- Відгук Mazda 5 2.0 (Мазда 5) 2008 Частина 2 Автор огляду: Freakjam Оцінка: 4.4 з 5 І знову здрастуйте!...
- Відгук Mazda 5 (Мазда 5) 2008
- Відгук Mazda пікап (Мазда Біті-50) 2008
Відгук Mazda 5 2.0 (Мазда 5) 2008 Частина 2
Наша сеть партнеров Banwar
Автор огляду: Freakjam Оцінка: 4.4 з 5
І знову здрастуйте!
Вирішив нарешті розставити всі крапки над i і підвести підсумок володіння (експлуатації) автомобіля Mazda 5.
За час між минулим і нинішнім відкликанням мені довелося з'їздити на ній на досить великі відстані і оцінити весь її функціонал. До яких, власне кажучи, висновків я прийшов ...
Слабкі сторони:- Залишає відчуття незадоволеності
Читати повністю
{ReviewFromUser.content | raw}
приховати
Автор огляду: freakjam
Відгук Mazda 5 2.0 (Мазда 5) 2008
Автор огляду: Freakjam Оцінка: 4.8 з 5
Придбання даного автомобіля було самоціллю! До неї був щасливим володарем Mazda 626 (1993). За час експлуатації 626 з нею не намучився, тому при виборі нового б / у автомобіля дивився тільки на Mazda. Саме хотілося 5 модель. Облазив багато форумів / сайтів (в тому числі і цей). Засіла в голові (хоча багато хто намагався мене відговорити від покупки настільки місткого авто, коли моя сім'я - це дружина і я). Великого вибору на ринку не представлено: при виборі важко, в потоці - приємно :). На ринку було всього 2 екземпляри неабияк втомилися. На оголошеннях в основному дизельні моделі. Хотів бензин на 2 літри і 7 місць. Заради однієї такої модифікації і поїхав в інше місто. Стала моєю! Захоплення і свинячого вереску було сила-силенна: і динаміка тобі (природно в порівнянні з 626), і дизайн сучасний привабливий. Ну і навороти мінімальні: клімат, підігрів сидінь передніх і парктроник задній. Так як купував взимку відразу зміг оцінити її можливості в умовах снігу і ожеледі: система стабілізації працює чітко, не дає машині можливість з'їхати з потрібною траєкторії руху. Прогрівається салон дуже швидко, підігрів через хвилин 5 можна і зовсім відключати, тому що стає занадто спекотно. Щітки двірників теж працюють достойно: є кілька варіантів настройки. Щось сумбурно викладаю. Трохи конкретики. І так ...
Двигун: надійний атмосферне дволітровий бензин про шістнадцяти клапанах. 146 к.с. В силу того, що 2 літри, можу не стояти багато на прогріванні, а відразу поїхати без смикань. Якщо комусь хочеться динаміки, то ви не за адресою. Цю машину варто розганяти плавно. Якщо хочете режим «спорт», то приготуйтеся слухати завивання двигуна без відчутного і швидкого прискорення. Але зате на трасі вона чудова: їде собі покладені 120 км / год і при обгонах впевнено почуває себе. Двигун масло не їсть. Зате бензин дуже навіть: зима - 12-13 л; літо - 10-11 л (міський цикл). По трасі - 8 л.
Трансмісія: ну тут все чітко! Промахнутися не вдасться. Перша коротка, довжина решти п'яти залежить від водія :)
Слабкі сторони:- Лакофарбове покриття
- Чи не для перевезення великих габаритів. Той же велосипед гірський ледве влазить, а якщо два - то тільки зі знятими колесами (ну а заради години поїздки на велосипеді удвох мало хто буде знімати колеса)
- ненажерливість мотора
Читати повністю
{ReviewFromUser.content | raw}
приховати
Автор огляду: freakjam
Відгук Mazda 5 (Мазда 5) 2008
Автор огляду: Оцінка: 4.5 з 5
Місяць тому поміняв 3-х річний Тойоту Матрикс на 2008-го року Мазду5. Відразу обмовлюся, що мова йде про американську версії, яка відрізняється від європейської більшим двигуном і іншими комплектаціями трима.
купив найдешевшу версію Спорт (ціну називати не буду, щоб на засмучувати читачів).
У комплектацію Спорту входило - двигун 2.3, автомат, заводський боковий обвіс, клімат-контроль, все подушки, литі колеса на 17. Як видно на фото, на ній немає противотуманок і їх планується поставити. На американській версії немає середнього сидіння в другому ряду і тому машина 6-місцева. Що, загалом-то, не актуальне - хто на цьому середньому сидінні може сісти я не дуже уявляю. Зате місця в середньому ряду більш ніж достатньо, навіть коли на останньому ряду хтось сидить і сидіння зрушене трохи вперед.
По третьому ряду - природно, там не так багато місця що б людина середнього чоловічого зросту відчував себе комфортно в більш ніж годинної поїздки. Але, давайте тверезо, як часто ми возимо в машині більш ніж чотирьох. Зовсім рідко. Якщо раптом таке трапляється, то третє сидіння дуже гарне рішення проблеми. Я якось їхав годин 5 на третьому сидіння в Додж Дуранго - воно менше маздовского і ось я перед вами - живий і красивий.
На машині стоять прості задні ліхтарі без світлодіодних ламп. Для того, що б їх мати треба було доплатити штуку і отримати, крім ліхтарів, - люк, противотуманки, шкіряне кермо і рукоятку автомата.
Мене задушила жаба, тим більше, що з досвіду попередніх років зрозумів що люк марний. Натуральна шкіряна обмотка коштує 50 басків, та ще перфарірованная і з комбінірованниміо квітами (підібрав під колір салону). Так ось, про задні ліхтарі - не знаю як кому, але мені не сподобався дизайн зі світлодіодами - виглядає як лампочки на магазині перед Новим Роком.
Сильні сторони:
Слабкі сторони:
Читати повністю
{ReviewFromUser.content | raw}
приховати
Автор огляду:
Відгук Mazda пікап (Мазда Біті-50) 2008
Автор огляду: Ollary Оцінка: 4.6 з 5
Починалося все просто. 1992 рік - прийшов з армії, хотілося машину, а не мотоцикл. Москвич-2140 ... Далі пішло ... Жигулі ... Волги ... Самари ... Форди ... БМВ та ін. Купував, ремонтував, продавав. Далі нюанси життя і бізнесу.
До 2008 р було Hunday Galloper II. Пробіг 100.000 км. На жаль, перестали випускати «чесні» позашляховики. Я маю на увазі раму, що не розрізні мости, блокування дифф. та ін. З остаткоФФ ... Land Rover (нога відвалитися в Москві по пробках), SSang Yong, Mazda BT-50. Ford Ranger?
Все зійшлося на Mazda BT-50. І не було моменту, щоб я пошкодував про свій вибір!
Слабкі сторони:- Дрібна електрика (лампочки)
- Дальня дорога не зручна заднім пасажирам
Читати повністю
{ReviewFromUser.content | raw}
приховати
Автор огляду: ollary
переглянути всі відгуки (4) 50. Ford Ranger?