Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Porsche Panamera: Чарівний лімузин

Наша сеть партнеров Banwar

Знайомство з Panamera я починаю з гальорки, де мене відразу чекає приємний сюрприз: з дверного отвору зник прилив - продовження підлокітника, злісний елемент інтер'єру, яким в моделі-попередниці я (думаю, і не тільки я) відчутно отримував по нирках, сідаючи на заднє крісло. Ззаду просторо ніг і достатньо місця над головою, незважаючи на скляний панорамний дах і зміна її контуру, - дизайнери занизили задню частину на 20 мм, що відразу позбавило машину характерного «горба», робить важчою профіль попередниці. У новій Panamera вималювався стрімкий вигляд гран-туризм - з довжелезним капотом, похилим дахом і мускулистої кормою, що нагадує грізний 911-й.

Зміни в дизайні другого покоління Panamera директор по лінійці моделей Panamera Гернот Дёльнер називає революційними. Але попереду нововведення не настільки очевидні, і якби не оптика - матричні фари в обрамленні чотирьох світлодіодних ходових вогнів, новинку можна було б легко сплутати з колишньою моделлю. Надбавка в габаритах - 34 мм в довжину, 6 мм в ширину і 5 мм у висоту по верхній точці даху - явно пішла на користь комфорту задніх пасажирів. Для них тепер індивідуальні настройки сидінь з відкидними спинками, що відкривають доступ в багажник (збільшився до 495 л), окрема мультимедійна система з сенсорним 7-дюймовим дисплеєм.

Навіть немає сенсу описувати зручність водія за кермом - воно, як завжди в Porsche, ідеально. На щитку приладів залишився єдиний аналоговий тахометр по центру, по його краях прописалися 7-дюймові дисплеї. На них можна за допомогою джойстиків-кульок на кермі вивести різну інформацію - від витрати палива, тиску наддуву і перевантажень до навігації з зумом. По праву руку від водія - 12-дюймовий сенсорний дисплей з підтримкою Apple CarPlay і управлінням з Apple Watch і сенсорна панель Direct Touch Control.

Найпопулярніші галереї

Головне достоїнство нової Panamera, каже Дёльнер, - розширення діапазону між комфортом, властивим лімузинам, і спортивними можливостями, характерними для марки Porsche. У першій версії моделі у водія був вибір з трьох режимів настройок шасі, в новій їх уже чотири: Normal, Individual, Sport і Sport Plus. Вони активуються через дисплей на центральній консолі або, що зручніше, - спеціальним круглим перемикачем на кермі.

Знайомство з Panamera я починаю з гальорки, де мене відразу чекає приємний сюрприз: з дверного отвору зник прилив - продовження підлокітника, злісний елемент інтер'єру, яким в моделі-попередниці я (думаю, і не тільки я) відчутно отримував по нирках, сідаючи на заднє крісло

Режим Normal надає пасажирам максимальний комфорт (зміна передач на низьких оборотах мотора, найкомфортніші настройки пневмоподвески). Цей комфорт так і норовлять порушити 21-дюймові колеса з низькопрофільною гумою, що, наприклад, добре помітно в момент переїзду «лежачих поліцейських». Саме в цьому режимі відчувається перевага нових трикамерних пневмоелементов підвіски Panamara (замість двокамерних, через що обсяг використовуваного повітря збільшився на 60%) і непомітною роботи нової 8-швидкісний коробки передач PDK з двома зчепленнями. При перекладі в Sport автомобіль стає більш чуйною - поліпшується реакція на газ, оперативніше змінюються передачі, використовується більш широкий діапазон оборотів двигуна, жорсткішими стають підвіски (замість трьох камер працюють дві). А в Sport Plus «лімузин», як величає Дёльнер п'ятидверний хетчбек Panamera, перетворюється в спорткар, де крім миттєвої реакції на газ і ефективної роботи PDK активується система гоночного старту Launch Control, підвіски переводяться на максимальну жорсткість, опускаючи автомобіль на 28 мм на передній осі і на 20 мм на задній для кращої аеродинаміки і стійкості на дорозі. Саме в цьому режимі Panamera Turbo проїхала Північну петлю Нюрбургрінга за неповторні для лімузинів 7 хв. 38 с. Куди там зарядженим Mercedes-Benz S-Class, BMW 7-серії і Jaguar XJ, які вважаються конкурентами Panamera. У Individual, що зрозуміло з назви, водій сам вибирає настройки шасі і силового агрегату.

Спочатку нам дісталася версія 4S Diesel з 422-сильним турбодизелем і повнопривідною трансмісією (така з'явиться на російському ринку трохи пізніше бензинових модифікацій). Новий V-подібний двигун об'ємом 4 л з двома турбінами розвиває титанічну крутний момент 850 Нм. З ним встановлювати рекорди в Нюрбургрінг не виїжджали, і даремно. Коли перекладаєш селектор на кермі в Sport Plus і набираєш першу сотню з місця всього за 4,3 с, то по відчуттях динаміка у 4S Diesel не багатьом поступається версії Turbo (3,6 с до 100 км / ч). З восьми ступенів в розгоні беруть участь тільки шість, максимальна віддача потужності в діапазоні від 3500 до 5000 об. / Хв., А пік моменту доводиться на інтервал від 1000 до 3250 об. / Хв., Тому при розгоні немає сенсу переходити в ручний режим і самому смикати підрульові пелюстки - ви просто не встигнете швидше автоматики. При цьому в салоні не так чутно властивий дизелю рокіт, а дисплей на щитку приладів до кінця тесту після всіх мислимих і немислимих прискорень радує скромним витратою палива в 8,3 л на сотню, тобто запасом ходу під 1000 км при повному баку. Для підкорювачів просторів є ще і опція збільшеного в обсязі з 75 до 90 л паливного бака, який обіцяє їзду без дозаправки на 1475 км.

Найпопулярніші галереї

Турбо по центру

У V-образних моторах Porsche використовується центральна компоновка двох турбін в розвалі блоку циліндрів (Central Turbo), у V6 для економії ваги в розвалі розташований і випускний колектор. Ще V6 принципово відрізняється від бензинового V8 і роботою клапанів - в V6 вони застосовують знайому по першому поколінню Panamera систему контролю фаз газорозподілу Varioсam Plus, яка адаптує відкриття клапанів в залежності від поточної потреби в потужності.

Бензинова Panamera 4S таким витратою палива похвалитися вже не може - в середньому у нас вийшло 12 л на сотню. Але в 4S вже більше відчувається «справжній Porsche». За динамку розгону 4S виграє всього 0,1 с у 4S Diesel, але прискорення йде під більш приємну мелодію мотора. Під капотом - знайомий по попередньому поколінню 3-літровий V6, який був грунтовно перероблений - скинув 14 кг ваги, але отримав додатково 20 л. с. потужності і 30 Нм крутного моменту і став на 11% економічніше. Panamera 4S здалася досить динамічною для "лімузина", в той же час комфортної і більш доступною за ціною. У ній краще врівноважені «люкс» і «спорт», але якщо ваші уподобання переважує «спорт» - ваш варіант Panamera Turbo!

У цій модифікації втілилося все, за що ми любимо Porsche. І навіть більше того. Відчуття безмежній динаміки прискорення - і це не тільки 3,6 с до 100, але і 12,7 с до 200 км / ч. І навіть після цієї позначки Turbo прискорюється з не меншою спритністю - заважають лише попутні автомобілі. За відмінну стійкість і маневреність на всіх швидкостях потрібно хвалити повнокероване шасі (до 50 км / год активна задня вісь підрулює автомобіль, змінюючи кут повороту коліс до 2,8 градусів у протилежну сторону щодо направлення передніх, понад 50 км / год - на кут до 1 , 5 градуса паралельно переднім), систему адаптивного розподілу крутного моменту між задніми колесами (PTV Plus), систему придушення кренів (PDCC Sport), запозичену від 911-го, і адаптивну пневмоподвеску. Всі вони функціонують під єдиним контролем центральної системи управління 4D-Chassis Control.

Найпопулярніші галереї

Panamera - єдиний в світі «лімузин», який натисканням однієї, але чарівної кнопки на кермі Sport Response, що входить разом з Launch Control в пакет Sport Chrono, перетворюється з тихохідного лайнера в грізний спорткар. Вона ставиться на всі модифікації Panamera, функціонує в будь-якому з чотирьох режимів руху і дає максимальну віддачу мотора і трансмісії протягом 20 с - такий собі «форсаж», який дозволяє різко прискорити автомобіль, наприклад для обгону.

Втім, навіть без цієї чарівної кнопки Panamera Turbo при натисненні педалі газу в підлогу робить kick down 8-швидкісний PDK на 5 передач і вистрілює вперед, як снаряд. Під капотом версії Turbo V8 4,0 л потужністю 550 л. с. і моментом 770 Нм, який завдяки наявності двох турбін вміє нарощувати потужність дуже плавно, без ривків, і видавати максимальний крутний момент вже при 1960 об. / хв., що дозволяє впевнено їхати зі швидкістю 70 км / год на 8-ій передачі. Задля поліпшення економічності в діапазоні до 3500 об. / Хв. (До 250 Нм) електроніка відключає чотири циліндри двигуна з восьми. Середня витрата в порівнянні з попередником - 4,8 л V8 - скоротився на 1 л, правда, за час тесту він все одно склав 18,0 л на сотню. Повільно на Porsche їздити важко ...

Драйверські якості Panamera Turbo на гірських серпантинах не менше вражають, ніж «польоти» по автобанах. Невеликий в діаметрі кермо плюс система підрулення задньої осі дозволяють проходити «шпильки» точно, майже не перехоплюючи обід. По керму на віражах відчувається легка недостатня обертальність - до 100% тяги передається на передню вісь, а на задню - не більше 30%. Тому у Turbo немає різких зривів задньої осі навіть з відключеною системою стабілізації. Автомобіль їде чітко і швидко, і лише специфічний запах перегрітих гальмівних дисків видає ступінь навантаження на системи машини при агресивній їзді по гірських дорогах.

Нова база

Panamera побудована на платформі MSB (модульні стандартні блоки), за розробку якої в концерні Volkswagen відповідає Porsche. Одним з переваг платформи є її велика варіативність: на черзі випуск длиннобазной версії, універсалу і моноприводних модифікацій Panamera.

В їзді важко до чого-небудь причепитися, а ось в ергономіці ... Управління, зведене на центральний дисплей і сенсорну панель, виглядає симпатично і здається практичним, особливо якщо згадати розсип кнопок у попередньої моделі, але в русі відволікає - що по автобану, що по серпантинах. Наприклад, налаштовувати напрямок повітря з центрального дефлектора вентиляції тепер потрібно через дисплей, тобто цілитися в нього пальцем. У будь-якій машині це робиться на дотик, не відриваючи погляду від дороги, а в новій Panamera не обійтися без допомоги зору. Тобто в лівій руці у мене все чітко: потужний, з гострим управлінням автомобіль, що реагує на найменший рух, а в правій все навпаки: вона ніяк не може розібратися, де як натиснути і куди протягнути палець. Може, подібний інтерфейс вимагає звички і більше часу для адаптації? Але мені здалося, що з сенсорним управлінням в кокпіті явно переборщили. Це єдине, що насторожило в новій Panamera, але, втім, не зіпсувало враження.

Коли Panamera називають «лімузином», я уявляю себе таким собі пенсіонером, заколисаний в комфортному салоні граціозно парить над асфальтом люксового автомобіля. За кермом Panamera, особливо у версії Turbo, ви ніколи не відчуєте себе старше, він, навпаки, молодить. Тому не дивно, що середній вік власників Panamera в Росії, за даними компанії, - 35 років. Навіть в самому комфортному режимі Normal все одно відчуваєш саме Porsche. Справа не в рівні обробки інтер'єру, як шкіри, наборі і числі опцій і навіть не в стилі. Я маю на увазі управління, гостроту керма, реакції на газ, інформативність педалі гальма і почуття автомобіля всім тілом.

4S Diesel 4S Turbo Тип кузова, кількість дверей / місць хетчбек, 5/4 Довжина / ширина / висота / колісна база, мм 5049/1937/1423/2950 5049/1937/1427/2950 Тип двигуна, число циліндрів, розташування дизельний з турбонаддувом , V8, попереду подовжньо бензиновий з турбонаддувом, V6, попереду подовжньо бензиновий з турбонаддувом, V8, попереду подовжньо Обсяг двигуна, куб. см 3956 2894 3996 Потужність, л.с. / об. в хв. 422 / 3500-5000 440 / 5650-6600 550 / 5750-6000 Максимальний крутний момент, Нм / об. в хв. 850 / 1000-3250 550 / 1750-5500 770 / 1960-4500 Коробка передач 8-ступінчаста роботизована з двома зчепленнями PDK Привід підключається повний Споряджена маса, кг 2050 1870 тисячі дев'ятсот дев'яносто п'ять Повна дозволена маса, кг 2635 2495 2585 Максимальна швидкість, км / год 285 289 306 Розгін до 100 км / год (з пакетом Sport Chrono), з 4,5 (4,3) 4,4 (4,2) 3,8 (3,6) Витрата палива в змішаному циклі, л / 100 км 6,7-6,8 8,1-8,2 9,3-9,4 Обсяг багажника / зі складеними задніми сидіннями, л 495/1304 Кліренс, мм н / д Обсяг паливного бака, л 75 Паливо дизель Аі-98 вартість автомобіля, млн руб. н / д від 7, 61 від 9,99 Скинути сортування

* Дані виробника

Може, подібний інтерфейс вимагає звички і більше часу для адаптації?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов