Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Порівняльний тест Lada Kalina Cross і Renault Sandero Stepway. «Стривай, брат мусью!»

  1. комплектації
  2. Безпека
  3. Технічні характеристики (дані віробніків)

Наша сеть партнеров Banwar

Останнім часом російський автопром в особі Лади почав розвиватися, виходять нові моделі, завод інтригує перспективними розробками. Нещодавно з'явилася Lada Kalina Cross, про яку ми вже розповідали . Ринковим конкурентом Калини Крос є Renault Sandero Stepway, який також проводиться в Тольятті. Про серйозність ставок на цей автомобіль в нашій країні говорить ретельна підготовка, яка помітно відрізняє його від європейських побратимів, що продаються під маркою Dacia. Про Sandero Stepway ми теж писали . Що ж, прийшов час звести машини в очному поєдинку.

Суперники постають в різних типах кузова. Сандеро - п'ятидверний хетчбек, Лада - універсал. Більш компактні розміри вітчизняного автомобіля дозволяють йому обігравати опонента лише по довжині, та й то зовсім небагато. Лада зовні помітно менше свого суперника-однокласника.

Лада зовні помітно менше свого суперника-однокласника

Зовнішність кожного автомобіля хороша по своєму. Обидва - цілком симпатичні представники свого класу. Хетчбек від Рено виглядає веселіше за рахунок пропорції кузова з коротшою задньою частиною. Lada ж є повноцінним універсалом з подовженою кормою і виглядає більш прагматичною

Що стосується моторів, то і тут приблизна рівність. Обидва виробники комплектують машини двигунами об'ємом 1,6 літра в 8- або 16-клапанному виконанні схожою потужності. Ситуація з коробками також ідентична - поки пропонується тільки п'ятиступінчаста «механіка». У цьому тесті Ладі буде непросто, під її капотом стоїть перевірений, але малопотужний восьмиклапанний мотор. Рено ж - з 16-клапанним двигуном, та ще й в топовом виконанні, з монітором, навігацією і деякими іншими радощами життя.

Обидва автомобілі причепурені згідно моді, в стилі «крос». На дахах ефектні рейлінги, нижній периметр - в чорному пластику. На бамперах вставки під блискучий метал. Калині не вистачає 16-дюймових коліс для більшої дива

Машини помітно різняться в ціні. Найдоступніша версія Рено виявиться дорожче Лади на 82 000 рублів (мова йде про ціни, рекомендованих виробником). Якщо брати в розрахунок 16-клапанники, то тут цінове лідерство «француза» виявиться ще відчутніше. Калину Крос віддають за 480 900 рублів, а Сандеро Степвей - за 573 000-627 000 рублів! Є привід задуматися.

Калина Крос вийшла вельми непоганий зовні. Приємна «мордочка» з характерним виразом. Нові елементи декору. Звичайний універсал Калини на тлі Кросу виглядає бідним родичі

Якщо звичайний універсал Калина виглядав невибагливо і навіть злегка утилітарно, то оновлена ​​версія Крос додала автомобілю дива і показності. Чорний пластик по периметру, рейлінги на даху, декоративні накладки під метал в нижній частині бамперів, збільшений до 208 мм дорожній просвіт і колеса з більш широкою і високопрофільної гумою. Все це внесло свій вклад в загальну справу - вигляд універсала придбав якусь закінченість.

Симпатична і задня частина. Але раціонального розрахунку тут більше - невелика навантажувальна висота, велика п'яті двері, висока лінія даху

Але все одно, коли поруч опиняється Сандеро, вся увага перемикається на нього. Варто було мені під'їхати до дилера Лади, як клієнти автосалону, які до цього спокійно грілися біля дверей в променях весняного сонечка, тут же забули про свої справи і почали кидати на машину зацікавлені погляди. А деякі і зовсім підійшли ближче і почали оглядати «француза».

Новий Sandero, як і все сімейство Логана, гарний на вроду. Особливо у версії Stepway. Автомобіль радує око симпатичним «обличчям», яскравим синім металликом, 16-ми колесами і написами на дверях. Виглядає на всі свої гроші

Що й казати, дизайнери Рено молодці. Нещодавно їм дуже добре вдався вигляд Дастера, який багато в чому завдяки своїй зовнішності став світовим бестселером. І ось тепер настала черга другого покоління Sandero Stepway. Вийшов ладний і пропорційний автомобіль. Причому по сприйняттю - саме кросовер, а не хетч. Хороший і яскравий синій металік. Загалом, зовні Renault привабливіше Лади. І сперечатися нема про що.

Симпатично вирішена і задня частина. Однак як, по суті, звичайний хетчбек сегменту B, цей автомобіль не порадує вас великим і зручним багажником

Калина Крос бере практичністю. Прагматичні спостерігачі відзначать, що у Лади, незважаючи на більший кліренс, менше вантажна висота багажника, а сам отвір ширше і зручніше. Багажник має ще один старий Ладовский бонус - кришка відмикається кнопкою з салону. Майже преміум! У Рено ж завжди доведеться натискати на зовнішню кнопку, навіть якщо вона брудна (а брудна вона майже завжди).

Інтер'єр Калини трохи облагороджений і жвавий. Сидіння і двері отримали яскраві помаранчеві вставки, декоративні накладки з'явилися на передній панелі. Фірмові логотипи прикрашають пороги. Цей відомий європейський прийом спрацював, вніс новий настрій в звичний інтер'єр.

Але в цілому все, звичайно ж, як і раніше. На жаль. І якості збірки це стосується в першу чергу. У відносно новому автомобілі (пробіг трохи більше 1000 км) вже жили два наполегливих «цвіркуна» в передній панелі, лунали якісь сторонні звуки з багажника. Треба додати до цього все таку ж погану звукоізоляцію і постійні, досить-таки дикі, за сучасними мірками, завивання коробки передач при гальмуванні двигуном.

Рено хоч і сам вельми гучний, але по звуковому комфорту Ладу переграє. Особливо в міській експлуатації. На трасі він також досить-таки скоро починає докучати зі швидкості в 110 км / ч. Залишається зауважити, що обидва автомобілі були на шиповану гуму. Влітку ситуація все ж трохи покращиться.

Рено не тільки просторіше, але сучасніше і цікавіше по салону. Велика ширина, посадка глибше, а це означає і більший запас простору над головою. Тут, як і в Ладі, не можна регулювати кермо по вильоту, але сісти можна все ж зручніше, бо є ліфт водійського сидіння, чого ви не знайдете у суперника. Передня панель також вся з жорсткого пластика, але архітектура цікавіше. Краще виконані прилади, обрамлення сенсорного екрану під чорний лак. Загалом, навряд чи хтось буде сперечатися з тим, що по салону у Рено є переваги перед опонентом. Він сучасніше, дорослішими і якісніше. Та й місця тут більше.

На задніх місцях в Ладі можна більш-менш зручно сидіти. Але лише в тому випадку, коли всі пасажири автомобіля зростанням трохи нижче середнього. Якщо на один з рядів сяде людина ростом 190 см, то всім навколо стане відчутно тісніше, адже по ширині і по висоті в Калині не так багато запасу. Наприклад, я, щоб сісти за собою, змушений буквально пропихати в салон свої ступні, так як вони просто не проходять між спинкою водійського сидіння і подушкою дивана другого ряду. А потім тисне стеля і нікуди подіти коліна.

У Рено ситуація на задніх місцях краще. Планування салону більш вдала, також грає роль і велика колісна база (+ 113 мм). Загалом, у міській поїздці сам за собою я витримав би годинку. Але на "дальняк" їхати б, швидше за все, відмовився.

Вище я згадував про те, що Sandero Stepway спеціально підготовлений для Росії. Тут є сталева захист моторного відсіку, пластиковий захист паливопроводу під днищем, більш потужний генератор і ємна АКБ, додатковий «антикор», бризковики, підігрів сидінь і лобового скла (останнє особливо приємно).

Калина Крос пройшла через ряд процедур, які, власне, і зробили її Кроссом. В основному це стосується ходової частини. У хід пішла оновлена ​​підвіска зі збільшеним кліренсом. До речі, поліпшення прохідності вийшло від цього швидше умоглядним. Наприклад, кут в'їзду збільшився в порівнянні зі звичайним універсалом всього на 1,8 градуса, кут з'їзду - на 2,4. Кліренс ж зріс на 23 мм.

Ось чому у випадку з Калиною Крос можна говорити в першу чергу не про збільшення якихось геометричних даних прохідності, а про додаткового налаштування ходової частини. З новими пружинами, амортизаторами і більш високопрофільної гумою Калина стала не більше прохідною, а менш уважною до доріг з поганим покриттям. Еволюція універсалу. І цілком логічним виглядає бажання виробника залишити в модельному ряду саме Cross.

Тяговітий Ладовский двигун, звичайно ж, програє більш потужному опонентові в граничних режимах, але виявляється зручніше, наприклад, в міській штовханині. Момент замикання зчеплення тут відчувається краще. Та й вдосконалений привід КПП працює досить чітко. А мотор на середніх і низьких оборотах тягне ну дуже впевнено - краще, ніж французький. Перевага двигуна Рено в тязі становить лише 4 Нм. А в зоні середніх оборотів, як мені здається, цього переваги немає взагалі. До речі, і нагорі Ладовский движок розкривається досить бадьоро. Калина Крос програє в розгоні до "сотні" опоненту лише секунду, хоча відстає по потужності майже 15 к.с. і важить більше на 33 кг.

Мотор Рено треба розкручувати, щоб вичавити з нього все 102 конячки. Тягою в зоні низьких і середніх оборотів він не балує. Та й до приводу зчеплення треба звикати. У педалі великий вільний хід, а момент замикання спочатку прогнозується не дуже добре. З усього перерахованого можна зробити однозначний висновок, з рівними моторами Лада буде швидшим за свого опонента. Що стосується витрати палива, то тут краще показав себе французький автомобіль.

У Сандеро більше почуття керма. Лада засмутила вельми «порожній» «бубликом». На яку, до того ж, приходить занадто багато інформації про поганій дорозі. Та й під тягою на слизькому покритті (навіть просто мокрому) при невеликих хвилях асфальту дуже добре відчуваються паразитичні моменти на кермі, які змушують міцніше стискати «баранку» і постійно коригувати курс.

Сімейство Логана завжди славилося хорошою енергогоемкой підвіскою. Чи збереглися ці якості в новому Sandero Stepway? І так і ні. Енергоємність як і раніше присутня - пробити підвіску складно. Але комфортної її роботу на поганій дорозі не назвеш. Ходова працює голосно, на сколених краях асфальту віддає вторинними ударами безпружинних мас. Приходять удари і на кермо.

Приходять удари і на кермо

У тепличних міських умовах Сандеро питань не викликає. Але якщо з'їхати на грунт або розбитий асфальт, то підвіска проявляє і недоліки: грюкають на «поліцейських», допускає повторні коливання безпружинних мас, передає удари на кермо. І незважаючи на те, що її не «пробиває», швидкість все одно хочеться скинути

Ходова Рено дуже непогано фільтрує мікропрофіль, проковтує серйозні вибоїни з гідністю, але от щоб проїхати простого «поліцейського», доводиться скидати швидкість сильніше, ніж того очікуєш. А якщо не скинеш, підвіска взбрикнет і ухнет. Від ходової Сандеро чекаєш більшої пружності і зібраності. Рено не надто чітко тримає швидкісну пряму, змушуючи підрулювати на невеликі градуси. А ще кузов машини володіє пристойною «парусність». Бічні пориви вітру переставляють легку машину на прямій, вимагаючи корекції кермом.

Крениться в поворотах Рено сильніше Лади, але інформативність рульового управління у «француза» при цьому вище

А що скаже Лада - зі своєю вдосконаленою ходової? У мене претензія до машини одна - підвіска вийшла, на мій погляд, трохи більш жорсткою, ніж того хотілося б. Калина їде немов гумовий м'ячик, детально повторюючи купини і вибоїни, підкидаючи водія і пасажирів.

На ходу цю Ладу відрізняють два моменти - дуже пружна, місцями жорстка, підвіска і, на жаль, досить «порожній» кермо, на якому виразно проявляються зайві тягові зусилля при більш-менш інтенсивному прискоренні

Проте в наявності велика, ніж у опонента енергоємність. Краще виражений «пофігізм» по відношенню до розбитих ділянках дороги. Підвіска працює тихіше і в цілому собраннее. Мчати по розбитому путівцем приємніше на Ладі. І тут вже якось не звертаєш уваги на легкий і «пустуватий» кермо. Головне, що ходова відпрацьовує і не пасує.

Є у керованості Лади і позитивні моменти - відмінні гальма, чітко працюючий механізм перемикання передач і зчеплення, висока енергоємність, невеликі крени

А впевненості додає більший кліренс. Висновок тут можна зробити такий. Саме як «крос» Калина обходить свого опонента. Її підвіска краще пристосована до російської дійсності. Рено теж непоганий, але більше любить рівні дороги мегаполісів.

Загалом, як це часто буває, ідеальний портрет бюджетного передньопривідного кросовера у нас вийшов би в тому випадку, якщо б ми взяли кращі якості обох учасників тесту. До речі, а які вони?

У Лади наступні плюси - низька ціна, більше підходить для наших реалій підвіска, кращі динамічні характеристики (в разі рівності моторів), більш зручний багажник. В мінусах - «порожній» кермо, тісний і менш якісний салон, найгірша паливна економічність, ніяка звукоізоляція.

Рено виглядає більш нарядно і сучасно, салон у нього краще і просторіше, вище економічність, трохи краще звукоізоляція. Але при цьому він відчутно дорожче. Але ж при покупці автомобіля цього класу люди рахують кожну тисячу рублів ...

Але ж при покупці автомобіля цього класу люди рахують кожну тисячу рублів

У цьому тесті непросто визначити однозначного переможця. Кожен з автомобілів хороший для певного набору життєвих обставин. Рено буде більше затребуваний в містах, причому його купівельна прошарок буде молодше. Лада - більш прагматичний вибір. І краще підійде для доріг з поганим покриттям. Тип кузова також відсилає до більш віковою і расчетливому покупцеві

Тому і висновок тут буде неоднозначний. І переможця сьогодні не буде. Або вам здається, що їм повинен все-таки стати французький автомобіль? Так він їм і стає, але тільки якщо ви житель мегаполісу, відносно молоді і готові переплачувати за зовнішність і бренд. Якщо естетика є пріоритетним питанням, а зростання ваш і ваших близьких - вище середнього. Тоді покупка Рено повністю виправдана, і для вас він - переможець тесту.

Але є й інша сторона медалі. Росія, північ, зима, морози, відсутність авторизованих техстанций, моторошні дороги. І ось для цих цілей набагато краще підійде більш проста і невибаглива Калина Крос. Вибір цього автомобіля дозволяє заощадити, але отримати хоч і компактний, але цілком нормальний вітчизняний автомобіль.

Що до автора статті, то особистий набір переваг відсилає мене до французького автомобілю.

комплектації

Lada Kalina Cross

Kalina Cross пропонується в двох комплектаціях, які відрізняються двигуном. Машина з восьмиклапанним мотором (87 к.с.) і п'ятиступінчастою МКП оцінюється в 471 000 рублей. Автомобіль з 16-клапанним мотором (106 л.с.) коштує 480 900 рублів. У базовій комплектації покупець отримує ABS + BAS, систему запобігання викраденню та іммобізайзер, подушку безпеки для водія, тканинний салон, аудіосистему (USB і AUX), обігрів дзеркал, ЦЗ з ДУ, передні електросклопідйомники, кліматичну систему з кондиціонером, підігрів передніх сидінь, литі диски R15.

Renault Sandero Stepway

Sandero Stepway продається в Росії з двома моторами 1,6 л (82 і 102 к.с.) і єдиною коробкою передач - п'ятиступінчастою МКП. Автомобіль продається в двох комплектаціях - Confort і Privilege. Вартість першої версії - 553 000-573 000 рублів. Другий - 607 000-627 000 рублів. У базовій комплектації покупець отримує таке обладнання: сталеві 16-дюймові диски, тонування стекол, колір «металік», тканинний салон, протитуманні фари, кондиціонер (за доплату в 26 000 рублів), круїз-контроль, передні електросклопідйомники, дзеркала з обігрівом і електроприводом, підігрів передніх сидінь, ЦЗ з ДУ, фронтальні подушки безпеки, іммобілайзер, металевий захист картера.

Безпека

Renault Sandero Stepway випробувань не проходив, зате розбили хетчбек Dacia Sandero - його майже точну копію

Lada Kalina Cross на пасиви безпека не випробовувався. Зате російська газета «Авторевю» провела краш-тест соплатформенний Lada Granta

Технічні характеристики (дані віробніків)

Lada Kalina Cross 8v Renault Sandero Stepway 16v Тип Універсал Хетчбек Кількість місць / дверей 5/5 5/5 Двигун Тип Бензиновий, з розподіленим уприскуванням Бензиновий, з розподіленим уприскуванням Розташування двигуна Спереду поперечно Спереду поперечно Кількість і розташування циліндрів 4, в ряд 4, в ряд Робочий об'єм, куб. см 1596 1598 Потужність, л. с. при об / хв 87/5100 102/5750 Крутний момент, Нм при об / хв 140/3800 144/3750 Трансмісія Привід Передній Передній Коробка передач 5-МКП 5-МКП Гальма Передні Дискові Дискові Задні Барабанні Барабанні Підвіска Передня Незалежна, пружинна, McPherson незалежна, пружинна, McPherson Задня Напівзалежна, пружинна Напівзалежна, пружинна Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 4104x1700x1560 4080х1757х1618 Колісна база, мм 2476 2589 Кліренс, мм 208 195 Споряджена маса, кг 1160 1127 Об'єм паливного бака, л 50 50 обсяг багажника, л 355-670 320 195/55 R15 205/55 R16 Динамічні характер стіки Максимальна швидкість, км / год 165 170 Розгін до 100 км / год, сек. 12,2 11,2 Витрата палива, л / 100 км Міський цикл 7,2 (змішаний) 9,5 Заміський цикл н.д. 5,9 Вартість, руб. (За станом на травень 2015 року) Базова версія 471 000 573 000 Тестовий автомобіль 471 000 670 500

Фотобонус

Чи збереглися ці якості в новому Sandero Stepway?
До речі, а які вони?
Або вам здається, що їм повинен все-таки стати французький автомобіль?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов