Наша сеть партнеров Banwar
Кросовер Porsche Cayenne відноситься до преміальної цінової категорії: вартість авто не можна назвати низькою, що відразу переводить даний транспортний засіб в розряд недоступних для великого числа людей. Проте є щасливчики, яким вдалося стати власниками німецького автомобіля: чи задоволені вони придбанням, що їм сподобалося, а що ні? Про все це розкажуть відгуки власників Порше Кайен.
«До Порше їздив на Infiniti FX35, тому буду порівнювати ці два автомобіля.
Перше, що відразу ж помічаєш, оглянувши авто зовні і всередині, - це найвища якість збірки. Причепитися просто не до чого! Звичайно ж, це гідність перед багатьма іншими автомобілями, власники яких постійно пишуть про різні скрипи, люфт і т. Д. Але і дивуватися теж не варто: все ж Кайен варто в 2 рази дорожче FX35.
Коли керуєш машиною, виникає відчуття, що ти знаходишся за кермом не кросовера, а легковики: Porsche йде по дорозі плавно, ніби по рейках котиться, в салоні коштує повна тиша (іноді, стоячи на полотном ходу, навіть прислухався, щоб переконатися, що мотор не заглох).
Що стосується динаміки, то Infiniti в цьому плані більш кращий, та й запчастини на нього коштують дешевше.
Зате Кайен під зав'язку напханий різними опціями (до речі, читаючи до покупки Porsche Cayenne відгуки, це мене і підкупило). Дуже зручно, що система сама сповіщає буквально про все, що відбувається з машиною: наприклад, перегоріла лампочка - відразу спливає повідомлення про це на табло. Тут є різні системи безпеки (контроль за дотриманням смуги і сліпих зон), голосове керування, функція обігріву салону при вимкненому моторі, роздільний клімат-контроль і багато всього іншого. Звичайно, Інфініті за рівнем оснащення поруч не стояв з Порше.
Резюмуючи вищесказане, спробую коротко сформулювати плюси моделі:
- велика кількість електронних систем, що спрощують життя водія;
- високий рівень комфорту (в тому числі і для задніх пасажирів);
- відмінна керованість;
- якісна обробка салону;
- повний привід;
- бездоганне головне освітлення.
Але, звичайно ж, за все це і цінник виробник встановлює відповідний: за якість треба платити ».
Дмитро (досвід експлуатації Porsche Cayenne - 2 роки).
«Ніколи не думав, що стану власником машина марки Porsche: все життя здавалося, що мені це не по кишені. Але підсумком несподівану зміну роботи став той факт, що мрії почали збуватися.
Авто вибирав дуже довго: спочатку старанно вивчав Порше Кайен відгуки, дивився огляди, спілкувався на форумах, потім добрався і до менеджерів в салоні (спасибі, що терпляче відповідали на всі мої запитання). Такий вже я грунтовний чоловік: автомобіль мені потрібен всерйоз і надовго, до того ж, варто він чимало.
Зрештою, це потужне і велике авто стало моїм! 400 л. с., комфортний салон, купа електронних фішок - супер! Особливо вражає звук запуску двигуна - ніяка стереосистема не зрівняється з цим божественним звуком!
Ще одна перевага - прийнятний для 4,8-літрового мотора витрата, що дорівнює по місту 18 літрів при агресивному стилі їзди з різкими стартами і прискореннями.
Але є, на жаль, і недолік, яким є шумоізоляція: від неї я очікував більшого. Недогледіли в колісних арках, тому що основний шум доноситься саме звідти. Ще напружує така дрібниця, як відсутність полки для окулярів - реально просто нікуди покласти окуляри!
Багато знайомих говорили мені, що я понтів машиною - така вже склалася у неї репутація в суспільстві. Не згоден: я кожен день отримую величезне задоволення від пересування на цій моделі, яка впевнено себе почуває і на нечищеній засніженій дорозі, і на трасі, і на забитих іншим автотранспортом міських вулицях ».
Андрій (досвід експлуатації Porsche Cayenne - 3 роки).
Різко негативних рецензій на автомобілі немає. Так, модель не позбавлена певних мінусів, але їх, скоріше, можна вважати невеликими недоліками, а не серйозними недоробками.
«Якби мене попросили висловити свою думку одним словом, то я б сказав коротко і ємко:« Подобається! ».
Їжджу вже півроку, готовий поділитися враженнями.
3,6-літрового 300-сильного движка за очі вистачає в місті, та й на трасі на обгін йдеш впевнено. Керованість і чутливість на вищому рівні. Є режим «Sport», після включення якого починаєш відчувати себе за кермом седана, а не кросовера, щоправда, і жорсткість підвіски при цьому підвищується.
Зовнішньому вигляду і інтер'єру салону ставлю п'ятірку з плюсом. Середня витрата в мене склав близько 16 літрів. Шумоізоляція - на трієчку, могли б постаратися і зробити краще.
З сервісом поки не стикався, але, якщо почитати Porsche Cayenne відгуки власників, з ним все на вищому рівні. Так, автомобіль дорогий, але людина, яка вирішила купити його, знає, за що саме платить! »
Артур (досвід експлуатації Porsche Cayenne - 6 місяців).
«Велику частину життя проїздив на машинах середньої і нижчої цінової категорії, тому вперше опинившись за кермом Порше, я, м'яко кажучи, отетерів. Взагалі, перші місяці після покупки постійно боявся що-небудь подряпати, зіпсувати, але поступово звик до розкоші до комфорту.
Почну по порядку.
- Салон. Усередині все бездоганно: ні про які скрипи і стуку мови навіть не йде. Особливо вразила панорамний дах і люк зі шторкою - влітку дуже круто їздити. У перші дні перебував у свого роду ступорі від величезної кількості кнопок. Лобовик з підігрівом - це щось: скло завжди ідеально чисте, дорога проглядається чудово. Кермо Електрорегульоване, з підігрівом, мультифункціональний (за допомогою кнопок, розташованих на ньому, можна управляти, не відволікаючись від дороги, більшістю функцій). На панелі приладів відображається купа всілякої інформації (тиск масла, шин і багато чого іншого). Сидіння підігріваються, вентильовані, з функцією пам'яті для двох чоловік.
- Двигун. Потужний 400-сильний мотор дає можливість відчути себе королем дороги і на заміській трасі, і в місті. За документами повинен до сотні розганяти авто за 5,9 секунди, але я вимірами не займався. Максимум розганявся до 190 км / год, далі вже страшно було. Якщо треба кого обігнати, проблем не виникає.
- Обслуговування. Через кілька місяців після покупки зламався датчик температури охолоджуючої рідини. Тобто, заводиш мотор, виїжджаєш зі стоянки, і через 15-20 хвилин машина пише, що датчик несправний, запускається на повну силу вентилятор. Доводиться глушити двигун, заводити знову - помилка зникає. Їздив в салон, сказали, що будуть міняти по гарантії, але запчастини треба чекати, бо немає в наявності.
Висновок: автомобіль дуже комфортний, ідеально пристосований для міста ».
Максим (досвід експлуатації Porsche Cayenne - 8 місяців).
Що ви думаєте про це авто? Пишіть свої думки в коментарях.
Проте є щасливчики, яким вдалося стати власниками німецького автомобіля: чи задоволені вони придбанням, що їм сподобалося, а що ні?Що ви думаєте про це авто?