Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Порівнюємо: Hyundai Verna, Kia Rio, Chery Fora

  1. Hyundai Verna
  2. ціни
  3. Hyundai Verna 1.4 5МКПП
  4. Chery Fora
  5. ціни
  6. Chery Fora 2.0 МКПП
  7. Kia Rio
  8. ціни
  9. Kia Rio 1.4 АКПП

Наша сеть партнеров Banwar

Ще зовсім недавно вважалося, що корейські автомобілі, практично не поступаючись європейським і японським аналогам, коштують менше - в тих же комплектаціях. А за аналогічні гроші можна придбати «корейця» більш високого класу.

Ці часи минули: автомобілі, вироблені в крихітній азіатській країні завоювали місце під сонцем ... І, схоже, вирішили не поступатися конкурентам і в сенсі ціни.

Тепер корейським шляхом йдуть китайські виробники, що пропонують машини, укомплектовані, за відносно невеликі гроші, досить щедро. Але що стоїть за цією щедрістю?

Ми взяли на тест три автомобілі - два корейських і один китайський - з досить непростими долями.

Hyundai Verna , З'явившись на російському ринку рік назад, збентежив ціною - та так, що на кілька місяців зник із салонів. Зараз новий дистриб'ютор Hyundai повернув машину дилерам, істотно змінивши прайс.

Kia Rio не став дешевше, хоча, можливо, варто було б. Продажі могли б бути більшими, але «кореєць» компакт-класу за 450 000 руб. ... Тим більше, коли поруч за ті ж гроші продається більше габаритна Spectra з того ж Іжевська ...

Chery Fora відіграє роль демпінгуючого ланки, пропонуючи більше (від комплектації до габаритів) за ті ж гроші. Проробивши шлях з Піднебесної до Калінінграда, автомобіль знайшов другу батьківщину, залишати яку не входить в його плани.

Hyundai Verna

зовні

На світовому сайті Hyundai автомобіля Verna немає. Але не варто думати, що його існування - сюрприз для південнокорейської компанії. Просто поки в Таганрозі сходить з конвеєра компактний Accent, нове покоління якого було вирішено назвати інакше.

Точно так же корейці надходять з Sonata: поки на «Тагазе» продовжують збирати попередню версію (нова в Росії іменується NF).

Зовнішність - не головне достоїнство Verna. Седан виглядає просто і непомітно: його немає за що хвалити; немає, правда, і особливих причин лаяти. Тупий короткий ніс, ще менш довга корма, плавна дуга даху і молдинг уздовж дверей не дозволяють виділятися і не викликають особливих емоцій.

Тільки завдяки нескромним наклейкам з ім'ям «Verna» під час нашого тесту в сторону седана устемлялісь зацікавлені погляди.

усередині

Vernoй дорогою йдете, товариші дизайнери інтер'єрів! Незважаючи на нетрадиційне, але настільки улюблене корейцями двокольорові виконання торпедо - чорний верх, світлий низ, - салон залишив приємні враження.

По-перше, якість використовуваних матеріалів зросла до європейського рівня. По-друге, не залишилося претензій до підгонці панелей, і тим більше - скарг на видавані ними звуки.

ціни

У базовій комплектації: від 348 900 руб.

З АКПП: від 422 900 руб.

У максимальній комплектації: від 439 900 руб.

Спочатку на невеликих ямках з'являвся дратівливо-ритмічний стукіт чогось твердого об пластик. Стукало десь у рульової колонки. Виявилося, другий ключ у зв'язці, розгойдуючись, бився об центральну консоль ...

Ергономічно салон теж цілком сучасний. Водійське сидіння не має яскравої бічної підтримки, але цей недолік компенсується широкими можливостями регулювання: крім настройки по висоті, можна відрегулювати кут нахилу подушки.

Рульова колонка рухається тільки по висоті, що, в принципі, не заважає комфортно влаштуватися людині середнього зросту. Відмінно читані прилади не блищать великою кількістю інформації: тільки показання одометра.

Відмінно читані прилади не блищать великою кількістю інформації: тільки показання одометра

В русі

Щоб привести Verna в рух, знадобиться певна вправність. Длинноходной зчеплення налаштоване дуже «високо» і не відрізняється інформативністю. З цієї причини в перші хвилини рушати доводилося з необов'язковою перегазовкой.

Шум 1.4-літрового двигуна в процесі руху зростає незрівнянно потужності: після 3 000 об / хв Verna ще не «їхала», але вже неабияк вила від напруги.

Але керувати розгоном зручно, і якщо закрити очі (в сенсі, вуха) на шум двигуна, можна прискорюватися досить швидко. В рамках міста, зрозуміло. Передачі включаються чітко: головне - не «перекручувати» мотор. Інакше Verna «клює» і скидає обертів.

Hyundai Verna 1.4 5МКПП

(дані виробника)

Габарити (довжина / ширина / висота)

4 280/1 695/1 470 мм Дорожній просвіт 155 мм Об'єм двигуна і потужність 1.4 л (97 л. С.) Розгін до 100 км / год 12.3 з Максимальна швидкість 177 км / ч Середня витрата палива 6.2 л / 100 км

На автостраді седан упевнено тримає максимально дозволені швидкості і очевидно готовий розганяти далі. Автомобіль стійко стоїть на прямій і спокійно виконує прості маневри. Але коли пішов дощ, на мокрому і рівному асфальті «Верну» стало кидати з боку в бік, і швидкість довелося знизити. Спишемо на шини ...

Підвіска «корейця» - досить енергоємна, але докладніше, ніж хотілося б, описує кожну дрібну нерівність асфальту.

Разом

Ергономіка, затишок і легкість управління автомобілем в місті - хороша компенсація невиразної зовнішності. А після того як базова ціна Verna знизилася на 50 000 руб., Автомобіль став куди більш привабливим, ніж раніше.

Chery Fora

зовні

Неймовірна суміш! Правда, китайський автомобіль російського складання ?! Але аж надто приваблюють ціна і список стандартного устаткування Chery Fora . Вона ж - Chery A5 (вона ж - Chery 21).

Ну а відповідно до шильдой на багажнику, ми маємо справу з моделлю «А520». Хто не здогадався: перші два символи - номер моделі, а другі два означають обсяг двигуна.

Дизайн машини традиційний і строгий. Пропорції «особи» здаються порушеними - чи через жирних хромованих смуг решітки радіатора, стрункість яких порушує шильда виробника ( «щит», на якому розміщений логотип, робиться в колір кузова!), То чи через грубуватих фар, а вірніше за все, через поєднання всіх причин.

), То чи через грубуватих фар, а вірніше за все, через поєднання всіх причин

Капот в Fora - довгий, а багажник, навпаки, «обрубаний». Від цього Chery здається дещо великовагової. Але все можна було виправити, зроби дизайнери більше плавними переходи від центральної частини до капота і багажника.

Пам'ятаючи про історію створення моделей QQ, Tiggo і Amulet, можна припустити, що і у Fora є відомий «предок». Але немає - її можна вважати першою самостійною розробкою Chery Automobile.

усередині

Світлий шкіряний (!) Салон Fora - просторий (навіть для автомобіля гольф-класу). Водійське крісло спершу порадувало наявністю електрорегулювань у восьми напрямках, а потім розчарувало: навіть в найнижчому його положенні сидиш вище, ніж це потрібно людині середнього зросту. Ну а голова високого водія ризикує виявитися занадто близько до стелі.

ціни

У єдиній комплектації: від 384 000 руб.

Стиль як явище в дизайні інтер'єру ми не виявили. Всі елементи немов скомпільовані. Якість підгонки цілком прийнятне, хоча зазори і можуть кілька «гуляти» ...

Комбінація приладів досить проста, але від конкурентів відрізняється наявністю показників витрати палива і годинами. Уже дещо ... Кермо зручно лежить в руках і навіть має кнопки управління магнітолою. Остання - штатна і двухдиновая (два очка проти суперників) - заурядно звучить і не розуміє мови RDS, але має CD-чейнджер на шість дисків.

Пульт управління клімат-контролем виконаний в єдиному стилі з магнітолою: так само підкреслено небагато. Кнопки не западають, але вони хоча б зроблені акуратно.

Chery Fora 2.0 МКПП

(дані виробника)

Габарити (довжина / ширина / висота)

4 552/1 750/1 483 мм Дорожній просвіт 155 мм Об'єм двигуна і потужність 2.0 л (130 л. С.) Розгін до 100 км / год 11 з Максимальна швидкість 185 км / год Витрата палива (приміський цикл) 6.8 л / 100 км

В русі

Мотор в Fora особливий: під капотом седана - перший з агрегатів ACTECO, які спеціально для Chery розробляє австрійська компанія AVL List.

Якщо під капотом схожої по габаритам європейської або японської моделі - двигун в 130 л. с., можете не сумніватися: позаду в неї є шильда «GT» або «Sport», антикрило, з боків - пластикові пороги, а з перехрестя вона йде першою.

Але 2.0-літровий ACTECO робить Chery особливо динамічною - так, прийнятний варіант, щоб не числиться в відстаючих. «Офіційні» 11 з до «сотні» підтверджуються повністю - не швидше.

Головне, двигун досить еластичний: він не карає за вибір «не тієї» передачі і майже не шумить. По крайней мере, не дратує.

Передачі перемикаються чітко і без тріску. Кермо і педалі не блищать інформативністю, але необхідності звикати до цієї Chery немає - ось, мабуть, головний висновок після тесту. Зрозумілий, непогано зібраний автомобіль, не втомлює водія - для машини з Китаю це можна вважати компліментом.

Підкачала тільки підвіска. Її комфортної не назвеш: надто вже явно вона інформує про якість дорожнього покриття.

На хвилястому асфальті Chery починає розгойдуватися, а поодинокі нерівності передаються на кузов з лякаючою активністю. Плюс зайві крени в поворотах - картина виходить невтішною.

А ось гальма гарні: в міру «злі» і інформативні: кожен міліметр натискання на педаль підсилює вповільнення.

В підсумку

Сюрпризу не вийшло: за багату комплектацію потенційному власникові Fora доводиться розплачуватися. Але не грошима - ціна машини чудово-необтяжлива.

Просто треба усвідомити, що все «багатство» Chery направлено на задоволення другорядних потреб водія, що не мають відношення власне до керування автомобілем. В тому і полягає фора, яку Chery дає суперникам. Техни-но ж Fora нічим не вразила - банальний недорогий варіант.

Kia Rio

зовні

Здається, що нинішній Rio відрізняється від попереднього покоління буквально всім. І відмінність тут ідеологічне. Перше покоління робилося для підкорення ринку американського, а друге - крок у напрямку до Європи. Причому крок не сумбурний, а зроблений з ощадливістю впевненого у своїх здібностях і талантах.

Корейці і самі розуміють, наскільки вдалим вийшов автомобіль: весь сучасний модельний ряд KIA побудований навколо дизайну саме цього першопрохідника.

Виразні квадратні «туманки» надають «мордочці» Rio легкий наліт серйозності, а оригінальна розшивка задніх ліхтарів дарує «кормі» дещицю естетства. Радують пластику бортів і злегка роздувся колісні арки, сміливі лінії даху і бічних вікон. Завзято і по-європейськи!

усередині

Багато деталей ми вже бачили в Hyundai Verna : Кермо, кнопки включення протитуманних ліхтарів і підрульові перемикачі. В інших комплектаціях ми знайшли б і інші подібності, але, в цілому, враження від інтер'єрів розрізняються, як Європа і Америка.

Якщо світлий салон Hyundai напевно схвалять в Новому Світі, то інтер'єр Kia припаде до смаку Свєту Старому. Взагалі, опиняючись в салоні хетчбека, розумієш, що запас дизайнерської вигадки і почуття стилю не розтрачений лише на його зовнішність.

ціни

У базовій комплектації: від 399 000 руб.

Комплектація з АКПП (вона ж - максимальна): від 476 000 руб.

Непогане водійське крісло міцно і надійно фіксує в поворотах, як і в Verna, надаючи великий діапазон регулювань. Несподівана деталь: підлокітник на кріслі водія викликав приплив захвату. Проста і недорога деталь без всяких боксів-тайничков переносить враження від машини на клас вище. І багато в чому заслужено.

Стильні та інформативні прилади лаконічно доповідають обстановку. Жовто-оранжевий «очей» розташованого в низу центральній консолі клімат-контролю відволікає погляд при регулюванні, але не завадить на нічній дорозі. Тим більше, що до функціонування системи претензій немає.

Ну а основні мінуси обумовлені типорозміром моделі. Так, на «гальорці» затісно, ​​а багажник з працею вмістить вміст супермаркетной візки - «B-клас», чесний «B-клас».

В русі

Рушати з місця в тестової Kia простіше і зручніше, ніж в Verna, по одній банальній причині: нам дісталася Rio з автоматичною КПП. Треба сказати, що коробка не бозна-яка - чотири діапазони і типове для «автоматів» минулих поколінь поведінку.

Ніяких дурниць типу ручного перемикання, ніяких «спортивних» звичок. Але їде. Причому їде м'яко, перебираючи діапазони і не відбираючи занадто багато у бадьорого для своїх 1400 кубів двигуна. З таким поєднанням не відчуваєш себе збитковим ні в місті, ні за містом, а головне - на бензоколонці. Налаштування шасі ближче до нейтральної: не для «поганяти», але і ефекту «снотворного» не виникає. характер у Kia - спокійний і передбачуваний, кермо - чуйний, налитий відчутною вагою електропідсилювача.

Машина непогано стоїть на дорозі, а якщо швидкість знадобиться знизити, гальма тут дискові і такі ж ефективні, як в Verna. Хто не зрозумів, це комплімент.

Kia Rio 1.4 АКПП

(дані виробника)

Габарити (довжина / ширина / висота)

3 990/1 695/1 470 мм Дорожній просвіт 155 мм Об'єм двигуна і потужність 1.6 л (102 л. С.) Розгін до 100 км / год 14.5 з Максимальна швидкість 168 км / ч Середня витрата палива 7.2 л / 100 км

В підсумку

Європейська зовнішність, європейське поведінку на дорозі ... Все це, укупі з багатою комплектацією і «бадьорим» кольором дістався нам примірника, дає право припускати, що володіння таким автомобілем буде комфортним.

За кермом Rio приємно переміщатися. Добре просто підійти і помилуватися нею, не соромлячись поглядів оточуючих. Але заплатити за це доведеться цілком «європейські» гроші.

Але що стоїть за цією щедрістю?
Правда, китайський автомобіль російського складання ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов