Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Порівняння Mercedes C180 з BMW 320I EDE і Audi A4 TFSI

  1. Класика жанру і її конкуренти
  2. BMW відмінно вміє економити і краще на трасі
  3. Нова технологічна пневмопідвіска Mercedes коштує дорого, але зате має відмінну якість
  4. об'єктивний результат

Наша сеть партнеров Banwar

Німецький бренд вніс в мерседесовській С-клас нову грань безпеки і інтелекту. Audi A4 і BMW 3, які залишають своїх конкурентів далеко позаду, явно пасують перед новим Мерседес С-класу. Чи достатньо у цих автомобілів переваг, для того щоб впевнено змагатися з новинкою, дізнаємося з нашої статті, де представлений порівняльний огляд автомобілів Мерседес С 180, БМВ 320i і Ауді А4? Німецький бренд вніс в мерседесовській С-клас нову грань безпеки і інтелекту

Порівняння Мерседес С 180 з БМВ 3 і Ауді А4

Класика жанру і її конкуренти

Сьогодні S-клас знову змістив технологічну межу можливостей і з плином часу вона все частіше і частіше починає змінюватися. Ці слова були сказані не ким-небудь, а головним босому автоконцерну Мерседес Дітером Цетше, який вирішив охарактеризувати флагман свого автопрому. Звичайно, об'єктивно хоч клас і не є Мерседесом-бестселером, але для кожного автомобільного бренду збереження свого обличчя має надзвичайно важливе значення, тим більше в сучасних умовах конкуренції.

Звичайно, об'єктивно хоч   клас   і не є Мерседесом-бестселером, але для кожного автомобільного бренду збереження свого обличчя має надзвичайно важливе значення, тим більше в сучасних умовах конкуренції

Автомобіль Мерседес С 180

Але клас С - це досконалої інший рівень. щорічно автомобілі З-класу набувають сотні тисяч клієнтів. З-клас сьогодні є головним прибутковим сегментом виробництва, тим самим гарантуючи компанії не тільки стабільний фінансовий стан, але також і її економічне зростання. У зв'язку з цим на моделі С-класу покладаються великі надії. Яка реальна ступінь конкуренції сьогодні на практиці в цьому класі?

Останні роки автомобільний концерн Мерседес збільшив випуск компактних автомобілів, які вже встигли завоювати міжнародну довіру клієнтів. Віддані шанувальники Мерседес не завжди задоволені деякими відхиленнями від характерного стилю, який змінюється все частіше з метою розширення частки на світовому автомобільному ринку. Зокрема, вартість автомобіля марки Mercedes відома на весь світ, проте, жорстка підвіска і нерідний двигун Reno явно не до місця. Така стратегія виробництва не зовсім виглядає переконливо і дуже багатьом фанатам Мерседес просто не до душі.

Власники мерседесів в один голос твердять, що вкрай стурбовані новим вектором розвитку компанії. У зв'язку з цим компанія позбавила зберегти базовий дизайнерський вектор С-класу, який вже давно припав всім до душі. З-клас Mercedes представляє собою відмінну комфортність і бездоганну ступінь безпеки . Чи вистачить цих переваг, щоб здолати BMW 3 і Audi A4?

Салон автомобіля Мерседес С 180

Зсередини салон нового Мерседеса С-класу має рівень комфортності не нижче, ніж у лімузина . У розкішності салону всі автомобілі С-класу є абсолютними лідерами, так як їм ніхто не здатний надати в цьому сегменті конкуренцію. Причому всередині салон хоч і розкішний, але виконаний в класично строгому дизайнерському стилі. Звукоізоляція автомобіля Мерседеса на відмінному рівні, втім, як і якість збірки, яка не може викликати жодних нарікань. Плюс до всього крісла переднього ряду мають повноцінну регулювання і є надзвичайно комфортабельними, а сам передній ряд має найбільшу кількість вільного місця серед всіх своїх конкурентів. Задня частина салону, на жаль, не відрізняється підвищеним ступенем місткості. Порівняно зі своїм попередником С-класу, в цілому довжина автомобіля була збільшена на 10 см і склала 4,69 метра. Між іншим, кузов має на 7 см велику довжину, ніж у прямого конкурента BMW 3. Варто також відзначити, що задня частина салону БМВ 3-ї серії має трохи більший обсяг порівняно з новим Мерседесом С-класу.

Салон автомобіля БМВ 3

інтер'єр автомобіля BMW

«Трійки» дійсно дуже сильно насторожує. Пластикова обробка салону виглядає не зовсім привабливо, а її вартість вкрай невисока. До самої ж збірці претензії відсутні. БМВ "трійка" має набагато кращою ергономікою, яка на перший погляд здається практично ідеальною. Незважаючи на численну функціональність в управлінні ергономікою, з нею зможе розібратися навіть той власник, який ще не до кінця опанував управлінням гаджета. Головний елемент управління представлений шайбою-пультом, саме ж меню програмного забезпечення строго структуровано і добре впорядковано, що дозволяє відразу розібратися, що до чого.

У сфері мультимедіа З-клас Мерседеса впевнено займає лідируючу позицію, що правда в області програмного меню злегка програє, так як іноді трапляються невеликі затримки. Система Comand вимагає трохи часу для звикання, щоб адаптуватися в управлінському процесі. Згодом управління меню буде відбуватися машинально і без зациклення. Це дуже зручно, так як власник зможе фактично підсвідомо управляти ергономікою і при цьому не відмовитися в тонкощі контрольованого процесу.

Салон автомобіля Ауді А4

Ергономіка автомобіля Audi A4 дуже сильно відстала і знаходиться далеко позаду своїх конкурентів. Сам інтер'єр автомобільного салону не виглядає сучасно, а клавіші управління дуже часто розташовані далеко не оптимальним чином. Рукописний ввід необхідного адреси навігаційна система Audi A4, на жаль, також не підтримує. Графічна складова меню виглядає вкрай застаріло, сама ж структура виконана досить-таки непогано і багато в чому нагадує меню Мерседеса С-класу.

BMW відмінно вміє економити і краще на трасі

Сьогодні масштаби дайнсайзінга були в корені змінені. Mercedes C180 і BMW 320 оснащені двигуном об'ємом 1,6 літра з турбонадувом. Незважаючи на те що обсяг турбомотора Ауді на 200 кубічних сантиметрів перевищує БМВ, максимальна потужність їх моторів є абсолютно однаковою.

Технічні дані Марка автомобіля: АУДІ БМВ МЕРСЕДЕС Тип двигуна / розташування: 4 циліндри в ряд, турбо / попереду подовжньо: 4 циліндри в ряд, турбо / попереду подовжньо: 4 циліндри в ряд, турбо / попереду подовжньо: Кількість клапанів / розподілвалів: 4 на циліндр / 2 4 на циліндр / 2 4 на циліндр / 2 Привід ГРМ: ланцюг ланцюг ланцюг Робочий об'єм, см3: тисячі сімсот дев'яносто вісім 1 598 тисячу п'ятсот дев'яносто п'ять кВт (к.с) при об / хв: 125 (170) 3800 125 (170) 4800 115 (156) / 5300 Нм при об / хв: 320/1400 250/1500 250/1200 Макс.швидкість, км / год 230 230 223 КПП: 6МКПП 8АКПП 7АКПП Привід: передній задній задній гальма: диск / диск диск / диск диск / диск розмір коліс: 225 / 50R 17 Y 205/50 R 16 W 225/45 - 245/40 R 18 Y витрата л / 100 км: 7,4 / 4,8 / 5,7 7,3 / 4,4 / 5,4 6,8 / 4,6 / 5,4 обсяг бака, л: 63 60 66 Паливо: АІ-95 АІ-95 АІ-95 обсяг багажника, л 480 480 480 Довжина / ширина / висота, мм: 4701 / 1826-2040 / 1427 4624 / 1811-2031 / 1428 4686 / 1810-2020 / 1 442 Маса, кг: 1510 1 485 1507

На папері, в принципі, все седани мають відносно невелику ступінь потужності, однак, на практиці її більш ніж достатньо. Автомобіль BMW оснащений найбільш продуктивним мотором. Його швидкість розгону ненабагато вище, ніж у автомобіля Audi або Mercedes. Хоч і Ауді має на 70 Нм більше крутного моменту, однак, це не віднімає переваги у БМВ. Візуально, сидячи всередині салону автомобіля BMW, складається враження, що швидкість розгону дійсно вище. сам же двигун цього автомобіля стабільно функціонує в усіх навантажувальних режимах. Правда, під час пересування 1,6 літровий мотор видає чимало шуму і досить-таки помітно вібрує, що часто для двигуна такої потужності не є характерною ознакою.

Тест-драйв автомобіля Mercedes C180:

З моторами взагалі парадокс виходить в плані шумності. Мотор Мерседеса починає видавати сильний шум під час натискання на педаль газу, а прискорення відбувається з невеликим і малопомітним запізненням. Високі обороти двигуна Mercedes відчутно доносяться в салон, не дивлячись навіть на надзвичайно високий ступінь ізоляції. Однак, під час плавного, спокійного і гармонійного пересування двигун функціонує фактично безшумно.

Мотор Audi представлений 4-ма циліндрами і на трасі функціонує практично безшумно, в цьому сегменті впевнено випереджаючи своїх прямих конкурентів. Бурчання двигуна чутно мало і сам звук досить приємно сприймається слухом. Моторний відсік має відмінну ступінь шумоізоляції.

Тест-драйв автомобіля Audi А4:

З точки зору функціональних можливостей двигун і трансмісія Ауді програє своїм безпосереднім конкурентам. І це багато в чому завдяки механічної трансмісії . Якщо навіть стояв варіатор Multironic, який встановлюється на седани Ауді та славиться своєю повільністю дій, це б не тільки не врятував ситуацію, а також і посилило його.

Об'єктивно, механічна коробка Audi функціонує на відмінно, проте, конкуренти оснащені гідродинамічним «автоматом», який функціонує набагато більш ефективніше. сама ідеальна коробка у БМВ, яка має вісім ступенів і функціонує чудово: реагує на інформацію, що надходить команду миттєво, а змусити її стихнути на практиці майже неможливо. Слідом йде семиступінчастий "автомат" Мерседеса, який ідеально функціонує лише при помірних оборотах двигуна. Як тільки порушується гармонія пересування, мерседесовській «автомат» починає довго думати і видавати малопомітні поштовхи.

Тест-драйв автомобіля BMW 3:

Об'єктивно БМВ має найкращу агрегатную пару, яку представляють двигун і трансмісію. Цікава особливість BMW «трійки» полягає в рівні витратності палива , Який є найменшим і на півлітра випереджає в цьому показнику своїх безпосередніх конкурентів.

Нова технологічна пневмопідвіска Mercedes коштує дорого, але зате має відмінну якість

Саме автоконцерн Mercedes є першовідкривачем підвіски для автомобілів середнього класу. Існують вагомі підстави вважати, що С-клас чекає новий успіх, так як в сфері комфортабельності Мерседес закріпив за собою впевнене лідерство. Оскільки ця риса є найбільш характерною для німецького автоконцерну Мерседес, підвіска настільки якісно функціонує, що навіть суттєві дорожні нерівності практично не позначаються на становищі кузова в просторі, і це дозволяє не відчувати дорожні вібрації під час поїздки. Це твердження можна застосувати для автомобілів С-класу, які мають 18-дюймові шини.

Правда, пневмоподвеску Мерседеса не можна назвати ідеальною і частина нерівностей дорожнього полотна через невелику вібрацію доносяться в салон автомобіля . Оскільки шини мають низький профіль, заїзд на глибоку яму відразу ж відчувається. Пневмопідвіска і найбільш простий варіант екстер'єру обійдеться в 3269 євро, що для цього класу автомобілів є дуже дорогим задоволенням.

Підвіску БМВ «трійки» не варто передчасно списувати з рахунків. Комплектація «Трійки» Efficient Dynamics Edition має вузькі покришки, які адаптовані під дорожні нерівності. Вузькі покришки злегка зменшують ступінь керованості і знижують спортивний характер автомобіля. Плавність підвіски BMW 3-ї серії практично не поступається своєму прямому конкуренту Мерседесу С-класу, до того ж вона коштує всього лише 1400 євро. З трьома пасажирами підвіска БМВ справляється на ура, а от з чотирма вже починає відчуватися якась ступінь грубуватості в поведінці. Особливо відчутно страждає задня вісь автомобіля.

Audi в змаганні підвісок давно відстала від своїх прямих конкурентів. Об'єктивно підвіска Audi хороша, однак, до позначки «відмінно» не дотягує навіть апріорі. В цілому Ауді має спортивний характер і виконаний в найбільш жорсткому стилі, порівняно з БМВ або Мерседесом. У крутих швидкісних поворотах Audi A4 заносить в сторону і спостерігається деяка ступінь ковзання, тому ступінь керованості не дотягує хоча б до нижньої межі рівня своїх конкурентів.

об'єктивний результат

Підсумкові бали марка автомобіля: МАКСИМАЛЬНИЙ БАЛ БМВ МЕРСЕДЕС АУДІ КУЗОВ місце спереду: 20 16 17 16 місце ззаду: 20 15 13 11 відчуття простору: 10 6 6 6 місткість багажника: 20 12 12 12 трансформованою: 10 0 0 0 вантажопідйомність: 10 6 6 6 маса буксір.пріцепа 5 1 4 3 оглядовість: 15, 12 12 12 якість збірки: 20 17 19 18 функціональність: 10 9 9 9 системи безпеки: 10 5 6 4 РЕЗУЛЬТАТ 150 99 104 97 ДВИГУН І ТРАНСМІСІЯ Прискорення: 15, 12 10 11 еластичність: 20 15 13 13 Макс.швидкість 5 3 3 3 Плавність мотора: 15 11 11 12 чуйність: 10 6 5 6 трансмісія: 20 19 16 14 тестовий витрата: 30 25 24 23 запас ходу: 1 0 Народився 6 6 5 РЕЗУЛЬТАТ 125 97 88 87 КОМФОРТ Посадка в салон 5 4 4 4 Положення на сидіння: 15 14 14 13 крісла спереду: 20 17 17 18 крісла ззаду: 10 6 6 7 ергономіка: 10 9 8 8 підвіска: 25 21 23 18 шумоізоляція: 10 7 9 9 загальний рівень шуму: 15, 11 13 12 оснащення для комфорту: 15, 6 9 5 штатна мультимедіа: 10 9 10 7 допоміжні системи 5 4 5 3 кондиціонування: 10 5 5 5 РЕЗУЛЬТАТ 150 113 123 109 ДИНАМІКА ходові якості 20 17 18 17 ефективність систем безпеки: 15 14 14 14 рух по прямій: 10 9 10 10 маневреність: 20 17 16 16 управління: 20 18 18 16 стійкість в поворотах: 10 8 8 6 діаметр розвороту: 10 5 5 4 гальмівної шлях: 20 13 18 16 РЕЗУЛЬТАТ 125 101 107 99 ОЦІНКИ ЗА ТЕСТ 600 446 454 424 ВИТРАТИ Ціна: 40 18 13 24 Перепродаж: 20 16 12 10 Страхування 5 4 4 4 Техобслуговування: 15, 8 8 10 Гарантія 10 5 2 4 Опції: 10 7 6 7 РЕЗУЛЬТАТ 100 58 45 59 ПІДСУМКОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ 700 504 499 483 ПОЗИЦІЇ 1 2 3

Сьогодні Мерседес С-класу займає лідируючу позицію в середньому класі преміум-сегмента. Це обумовлено тим, що автомобільний концерн Meredes вирішив зробити акцент на своїх одвічних класичних якостях. З-клас є взірцем не тільки комфортабельності і стильності, але також і інтер'єрної розкоші. Якщо взяти до уваги вартість і деякі інші параметри, то БМВ «трійка» займає перше місце. Якщо ж не брати цей показник до уваги, то лідерство за Мерседесом, незважаючи на оцінки. BMW в цілому має більш привабливий зовнішній вигляд, що в деякій мірі пояснюється характерними агресивними рисами спортивного стилю. Перевага Audi A4 полягає також в її вартості, але рівень технологічності дуже сильно відстав, і ціна не може врятувати ситуацію.

Кращі ціни і умови на покупку нових авто

Кредит 6,5% / Розстрочка / Trade-in / 98% схвалень / Подарунки в салоні

Яка реальна ступінь конкуренції сьогодні на практиці в цьому класі?
Чи вистачить цих переваг, щоб здолати BMW 3 і Audi A4?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов