Наша сеть партнеров Banwar
Пошкодження шин велосипеда можна класифікувати так:
Пошкодження, які викликані зносом.
Пошкодження, які викликані зовнішніми факторами (порізи).
Незначні пошкодження (пробої і проколи).
Зміст статті
Знос шини велосипеда досить складний процес. Прийнято вважати, що основний знос шини доводиться на місце торкання її з поверхнею землі. Але, також знос відбувається в місцях контакту шини з ободом колеса, особливо, коли їзда відбувається на шинах з низьким тиском. За цим явищем необхідно стежити також, як і за протектором, тому що сильно протерта бокова поверхня покришки помітна набагато гірше, ніж зношений протектор.
Крім того, поверхня покришки може швидко протертися від погано налаштованих гальм типу v-brake або неякісними ободами, що мають гострі кромки. В результаті пошкодження боковину покришки розпирає зсередини камерою і виникне «грижа».
Прорізи шини велосипеда
Пошкодження, які викликані зовнішніми факторами бувають порівняно рідко, але приносять багато неприємностей. Відбуваються вони набагато частіше, якщо колесо не докачати. Найбільше поширені центральні і бічні порізи, які викликані наїздом на гострі камені, великі скла і шматки арматури. Коли поріз дуже глибокий, і крім протектора пошкоджений корд, то така покришка використовуватися не може.
Проколи і пробої шини
Звичайний прокол викликається шматком дроту, цвяхом або дрібним осколком скла. Це одна з найбільш частих поломок велосипеда. Імовірність проколу існує завжди, навіть при їзді по дорогах, вільним на перший погляд від гострих предметів. Найбільша вірогідність проколу у легких спортивних покришок, а також у зношених старих шин.
Пробій покришки типу «зміїний укус» відбувається коли тиск в шині недостатнє. При ударі об перешкоду, камера колеса затискаються між покришкою і ободом, в ній пробивається два отвори (назва «зміїний укус»).
Це найбільш часто зустрічаються пошкодження велосипедної шини.
Ще почитати на цю тему:
Як продовжити термін служби велосипедної шини. При русі по рівній асфальтованій дорозі шини треба накачувати до максимально допустимого тиску. При їзді по поганій нерівній дорозі, навпаки, тиск знижують, але не занадто. Велосипедист з часом набуває досвід у виборі оптимального тиску ...
Перевіряємо якість покришки велосипеда. Якщо провести по поверхні гуми сухим пальцем з сильним натисканням і на ньому залишиться помітний темний слід, то значить в гумі дуже велика кількість наповнювача і служити така гума буде недовго.
Колеса і шини для грунту. Коли колесо котиться по грунту, деформуються і грунт і шина. Через це збільшується сила опору коченню і відповідно додається даремно витрачена робота при утворенні колії. Її глибина безпосередньо впливає на опір коченню ...
Протектор на шинах для велосипеда. При виборі покришки для велосипеда враховуються кілька факторів: - тип велосипеда; - стан покриття дороги; - погодні умови; - пора року…
Основні розміри велошіни. Написи на бічній поверхні покришок роблять випуклою, а на камери написи наносяться незмивною фарбою. Дві перші цифри написи показують зовнішній діаметр шини. Після знака множення пишеться цифра з дробом - вона вказує поперечний переріз шини ...