Наша сеть партнеров Banwar
Дизайн британського кросовера вражає досі, хоча серійне виробництво автомобіля почалося в далекому 2011 році. Редакція TurboAnimals.ru вирішила розібратися в успіху моделі, «відірвавши» собі на тест Range Rover Evoque в розкішному виконанні Autobiography.
Кажу як є. Автомобіль чудовий. У його скарбничці більше 120 міжнародних призів, включаючи нагороду «Автомобіль року 2012 року за кращий дизайн в світі».
Сідаю в салон. Я потрапив в дизайнерський рай! Зрозумілі і логічні форми, чудові і точні піктограми, акуратна робота з кольором і матеріалами обробки салону. Бездоганна підгонка деталей і величезна панорамний дах. Ніколи раніше не розумів цієї фішки з дахом, а ось тепер зрозумів - хочу. Здатний проникати зверху світло підкреслює лінії салону, висветлят темні ділянки, і розкриває фактуру. «Щастя є», - подумав я. І я в ньому.
«Дизайн автомобіля відображає його технічна досконалість», - креативний директор Land Rover Джеррі Макговерн. (Gerry McGovern)
Важеля перемикання передач немає, замість нього є шайба, яка висувається з центральної консолі під час пуску двигуна. Увага до деталей - найголовніше в цьому автомобілі. Наприклад, форма дверних ручок, кнопок саме така, яка повинна бути. Колір підсвічування салону можна змінювати через бортовий комп'ютер. Набрид червоний? Нехай буде бірюзовий! Передні і задні крісла з підігрівом і вентиляцією.
Перші 300 км. На тест мені дістався Range Rover Evoque з дизельним 2,2-літровим мотором, який видає 190 л. с. і 420 Нм крутного моменту - цілюща тяга практично у всіх ситуаціях. Підхоплення моментальний і зухвалий. Витрата палива вийшов близько 10 літрів при динамічній їзді. А який звук: оксамитове потріскування і «взриківаніе». На ньому зовсім немає бажання «літати», є бажання просто їхати, знаючи, якщо щось трапиться, потужності вистачить.
Крім дизельного силового агрегату, Range Rover Evoque комплектується 2-літровим турбованим бензиновим мотором потужністю 240 л. с. і обертовим моментом 340 Нм. Бензинова версія «Евока» трохи швидше: від 0 до 100 км / год автомобіль розганяється за 7,6с, а кросовер з дизелем під капотом виконує цю вправу за 8,5 секунд
Зовнішній вигляд. «Евок» - середньорозмірний автомобіль, який виглядає впевнено і серйозно. Солідності додає об'ємні форми кузова. Решітка радіатора і фари, навпаки, вузькі, що робить автомобіль більше схожим на апарат-невидимку, натякаючи на його спортивні якості. Роздуті горби колісних арок - атлетизм і бійцівський характер.
Габаритні розміри Range Rover Evoque: довжина - 4355 мм, ширина - 1965 мм, висота - 1635 мм, колісна база - 2660 мм.
У вигляді Range Rover Evoque багато специфічних дизайнерських деталей (рішень), очевидних і не дуже, які однозначно говорять про приналежність моделі до сімейства RR. Сплутати «з іншими» британський кросовер неможливо.
Range Rover Evoque - благодатний грунт для реалізації творчого потенціалу. Наприклад, в якості креативного дизайнера в британській компанії працює Вікторія Бекхем, яка створила спеціальну версію автомобіля. Кросовер отримав ексклюзивний матовий сірий колір, 20-дюймові чорні колісні диски, чорні глянсові вставки по кузову і особливу обробку інтер'єру: шкіра, алюміній, чорний рояльний лак, рожеве золото і мохерові килимки.
Чим мене автомобіль реально здивував, так це тим, як він їде поза асфальтом. За передачу крутного моменту до двох осях відповідає 9-ступінчастий автомат ZF з запаморочливо швидким, нижче порога сприйняття (150мс), часом перемикання швидкостей. При цьому передачі змінюються не плавно, а з невеликим ривком, що створює приємне відчуття могутності. Бензинова версія Evoque сприймається не такої зухвалої.
Range Rover Evoque оснащується виключно 9-ступінчастою автоматичною трансмісією ZF - одна з найдосконаліших систем на даний момент. Перша передача грає роль «поніжайкі», а дев'ята призначена для підтримки малих оборотів при високій швидкості. Трансмісія стала легше попереднього 6-ступеневої "автомата" на 75 кг, і навчилася перемикати передачі не тільки послідовно, але і «перестрибуючи» через щаблі.
За бездоріжжя відповідають системи Active Driveline і Terrain Response. У зв'язці це все працює фантастично. Звичайно з поправкою на те, що більшість власників «Маленького Рейнджа» з асфальту ніколи не з'їдуть. А дуже даремно.
Terrain Response. Ви вибираєте програму, яка відповідає поверхні під колесами. Машина сама все робить: зменшує або збільшує тягу, імітує блокування.
Active Driveline. Ось тут сама фішка. Система відключає (або підключає) тягу відразу в трьох точках: дві муфти на кожній задній півосі (розмикаючи, дозволяють вільно обертатися задніх коліс), а третя муфта «відрізає» всю карданну передачу від силової установки, через що машина стає по-справжньому передньопривідною.
Система Active Driveline з блокуванням заднього диференціала з'явилася на Range Rover Evoque в 2014 році при черговому оновленні.
Що це дає? Це дає рівномірний розгін практично на всіх поверхнях. Потужно, плавно і тільки вперед. Їздив я по горбах для мотокросу. Погода плюсова, багато таловин і глини. Тільки можливості зчеплення шин обмежують просування Range Rover Evoque по бездоріжжю.
Системи. У «Евока» встановлена відмінна мультемідійная система. Є монітори в підголівниках передніх крісел і персональні аудіо-відео виходи для кожного з пасажирів. П'ять цифрових камер системи кругового огляду виводять на кольоровий сенсорний дисплей панорамне зображення на 360 градусів навколо автомобіля. Адаптивний круїз-контроль, який може підтримувати дистанцію за впередіїдущие автомобілем. «Евок» вміє читати дорожні знаки і попереджати про обмеження швидкості або заборона чого небудь. Система самостійної парковки. Загалом, все дуже багато!
Асистент паркування на Range Rover Evoque 2014 модельного року усовершенствованний- кросовер вміє паркуватися не тільки паралельно, а й перпендикулярно, а так само самостійно виїжджати з кишені.
Резюме. Купив би я собі Range Rover Evoque? Автомобіль прекрасний, але всією сім'єю і з речами ми там не вмістити. Я б вважав за краще трохи менше стильний, але просторий Land Rover Discovery 4, хоча і новий Discovery Sport я б подивився.
Технічні характеристики Range Rover Evoque 5-дв
Двигун 2,2 SD (дизель) 2,0 Si4 (бензин) Потужність 190 л. с., 420 Нм 240 л. с., 340 Нм Коробка передач 9-АКП Привід повний Час розгону 0-100 км / ч, с. 8,5 7,6 Максимальна швидкість, км / год 195 217 Розхід палива, л / 100 км 6,0 8,3 Передня підвіска Незалежна - McPherson Задня підвіска Незалежна багатоважільна Довжина / ширина / висота, мм 4355/1 965/1635 Кліренс, мм 215 Обсяг багажника, л 575
Вартість тестованого автомобіля 3 410 000 рублей
Рекомендуємо почитати
Набрид червоний?Що це дає?
Купив би я собі Range Rover Evoque?