- ТАКОЖ ВЕЛИЧЕЗНУ НАВАНТАЖЕННЯ ВИПРОБОВУЮТЬ МІСЦЯ КРЕПЛЕНИЯ АМОРТИЗАТОРІВ ПЕРЕДНЬОГО І ЗАДНЕГО МОСТУ,...
- ПРОПОНУЄМО ВАМ заощадити на посилені ресори ГАЗЕЛЬ!
- ПРОПОНУЄМО ВАМ заощадити на РЕМОНТІ ПОДВЕСКИ ГАЗ СОБОЛЬ!
- ТУТ: ЗНИЖКА НА ЗАМІНУ маятник ГАЗ СОБОЛЬ - 1000 рублів
- ТУТ: ЗНИЖКА НА ЗАМІНУ ВЕРХНЬОГО ВАЖЕЛЯ ПОДВЕСКИ СОБОЛЬ - 720 рублів
- ТУТ: ЗНИЖКА НА ЗАМІНУ ПІДШИПНИКІВ передньої маточини СОБОЛЬ - 1300 рублів
Наша сеть партнеров Banwar
Рама автомобіля - найважливіший елемент легкового комерційного транспорту. Є основою, кістяком, "скелетом" до якого закріплюються агрегати, механічні вузли і кузов Газелі. Двигун, трансмісія, мости, підвіски, рульове управління пред'являють до механічних властивостей рами Газелі підвищені вимоги. Звичайно ж розробники враховують всі експлуатаційні впливу на раму Газелі при створенні проекту автомобіля в конструкторському бюро. Але бувають винятки з правил ...
Увага! В даний час роботи по посиленню рами Газелі техцентром ДЕЛЬТА не виконуються.
На фото: Набравши в пошуковику "Посилення рами Газелі" можна побачити велику кількість подібних фотографій розміщених в Інтернеті.
Одне з основних напрямків використання малого комерційного транспорту - організація вантажних перевезень. Найпоширеніше транспортний засіб для такого виду діяльності - Газель. Саме цей автомобіль став одним з найбільш привабливих рішень для малого бізнесу, а прийнятне поєднання ціни, якості та вантажопідйомності транспортного засобу забезпечило йому високу популярність.
Неодноразово від власників Газелі можна чути про те, що це саме той автомобіль, який їх «годує» і забезпечує. І вони мають рацію. Але важливо також додати, що машина «годує», поки дозволяє завантаження кузова. Як тільки кількість перевезених вантажів не поміщається в кузові, а вантажопідйомність перестає влаштовувати, починаються пошуки способів вирішити цю проблему. Наростити борту - найпростіше рішення. Але це рішення не дозволяє значно підвищити вантажопідйомність, і доводиться замислюватися про збільшення потужності підвіски.
Реально збільшити вантажопідйомність Газелі можна тільки одним способом - замовити в автосервісі посилення ресор (ціна і подробиці тут ). Виконати такі роботи можуть в сервісі, і якщо все зробити правильно і професійно, то максимальне завантаження за кількістю вантажу збільшується в рази. В середньому можна замість півтора тонн завантажити до 3,5 тонни. Відмінне рішення і при цьому з мінімальними витратами! Видиме «просідання» кузова зменшується з 12 сантиметрів (без посилених ресор) до 5 см (при посилених ресорах).
Але куди передається тиск завантаженого під зав'язку кузова? Навряд чи виробник заклав при проектуванні такий запас міцності? Весь вага розподіляється на раму Газелі. При цьому не завжди такий розподіл рівномірно. Неправильне розміщення вантажний маси при вантаженні призводить до неефективного розподілу навантаження на раму автомобіля. І кабіна Газелі, що пройшла модернізацію посиленням ресор, при завантаженні вантажу масою в 3,5 тонни піднімається на 4-6 см. Рама автомобіля отримує колосальні навантаження в місцях постійних перевантажень (зони з'єднань і кріплень елементів).
Саме на ці місця власнику Газелі варто звернути особливу увагу і по можливості зробити їх посилення. З недавнього часу на ринку послуг з ремонту та обслуговування автотранспорту ГАЗ з'явилися пропозиції щодо посилення рами Газелі. Як показує досвід експлуатації автомобіля при посилених ресорах і збільшенні вантажопідйомності рекомендується в обов'язковому порядку посилювати і саму раму автомобіля.
Розглянемо зони підвищеного навантаження на раму.
Найбільша кількість звернень в наш автосервіс по ремонту та посилення рами пов'язано з місцем за кабіною водія, оскільки воно схильне максимальних навантажень при їзді по нашим "легендарним" російських дорогах.
Для вирішення даної проблеми в нашому автосервісі використовується підсилювач рами під кабіну. Встановлюється на виході рами з під кабіни волдітеля.
Техцентр "Дельта" застосовує якісне заводське виріб. Всі отвори під кріплення швелера-підсилювача збігаються з отворами в рамі.
Зверніть увагу: товщина встановленого нашими фахівцями швелера-підсилювач не менше товщини рами Газелі.
ТАКОЖ ВЕЛИЧЕЗНУ НАВАНТАЖЕННЯ ВИПРОБОВУЮТЬ МІСЦЯ КРЕПЛЕНИЯ АМОРТИЗАТОРІВ ПЕРЕДНЬОГО І ЗАДНЕГО МОСТУ, ОСКІЛЬКИ ЯВЛЯЮТЬСЯ СПОЛУЧНОЇ ЧАСТИНОЮ МІЖ нерухомих і рухомих ЧАСТИНАМИ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ.
В результаті деформирующих перевантажень на рамі Газелі виникла тріщина, установка швелера-підсилювача запобігла перелом рами.
Місця установки підсилювачів під кріплення передніх амортизаторів.
Швелери-підсилювачі виготовлені з високоякісного металу із заводською випрессовкі отворів.
Вартість посилення рами 8850 рублів - разом із запасними частинами. Робота щодо посилення рами Газелі виконується в присутності замовника.
Увага! В даний час роботи по посиленню рами Газелі техцентром ДЕЛЬТА не виконуються.
ПРОПОНУЄМО ВАМ заощадити на посилені ресори ГАЗЕЛЬ!
ТУТ: ЗНИЖКА НА посилені ресори ГАЗЕЛЬ - 3800 рублів
ПРОПОНУЄМО ВАМ заощадити на РЕМОНТІ ПОДВЕСКИ ГАЗ СОБОЛЬ!
ТУТ: ЗНИЖКА НА ЗАМІНУ передні амортизатори СОБОЛЬ - 490 рублів
ТУТ: ЗНИЖКА НА ЗАМІНУ маятник ГАЗ СОБОЛЬ - 1000 рублів
ТУТ: ЗНИЖКА НА ЗАМІНУ ВЕРХНЬОЇ КУЛЬКОВИЙ ОПОРИ СОБОЛЬ - 550 рублів
ТУТ: ЗНИЖКА НА ЗАМІНУ ВЕРХНЬОГО ВАЖЕЛЯ ПОДВЕСКИ СОБОЛЬ - 720 рублів
ТУТ: ЗНИЖКА НА ЗАМІНУ РУЛЬОВИХ шарнір ГАЗ СОБОЛЬ - 2980 рублів
ТУТ: ЗНИЖКА НА ЗАМІНУ ПІДШИПНИКІВ передньої маточини СОБОЛЬ - 1300 рублів
ТУТ: ЗНИЖКА НА Регулювання підшипників передньої маточини СОБОЛЬ - 270 рублів
Москва, вулиця Ташкентська будинок 28, територія 19 таксомоторного парку. В'їзд з Ташкентської вулиці, на охорону необхідно сказати, що Ви їдете в Дельта, в'їзд вільний, за шлагбаумом - справа. Висота в'їздних воріт 3 метри 15 см.
Увага! В даний час роботи по посиленню рами Газелі техцентром ДЕЛЬТА не виконуються.
Телефонуйте: +7 (495) 376-91-75, +7 (925) 506-79-66, +7 (495) 376-91-75
На головну
Але куди передається тиск завантаженого під зав'язку кузова?Навряд чи виробник заклав при проектуванні такий запас міцності?