Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Поточний ремонт акумуляторних батарей на залізницях

  1. 4.14.

Наша сеть партнеров Banwar

зміст .. 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ..

4.14.

Поточний ремонт акумуляторних батарей на залізницях

Поточний ремонт батарей проводиться 1 раз на рік бригадою в складі двох чоловік.

Перед ремонтом ретельно перевіряють записи в журналі батареї, беруть проби електролітів та з 1/3 її елементів (причому номери елементів для взяття проб змінюються щороку), а елект ромеханік-аккумуляторщик РРУ або лабораторії і відповідальний за експлуатацію електроустановки (електромеханік з обслуговування акумуляторних батарей ) проводять її огляд.

До початку ремонту визначають його обсяг і заготовляють необхідну кількість де талей і матеріалів: відформовані пластини, вищелаченние сепаратори, посудини і посуд для зливу електроліту з елементів, електроліт повністю 1,18 г / см3,20-25 л дистильований ної води, фарбу для покриття стін, стелажів, ошиновки і вентиляційних коробів.

Обстеження батареї кадмієвих електродом виконують для визначення стану пластин кожного елемента. Кадмієвий електрод являє собою стрижень діаметром 6-8 мм і довжиною 60-80 мм або пластину з поверхнею 4-6 см2. До верхньої частини еле Трод припаяний провід з гумовою ізоляцією, а місце пайки покрито асфальтовим лаком і обгорнуте ізоляційною стрічкою. Електрод, не вживаний, попередньо витримують дві-три доби в розчині акумуляторної кислоти з питомою вагою 1,18 г / см. При опусканні електрода в кислоту або електроліт необхідно стежити, щоб місце пайки і мідний провід не змочувалися кислотою або електролітом. Для вимірювання провід від кад Мієві електрода приєднують до затиску «мінус» вольтметра, що має внутрішнє зі опір не менше 100 Ом на 1 В, занурюють електрод в електроліт елемента так, щоб він не торкався пластин. Іншим провідником (стрижнем) від затиску «плюс» вольтметра каса ються по черзі позитивних і негативних пластин.

При справних пластинах в повністю зарядженій батареї потенціал позитивними них пластин елементів щодо електроліту приблизно дорівнює +2,15 В, негативних +0,15 В. В елементах, виряджених до 1,8 У, потенціал позитивних пластин буде при розмірно 1,96-2 В, а негативних 0,16-0,2 В. Ознакою несправності позитивних пластин є зниження їхнього потенціалу щодо електроліту нижче 1,96 В, а у отри цательних - підвищення їх потенціалу вище 0,2 В.

Для забезпечення високої точності вимірів висихання кадмиевого електрода не до пускається.

Елемент з дефектними пластинами обстежують більш ретельно, намагаючись за іншими ознаками (викривлення, руйнування сепараторів, зростання позитивних і нарости на негативних пластинах і т. П.) Визначити несправність.

Щільність електроліту в кожному елементі зарядженої батареї при робочій температурі + 15 ° С повинна бути однаковою по всій висоті посудини і підтримуватися на рівні 1,2-1,21 г / см3, що перевіряють ареометром у верхній і придонному частинах. При цьому вхідний отвір піпетки (трубки з грушею, в яку вставлений ареометр) не повинно доходити до рівня осаду шламу і при наборі електроліту шлам не повинен потрапляти в піпетку (при вимірюванні в придонному шарі).

Якщо щільність електроліту у верхній і придонному частинах посудини відрізняється більш ніж на 0,02 г / см3, її необхідно вирівняти по верствам дозаряда батареї напругою 2,45 В на кожен елемент в перебігу 0,5 ч і провести повторні вимірювання з доведенням загальної щільності до норми. Різниця в щільності електроліту по верствам вище 0,02 г / см3 вказу ет на неправильну долівку дистильованої води в придонну частина судини. Обхідно дуже ретельно стежити за тим, щоб вода не потрапляла на електроліт зверху.

Ремонт і заміну судин виконують при наявності на них тріщин, вибоїн і інших дефектів. До початку ремонту навантаження батареї переводять на ЗПУ, відключають її від шин власних потреб і знімають запобіжники. Відрізають свінцерезкой вушка плас тин обох полярностей, виймають їх з судин і поміщають в ємності з дистильованою водою (окремо позитивні і негативні). Потім пластини промивають сну-


чала дистильованою водою з содою, потім чистою водою і сушать. Старий електроліт з судин за допомогою шланга з грушею переливають в підготовлену заздалегідь бутель; після чого ремонтують посудину.

При цьому треба мати на увазі, що навіть при правильній експлуатації пластини срав Передачі швидко зношуються через викривлення, сульфатации, наростів. Крім того, термін служби позитивних пластин в два рази менше терміну служби негативних.

Заміну пластин виконують з дотриманням таких правил: у одному елементі нові і старі пластини однієї полярності ставити не можна; при заміні негативних пластин необхідно замінювати і всі позитивні пластини елемента; не можна застосовувати звичайні негативні пластини замість спеціальних бічних пластин. При заміні великої кількості пластин краще встановлювати нові пластини, а старі - використовувати в якості запасних.

При необхідності заміни всього комплекту пластин доцільно розрізати неис правних елементи батареї, розсортувати пластини, промити справні дистилюється ванній водою і скомплектувати з них можлива кількість елементів. Решта еле менти зібрати з нових, попередньо відформованих пластин. Перед установкою пластин в судини зачищають їх вушка металевою щіткою, щоб забезпечити високу якост ство пайки.

Встановлюють пластини за допомогою дерев'яних шаблонів 6 (рис. 4.39, б). Для цього на край судин 1 по обидва боки укладають дерев'яні рейки 2 товщиною 10 мм і шириною 30-40 мм. Під них попередньо підкладають дерев'яні вирівнюють планки 9, на які спирають шаблони <5для рівномірної установки пластин і сполучну по лиску 3. Товщина вирівнюючого планки повинна бути такою, щоб верхня площина сполучної смуги була нижче краю вушка 5 на 6-7 мм, а відстань від вушка до краю смуги 7-10 мм (рис. 4.39, в.). Якщо експлуатуються батареї одного типу, можна виго вити шаблон разом з вирівнюючими планками.

Підвіску пластин 8 починають з бічної пластини, потім по черзі встановлюють спочатку все позитивні, а потім все негативні пластини і, нарешті, другу бічну. Вушка всіх пластин повинні щільно увійти до відмови в вирізи шаблону і розташовуватися строго паралельно один одному. Між пластинами замість сепараторів тимчасово вставляють дерев'яні палички-розпірки з сухої деревини.

Пайку пластин виконують після їх підвіски за допомогою водневого апарати та чи переносного пристрою ВСП-1, що працює на пропан-бутану. Для батареї СК-4, СК-6, СК-8 допускається пайка пластин за допомогою трансформатора 220/12 В і вугільного електрода. Для фіксації пластин на час пайки застосовують спеціальні паяльні щип ци 7 (див. Рис. 4.39, а); при пайку всього елемента доцільно встановлювати одновремен але кілька




Мал. 4.39. Підготовка акумулятора для пайки пластин: а і в - взаємне розташування вушка пластини і сполучної смуги; б - шаблон для установки пластини; 1 - посудина; 2-дерев'яні рейки; 3 -соедінітельние смужки; 4 - пальник; 5 - вушко пластини; 6 - дерев'яний шаблон; 7 - паяльні щипці; 8 - пластина; 9 -виравнівающіе планки


щипців, що дозволяє, не гасячи полум'я пальника 4, виконувати процес безперервного але. Губками щипців охоплюють вушко пластин так, щоб скошені краї смуги приле гали до торців вушок, утворюючи фігурний паз (форму), який заповнюється розплавленим свинцем. Пайку починають з вушка 5, яке спочатку злегка оплавляют, після чого в полум'я вводять паяльний пруток зі свинцю. Розплавлений пальником свинець вушка пластини і прутка повинен повністю заповнити форму і, отвердить, створити надійне з'єднання; при якісної пайку припой повинен складати єдине ціле з смугою і вушком. За оконча ванні пайки всього елемента розбирають дерев'яні планки і видаляють шаблони. Виступи вушок зрізають свінцерезом, оплавляючи зріз полум'ям пальника для створення гладкої поверх ності. Ретельно перевіряють відсутність крапель свинцю між вушками і пластинами на краях судини; потім перевіряють відсутність замикань між пластинами омметром.

Після перевірки пластин до них припаюють наконечники і впаивают в них шини, добав ляя припій ПОС-40 з флюсом. Щоб в подальшому в місці спаю не затримувалися крапельки конденсату сірчаної кислоти, йому надають форму конуса. Місце спаяний покривають два рази киць- лотноупорной фарбою і разом з сполучної смугою змащують тонким шаром вазеліну.

Заміну сепараторів починають з їх відбраковування через обвуглювання, тріщин, надривів фанери, надламів паличок. Фанерні сепаратори при цьому спочатку вищелачі ють і промивають, після чого проводять відбраковування: фанера повинна бути без тріщин, а палички без надлому. Установку сепараторів виробляють після пайки всіх елементів, дотримуючись розміри шаблону. Для цього знімають тимчасові розпірки між пластинами і на їх місце вставляють підготовлені сепаратори. Змонтований сепаратор, подве шенний в посудині на ебонітових або вініпластові штифтах, повинен входити між пла Стін без зусиль (рис. 4.40).

Потім не пізніше ніж через дві години після установки сепараторів, заливають посудину електролітом з температурою не більше 30 ° С. При цьому заливку ведуть з бутля, установ ленній в дерев'яну обрешітку з ручками. Рівень електроліту в посудині повинен бути вище верхньої кромки пластин на 10-15 мм. Якщо пластини при ремонті не змінювалися, то сепаратори збирають на шаблоні і середні палички надягають на фанерки після установки сепаратора в посудину, як, наприклад, в елементі СК-24.

В акумуляторах СК-6, СК-8 і СК-12 для полегшення процесу видалення старих сепа ратора вирізують одну бічну пластину і поміщають її в посудину з дистильованою водою. На який отримують сепаратор в середині надягають дві нові палички з прорізами. Загостреною дощечкою злегка розсовують пластини і, стискаючи прорізи нових паличок, з залучають з них старий сепаратор. Якщо немає необхідності в заміні пластин або видаленні шламу, встановлюють новий сепаратор і знову припаюють пластину.

При випробуваннях акумуляторної батареї виконан няют завмер напруги, щільності і температури електроліту всіх елементів.

Напруга елементів батарей вимірюють вольтметром зі шкалою 3 В, встановленої на ізоляці ційної пластині, знизу якої жорстко закріплюють два до нусних електрода, з'єднаних з висновками вольтметра, причому відстань між електродами дорівнює відстані між смугами межелементних з'єднань. Така кон ція дозволяє зручно і безпечно приєднувати вольтметр до висновків батареї при вимірах.

Загальне напруження акумуляторної батареї при

постійному підзаряді має підтримуватися на Рис. 4.40. сепаратор акумуляторів

рівні 2,15 В на кожен елемент. Відхилення напря- типів С і СК в зібраному вигляді:

вання на окремому елементі в ту або іншу сторо- 1 - фанерний сепаратор;

ну вказує на ненормальний режим роботи бата- 2 -дерев'яні палички


реї або на пошкодження елемента (замикання між пластинами, сульфатация пластин і т. д.). За такими елементами встановлюють постійний контроль і при необхідності проводять їх ремонт.

Щільність і температуру електроліту періодично вимірюють відповідно ареометром і термометром.

Хімічний аналіз електроліту і дистильованої води виконують для виявлення в них шкідливих домішок, головним чином, заліза, хлору, марганцю і міді, підвищений вміст яких викликає посилений знос і пошкодження пластин, збільшує самозаряд батареї і руйнує сепаратори. Такий аналіз проводять в хімічних лабораторіях.

Перевірку ємності отформованной батареї прийнято проводити розрядом повністю зарядженій батареї на металевий або рідинний реостат постійним за величиною струмом, рівним току 10-годинного розряду. Номінальна ємність батареї в А-ч для такого розрядного струму гарантується при температурі електроліту 25 ° С; якщо температура перевіряється електроліту відрізняється від неї, то ємність батареї приводять до температури +25 ° С за формулою:

Номінальна ємність батареї в А-ч для такого розрядного струму гарантується при температурі електроліту 25 ° С;  якщо температура перевіряється електроліту відрізняється від неї, то ємність батареї приводять до температури +25 ° С за формулою:

де t - середня температура електроліту при розряді, ° С;

C t - ємність батареї, фактично отримана при температурі t, А · год;

0,008 - температурний коефіцієнт.

Наведена ємність батареї повинна відповідати заводським даним, зазначеним у паспорті, а після 10 років експлуатації - становити не менше 70% початкової. Для вимірювань при розряді використовують амперметр і вольтметр з класом точності не менше 0,5; запис величини розрядного струму, щільності електроліту і його температури ведуть через рівні проміжки часу (не більше 1 год).

Розряд батареї продовжують до тих пір, поки батарея не віддасть своєї гарантованої ємності або поки напруга на більшості елементів не впаде до 1,75 В (більш глибокий розряд навіть окремих елементів не допускається). При зниженні напруги на одному з елементів до 1,85 В напруга на ньому вимірюють через кожні 15 хв, а при зниженні напруги до 1,8 В контроль напруги необхідно вести безперервно, щоб вловити кінець розряду (напруга на елементі 1,75 В). При розряді будь-якого з елементів до такого напруження негайно вимірюють напругу на інших елементах і всю батарею відключають від розрядної ланцюга. За результатами вимірювання обчислюють фактичну ємність батареї (добуток фактичного розрядного струму на час розряду) і виявляють відстаючі елементи. Якщо батарея не віддає гарантованої ємності, то слід перевірити окремі елементи і вимірюванням їх напруги виявити відстаючі. Виснажену групу виявляють кадмієвих електродом.

Для стартерних акумуляторних батарей, пересувних тягових підстанцій допускається закінчення розряду в момент зниження напруги до 1,7 В на найгіршому елементі (при 10-годинному розрядному струмі).

Техніка безпеки і охорона праці при обслуговуванні акумуляторних батарей. При поточному або капітальному ремонті батарей роботи виконуються за розпорядженням. В порядку поточної експлуатації (виміри параметрів батареї, долівка дистильованої води і ін.), Роботу в одну особу може виробляти оперативно-ремонтний персонал, що обслуговує тягову підстанцію.

Припливно-витяжну вентиляцію включають перед початком зарядки і відключають після видалення газу (не раніше, ніж через 1,5 години після закінчення зарядки).


В акумуляторному приміщенні повинні бути:

- скляний або фарфоровий кухоль з носиком (або глечик) місткістю 1,5-2 л для складання електроліту і доливання його в посудини;

- нейтралізує розчин соди (5%) для кислотних і борної кислоти або оцтової есенції (одна частина на 8 частин води) для лужних батарей.

На всіх посудинах з електролітом, дистильованою водою і нейтралізують ра створами повинні бути нанесені відповідні написи (назва речовин і відсоток ве зміст).

Кислоту слід зберігати в скляних бутлях з притертими пробками, забезпечений них бирками з її назвою. Бутлі з кислотою в кількості, необхідній для експлуатації батареї, і порожні пляшки зберігають в окремому приміщенні при акумуляторної ба тарее. Бутлі встановлюють на підлозі в корзинах або дерев'яних латах.

Скляні бутлі з кислотами або лугами переносять обов'язково удвох. Бу туль разом з кошиком поміщають в спеціальний дерев'яний ящик з ручками або перено сят на спеціальних ношах з отвором посередині і латами, в які бутель повинна входити з корзиною на 2/3 висоти.

При приготуванні електроліту кислоту повільно (для запобігання інтенсивному на Гревьє розчину) вливають тонким струменем з кухля в фарфорову або іншу термостійку посудину з дистильованою водою. Електроліт при цьому весь час перемішують стеклян ним стрижнем або трубкою чи мішалкою з кислототривкої пластмаси. Забороняється готувати електроліт, вливаючи воду в кислоту.

При роботах з кислотою і лугом необхідно надягати костюм (грубошерстий для кислоти і бавовняний для лугу), гумові чоботи (під штани) або калоші, гумовий фартух, захисні окуляри і антикислотний гумові рукавички.

Всі роботи з кислотою, лугом або свинцем повинні виконувати спеціально навчені особи з групою з електробезпеки IV. Після закінчення роботи в акумуляторної слід ретельно вимити руки і обличчя, прополоскати рот.

Роботи по пайку пластин в акумуляторному приміщенні проводяться при виконанні наступних умов:

- пайка дозволяється не менше ніж через 2 години після закінчення зарядки. Батарею, рабо тане за методом постійної підзарядки, за 2 год до початку робіт переводять в режим разря так, до початку робіт приміщення слід провентилювати протягом 2 год;

- під час пайки приміщення безперервно вентилюють;

- місце пайки захищають від решти батареї вогнестійкими щитами;

- щоб уникнути отруєння свинцем і його сполуками слід вжити заходи п редосторожності і визначити режим роботи відповідно до інструкцій з експлуа тації і ремонту акумуляторних батарей.

зміст .. 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ..

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов