Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Поточна позиція судна

  1. Методи навігаційного визначення поточної позиції судна
  2. Сучасні засоби визначення поточної позиції судна

Наша сеть партнеров Banwar

У навігаційній дисципліни існує поняття «поточна позиція судна». Під ним мається на увазі місцезнаходження даного судна в реальному часі. Знати реальний стан судна необхідно в кожен момент, без цього неможлива прокладка подальшого маршруту проходження, обчислення точного часу прибуття в порт призначення. А також без визначення поточного стану судна неможливо забезпечити безпеку мореплавання .

безпеку мореплавання

Методи навігаційного визначення поточної позиції судна

Контроль над поточним станом судна дозволяє виконати наступні навігаційні завдання:

  • Визначити координати судна в реальному часі і в необхідній системі координат - географічної, маршрутної, полярної. Географічна система дозволяє визначати місце розташування судна на карті, полярна - здійснювати пеленг щодо певної, заздалегідь обраної точки. Маршрутна система призначена для визначення відстані до точки зміни курсу, а також для утримання судном лінії заданого шляху (далі - ЛЗП).
  • Встановити реальну траєкторію пересування, швидкість руху, кут зносу судна щодо ЛЗП і провести розрахунок для її утримання - або для виходу судна в необхідну точку.

Для вирішення вищенаведених завдань вкрай необхідно знати поточну позицію судна в реальному часі. Якщо необхідні координати будуть отримані з затримкою, то похибки обчислень значно збільшуються. І чим в більш складній навігаційної обстановці відбувається переміщення судна, тим коротшою повинна бути затримка в отриманні реальних даних. У зв'язку з цим гідності будь-якого методу визначення поточного стану судна визначаються наступними факторами:

  • Точність.
  • Швидкість отримання даних.
  • Частота визначень координат.

Всі методи визначення поділяються на дві групи - так звані штурманські і лоцманські. До перших відносять:

  • Числення. Може здійснюватися за допомогою простих навігаційних приладів - компаса, лага. Серед головних достоїнств такого способу - його простота і можливість отримувати дані про стан судна практично безперервно. Даний метод легко автоматизується. Але він має один великий недолік: високу похибку. Похибка при обчисленні може досягати 20-25 миль на добу.
  • Обсервація. Даний метод більш точний, дозволяє відкинути похибки числення, він абсолютно незалежний від показань компаса і лота. Серед мінусів слід що назвати не автономність. Навігаційна обсервация здійснюється методом пізнання зовнішніх орієнтирів і обробки їх даних. В якості таких орієнтирів виступають передавальні радіостанції та радіобуї, а останнім часом - навігаційні космічні супутники. Але останнім часом, з розвитком електронних навігаційних приладів - визначення поточної позиції судна за допомогою обсервації стає все більш точним, швидким і популярним.
  • В ті недалекі часи, коли електронні навігаційні прилади ще не були настільки точними і надійні, для більшої ефективності застосовували комбінований метод, що включав в себе числення і обсервацію. При цьому велика частина шляху контролювалася методом безперервного числення координат, а через певні проміжки часу проводилася навігаційна обсервация. Це дозволяло періодично уточнювати місце розташування, скидаючи накопичену похибка.

Це дозволяло періодично уточнювати місце розташування, скидаючи накопичену похибка

До лоцманським методам установки поточного становища судна відносять:

  • Прискорений метод - за допомогою провідної і огороджувальної изолиний. Головною умовою надійності даного методу є проходження на всій ділянці заданого курсу одному орієнтиру, будь він візуальним (наприклад, маяк) або радіопеленг. Орієнтир вибирається заздалегідь, до безпосереднього зближення з навігаційної небезпекою і безперервно спостерігається на всьому шляху проходження. Це дозволяє надійно «прив'язати» місця розташування судна до координат даного орієнтиру.
  • Спосіб «глазомерной проводки». Він може бути приладовим, пов'язаний зі спостереженням за показаннями приладів, в т.ч. радіолокатора, або беспріборним. В останньому випадку використовується методика порівняльного спостереження за навколишнім оточенням і візуальними орієнтирами. Використовується при плаванні в обмежених умовах і поблизу узбережжя.

Сучасні засоби визначення поточної позиції судна

У третьому тисячолітті розвиток електронних навігаційних систем досягло небувалих висот. Сьогодні за допомогою комп'ютеризованих приладів впоратися з прокладкою курсу і визначенням поточного становища судна зможе впоратися не тільки початківець яхтсмен, а й повний «чайник», вперше вийшов в море. Слід тільки уважно ознайомитися з інструкцією із застосування цієї коробочки, начиненою складною електронікою.

Найбільш популярною на сьогодні є автоматична система ідентифікації AIS. Спочатку дана система призначалася для ідентифікації суден в море, що і відбилося в її найменуванні. Але з часом вона перетворилася на справді глобальну систему забезпечення безпеки мореплавання. У зв'язку з цим система AIS, згідно з додатками конвенції СОЛАС, з 2000р. включена до переліку обов'язкових приладів для всіх судів з валовою місткістю понад 300т.

Крім цього, через свою багатофункціональності та зручності в експлуатації, AIS стала дуже популярна у пересічних яхтсменів. По набору функціональності АІС поділяється на два класи - А і Б. Перший встановлюється на судах, які підпадають під юрисдикцію ІМО. А клас Б допускається до установки - на малих, або НЕ конвенційних судах, в тому числі і на катерах і яхтах. Відмінності між цими класами складаються в мінімальному наборі функціональності. Поточна позиція судів АІС визначається шляхом обміну інформацією з навігаційними супутниками, радіостанціями, іншими учасниками морського руху. Дані про всі суднах, які перебувають в даному районі плавання, виводиться у вигляді графічних зображень.

Але останнім часом серйозну конкуренцію приладів АІС загрожують скласти звичайні «сухопутні» гаджети - ноутбуки, планшети, смартфони. В одних випадках для визначення поточної позиції судна слід завантажити на гаджет особливе додаток, а в інших - просто зайти на певний сайт і зареєструватися там. Таких сайтів в інтернеті останнім часом з'явилося безліч. Ось тільки деякі з російськомовного сегмента Всесвітньої павутини:

  • seatracker.ru
  • portsinfo.ru
  • popeye-crew.com
  • ships.com.ua
  • Answer-Logistic.ru
  • mga-nvr.ru
  • vesselfinder.com
  • MapGroup.com.ua

Але при наявності величезної кількості електронних засобів визначення поточного стану судна, не слід забувати, що з міжнародних морських законам, кожне судно, незалежно від його розміру та призначення, повинно мати на борту комплект паперових навігаційних карт , Ручний штурманський інструментарій, лоцію. І, природно, штурмана або шкіпера, який з усіма цими речами вміє поводитися.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов