Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Порівняльний тест Mitsubishi ASX і Subaru XV. Позашляховик або легковик?

  1. Ціни і комплектації
  2. Безпека
  3. Технічні характеристики тестованих автомобілів (дані виробників)

Наша сеть партнеров Banwar

Ми застрягли в, здавалося б, простій ситуації, розвертаючись на польовий доріжці: сніговий наст під Mitsubishi не витримав, і кросовер благополучно «сів» на днище. Перевіряти після цього можливості Subaru бажання не було - адже XV, по суті, піднятий над дорогою звичайний легковий хетчбек Impreza, водій якого взагалі позбавлений можливості самостійно змінювати режим роботи повнопривідної трансмісії, на відміну від ASX, що має кнопку «блокування» міжосьовий муфти. Але, як виявилося, не все так просто.

формально і Mitsubishi ASX , і Subaru XV - конкуренти. Обидва створені на платформі моделей C-класу (Lancer і Impreza відповідно), але за різною концепції: якщо ASX має свій власний кузов, то XV - та ж Impreza, але зі збільшеним дорожнім просвітом і зовнішнім «декором» в стилі off-road. Автомобілі насправді сприймаються по-різному: на автомийці Subaru порахували легковиком і взяли з нас менше, ніж за однозначний кросовер Mitsubishi (хоча XV більш ніж на 15 см довший, ніж ASX). Може, в такому візуальному сприйнятті криється і причина майже п'ятикратно більшої популярності Mitsubishi на нашому ринку (за 2014 рік у РФ продано 21 989 ASX і всього 4 429 XV)?

Вперше з Subaru XV ми познайомилися більше трьох років тому . На той момент автомобіль, безумовно, виглядав мало не проривом для японської компанії: новий, стильний, по-справжньому універсальний і дуже добротно зроблений. Дивно, але і через три роки я готовий повторити щодо XV все те ж саме. Навіть дизайн не можна назвати застарілим (хоча, можливо, це лише тому, що модель так і не змогла набриднути на наших дорогах і її все так же з цікавістю вивчають поглядом водії в сусідніх автомобілях).

Ми застрягли в, здавалося б, простій ситуації, розвертаючись на польовий доріжці: сніговий наст під Mitsubishi не витримав, і кросовер благополучно «сів» на днище

Збільшений дорожній просвіт і захисний пластиковий обвіс по нижньому периметру кузова - ось і все відмінності XV від звичайного хетчбека Impreza, у нас не продається

Збільшений дорожній просвіт і захисний пластиковий обвіс по нижньому периметру кузова - ось і все відмінності XV від звичайного хетчбека Impreza, у нас не продається

За габаритами (і, зокрема, в довжину) XV навіть перевершує свого конкурента. Але за формою багажного відділення добре видно, що по суті це звичайний хетчбек С-класу

На тлі Subaru зовнішність Mitsubishi вже не така однозначна. З одного боку, ASX в цілому більше схожий на класичний кроссовер. З іншого, стильний і навіть трохи агресивний дизайн передньої частини автомобіль ззаду сходить нанівець. До того ж Митсу практично позбавлений позашляхового декору: є тільки нефарбований пластик захисту порогів і нижніх периметрів бамперів. Так, в цілому за ті ж три роки, що пройшли з моменту дебюту на нашому ринку , Дизайн ASX застарів сильніше - адже вперше стилістика «Jet Fighter» була застосована японцями на легковому Lancer ще в 2007 році, а ASX став фактично останньою моделлю компанії, намальованої в цьому ключі.

ASX останнім в модельному ряду компанії приміряв дизайн в стилі «Jet Fighter». Можливо, тому тут він виглядає менш агресивно, ніж на Lancer і Outlander XL

Можливо, тому тут він виглядає менш агресивно, ніж на Lancer і Outlander XL

З корми ASX виглядає не те щоб просто, але якось нехитро. Тут немає яскравих елементів і рис, що запам'ятовуються

А ми продовжимо вивчення наших сьогоднішніх суперників зсередини. І знову почнемо з Subaru. Перше враження від салону - добротність. Хто як, а я не очікував зустріти в обробці інтер'єру м'який пластик (особливо після розчарування від седана Legacy ). Правда, у нас - предтоповая версія EG c численними опціями (немає тільки люка в даху) і шкіряними сидіннями (шкіра, до слова, не сподобалася - жорсткувата на дотик і простувата на вигляд). Ергономіка і не вразив цей, хоча в водійському кріслі знайти зручну посадку вдалося швидко. Кермо регулюється не тільки по висоті, але і по вильоту, однак діапазон регулювань «зрушать» до водія. Майданчик для відпочинку лівої ноги має незрозумілу «сходинку» у верхній частині, яка, втім, принципово не заважає.

Незграбний стиль зовнішнього дизайну повторюється в інтер'єрі. Форми нескладні, але гармонійні. Але головне - цілком пристойну якість як збірки, так і застосовуваних матеріалів (хоча в C-класі є інтер'єри добротнее)

Але головне - цілком пристойну якість як збірки, так і застосовуваних матеріалів (хоча в C-класі є інтер'єри добротнее)

Добре, що екран медіасистеми розташований над блоком управління кліматом - легше підглядати навігаційні підказки. Але якби навігатор транслювався в «вікні» борткомп'ютера на самому верху передньої панелі - було б ще краще. Сама ж медіасистеми спантеличила: мінімум клавіш і єдина «крутилка», керуюча гучністю. Все інше управління - сенсорне, що, з огляду на не найбільший розмір дисплея і малий розмір віртуальних клавіш, викликає труднощі навіть на стоянці, не кажучи вже про рух - тут використання медіасистеми стає небезпечним. Звук музики в XV так собі: в залежності від стилю і навіть від конкретної композиції можуть то «низи» випинатися, то «верху», а іноді мелодія починає втрачатися на тлі шумів від руху. Загалом, жити з цим можна, але задоволення не отримати

Салон зустрічає вас незвично високим навіть для кросовера рівнем підлоги в поєднанні з відносно низькими дверними отворами. У цьому - суть машини, що представляє собою піднятий над дорогою за рахунок підвіски і великих коліс звичайний хетчбек Impreza. Відповідно, внутрішній простір також на рівні середніх легкових моделей C-класу. Втім, явного дефіциту місця не відчувається, а сильно нахилене лобове скло і йде під нього «полку» передньої панелі створюють навіть легкий «присмак» мінівеністості і властивого їм великого обсягу в салоні.

Втім, явного дефіциту місця не відчувається, а сильно нахилене лобове скло і йде під нього «полку» передньої панелі створюють навіть легкий «присмак» мінівеністості і властивого їм великого обсягу в салоні

Багажник через наявність запаски-докатки відрізняється високим рівнем підлоги. Зате при складанні спинок заднього дивана утворюється абсолютно рівна вантажна площадка. Підпільних ємностей мінімум

Якщо зовні ASX неоднозначний, то всередині він і зовсім нудний: ніяких гострих кутів і яскравих дизайнерських рішень, оку нема за що зачепитися. Однак якість матеріалів і збірки і тут виявилося краще очікуваного. Податливого пластика хоч і менше, ніж в Subaru, але такий є. У кріслі водія зручну позу шукати треба було втричі довше, ніж в XV. Зате і сісти в результаті вийшло також зручніше. Приладова панель яскравіше, нарядно і трохи більш інформативним. Продумано і управління мультимедійною системою - за рахунок наявності більшої кількості базових клавіш управління.

Минулорічний рестайлінг злегка освіжив інтер'єр ASX. Однак принципово дизайн передньої панелі не змінився. Втім, до збірки і матеріалів особливих претензій немає

На жаль, без дивацтв не обійшлося і тут. Так, «гортати» сторінки меню бортового комп'ютера можна лише окремою кнопкою зліва від рульової колонки, послідовно натискаючи на неї, щоб вибрати бажану закладки. Так само - послідовно, єдиною кнопкою - здійснюється і вибір режимів роботи повнопривідної трансмісії. Клавіші- «гойдалки» підігріву крісел видно погано і незручні у використанні. Щоб подивитися, в якому режимі працює кліматична система, доводиться виводити погляд на низько розташовані «баранчики» регулювання.

Візуально багажник ASX здається трохи більш містким, однак підпільних ємностей тут так само мало, а по правому борту розташувався великий сабвуфер аудіосистеми

Але пора, нарешті, розставити акценти на ходових якостях цих кросоверів. Обидва автомобілі оснащені дволітровими атмосферними бензиновими «четвірками». Різниця ж - в конструкції: Subaru традиційно застосовує «оппозіт», тоді як Mitsubishi прихильний класичної рядної схемою. Але характеристики схожі до подиву: різниця крутного моменту (197 Нм у ASX і 196 Нм у XV) незначна, а потужність і зовсім ідентична - 150 к.с.

Дивлячись на XV зовні, від їзди чекаєш неменшою емоційності. І перші метри руху це начебто підтверджують: з місця автомобіль стартує різкувато. Але вся жвавість тут же в'язне в нескінченності передавальних чисел варіатора. «Ручний» режим я і зовсім не зрозумів: для чого потрібно було «городити город» з підрульовими «пелюстками» і псевдопередач, якщо при всьому при цьому коробка сама перемикається при досягненні «РЕДЛАЙН»? Зробили б просто «спортивний» режим з більш гострими відгуками - і було б добре. А так - ні в тин, ні в ворота. Крім того, з ростом швидкості зростає шумовий тиск в салоні: перший же «прохват» по недавно відкритому швидкісного ділянці траси М11 показав, що навіть несильний зустрічний вітер за заміських швидкостях створює в машині некомфортну акустичну обстановку. А за відсутності вітру після 100 км / ч настирливим стає шум шин. Але ж на «нашому» XV стояла відносно тиха нешипованная зимова гума.

Але ж на «нашому» XV стояла відносно тиха нешипованная зимова гума

Підвіска відрізняється хорошою енергоємністю і помірною жорсткістю: «гумові» лежачі поліцейські можна проходити не пригальмовуючи

Є претензії і до керованості: в віражах (наприклад, на кільцевих з'їздах транспортних розв'язок) при надлишку швидкості з'являється плавний знесення всіх чотирьох коліс, який легко переходить в занос при скиданні газу і вимагає додаткової корекції кермом. Якщо вести машину, що називається, на межі, то якийсь час навіть отримуєш задоволення - особливо якщо відключити систему стабілізації. Пряму XV «тримає» непогано: не лякає гостротою реакцій і не «нишпорить» в асфальтової колії. Однак розслаблятися не можна, бо високий кузов укупі з високопрофільними шинами роблять автомобіль чутливим і до поривів бічного вітру, і до повітряних хвилях від зустрічних фур. В результаті вже після всього-то 100 км / год автомобіль може почати «плавати» по дорозі. Це як мінімум неприємно, а часом і небезпечно.

Динамічні випробування показали, що XV не любить занадто високих швидкостей і взагалі динамічного стилю водіння: на цьому кросовері краще пересуватися спокійно, насолоджуючись здатністю підвіски не помічати неабияку частину дорожніх нерівностей

Старт з місця у Mitsubishi не настільки жвавий. Після стоянки на морозі спочатку навіть виникає відчуття підмерзлою трансмісії. Але з прогріванням мотора і ходової частини ASX стає жвавіше і в підсумку по динамічних якостей навіть об'їжджає свого оппозитного опонента: за нашими замірами ASX потрібно 9,5 секунди до «сотні» проти 10,2 у XV! Секрет - в алгоритмі роботи варіатора. Спочатку той прискорює автомобіль акуратніше, але вже після 60 км / ч в трансмісії ніби включається «турборежим» і з відчутним «підхопленням» ASX не тільки надолужує намітилося було відставання, але і йде вперед! Двигун тут в стандартних режимах руху досить тихий, але при активному розгоні стає гучніше субаровского «оппозита». У тембрі мотора переважають басові нотки. Гучність ходової частини трохи вище, однак треба врахувати, що «наш» ASX був взутий в шиповану гуму. А ось аеродинамічних шумів тут явно менше.

Перший же «гумовий» лежачий поліцейський недвозначно дає зрозуміти: підвіска у ASX ніжніше, ніж у опонента, і ходом проскакувати подібні нерівності краще не варто (хоча явного дискомфорту при цьому не буде)

Рульове управління на високих швидкостях у Mitsubishi трохи точніше, зворотний зв'язок трохи помітніше, рискань від бокового вітру теж менше. Гальма у ASX при раптовому «ударі» по педалі схоплюють різкіше, викликаючи дискомфорт у пасажирів. Втім, прогнозованість і стабільність гальмування в обох кросоверів дуже висока.

Керованість Mitsubishi більше схожа зі звичайними легковими автомобілями. Плюс - більш висока посадка і можливість сміливіше штурмувати бордюри. Можливо, цим ASX і підкуповує своїх власників

Природно, ми використовували можливість перевірити прохідність наших кросоверів. Чим це закінчилося, ви вже знаєте. Незважаючи на завчасно включену міжосьове блокування муфти і активну ESP (яка, по ідеї, повинна була стримувати зайву пробуксовку), передні, а потім і задні колеса ASX в лічені миті закопалися в сніг, і автомобіль ліг «пузом» на щільний наст.

Ходом ми б тут проїхали, але після зупинки вибратися вийшло тільки за допомогою троса, причепленого до залишився на «твердої» поверхні XV. Теоретично у Subaru шанси зберегти рухливість в таких умовах вище в силу більшого кліренсу, але не має навіть умовного вибору додаткових режимів повноприводна трансмісія і не відключається ESP нівелюють цю перевагу.

Різниця між можливостями двох кросоверів проявилася при діагональному вивішуванні: тільки-но ASX вичерпав скромний діапазон ходів підвіски - автомобіль безпорадно забуксував розвантаженими колесами і встав. Класична «діагоналка», властива здебільшого не тільки кросоверів, а й класичних позашляховиків. А ось XV, завдяки активному розподілу крутного моменту в трансмісії, продовжував рух до втрати зчеплення шин. По суті, тільки шини і геометричні параметри стануть обмеженням можливостей Subaru на бездоріжжі.

Але переоцінювати можливості все одно не варто. Штатні захисту двигуна не тривають далі підкапотного простору. В результаті у Mitsubishi (фото праворуч) уразливими виглядають хай і не стирчать вниз, але нічим не прикриті патрубки гальмівної і паливної систем, а у Subaru (фото зліва) - хитро вигнутий випускний тракт.

То який з двох кросоверів краще? Особисто я в цей раз голосую за Subaru. Створений на базі легкового хетчбека Impreza, XV в результаті виявився більш позашляховим, ніж спочатку задуманий кросовером ASX. Родзинка Subaru в тому, що на цьому автомобілі можна впевненіше їхати по поганому асфальту і сміливіше з'їжджати з нього. Є, звичайно, і прикра недодуманности по дрібниці: відсутня триразове миготіння «поворотниками» при перестроюванні, в бардачку нікуди прилаштувати авторучку, дивним видався слот для смартфона на тунелі між передніми кріслами, а омивач лобового скла з підмерзає вже при легкому морозце віяловими форсунками в наших умовах загрожує безпечному руху. ASX за більшістю цих та інших подібних дрібниць не те щоб принципово краще: звичніше і зрозуміліше. Але в Mitsubishi немає родзинки: він їде як звичайний легковик і виглядає стримано. Це діловий костюм городянина. А ось більш яскравий Subaru - те саме джинсам і джемпер - для тих, хто може дозволити не обмежувати себе повсякденними рамками і суворим дрес-кодом.

Ціни і комплектації

Subaru XV

XV пропонується в Росії в найширшому виборі комплектацій (7) і з двома бензиновими моторами, об'ємом 1,6 літра і 2,0 літра. Всі модифікації мають вибір між «механікою» і варіатором і тільки повнопривідну трансмісію. При цьому лише з CVT доступна більш просунута система повного приводу з активним розподілом крутного моменту. Для машин з МКП трансмісія з самоблокується муфтою в міжосьовому диференціалі, а з 1.6-літровим мотором доступний ще і демультіплікатор. Комплектації: PC і CC для 1.6, CC, CD і KD для 2.0 з МКП і FG, EG і EH - для 2.0 з варіатором. Ціни на базові версії починаються від 1 079 000 - 1 129 000 руб. (За версією з МКП і CVT відповідно). Дволітрові XV доступні від 1 259 000 - 1 299 000 руб. (МКП і CVT відповідно). Максимальна вартість XV без додаткових опцій складе 1 461 000 руб.

Mitsubishi ASX

ASX також доступний в семи основних комплектаціях, але вже з трьома бензиновими моторами, об'ємом 1,6 (117 к.с.), 1,8 (140 к.с.) і 2,0 літра (150 к.с.). При цьому «молодший» з двигунів можливий тільки з МКП і переднім приводом. 1,8-літровий мотор також доступний тільки в передньопривідному автомобілі, але крім «механіки» можливо отримати і безступінчатий варіатор CVT. Топовий дволітровий двигун доступний тільки з варіатором і з повним приводом. Комплектації: Inform, Invite і Intense для 1.6, Invite, Intense і Instyle для 1.8, Invite, Intens, Instyle, Ultimate і Exclusive - для 2.0. Також доступна спеціальна версія Suriken (для 1.8 і 2.0). Ціни залежать від року випуску автомобіля і починаються від 949 000 руб. за 2014 рік і від 989 000 руб. за машини 2015 року. Вартість дволітрових машин починається від 1 329 990 посилання - 1 379 990 руб. (2014 і 2015 роки відповідно) і без урахування додаткових опцій досягає 1 639 990 і 1 699 990 руб.

Безпека

Subaru XV

Mitsubishi ASX

Оснащення системами безпеки Subaru XV Mitsubishi ASX Фронтальні подушки безпеки Бічні подушки безпеки + + Активні підголівнікі + + Система курсової стійкості (ESP) + + Парктронік - + Камера заднього виду + + Brake Assist + + Ксенонові фари + + Датчик дощу + + Датчик світла + + «Аварійка» при екстреному гальмуванні - - Адаптивний круїз-контроль - - Система допомоги при перестроюванні - - Система допомоги руху в смузі - - Система запобігання зіткнень - - Система розпізнавання дорожніх знаків - -

Технічні характеристики тестованих автомобілів (дані виробників)

Subaru XV 2.0 CVTMitsubishi ASX 2.0 4WD CVT

Кузов Тип Хетчбек (SUV) Універсал (SUV) Кількість місць / дверей 5/5 5/5 Двигун Тип Бензиновий Бензиновий Розташування двигуна Спереду поздовжньо Спереду поперечно Кількість і розташування циліндрів 4, опозитно 4, в ряд Робочий об'єм, куб. см 1995 1998 Потужність, к.с. при об / хв 150/6200 150/6000 Крутний момент, Нм при об / хв 196/4200 197/4200 Трансмісія Привід Повний Варіатор (CVT) Варіатор (CVT) Гальма Передні Дискові вентильовані Дискові вентильовані Задні Дискові Дискові Підвіска Передня Незалежна , пружинна, McPherson Незалежна, пружинна, McPherson Задня незалежна, пружинна, на подвійних важелях Незалежна, пружинна, багатоважільна Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 4450х1780х1615 4295х1770х1625 Колісна база, мм 2635 2670 Кліренс, мм 220 195 Споряджена маса, кг 1430 1455 Обсяг паливного бака, л 60 60 Обсяг багажника, л н.д.-1200 384-н.д. 225/55 R17 215/60 R17 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 187 191 Розгін до 100 км / год, сек. 10,7 11,7 Витрата палива, л / 100 км Комбінований, л / 100 км 7,9 7,7 Викиди СО2, г / км, ек. клас 187, Євро 5 н.д., Euro 4 Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація 1 299 000 1 379 990 Тестовий автомобіль 1 431 000 1 649 990

Фотобонус

Може, в такому візуальному сприйнятті криється і причина майже п'ятикратно більшої популярності Mitsubishi на нашому ринку (за 2014 рік у РФ продано 21 989 ASX і всього 4 429 XV)?
То який з двох кросоверів краще?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов