би не боявся хвилі 0,30 - 0,50 м, був здатний пересуватися зі швидкістю 30 - 35 км \ год, маневрений, відносно зручний для риболовлі на квок, нрузопод'емностью 150 - 190 кг, а також байдужий для співробітників ГИМС.

З човном питання було вирішено досить швидко, був придбаний РИБ 2,85 м, виробництва краснодарської кампанії ДНТ. Човни цієї кампанії експлуатувалися друзями і зарекомендували себе як якісно виготовлені і надійні в експлуатації, але головне, недорогі, в порівнянні з плав засобами з ПВХ інших виробників ввозяться в Краснодарекій краю з інших регіонів.

З двигуном виникла проблема вибору. Пропозицій багато. Виходячи з вище зазначених умов було визначено, що двигун не повинен бути потужністю понад 10 к.с., однозначно чотиритактний, з можливо великим обсягом у порівнянні з аналогічними двігетелямі інших виробників, надійним, технологічно сучасним, а також масою, яку здатний був би переносити одна людина. Транспортування в єдиному положенні не бентежила.

Китайські виробники були відкинуті відразу, через особистих спостережень за муками окремих судноводіїв на нашій човнової станції. Не хотілося опинитися ось таким окремим, якому з якоїсь причини не пощастило. Залишалися такі імениті фірми як то «Хонда», «Меркурі», «Ямаха», «Тохацу». Продукція цих брендів звичайно викликала захоплення, але технічні характеристики моторів були практично однакові, як в загальному і ціни, не зовсім гуманні.

Відносно недавно на ринок Краснодара увійшла кампанія SUZUKI, човнові мотори якої відрізнялися істотно нижчою ціною. Поряд з цим, тільки ця фірма, на той момент, пропонувала плм малого робочого об'єму з безпосереднім уприскуванням топліва.Но, на превеликий жаль, її SUZUKI-DF 9,9 BS не підходив до купленого раніше рибу. довелося задовольнятися SUZUKI-DF 8 AS . Читаючи інструкцію по експлуатації SUZUKI, здивувався тому, що тільки ця фірма допускає використання сучасних автомобільних трансмісійних масел в редукторах плм.

Робочий об'єм 208 куб.см був найбільшим з усіх конкурентів, два циліндра, вага 37 кг, перемикач швидкостей на румпелі, дизайн і ергономіка на висоті, а ціна в 95 тис. Рублів здавалася насмішкою над конкурентами.

Ті просили від: 135 000 жо 185 000 рублів.

Ті просили від: 135 000 жо 185 000 рублів

Як не вибрати! Вибрав! Як бонус продавець прідаріл літр фірмового моторного масла, масляний фільтр і тубу трансмісійного масла. Трохи бентежило те, що в Краснодарському краї не було фірмового сервісу, а до гаражним майстрам довіри ні коли не було і немає. У цьому я переконався, коли віддав мотор для первинного післяпродажного обслуговування. Сервісний, як він себе позиціонував, майстер, ні скільки не бентежачись вилив цілий літр олії в картер вміщує 0,8 літра. Добре, що перевірив при першій установці на човен, не те наслідки були б вельми плачевно.

Двигун встановлений на РИБ 3,0 м від місцевого виробника ДНТ. Як вийшло? Всім задоволений. Середня швидкість на марші 30 - 33 км \ год. Витрата палива чуть більше 10 літрів на 100 км. Багато чаклував з ходовим гвинтом. Заводський 9 дюймовий гвинт відразу потрапив в запас, так як двигун перекручувався, а хід дросельними заслінки залишався приблизно на 20 - 25%, швидкість при цьому складала 27 км \ год. Не буду переповідати весь шлях підбору, фінал - чотирьох Лопасня гвинт тайванського виробника Солас розмірністю 10 дюймів. Про швидкості я написав вище, вібрації на румпелі менше ніж від трехлопастного, хід під час тролінг більш спокійний, упевнений вихід на глиссе, що не менш важливо на мілководді, порослому травою.

Результом був цілком задоволений. Посудіть самі. За спиною досить потужний для цієї маленької посудини мотор, здатний вивезти з будь-якої колотнечі, будь то вітер 12-15 м \ сек і хвилювання до 0,50 м. Економічний. Запуск на раз - два, навіть при негативних температурах. Тихий, можна сказати беззвучний на холостих обертах. Чи не смердючий, бездимний, екологічно чистий. 12 літрового бака більш ніж достатньо, це розбалувані до того, що ніяких запасів бензину я возити не став. Товариш, поїхавши зі мною на Волгу з китайським двухтакніком «Sea PRO» 15 к.с.,

після поїздки швидко його продав і купив SUZUKI-DF 9,9 BS - мою несправджену мрію. Якому зараз не натішиться, але це інша історія.

З радощів володіння четирехтактніков: відпала необхідність купувати моторне масло і бадяжити його з бензином, шукати мірні стаканчики. Скажіть, а хто то в кваплять забував про масло, а по прибуттю на рибалку не проклинав все на світі? А масло, ні у кого, ні коли, що не проливалося в багажнику? Так ще й ціна масла для двох тактніков зростає ух як.

Трохи відео, про те як ...

Як це завжди буває, після установки носового тенту і принад, які за цим послідували захотілося комфорту побільше. Було прийнято рішення встановити консоль з дистанційним управлінням плм. Центром проектування консолі і периферії став SUZUKI-DF 8 AS , А точніше його потенціал, закладений конструкторами і геніально реалізований японськими робітниками.

Консоль винаходили і робили з товаришем. Завдяки інтернет магазинах 1000 Розмірів і MegaZIP були придбані всі необхідні компоненти. На подив відносно недорогі запчастини і перехідники, хоча звичайно завжди хочеться дешевше. Внесення змін до управління двигуном занялщ пару днів. Особливо складного нічого немає, все просто і інтуїтивно зрозуміло. Ніякого спеціального інструменту і пристосувань не було потрібно. Обійшлися наборами ключів та інструменту, наявними в кожному гаражі. Завод подбав про те, що б кожна деталь встала виключно на своє місце і зайняла саме робоче положення. Ніяких доробок не треба було.

Нами був використаний резерв генератора мотора, для живлення бортової мережі і зарядки акумулятора на 14А \ Ч. До бортової мережі підключений картплоттер Dragonfly, ходові вогні і лід-фара з шістьма світлодіодами. Є прикурювач, для підзарядки телефону, а також можливість використання автомобільного кип'ятильника.

Сьогодні човен виглядає так:

Можливо хтось - то скаже, що в такій комплектації загублена мобільність комплекту, на що заперечу головна мета це не повсякденна зміна місць лову, а доставка комплекту до місця базування, її збірка протягом години, спуск на воду і експлуатація 5 - 7 днів. Це її основна місія. Ну якщо сильно притисне, повернути румпель назад справа пари годин і мобільність повертається.

Що дало установка консолі. По-перше - посадка стала більш природною. При сильному вітрі і хвилюванні судоводитель залишається сухою. Тут мимоволі хочеться сказати спасибі виробникові чотиритактного SUZUKI за «чистий», що не токсичний вихлоп двигуна, оскільки вихлопні гази завихрюватися при русі і постійно присутні перед носовою тентом. Про холодну пору року навіть писати ні чого не треба, хто плавав на гумках знає як холонуть пальці, обличчя, спина, а якщо ще все підмочити? Останнє при зустрічному вітрі явище досить приватна, так як бризки від роботи гвинта, від зустрічних хвиль особисто мені дуже дошкуляли. Що стосується задоволення від управління, то не треба постійно тримати ручку акселератора. Відповідно, на консолі абсолютно не передаються вібрації від двигуна.

У перспективі бажання встановити дистанційний запуск двигуна.

Мотор обслуговую самостійно, строго по інструкції. Все гранично просто. Примітно те, що виробник допускає використання якісна автомобільних трансмісійних масел в редукторі двигуна. Це зручно, оскільки після зміни масла в автомобілі завжди залишається якийсь резерв.

Переконаний, що вибравши SUZUKI-DF 8 AS , Я придбав сильного, надійного, вірного товариша, на якого можна покластися в самих екстремальних сітауціі, а безпеку на воді багато чого варте, часом самого життя.

Успіхи, які разом зі мною, сміливо можуть розділити конструктори і виробники цього чудового мотора.

Успіхи, які разом зі мною, сміливо можуть розділити конструктори і виробники цього чудового мотора

Автор: поперек Сергій, м Краснодар

Примітка: стиль, орфографія і пунктуація автора збережені.

Відгуки про моторах Suzuki, участвующіев Конкурсі

Як вийшло?
Скажіть, а хто то в кваплять забував про масло, а по прибуттю на рибалку не проклинав все на світі?
А масло, ні у кого, ні коли, що не проливалося в багажнику?
Про холодну пору року навіть писати ні чого не треба, хто плавав на гумках знає як холонуть пальці, обличчя, спина, а якщо ще все підмочити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов