Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Порівняльний тест Chevrolet Volt і Toyota Prius PHV. Між електрикою і бензином

  1. Справжня вартість гібридів plug-in
  2. Пильний погляд
  3. Деталі визначають відмінність
  4. батареї тестів
  5. Фактор практичності і деякі висновки
  6. Як вони їдуть?
  7. Виїжджаємо на вулицю
  8. салонна лихоманка
  9. Так скільки ж вони коштують?
  10. Ми вже передчуваємо швидкий матч-реванш
  11. Альтернативна думка

Наша сеть партнеров Banwar

джерело: InsideLine Переклад: Drom.ru Автор: Ден Едмундс Фото: Скотт Джейкобс

при передруці посилання на джерела тексту і перекладу обов'язкове!

Шанувальники електромобілів обожнюють той факт, що бензозаправних станцій скрізь дуже багато. Оскільки це дає їм масу можливостей проїхати мимо з поважним виглядом в абсолютній тиші. Вони обожнюють ці милі ритуали, але вони в меншості. Насправді, більшість з нас вважають автомобілі на електричній тязі чимось абсолютно нереальним. За допомогою такого транспортного засобу можна дістатися до роботи, покататися в пару місць, але їх обмежений запас ходу означає, що завжди на підхваті повинен бути транспорт з бензиновим двигуном, на всякий випадок.

Чи існує рішення даної проблеми? Так, це гібриди, які можна заряджати від мережі, як наприклад, Chevrolet Volt і Toyota Prius PHV (plug-in hybrid vehicle - заряджає гібридний автомобіль). Вони поєднують в собі відразу дві системи: використовують електричну тягу, коли є така можливість, а якщо батарея розрядилася, без зволікання переходять на тягу від бензинового мотора. Хочемо відразу вас попередити: в даному випадку неможливо виявити кращого за допомогою простих підрахунків. Коли справа доходить до порівняння гібридів з можливістю підзарядки, таких як Volt і Prius PHV, найкраще відразу сфокусуватися на бензинової сторону питання, вважаючи електрику безкоштовним.

Справжня вартість гібридів plug-in

Ми можемо виміряти вартість зарядки батареї точно так же, як можемо зробити це на заправній станції. Ретельно стежачи за цим аспектом, ми протестували запас ходу кожного автомобіля тільки на електричній тязі, а також вартість повної зарядки батарей. Ми використовували і звичайну 120-вольтів мережу першого рівня (звичайна розетка), і більш престижну, на 240 вольт, з використанням спеціальних зарядних пристроїв.

Коли заряд батареї закінчився, ми не стали зупинятися. Але поїхали не просто світ за очі. Ми виміряли їх економічність (в плані палива) на ретельно прорахованому маршруті, що імітує саму звичайну дорогу.

Ми прийшли до висновку, що саме за цими двома параметрами не вистачало даних, щоб скласти воєдино всю картину, тому і провели такий тест. Але якщо ви не з тих, кого цікавлять такі «складні» цифри, то швидше за все ні Chevy Volt ні Toyota Prius вас не зацікавлять в принципі.

Пильний погляд

Ось проста цифра для тих, хто не особливо сильний в математиці: 0,6. В кінці нашого тесту розрив між Chevy Volt і Toyota Prius PHV склав менше одного бала - це була битва рівних. Але прибутку вони до фінішу зовсім різними шляхами, і вони далеко не такі схожі між собою, як можна було б припустити, дивлячись на кінцевий результат тесту. На перший погляд, основні інгредієнти Volt і Prius здаються ідентичними. У кожного є чотирициліндровий бензиновий двигун. У кожного по два електричні мотори: той, що побільше, відповідає за рух і регенерацію енергії при гальмуванні, а який поменше - на підхваті: запускає двигун внутрішнього згоряння, дає невелику надбавку в потужності, регулює швидкість або генерує електричну тягу.

Планетарні передачі в їх трансмісіях змішують ці три компонента, перетворюючи їх в плавний рух вперед, а складне програмне забезпечення комп'ютера координує весь процес для отримання максимальної ефективності.

Саме така схема має місце в більшості сучасних гібридних автомобілів. Відрізняються Volt і Prius PHV своїми батареями - великими літій-іонними модулями, розміри яких значно перевищують потреби простої регенерації гальм.

Батарея Prius PHV розрахована на 5,2 кВт-год, цього вистачить на 20-25 км їзди виключно на електричній тязі після повної зарядки батареї. Volt оснащений більш ємною - 16 кВт-год - батареєю, що дозволяє йому проїхати цілих 55 км.

Деталі визначають відмінність

При найближчому розгляді все подібності в плані механіки раптом перестали бути такими. Великий електромотор Prius PHV потужністю 80 л.с. (60 кВт) повинен крутити передні колеса. Але як тільки його потужність починає падати, що зазвичай трапляється на швидкості злегка за 100 км / ч, включається в роботу 1,8-літровий бензиновий двигун з циклом Актінсона потужністю 98 л.с. Ніяких зчеплень, ніяких перемикань швидкостей, ніякої гідравліки - все відбувається абсолютно непомітно.

Такий перехід з одного виду тяги на інший може статися і на меншій швидкості, наприклад, якщо різко натиснути на педаль акселератора або при їзді в підйом. Водії, які очікували, що вибравши режим EV, саме в ньому і будуть рухатися, в таких ситуаціях можуть кілька розгубитися, хоча цими очікуваннями, як показали наші подальші випробування, практично всі готові поступитися.

Як і у Prius, основний електромотор Volt, потужністю 149 к.с. (111 кВт), надає руху передню вісь, але робить він це інакше. Як і у конкурента, його ефективність різко знижується на швидкості 100-110 км / год, як раз, коли хочеться додати ще трохи. У цей момент другий електромотор приходить на підмогу, а бензиновий агрегат потужністю 84 к.с. з робочим об'ємом 1,4 літра і раніше діє. У даній системі Voltec присутні аж три зчеплення.

Як тільки заряд батареї закінчується, в роботу включається бензиновий двигун: він приводить в рух допоміжний електромотор, який, в свою чергу, постачає електрикою основний електричний двигун, який продовжує «штовхати» автомобіль. На більш високих швидкостях або в ситуаціях, що вимагають більше тяги, бензиновий двигун самостійно включається в роботу системи, механічно сприяючи прискоренню, в той же час продовжуючи підживлювати електрикою основний електромотор.

батареї тестів


Нещодавно ЕРА оприлюднив офіційні дані Chevrolet Volt. Його бензиновий мотор витрачає 6,3 л на 100 км, електричний агрегат - 36 кВт на 160 км, а його запас ходу на одному заряді батареї становить 56 км. Але ця інформація не особливо корисна в даній ситуації, оскільки аналогічних даних по Prius PHV агентство не опублікувало. Ну і добре. Ми самі все випробуємо і заміряємо. Можливо, отримані нами дані не співпадуть повністю, але ми проженемо обидва автомобілі по одному і тому ж маршруту в однакових умовах, так що ці дані будуть, принаймні, можна порівняти. Так що приступимо.

Витрата бензину ми вимірювали, прогнавши обидва автомобілі по нашому маршруту з вбраними батареями - стандартний прийом. Витрата електроенергії ми вимірювали на спеціальній дільниці маршруту за допомогою спеціального приладу, що визначає кількість витрачених кіловат-годин при подальшій зарядці батареї.

Наші результати виглядають наступним чином:

Витрата електроенергії в режимі EV (використовується тільки електротяга):
Volt - 39,0 кВт-год на 160 км
Prius PHV - 23,2 кВт-год на 160 км

Витрата палива в режимі HV (гібридна тяга):
Volt - 7,56 л на 100 км
Prius PHV - 4,98 л на 100 км

Запас ходу на одному заряді батареї в режимі EV:
Volt - 54,5 км
Prius PHV - 23,5 км

При однаковій манері їзди наш Prius PHV витратив на 34% менше палива в змішаному режимі, і на 41% менше електрики в режимі EV, ніж Volt.

Фактор практичності і деякі висновки

Кілька наших редакторів живуть більш ніж в 80 км від офісу, а тому розглядають plug-in гібриди з позиції того, що ці автомобілі можуть проїхати більше 160 км на одному заряді. General Motors ж, навпаки, особливо акцентує приналежність Volt до класу електромобілів: він може бути таким, але не постійно.

Так, якщо ці машини не є електромобілями на всі 100 відсотків, то до якого класу можна віднести ці гібридні авто, які можна заряджати від розетки? На щастя, Товариство автомобільних інженерів розробило таку річ, як фактор практичності, що допомагає вирішувати завдання, подібні до нашої. Не варто, однак, сприймати фактор практичності як щось, що можна висловити в цифрах: слово «корисність» тут має на увазі тут енергоємність, тобто витрата електроенергії.

Якщо говорити простіше, то фактор практичності відображає очевидне: чим більше у електромобіля запас ходу на одному заряді батареї, тим більше він проїде кілометрів в режимі EV. Цей фактор заснований на математичних підрахунках і статистичних викладках, хоча в підсумку все зводиться до рівняння.

У випадку з Volt з його 54,5 км на одному заряді означають, що він може використовуватися в електричному режимі 57% часу, тоді як 23,5 км Prius переводяться в 31%. Саме ці дані ми будемо використовувати при підведенні підсумків порівняння.

У перший рік Chevrolet Volt буде продаватися обмеженими партіями. Тому замість загальнонаціональних цін на електрику і паливо ми візьмемо середні ціни тих регіонів, де він надійде в продаж: штати Каліфорнія, Коннектикут, Мічиган, Нью-Джерсі, Нью-Йорк, Техас, а так же Вашингтон.

Вартість електрики, кВт-год: 15,8 цента

Вартість бензину: 78 центів за літр палива марки «регулар», 85 центів за літр палива марки «преміум» (саме таким рекомендовано заправляти Volt).

Беручи за середній пробіг 24 000 км - близько 2 000 км в місяць - ми підрахували витрату обох видів палива та вичслілі розмір щомісячних витрат на паливо:

Chevrolet Volt - $ 99,87
Toyota Prius PHV - $ 68,24

Можна поглянути на це з іншого боку: якби витрачали таку суму в місяць на те, щоб заправляти звичайним бензином звичайний автомобіль, який витрата повинен був би бути у цього авто, щоб проїхати ті самі 2 000 км в змішаному режимі? Це називається витрата палива, заснований на його вартості.

Chevrolet Volt - 6,35 л / 100 км
Toyota Prius PHV - 4,35 л / 100 км

Думаю, ви помітили, що наші теоретичні 6,35 літра в випадку з Volt «трохи» відрізняються від заявлених виробником 3,92 літрів. Це тому, що ЕРА не враховує вартість палива при конвертації витрати електрики в витрата палива.

Все це, звичайно, дуже цікаво для вчених, але в реальному світі електрику і бензин є незалежними один від одного джерелами енергії, їх вартість розраховується по-різному, що робить оцінки і підрахунки ЕРА у випадку з автомобілями, які працюють на комбінованої тязі, абсолютно безглуздими . Ми вважаємо, що запропонована нами схема розрахунку куди реалістичніше.

Як вони їдуть?

Оскільки це традиційний порівняльний тест, ми відігнали обидва автомобілі на наш тестовий трек. Chevy Volt, незважаючи на «додаткові» 170 кг на борту, виступив на рівних з Toyota Prius PHV. Перед тестом обидва автомобілі заряджалися від розетки всю ніч, а значить, вийшли на старт з повністю зарядженими батареями. Для Prius PHV це не зіграло ніякої ролі, оскільки, як ми пояснювали раніше, двигун запускається тільки коли потрібно щось на зразок дуже різкого і швидкого старту. Класичний розгін з місця до сотні зайняв 10,1 с, чверть милі була пройдена за 17,4 секунди, швидкість на фініші склала 128 км / год - цілком можна порівняти зі звичайним Prius, який ми тестували. Спочатку ми перевіряли Volt в повністю електричному режимі, але в підсумку він поїхав швидше після того, як наш водій витратив весь запас батареї, задіявши тим самим бензиновий мотор. Це дало перевагу в 0,2 секунди і прибавку в 6,5 км / год до швидкості на фініші: Volt на електротязі розігнався до 100 км / год за 9,0 секунди, а квотер пройшов за 16,6 секунди, розігнавшись на фініші до 137,5 км / ч.

У тесті на бічне прискорення Volt вирвався вперед, якщо настільки незначний розрив в результатах можна вважати лідерством - 0,75g у Prius PHV і 0,77g у Volt. Правда, на слаломі відставання Prius збільшилася, оскільки йому вдалося розігнатися лише до 92,7 км / год, що досить блідо виглядає на тлі 96,9 км / год, досягнутих Volt.

Результати Volt в тесті на повну зупинку зі швидкості 100 км / год - 37,79 м - здаються посередніми, оскільки попередній Prius, який побував на нашому полігоні, зробив те ж саме за 35,69 м. Але Prius PHV важить на 170 кг більше свого попередника, а їздить при цьому на тих же тонких покришках розмірністю 195/65 R15 - в результаті, його результат склав всього лише 39,62 м.

Виїжджаємо на вулицю

Навіть з боку можна помітити, наскільки по-різному їдуть ці двоє на невисоких швидкостях, не дивлячись на те, що їх підвіски досить схожі: підвіска Макферсон спереду і багатоважільна - ззаду. Chevy Volt, будучи на 6 см нижче, на 5 см ширше, і маючи більш широкі покришки Р215 / 55 R17, буквально прикутий до дорожнього полотна на високих швидкостях і дуже впевнений в будь-яких поворотах реальних доріг. Електричний підсилювач, на жаль, не забезпечує керма остаточно інформативності, і все ж він набагато «живіший», ніж у Prius.

Позитивне враження від управління сімейним автомобілем для поїздок на невеликі відстані ще більше посилюється плавністю його ходу, винятковою безшумністю роботи, по крайней мере, до того моменту, коли запас батареї вичерпується і в роботу включається бензиновий мотор. Але навіть в такі моменти в салоні Volt набагато тихіше, завдяки гарній шумоізоляції.

Правда, в непередбачуваному потоці міського руху і на горбистій місцевості двигун іноді «губиться», особливо коли йому доводиться працювати в більш високому діапазоні оборотів, ніж очікувалося, тобто понад 2000 - часто при русі накатом, ніби він тільки й чекає моменту виключити з робочого процесу електроніку при наступному прискоренні. На високих швидкостях чується легке побрязкування, що змушує гадати, чи не є це звуком роботи допоміжного мотора.

Наш Prius ж, навпаки, якийсь непевний, більш нервовий і «натягнутий», особливо на швидкісних шосе. Він виглядає більш високим і «худорлявим», і це багато в чому відображає те, як він їде. Епітет «легкий» не в змозі повною мірою охарактеризувати його кермо.

Не можна назвати його і абсолютно безшумним, оскільки система Prius Hybrid Synergy Drive видає цілу палітру різних звуків: тут і стогони, і бурчання, і клацання. Шанувальники гібридних авто можуть закрити на це очі, виправдовуючи це тим, що ці звуки означають якусь діяльність, але ми вважали за краще б не чути взагалі нічого.

салонна лихоманка

Інструментальна панель Volt, оснащена кольоровим дисплеєм, приваблива і функціональна, а ось про центральну білої злегка світиться консолі цього не скажеш. Сенсорне управління тут є, безсумнівно, технічним проривом, але маса однакових за розміром і кнопок, розташованих щільними рядами, збивають з пантелику - їх важко розрізнити. Втім, багато хто з нас користуються комп'ютерною клавіатурою не один десяток років, але як і раніше іноді нишпорять в пошуках потрібної клавіші.

Наша стійка неприязнь до центральної панелі Prius, де розташовуються основні прилади, нікуди не поділася, думаю, не варто говорити про це ще раз, і ми всі так само вважаємо, що кнопка для вибору режиму «Парковка» не повинна бути винесена окремо. Але, незважаючи на вищесказане, простора передня консоль проста у використанні, кнопки на ній вдало згруповані відповідно до функцій, якими вони покликані управляти.

Обидва автомобілі мають достатньо простору як для ваших ніг, так і над головою, але наші водії, знову ж таки, вважали за краще Volt, що пропонує більш зручну водійську позицію, більше простору для його плечей і телескопічну регулювання рульової колонки.

У той же час більш висока лінія даху Prius і його трохи довша база забезпечують масу вільного місця в задній частині салону і щедрий багажник (577 л проти 300 літрів у Volt), що пояснює популярність цієї моделі серед таксистів. Наші рослі колеги відзначили, що у Volt досить тісне заднє сидіння - їм нікуди було подіти ноги, та й дах «тиснула» - так що навряд чи Volt зможе стати зіркою візництва.

До того ж, Volt зможе відвезти лише чотирьох, оскільки його Т-подібна батарея проходить якраз між двома задніми сидіннями. Проте, задні сидіння досить зручні, а люк в задню частину виглядає свіжо, ми все ж маємо сумнівів в практичності такого рішення, оскільки в багажнику немає системи фіксації вантажу, та й дорожній шум проникає в салон.

Так скільки ж вони коштують?

Вартість нашого Chevrolet Volt починається з $ 41 000, включаючи вартість доставки до дилерського центру. Навігаційна система у цього автомобіля стандартна, але також він оснащений шкіряними сидіннями, камерою заднього виду і полірованими алюмінієвими литими дисками, що в підсумку збільшує його вартість до $ 43 685.

Не варто забувати і про те, що ємність батареї Volt, 16 кВт, забезпечує покупцеві максимальну компенсацію податку - $ 7 500, а це знижує його вартість до $ 36 185. Добре, звичайно, але все ж чимало.

Ціна на Toyota Prius у нас, на жаль, лише приблизна, оскільки технічно це демонстраційна модель, ще не надійшла в продаж. Ми взяли за основу вартість звичайного Prius і додали до неї заявлену Toyota вартість системи PHV - $ 4 000. Це збільшує базову вартість до $ 28. 560, до того ж навігаційна система в разі Prius є додатковою опцією, так що приблизна ціна тестованого нами Prius PHV складе близько $ 30 590.

Купуючи Prius PHV, ви так само можете розраховувати на державну підтримку, але більш скромна ємність його батареї (5,2 кВт) означає, що вам компенсують лише $ 2 917. Це знизить його теоретичну вартість до $ 27 673, тобто в результаті він обійдеться на $ 8 500 дешевше Volt.

Правда, в цьому році (першому для моделі) Chevrolet планує продати всього 10 000 таких автомобілів, так що в охочих їх придбати дефіциту не буде, навіть всупереч досить високу вартість. До того ж, ви не зможете заощадити ці $ 8 500, купивши Prius PHV, оскільки його просто немає в продажу.

Ми вже передчуваємо швидкий матч-реванш

Той факт, що Prius PHV поки не існує, є тією самою останньою краплею, яка схиляє чашу терезів на користь Chevrolet Volt. Це гібрид, який можна заряджати від звичайної розетки, та й в цілому це хороший автомобіль. Якщо їхати вам недалеко, і ви зазвичай не поспішайте, то зможете спростувати всі існуючі упередження і використовувати режим EV практично постійно. Але найголовніше, що Chevy Volt вже проводиться, і його можна набути вже зараз.

Більш того, в 2012 році ми очікуємо доопрацювання і поліпшення. Здається, почати варто з залізного блоку 1,4-літрового мотора і його пристрасті до бензину класу «преміум». Зміни в цій області значно поліпшать картину в цілому.

Toyota стверджує, що Prius PHV вийде на ринок, але не раніше 2012 року, тобто через рік. На той час він буде моделлю 2013 року. Також Toyota натякає на те, що будуть враховані уроки, отримані в ході випробування моделі 2010 року, так що виробнича модель повинна бути сильніше за одним або навіть кількома параметрами.

Відсутність «повідця» і імунітет до дальності ходу гібридів PHV для багатьох з нас є тими самими, вирішальними, аргументами при виборі між електромобілем і гібридом. І на даний момент, Chevrolet Volt є єдиним гравцем в цій лізі.

Альтернативна думка

Технічний редактор Джейсон Кевенай:

Вартість експлуатації є важливим параметром, коли мова йде про гібриди, заряджатимуться від розетки, таких як Chevrolet Volt and Toyota Prius PHV. Але він не єдиний.

Ці машини будуть купувати різні люди. Спочатку це будуть шанувальники представлених технологій і екологічно свідомі громадяни, для яких низька вартість утримання є скоріше виправданням, ніж потребою. Потім моделлю зацікавляться рядові споживачі, для яких важливі простота, практичність і економічність. І ось тут можливі два варіанти - або автомобіль сподобається, або здасться безглуздим.

Серед всіх аспектів, які розглядає людина, який отримує гібридний автомобіль з системою plug-in, є один загальний для всіх - як управляти таким автомобілем. І ось тут у Volt незаперечну перевагу перед Prius. Toyota Prius тихий, у нього просторе заднє сидіння і сама огидна керованість серед сучасних автомобілів. Ніякої інформації на кермі. Синтетичні гальма. Невпевнено прискорення. Він абсолютно нецікавий для водія.

Найпростіше було б викреслити сказане вище з обговорення динамічних характеристик автомобіля. Але ті, хто розбирається в машинах, вважають, що автомобіль, що не дає своєму водієві інформацію про те, що відбувається на дорозі, не може забезпечити йому впевненості. А впевнений водій - це безпечний водій, що вкрай важливо для інших водіїв на будь-якій дорозі.

Volt ні в якому разі не є спортивним автомобілем, і навіть навколоспортивних, але він, принаймні, забезпечує деяке зусилля на кермі, нехай і невелике, в ньому відчувається готовність до поворотів і здатність підтримувати обрану водієм швидкість (в межах розумного, звичайно ж ), але ж це і є впевненість. Саме ці якості кожен з нас прагне отримати, свідомо чи на підсвідомому рівні.

Саме ці якості кожен з нас прагне отримати, свідомо чи на підсвідомому рівні

підсумки тесту ВагаChevrolet VoltToyota Prius PHV

Суб'єктивний рейтинг 2.5% 83.3 66.7 Рейтинг «Треба брати!» (Який з автомобілів з точки зору редакції краще для середньостатистичного покупця в цьому сегменті машин) 2.5% 50.0 100.0 Оцінка за 28 заздалегідь обумовленим пунктам (від характеристик двигуна до зручності задніх сидінь) 20% 70.4 68.8 Оснащення 20% 66.7 58.3 їздові якості 15% 100.0 75.2 Витрата палива 20% 70.8 82.9 Ціна 20% 39.3 48.6 Загальний рахунок 100% 67.8 67.2 Підсумковий рейтинг 1 2

2 Підсумковий рейтинг 1 2

Чи існує рішення даної проблеми?
Так, якщо ці машини не є електромобілями на всі 100 відсотків, то до якого класу можна віднести ці гібридні авто, які можна заряджати від розетки?
Як вони їдуть?
Так скільки ж вони коштують?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов