- Порівняння між Мерседес Е, Ауді А6 і БМВ 5 серії
- Огляд місткості в салоні Е класу А6 і 5 серії
- Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6: місткість салону
- Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6
- Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6: економія дизеля
- Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6: гальма
Наша сеть партнеров Banwar
Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6 2,0 турбодизель, і БМВ 520 дизель? Подивимося хто з седанів преміум класу краще. У Німеччині протестували ці преміум седани, про озвучені результати хочемо розповісти читачам.
Мерседес Е класу 2016 року виглядає совсемпо іншому, якщо порівнювати з попередніми моделями, що були раніше. Справа тут не в саме зовнішності, а в оновленому дизайні автомобіля. Який змінився зовнішнім виглядом.
Відмінності тут видно відразу, якщо подивитися на w212 версію з рестайлінгом, і порівнювати її з новинкою. Внешнии вид нового Мерседес став дуже схожий на S клас. Новий W213 добре виглядає в новому сімействі, і займе своє місце між молодшим братом і з Таршіенський храмовий комплекс, максимальна його комплектація по технічній частині порівнюється з преміум S моделлю.
Новий Мерседес Е класу його опції з новими функціями. З колишньому кузовом було все навпаки. Схоже що німці нас готували до нового способу моделі, на завжди відійшли звичні подвійні фари.
Порівняння між Мерседес Е, Ауді А6 і БМВ 5 серії
Правда, якщо зовні S клас припав по душах тисячам автомобілістів, чому не випустити його в маси, з переробленої технічної складової. Здійснилося, реалізували все що задумивалось.Кого журналісти з Німеччини протиставляє Е класу? Популярних суперників седана БМВ 5, Ауді А6, яку розробили в Інгольштадті. Вибрали найпопулярніші моделі в Європі: Мерседес Е220 дизель, БМВ 520d, Ауді А6 tdi. І поїхали на них по рівнинах Німеччини.
На всіх автомобілях проходять тест, були схожі чотирициліндрові двигуни об'ємом два літри, і потужність не перевищує 200 кінських сил, в парі з автоматичною коробкою передач від 7 до 10 ступенів і турбонагнітачем. Єдине що Ауді А6 передньопривідна, а Мерс і БМВ задньопривідні.
Огляд місткості в салоні Е класу А6 і 5 серії
Мерседес Е класу виглядає гармонійно завдяки пропорціям зовнішнього вигляду, і солідніше суперників. Але це трюк який заснований на психології, і придуманий для публіки, всім здається що салон у Мерседеса більше, ніж на БМВ і Ауді. Усередині W213 оновлений салон, який поєднується з З класом і S класом, звичайно технічні характеристики на користь S. Два величезних монітора, і більш покращений дизайн не те що С класі і відчуття затишку в просторому салоні.
А суперники в цьому плані відстають. У п'ятої моделі БМВ дизайн сильно відстав (на 6 років), а у Ауді на 4 роки, це відчувається? На смак і колір товаришів немає з чим ми згодні, не можна спортивне БМВ порівняти з вишуканою моделлю Мерседес або Ауді. Завжди був розрахований випуск конкурентів, для різних потенційних покупців, так все і залишилося за сьогоднішніми день.
Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6: місткість салону
У всіх претендентів досить багато місця всередині, зручно там знаходиться буде як великим, так і високим пасажирам, як на передньому, так і на задньому сидінні.
Порівняння йде між Мерседесом Ауді та БМВ
Зручність користування у наших трьох претендентів не відчувається, а так в іншому у них все на висоті, дизайнери все продумали до найменших дрібниць так що додумувати за ними не доведеться. Всі функції управління знаходяться на своїх місцях і на потрібній відстані, щоб було зручно користуватися.
Мерседес звичайно можна виставити як переможця, так як новому Мерседесу дісталося багато сенсорних кнопок управління навіть на кермі. Є одне, але, тому що до цього тепер необхідно звикнути, від звичайних кнопок до електронного урядування. Для багатьох людей одним з важливих параметрів це якість збірки автомобіля.
В Інгольштадті розробники знають як підганяти деталі інтер'єру. Це видно за якістю матеріалу, ідеальним стиках, навіть в тих місцях, які ми не бачимо. Салон Ауді в порівнянні з іншими учасниками, у яких є проблема одна на двох, вони мізерні майже не помітні, але не дуже приємно в автомобілі за такі гроші, немає контролю за якістю виконання.
Величезний багажник і заднє сидіння яке складається (40; 20; 40), за це Мерседесу ставимо плюсик.
Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6
Для безпеки у Мерседеса Е 220d в w213 кузові спеціально розробили багато допоміжних систем безпеки, які забезпечать безпеку не тільки тих хто в салоні, але і людей які знаходяться біля автомобіля. Тут ми представимо не весь список безпеки, а також зручності:
- Цифрова приборка;
- Світлодіодні фари;
- Head-up дисплей;
- Парковка машини з мобільного телефону;
- Телефон в ролі ключа на відкривання / закривання дверей;
- Контроль за смугами контроль сліпих зон;
- Система драйв пілот;
- Система аварійної зупинки;
- Система екстреного гальмування;
- Ремені в яких встановили подушки безпеки;
- Розпізнавання знаків на дорогах;
- Система pre-safe pulse;
У той же час деякі нові прібомбасов Мерседеса присутні як на БМВ так і на Ауді. Наприклад є круїз контроль або допомога при русі в пробках. Тут перемога присуджується Мерседесу. Але все не так погано, скоро адже з'являться нові конкуренти з удосконаленими технологіями. Ось тоді і можна буде провести порівняння.
Що краще пружини або пневмо підвіска? Хто комфортніше.
Порівняння між Ауді, Мерседесом, і БМВ.
Під час заїзду на трьох підопічних з'ясувалися плюси і мінуси підвіски, на пружинах і пневмо.У Мерседеса і Ауді пневмо підвіска, на БМВ стоять амортізатори.В Німеччини немає доріг з різними видами ям, через це з'ясувати що краще дуже складно.
Після поїздок які тривали цілий день так і не змогли з'ясувати переможця. Всі піддослідні показали хорошу керованість при швидкості понад 100 кілометрів на годину і показали себе з хорошого боку по нерівній дорозі на тверду п'ятірку.
Швидше за все відмінності були помітні швах естакад і мостів, але колеса 19 радіусу встановлені на Ауді показали жорсткий ефект якщо порівнювати з Мерседесом і це на маленьких швидкостях з одним водієм в машині. БМВ на пружинах нічим не відзначилася від пневмо. Для поїздок на далекі відстані зручні сидіння припадуть до речі.
Для Мерседеса до сидінь розробники підійшли серйозно, дуже зручна бічна підтримка і вони стали більше за площею. У інших претендентів більш жорсткі спортивні сидіння. За комфорт Мерседесу поставили ще один плюсик. Шумоізоляція салону у Мерседеса показала кращі показники, за що він просувається ще вище до перемоги.
У всіх крім БМВ в доп опціях за окрему плату можна встановити додаткову шумку.
Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6: економія дизеля
Бензинові двигуни тепер душать для економії, а в Європі переважає дизельний варіант, ті ж моделі в основному близько 90 відсотків продають з дизельними двигунами.
Для привабливості покупцем Мерседес випустив новий дизельний турбодвигун об'ємом два літри з 194 кінських сил. 220 дизельний чотирициліндровий Мерседес, легко йде з місця від конкурентів.
Це дуже спритний мотор з добре крутним моментом. Навіть при сотні він не погано прискорюється. Незважаючи на те що важче двох інших машин. Витрата дизельного Мерседеса становитиме 3.9 літра на сто кілометрів.
Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6 керованість
На модель БМВ з заводу йдуть вузькі шини. Напевно ви думаєте що це мінус в керованості? Але це не так, підвіску зробили якісно і з цієї категорії взяла верх над іншими учасниками. Вона показала непогані показники в поворотах на сільських дорогах, ні де погано себе не показала.
Без проблем і у Ауді не обійшлося особливо з керуванням, від потужного гідропідсилювача перестаєш відчувати зв'язок між колесами і кермом, це мінус. У Мерседеса характер НЕ тако у вас не буде хвилюючих моментів у порівнянні з BMW.
Мерседес розганяється плавно, відчуття що ви на літаку відчути не вдасться навіть коли долаєте швидкість в сто кілометрів.
Порівняємо Мерседес Е 220 дизель, з Ауді А6: гальма
Не знаю що вплинуло на гальма може великі колеса у Ауді та мерседеса, але зі ста кілометрів на годину гальмівний шлях Ауді склав 33 метри, Мерседес зупинився на позначці 34 метри, а Бмв зі своєю вузькою Резіноое зупинилася на позначці 35 метрів
У Мерседеса є порівняно великий один мінус - це ціна, про це говорять навіть німці. Ціна на дизельний 2-х літровий Мерседес в Німеччині починається від 47.124 євро. Ауді з 2-х літровим двигуном коштує 44.600 євро, 520 Бмв обійдеться в 45.730 євро.
У Росії Мерседес коштуватиме 2990000 рублів, на Ауді ціна не представлена, базова модель БМВ буде коштувати 260000 рублів.
Різниця між Бмв і Мерседесом 400000 рублів але по результам зрозуміло за що переплачувати.
У п'ятої моделі БМВ дизайн сильно відстав (на 6 років), а у Ауді на 4 роки, це відчувається?
Що краще пружини або пневмо підвіска?
Напевно ви думаєте що це мінус в керованості?